Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

+31
JD
Highway
Guus
Suus
Caroow
Flinder
PapillonRose
Toet
TNMN
Beachgirl
Bliss
Sterre
Zonnetje
Mizz_S
Jeanette
Cheesegirl
Eris
minoessepoes
Lady4
Susan
Kqip
Dennenappel
Pannetoet
Polly
VeryCherry
BJA
Lotus
Niekske
Blond
Merai
Flippin' Bitch
35 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Lady4 wo 16 feb 2011 - 10:06

_Chance schreef:
Lady4 schreef:Ooh ja, Mags! Ik had twee paar (hoog en laag model) en was er erg trots op. Maar ik zat toen volgens mij al op het MBO. Moet je nagaan hoeveel leeftijdsverschil hier zit, al je bedenkt dat Chance ze aanhad in groep 6.. Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 561177 Ik zie er trouwens nog steeds wel mensen op lopen..

Ik ben een jonkie blijkbaar Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 827601
Haha! De Swing (bovenste) was ook mijn eerste telefoon. Prachtding. Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  NerdChic do 17 feb 2011 - 3:38

Ik ben op de middelbare begonnen als niet opvallend en onzeker meisje.

Daarna kreeg ik een backstreet boys periode waarbij ik gewoon de normale mode volgde.
Al snel daarna kreeg ik mijn skate periode compleet met wijde broeken van overseas, DC skate schoenen, roze haar, en ook nog paars, en blauw (je moet wat Wink ) en natuurlijk mijn geweldige slipknot t-shirt. Oh ja, en spike kettingen en armbanden. En aan mijn broek had ik rood met witte kettingen (de zelfde als voor het afzetten van dingen) en een fietsketting had ik ook aan mijn broek zitten.
Bij deze periode hoorde natuurlijk ook drugs laughcry En met de meest grote alto's omgaan die er maar bestonden.

Maar men, wat zat die kleding toch lekker.

Gelukkig ben ik me wel gaan realiseren dat je, je niet anders hoeft te kleden om je muziek smaak te tonen haha.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 4:15

Ik droeg kleding met een sportieve look. Als moest naturel zijn er er mochten geen tierelantijnen aanzitten. De mode volgde ik niet. Als ik al iets droeg wat in was dan was het iets van sieraden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Aziraphale do 17 feb 2011 - 5:51

Ik was vanaf de 2e klas een metalmeisje qua kledingstijl. Kistjes, zwarte spijkerbroek, bandshirt van Metallica, Dimmu Borgir of Cradle of Filth oid. Vanaf de 4e kwamen daar ook soms wat fluwelen jurken etc bij (gothic) en Industrial kleding met allemaal riempjes en klikbanden erop Wink Toen had ik knalrood geverfd haar.

Ik zal nog even foto's zoeken!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry do 17 feb 2011 - 8:03

Hey Highway, had jij sidecuts?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:23

Ik was wel een beetje kak... Embarassed Ik heb blousjes gedragen met daarover een longsleeve met kraag, ik heb zelfs bootschoenen gehad. Maar gelukkig ook All Stars. Maar ook weer Palladiums. Ik zat echt op een kakschool wat dat betreft.
GELUKKIG geen Oilily sjaaltjes gedragen, mijn klasgenoten deden dat wel, maar dat vond ik een beetje over the top. Skinny jeans droeg ik wel al veel.

Later ook veel Adidas en Puma. En broeken met wijde pijpen had ik vooral in de eerste jaren.

Maar toch vooral echt richting 'netjes'.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:24

Jaaaa Mags heb ik ook gehad! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 8:25

Oh ja, en Pepe Jeans droeg ik heel veel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Lavendel do 17 feb 2011 - 8:39

In de eerste en tweede droeg ik wijde geruite broeken en tuinbroeken, later was ik meer alto met wijde pijpen, ribbroeken, paarse dr martens, long sleeves met een shirtje met korte mouw erover, en een vissershoedje. Uiteraard had ik ook een eastpack smile God wat was ik lelijk toen!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 4:28

Eerste klas: Heel beschaafd. Geen rarigheden. Vooral spijkerbroeken en een simpel shirt.
Tweede klas: Idem.
Derde klas: Adidasjes. Verder rustig.
Vierde klas: Punk- en skaterperiode. Baggy broek en allerlei gekleurde armbandjes, veters e.d., grijze doc.Martens, spijkerrokjes met netpanty's, neon-gekleurde shirtjes, donkere make-up, kleuren in het haar...
Vijfde klas: Overgang naar 'normaler', maar wel wat uitdagend: lage decolleté's en blote buikjes á la dit:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 1237531363_5_BibC

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 5 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum