Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

+31
JD
Highway
Guus
Suus
Caroow
Flinder
PapillonRose
Toet
TNMN
Beachgirl
Bliss
Sterre
Zonnetje
Mizz_S
Jeanette
Cheesegirl
Eris
minoessepoes
Lady4
Susan
Kqip
Dennenappel
Pannetoet
Polly
VeryCherry
BJA
Lotus
Niekske
Blond
Merai
Flippin' Bitch
35 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Flippin' Bitch ma 14 feb 2011 - 11:43

Liefst mèt foto's natuurlijk!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Merai ma 14 feb 2011 - 12:26

Dit, hoewel deze foto van net na de middelbare school is geloof ik. Vind mezelf wel schattig daar :-)

*


Laatst aangepast door Merai op di 15 feb 2011 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Blond ma 14 feb 2011 - 21:35

Heel basic. Altijd een spijkerbroek met een t-shirt met lange mouwen of met korte mouwen. Het liefste zwart (omdat ik dik was en dacht dat afkleedde). In de zomer rokken tot op mn knie met een t-shirt met een fel kleurtje.

Niet echt bijzonder dus. Nogal saai zelfs.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:46

In de 1e, 2e en 3e droeg ik heel veel miss sixty :P en wilde ik altijd merkkleding, alleen kon ik dat bijna niet betalen van mijn kleedgeld haha.

Wat later toen ik 16/17/18 was droeg ik beetje hetzelfde als nu voornamelijk H&M, ZARA en in het laatste jaar kwam ook ASOS in beeld. Ik wist toen ook al wel dat ik mode erg leuk begon te vinden, dus had ondanks dat ik bij ketens mijn kleding kocht wel een eigen stijltje.

Ik heb geen foto's van die periode op de computer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:51

G-star en G-star en G-star en G-star en nog wat Only en Replay.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:51

Ik heb helaas alleen maar klassenfoto's van die tijd op de pc staan.
In de eerste jaren van de middelbare school droeg ik voornamelijk spijkerbroeken met wijde dingen erop. Ik schaam me dood als ik die foto's nu zie.
Toen ik in de 4e mijn bril inruilde voor lenzen vond ik mezelf ineens een stuk leuker en ging ik veel strakkere kleding dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:53

_Donnaa schreef:G-star en G-star en G-star en G-star en nog wat Only en Replay.. :P

haha ik ook G-star en Replay :P

Later ruilde ik de only in voor Vero Moda, dat vond ik vrouwelijker Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Blond ma 14 feb 2011 - 21:55

Mijn merken op de middelbare school waren alleen Esprit en Mexx. Draag eigenlijk pas sinds drie jaar "duurdere" merken als Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel en G-star.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Niekske ma 14 feb 2011 - 21:55

Ik droeg in de onderbouw graag blouses van mijn moeder, dat vond ik stoer Embarassed

In de bovenbouw kreeg ik iets meer smaak (en kleedgeld Wink) en was het veel H&M en Vero Moda. Ik droeg graag dingen die net iets anders waren dan anders en was niet bang om op te vallen. Dat heb ik nog steeds een beetje, maar met mate. Ik draag bijv rode laarzen ipv zwart of bruin en dingen van desigual.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Lotus ma 14 feb 2011 - 22:03

In de eerste drie jaar niets bijzonders. Vanaf de vierde ben ik van die wijde broeken (Overzeas) gaan dragen en dat heb ik jaren volgehouden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:09

Punk'd schreef:
_Donnaa schreef:G-star en G-star en G-star en G-star en nog wat Only en Replay.. :P

haha ik ook G-star en Replay :P

Later ruilde ik de only in voor Vero Moda, dat vond ik vrouwelijker Wink
Only was toen ik op de middelbare school zat ook nog heel erg merkgericht. Remember de effen shirtjes met heel groot 'ONLY' op de voorgevel in zwarte of witte letters? Volgens mij staat nu bijna nergens het merkje meer op..

Oh en ik had ook heel veel aparte shirtjes van Gsus, van die opvallende dingen.. En ik droeg altijd torenhoge hakken..
:shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:13

Vrij alternatief, een zwarte skinny bijvoorbeeld met zwarte Jackass All-stars en 1 of ander gek shirtje erop. Beetje Emo-achtig.
Ook had ik altijd iets geks in mijn haar.

Ik heb geen foto van hoe ik er toen uit zag maar even ter vergelijking:

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Emo

Alleen dan minder extreem :P


Laatst aangepast door Storm op ma 14 feb 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  BJA ma 14 feb 2011 - 22:15

Ik was een skater, alhoewel die periode niet zo lang heeft geduurd.
Ook wat alternatieve kleding had ik. Ik droeg van die strakke ribbroeken in verschillende kleure. Die kocht ik dan op de markt op het Waterlooplein.
Ook heb ik jongensachtige kleding gedragen, zoals zo'n dikke Nickelson jas haha!
Nu ik eraan terug denk, boeide het me niet veel wat ik droeg en werd daar ook nooit op afgerekend.
Nu maak ik me drukker om hoe ik eruit zie. Misschien omdat ik wat onzekerder ben nu.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:24

Ik ben voornamelijk toch wel skater/alto geweest, met wijde broeken en zwart geverfd haar. (hier was ik 15)


Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Hoedje

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Zwartmetrood




Later werd ik toch wat meer kak (al heb ik nu geen echt goede foto van met blousje). Dit is toen ik m'n eindexamen had gehaald.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Abbyexamen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry ma 14 feb 2011 - 22:27

Ik was heel erg van de zwarte kleding en theatrale jurken, heb er helaas geen foto's van hier. Dat zwart draag ik nog steeds, het theatrale laat ik voor wat het is Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Polly ma 14 feb 2011 - 22:36

Ik was ook een alto, met wijde broeken en het moest zo stoer mogelijk. Bij voorkeur met een bandshirt. Nu voel ik die drang om mijn muzieksmaak duidelijk te maken helemaal niet meer. :-)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:47

Eigenlijk hetzelfde als nu, dus van alles en nog wat. Soms een minirokje met bloesje, soms wijde broek met skateschoenen en simpel strak shirtje... en alles ertussenin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:50

Ik was een skater...compleet met Freeman T Porter broeken, Dickies Hoodies en schoenen van Airwalk en Simple. Niks vrouwelijks aan! Daarna werden de skatebroeken vervangen door ruitbroeken en tuinbroeken hahaha...ook heel charmant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  BJA ma 14 feb 2011 - 23:32

mozzarella schreef:Ik was een skater...compleet met Freeman T Porter broeken, Dickies Hoodies en schoenen van Airwalk en Simple. Niks vrouwelijks aan! Daarna werden de skatebroeken vervangen door ruitbroeken en tuinbroeken hahaha...ook heel charmant!
Airwalks! Very Happy Dat is me toch lang geleden. Die droeg ik ook!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:33

mozzarella schreef:Daarna werden de skatebroeken vervangen door ruitbroeken en tuinbroeken hahaha...ook heel charmant!
Hahaha bij mij was het andersom! Eerst de tuinbroeken, toen de skatebroeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  VeryCherry ma 14 feb 2011 - 23:33

Oh, en ik heb mijn Dr Martens met stalen neuzen echt afgedragen, ik was er zo wijs mee dat ik ze nu nog steeds heb.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Pannetoet ma 14 feb 2011 - 23:34

Ik heb geen foto's ervan maar ik liep altijd in een stretchbroek, nike-air-max en een trui angel
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Dennenappel ma 14 feb 2011 - 23:38

Marin schreef:
mozzarella schreef:Daarna werden de skatebroeken vervangen door ruitbroeken en tuinbroeken hahaha...ook heel charmant!
Hahaha bij mij was het andersom! Eerst de tuinbroeken, toen de skatebroeken.
Idem dito hier!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Kqip di 15 feb 2011 - 0:12

Die tuinbroeken waren helemaal in toen ik in de brugklas zat whehe. Had een korte en een lange..moet er niet aan denken om nu weer zo een ding aan te doen laughcry
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:16

Ik droeg veel ribstofbroeken met wijde pijpen met daarop een sportief shirt, doctor Martens of All Stars.
Later kwamen de laarzen met megahoge hakken en plateauzolen (dat ik daar ooit op heb kunnen lopen) en naveltruitjes. pale
Pas in mijn studententijd veranderde mijn kledingstijl langzaam van trashy naar 'gewoon' casual.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum