Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

+12
Leine
Jeanette
luenca
Marin
Rush
Ooh La La!
Davinia
Bliss
Susan
Blond
ChocoChip
Poubelle
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:04

Mijn vriend noemde me laatst braaf toen ik een jurkje aan had, en soms voelt het voor mezelf ook zo. Ik heb hele mooie kleding, maar soms vind ik het te gewoon. Ik zou wel een keer een heel ander soort stijl willen dragen, met pumps, mooie make-up, gewoon wat stoerder, maar ik ben bang dat het raar zal zijn, omdat het anders is dan anders, en ik weet ook niet zo goed waar ik dan naar moet kijken in de winkel, omdat ik het nooit draag.

Zijn er meer mensen die dit herkennen, of ben ik de enige die zichzelf soms niet zo leuk vindt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 7:09

Ik had dat een paar jaar geleden, ik kreeg vaak te horen dat ik zo'n lieve meishesachtige uitstraling had en dat was ik zat, vond het niet meer bij me passen.
Dus toen heb ik m'n haar afgeknipt en wat andere kledingstukken gekocht. Nu heb ik het idee dat ik 'mijn stijl' wel heb gevonden.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  ChocoChip zo 13 mei 2012 - 7:13

Ik heb juist een wat stoerdere uitstraling/kledingstijl, gewoon casual, nu ook flink wat kilo's kwijt en wil juist een wat vrouwelijkere kledingstijl, niet dat ik er nu als een vent uitzie maar wil wat meer lady like.

Dus als ik ga winkelen pak ik kleren die ik normaal niet zou pakken en gewoon kijken hoe dat staat. Dus herkenbaar, haha.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:15

Ik wil het wel meisjesachtig houden, met jurkjes en rokjes, maar misschien wat stoerder/sexyer en niet 'braaf'..... Ik weet niet, ik voel me toch niet helemaal mezelf nu soms :nopompom: Maar ik weet ook niet wat wél mezelf is.

Pixie, en hoe heb je dat gedaan, gewoon wat anders gepakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Blond zo 13 mei 2012 - 7:21

Ik heb meerdere 'looks'. Op mijn werk ben ik keurig, in een nette spijkerbroek met een blazer of een net jurkje. Als ik ga stappen mag het best wat sexier zijn. En als ik vrij ben draag ik gewoon alles wat ik leuk vind. Een baby jeans met sneakers, of juist toch weer een jurkje met pumps.

Ik zit er wel weer ernstig over te twijfelen om mijn haar weer (een stuk) korter te knippen, maar dat weet ik nog niet zo goed. Mijn moeder zegt dat, dat me beter staat, en zelf denk ik dat ook wel. Maar ik wil het ook juist een keer echt lang hebben. Twijfels, twijfels.. (en ik plaats geen foto's, maar anders had ik hier wel advies gevraagd).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Susan zo 13 mei 2012 - 7:25

Ik zou ook wel een ander uiterlijk willen, ik vind mezelf nu zo basic. Ik zou wel leuke opvallende jurkjes en tops willen dragen, mijn haar leuk geknipt, iets meer en iets opvallendere make-up. Ik vind het alleen zo'n gedoe, dan denk ik, waar moet ik beginnen? Op de een of andere manier heb ik ook altijd het gevoel dat ik eerst iets moet bereiken om dat te 'verdienen', dat ik eerst in het algemeen trots moet kunnen zijn op mezelf om er ook weer opvallender uit te zien. Maar misschien slaat dat wel nergens op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 7:26

Ja, eigenlijk wel. Het hielp ook wel dat ik destijds in een kledingzaak werkte en met veel korting kleding kon kopen en in de winkwl kon dragen.
Ik ben gewoon gaan proberen, en ik zag er soms een beetje anders dan anderen uit, en soms was het niet zo'n succes, dan wist ik dat ook weer Wink.
Nu draag ik veel jurkjes, maar ook door veel basics te dragen met een stoerder jasje of vestje erover.
Nu vind ik het eigenlijk wel leuk om op te vallen, felle kleurtjes en printjes vind ik geweldig!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:26

Ik vind anders dan jij waanzinnig trots op jezelf mag zijn Susan. Je doet het zo goed met jouw kinderen, en dan in het speciaal nu even E. Je komt zo sterk, stoer & bijzonder over, hij moet echt gelukkig zijn met jou als moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Susan zo 13 mei 2012 - 7:27

Pippa schreef:Ik vind anders dan jij waanzinnig trots op jezelf mag zijn Susan. Je doet het zo goed met jouw kinderen, en dan in het speciaal nu even E. Je komt zo sterk, stoer & bijzonder over, hij moet echt gelukkig zijn met jou als moeder.

Dank je voor de lieve woorden. Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 699888
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:29

Susan schreef:
Pippa schreef:Ik vind anders dan jij waanzinnig trots op jezelf mag zijn Susan. Je doet het zo goed met jouw kinderen, en dan in het speciaal nu even E. Je komt zo sterk, stoer & bijzonder over, hij moet echt gelukkig zijn met jou als moeder.

Dank je voor de lieve woorden. Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 699888

Ik denk daarom dus ook dat jij het best verdiend om even wat tijd aan jezelf te besteden door een soort van, make-over om het zo te zeggen, als traktatie voor jezelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Susan zo 13 mei 2012 - 7:36

Pippa schreef:
Susan schreef:
Pippa schreef:Ik vind anders dan jij waanzinnig trots op jezelf mag zijn Susan. Je doet het zo goed met jouw kinderen, en dan in het speciaal nu even E. Je komt zo sterk, stoer & bijzonder over, hij moet echt gelukkig zijn met jou als moeder.

Dank je voor de lieve woorden. Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 699888

Ik denk daarom dus ook dat jij het best verdiend om even wat tijd aan jezelf te besteden door een soort van, make-over om het zo te zeggen, als traktatie voor jezelf Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 561177

Ik heb er nu niet echt geld voor, maar misschien als het belastinggeld er is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:44

Ik heb dat ook weleens. De ene keer kleed ik me als een echt meisje, terwijl ik de andere keer voor iets stoerders ga. Ik merk wel aan mezelf dat ik snel terug val op het "bekende", hetgeen wat ik al heb en waar ik me prettig in voel. Ik mag wel iets meer combineren en experimenteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Bliss zo 13 mei 2012 - 7:45

Ik vind mezelf ook behoorlijk basic vaak. Ik heb ook nooit heel veel geld te besteden, dus koop vaak dingen die goed met van alles te combineren zijn, meestal zwart ook nog. Ik heb op zich wel verschillende looks: de ene keer draag ik een spijkerbroek met All Stars en een shirtje en de andere keer juist weer wat netter, een rokje of een jurkje met laarzen bijvoorbeeld. De gekleurde blazers van nu vind ik superleuk in elk geval en daar wil ik er nog wel wat meer van, maar verder weet ik het nooit zo goed qua bovenkleding. Vaak draag ik gewoon een simpele longsleeve en probeer t dan wat op te leuken met een ketting of een sjaal.

Het topic van 'wat heb je vandaag aan' vind ik erg leuk om te volgen en daar doe ik ook wel eens wat ideeën op voor outfits!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 7:47

Je kan ook best wat veranderen met kleine aanpassingen. Bijv een apart riempje bij een jurkje, mooi tasje en rode lippenstift.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 7:49

Volgens mij kleed ik me ook nog steeds vrij basic, maar je kan het opleuken met een opvallende ketting, ring of armvand, sjaaltje of opvallende schoenen. Als je niet meteen met je kleding wilt knallen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Susan zo 13 mei 2012 - 7:50

Ik heb eigenlijk altijd een skinnyjeans met laarzen en dan een trui/blouse/vestje/jasje, mijn haar los, slordig opgestoken of in een staart en lichte make-up. Vroeger zag ik er altijd veel kleurrijker uit, veel meer leuke rokken en jurkjes, maar nu grijp ik toch altijd weer naar dezelfde soort combinaties.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 9:03

Ik herken het wel. Ik heb ook altijd best wat geëxperimenteerd met haar, make-up en kleding. Mijn haar heeft zo'n beetje elke kleur en lengte wel gehad. Als ik nu terugkijk naar foto's dan zie ik dat ik er nu eigenlijk beter uitzie dan een aantal jaar geleden. Voor mijn gevoel heb ik nu mijn stijl wel gevonden.

Bij mij is het een combinatie van afvallen en emotioneel lekkerder in mijn vel zitten denk ik; ik pas nu veel meer kleding en straal misschien ook meer zelfverzekerdheid uit. Daardoor durf ik me ook vrouwelijker te kleden.

Susan, als íemand het verdient om zichzelf een keer goed te verwennen, dan ben jij het wel. Echt, ik zou het je zo gunnen om een dag heerlijk in de watten gelegd te worden en onbekommerd bezig te zijn met de lichte dingen in het leven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Davinia zo 13 mei 2012 - 23:36

Ik herken het helemaal! Ik ben al jarenlang op zoek naar een leuke stijl, maar toch blijf ik bij het saaie. Ik kijk heel veel op blogs van buitenlanders en dat vind ik dat zo leuk, maarja, die wonen ergens op Hawaii waar de zon altijd schijnt. Maar bij mezelf durf ik dat soort dingen niet te dragen, bang dat ik voor schut loop.

Ook ben ik m'n neutrale make up zat. Toevallig vrijdag me eens anders opgemaakt, wat zwaarder, op een verjaardag en kreeg allerlei complimentjes. Misschien maar eens vaker doen!

Ik word ook als 15jarige geschat, terwijl ik al 23 ben. Baal daar ook zo van!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Ooh La La! zo 13 mei 2012 - 23:50

Bliss schreef:Ik vind mezelf ook behoorlijk basic vaak. Ik heb ook nooit heel veel geld te besteden, dus koop vaak dingen die goed met van alles te combineren zijn, meestal zwart ook nog. Ik heb op zich wel verschillende looks: de ene keer draag ik een spijkerbroek met All Stars en een shirtje en de andere keer juist weer wat netter, een rokje of een jurkje met laarzen bijvoorbeeld. De gekleurde blazers van nu vind ik superleuk in elk geval en daar wil ik er nog wel wat meer van, maar verder weet ik het nooit zo goed qua bovenkleding. Vaak draag ik gewoon een simpele longsleeve en probeer t dan wat op te leuken met een ketting of een sjaal.


+1 Soms baal ik zo van m'n kast. 95% is zwart. En als ik dan eens iets in kleur koop, voelt het gelijk alsof het 't NET niet is.. Vind mezelf vaak erg saai en makkelijk gekleed. Cry

Als ik in een jurkje met pumps loop voel ik me altijd erg lomp laughcry Terwijl ik het wel erg leuk vind...

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 23:58

Volgens mij ben ik niet echt basic..Tenmiste dat denk ik haha (ik hoor redelijk vaak van andere dat ik een andere kledingstijl heb).. En ik vind mijn eigen kledingkast ook 80% van de tijd saai.

Ik grijp vaak (vooral in schoenen) naar wat lekker zit, waar ik op kan rennen (voor de trein haha) en daardoor laat ik soms echt mooie dingen hangen omdat ze niet zo praktisch zitten.

Als ik ooit een auto heb hoop ik dat het anders is :P dan hoef ik niet meer te rennen Wink

Ik kan trouwens ook echt niet shoppen in de stad hier hoor (Nijmegen).. Wat een duffe saaie degelijke kleding zeg (en dan heb ik het over Vero moda, H&M , ONLY, Invito.. de standaart meuk).

Daarom shop ik veel liever online bij internationale webshops.. Veel meer keuze!! Gelijk met alles kunnen passen als het thuis komt (combinaties maken) en als het niets is lekker terug sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:26

Ik wil ook wel een andere stijl, ik nijg de laatste tijd vaak naar het stoere beetje alternatief en dat bevalt me wel. Ben nu vaak basic op zich niks mis mee maar zou graag stoer, en wat alternatief maar toch met zachte kleuren willen combineren, maar toch vrouwelijk, geen punker of iets geks. Ik ben sowieso geen jurkjes meisje met pumps hoewel ik het erg mooi vind, en met momenten draag voel ik me toch niet helemaal mezelf. Gek is dat toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:27

Ik wil ook weleens wat anders. Heb vaak vrij basis dingen aan en vaak niet heel kleurig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:30

Ik heb niet veel kleding en het is eigenlijk altijd hetzelfde. Ik draag vooral spijkerbroeken en zwarte shirtjes. Ik vind jurkjes eigenlijk heel leuk, maar ben bang dat het me niet leuk staat. Ik wil nu eerst een paar kilo afvallen en dan eens leuke dingen inslaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 0:36

Jente schreef:Ik heb niet veel kleding en het is eigenlijk altijd hetzelfde. Ik draag vooral spijkerbroeken en zwarte shirtjes. Ik vind jurkjes eigenlijk heel leuk, maar ben bang dat het me niet leuk staat. Ik wil nu eerst een paar kilo afvallen en dan eens leuke dingen inslaan.
Same here. Ik ben bang dat ik er 'saai' een veilig uit zie, maar ik heb wel weer meer kleur ingeslagen voor deze zomer en zelfs stippen en shirtjes met print! Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 0:40

Rush schreef:Same here. Ik ben bang dat ik er 'saai' een veilig uit zie, maar ik heb wel weer meer kleur ingeslagen voor deze zomer en zelfs stippen en shirtjes met print! Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 3079029344

Ik heb voor de zomer ook al wat shirtjes met kleur gekocht, maar dan blijft het alsnog vrij saai met een spijkerbroek en een shirtje. Ik ben net een paar kilo te zwaar om echt leuke dingen aan te kunnen vind ik zelf, dus flink sporten tot de zomer en dan met iemand anders gaan winkelen. Ik pas vaak dingen, maar omdat ik onzeker ben en het op dat moment aan niemand kan vragen hang ik het terug. Dus ik hoop dat er iemand met gevoel voor mode zin heeft om mij op sleeptouw te nemen deze zomer Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc) Empty Re: Een andere uiterlijk willen (qua make-up, kledingstijl, etc)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum