Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

+31
JD
Highway
Guus
Suus
Caroow
Flinder
PapillonRose
Toet
TNMN
Beachgirl
Bliss
Sterre
Zonnetje
Mizz_S
Jeanette
Cheesegirl
Eris
minoessepoes
Lady4
Susan
Kqip
Dennenappel
Pannetoet
Polly
VeryCherry
BJA
Lotus
Niekske
Blond
Merai
Flippin' Bitch
35 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:36

Die mags waren echt helemaal hot, ik had er iets van 3 paar van. Nu vraag ik mezelf echt af wat ik er zo mooi aan vond, ze zijn lelijk silent Ik droeg ze 13 jaar geleden in de tweede van de middelbare school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:40

Die Mags zijn echt zo lelijk maar toen vonden we ze inderdaad prachtig Very Happy Ik droeg ze in de brugklas, dus in 1999.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Blond di 15 feb 2011 - 2:58

Die mags heb ik ook nog gehad, in het zwart. Die droeg ik in groep 6.

Oh ja, en ik heb ooit de onderkant van mijn haar knalroze gehad. De kapper heeft het eerst ontkleurd, en toen kwam dat kleurtje erin. Ik heb dat nog best een tijd gehad, want mijn moeder hield het één keer in de zoveel tijd bij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:53

Ja! die heb ik ook nog gehad.
Ik verzwikte mijn enkel altijd... Dan keek ik snel om of niemand dat gezien had en stug doorlopen met een vreselijke pijn in mijn enkel hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Cheesegirl di 15 feb 2011 - 3:59

Hier was ik 13 ongeveer, echt verschikkelijk om terug te zien haha!
*
Ik had dus meestal een spijkerbroek met daarop een simpel shirtje.


Laatst aangepast door Carola589 op di 8 maa 2011 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:05

Hahaha..

Ik had een ja ja, chipie broek.. (die hysterische spijkerbroeken met allemaal prints erop) of van Energy.. met een padestoel, kikkers en weet ik veel wat voor ongein op mijn broek! Die had ik dan omgeslagen bij de pijpen.. en daaronder mijn donkerblauwe of leverkleurige palladiums die zo niet zaten maar was hip dus shut the fuck up and walk. En dan had ik grote truien aan van een merk.. diesel of replay of iets anders schreeuwend en dan mijn eastpak tas waar ik Lastpak van had gemaakt en ik stal ook alle touwtjes van andere Eastpakkers..

Ik heb ook spicegirl schoenen gehad.. hideous..echt waar met een geblokte broek van Calvin Klein (ECHT LELIJK ORANJE MET WIT EN ZWART!) en dan komt het.. een naveltruitje met een opdruk van de spicegirls. God ik was tering lelijk in die tijd.

OH en niet te vergeten die plastic touwtjes die je om je nek moest dragen, had ze in alle kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Cheesegirl di 15 feb 2011 - 4:06

Je beschrijft het zo dat ik er wel een aardig beeld van krijg CKC! Wink
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Polly di 15 feb 2011 - 4:11

Carola589 schreef:Je beschrijft het zo dat ik er wel een aardig beeld van krijg CKC! Wink

Haha, ik zit ook te lachen om de beschrijving inderdaad Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:15

Gelukkig dat je nu meer klasse hebt CKC :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Blond di 15 feb 2011 - 4:20

CKC schreef:Hahaha..

Ik had een ja ja, chipie broek.. (die hysterische spijkerbroeken met allemaal prints erop) of van Energy.. met een padestoel, kikkers en weet ik veel wat voor ongein op mijn broek! Die had ik dan omgeslagen bij de pijpen.. en daaronder mijn donkerblauwe of leverkleurige palladiums die zo niet zaten maar was hip dus shut the fuck up and walk. En dan had ik grote truien aan van een merk.. diesel of replay of iets anders schreeuwend en dan mijn eastpak tas waar ik Lastpak van had gemaakt en ik stal ook alle touwtjes van andere Eastpakkers..

Ik heb ook spicegirl schoenen gehad.. hideous..echt waar met een geblokte broek van Calvin Klein (ECHT LELIJK ORANJE MET WIT EN ZWART!) en dan komt het.. een naveltruitje met een opdruk van de spicegirls. God ik was tering lelijk in die tijd.

OH en niet te vergeten die plastic touwtjes die je om je nek moest dragen, had ze in alle kleuren.

Zo zie je maar weer dat het met ieder vreemd gekleed tienermeisje goed kan komen Cool

GEINTJE!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:33

Zo'n trui had ik in groep 3 maar dan met BOSS erop in regenboogkleuren....

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Neon-sweatshirt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Susan di 15 feb 2011 - 5:14

Ik had ook Dr. Martens in het zwart, en Palladiums, en All Stars. Ik weet nog dat je ook gympen van Levi's had, die vond ik echt geweldig, maar die heb ik nooit gehad.

Toen ik een jaar of 13 was kon je ook lid worden van een soort krantje van Levi's en dan kon je in de winkel altijd een cadeautje ophalen, ik had bijvoorbeeld een soort zilveren hanger aan een leren veter, die was op zich best mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 6:28

Ik droeg ook altijd Mags, ik had wel 3 modellen elk jaar, lelijk!! En Palladiums, die heb ik ook afgedragen, en dan met de veters loshangend met een knoopje zodat ze niet uit de gaatjes konden, maar niet strikken!
Ik had meestal een broek van Miss Sixty (zo een met een hartvorm op de kont of met uitlopende pijpen met een rits onder aan de achterkant, ik leek wel een anorexiapatient met die uitlopende broeken in maatje 25). Daarna ging ik vooral Cimarron broeken dragen, met kleine zakje aan de voorkant met een ritje, of een satijnen met ingeweven draken (die vond ik geweldig...). Daarbij shirtjes van Replay, Only, Diesel en dan met een zo groot mogelijk merk erop, haha. Later droeg ik van die truien met polokraag en dan van die brede strepen in wit met donkerblauw. Ik droeg ook vrijwel elke dag een oililysjaaltje, die heb iuk nog steeds. En zo'n hele strakke tuinbroek, die heb ik ook veel gedragen.
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSvK0QfwmRtImFkmAzxtNuud_-8YZzH8U1_YTWusk7Gidp8ChS-
En dan had je van die leren touwtjes om je nek die je moest knopen, of van die plastic dingetjes die je om je nek moest doen die op een tattoeage leken. Later droeg ik vooral parelkettinkjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Jeanette di 15 feb 2011 - 7:38

Ik heb nog steeds dezelfde smaak als vroeger eigenlijk. Ik was vroeger niet merk bewust en nu nog steeds niet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Mizz_S di 15 feb 2011 - 7:41

Ongeveer de eerste drie jaar heel saai en onopvallend, met spijkerbroeken en grote truien en shirts. De jaren daarna wat meer alternatief, met spijker- en ribbroeken met superwijduitlopende pijpen, sneakers of lompe schoenen/laarzen en meestal daarboven wat strakkere truitjes (vaak met bandnaam ofzo) en vestjes. Ook had ik een tijdje een lange zwarte jas. Ook had ik van die stoffen zweetbandjes weleens. Ik gaf toen echt niks om merkkleding (en nu nog steeds niet).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Zonnetje di 15 feb 2011 - 9:02

Eris schreef:Oh ja Mags niet te vergeten. Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcS5e4lclTwiQrKpVIEC7sw79EEIqdqCJN8Tji-n-TUQ4_farpmOfw&t=1 Wat zijn ze toch lelijk.

Jaaa, Mags, die had ik ook. Ook beige. Ik weet nog dat ik ze net had en dat ik door een nat grasveld was gelopen en er zaten allemaal groene strepen op. Ik balen en bang dat mijn moeder boos was. Ik heb ze bij de oma van een vriendin van mij schoon staan schrobben, haha.

Verder droeg ik kleding die toen in de mode was, zoals strakke spijkerbroeken van Cars met wijde pijpen, strakke ribbroeken met wijde pijpen, spijkerrokken tot je knie en schoenen met van die dikke zolen of met dikke blokhakken.
Mijn haar was lang en droeg ik in 1 of 2 knotjes of los. Ik droeg veel kleding van Only, Cars, H&M. Een tijdje waren van die broeken met zo'n dunne witte streep op de zijkant in de mode. Dat waren ook echt mijn lievelingsbroeken.

Ik weet nog dat de moeder van een vriendin een keer tegen haar had gezegd bij het schoenen kopen: moeten die laarzen niet over je broek heen? Wij lagen plat van het lachen. Natuurlijk niet. Nu zie je dat al jaren...
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Lady4 di 15 feb 2011 - 9:29

Ooh ja, Mags! Ik had twee paar (hoog en laag model) en was er erg trots op. Maar ik zat toen volgens mij al op het MBO. Moet je nagaan hoeveel leeftijdsverschil hier zit, al je bedenkt dat Chance ze aanhad in groep 6.. smile Ik zie er trouwens nog steeds wel mensen op lopen..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Sterre di 15 feb 2011 - 9:34

Ik heb verschillende stijlen gehad.

Een tijdje droeg ik de hippie look: paarse of bruinige ribbroeken met wijd uitlopende pijp van Overzeas, strak shirtje met hele kleurige prints, Adidas gympjes (die Marin eerder plaatste) en een capuchon vest er over.

Toen ik iets ouder was droeg ik meer Levi's jeans, Palladiums of hippe gympen (Diesel) en daarop een blousje of vest. Iets netter en minder uitgesproken dus.


Laatst aangepast door Sterre op di 15 feb 2011 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Bliss di 15 feb 2011 - 9:38

Haha, lachen dit topic! Ik moest eens ff goed in mijn geheugen graven, maar mijn kledingstijl ging echt alle kanten op in die tijd. Het begon in de brugklas met veel felle kleuren, groen en oranje enzo en idd tuinbroeken en wijde blouses! Had toen ook oranje nep-Dr. Martens. Heb ook nep-Mags gehad in het blauw, gelukkig met iets minder dikke zool dan de echte. Verder liep ik op Nike Air en Fila, maar ook op zwarte laarzen met plateauzolen en blokhakken! Ik kocht vaak kleding bij Jeans Centre/Jeans Express (kent iemand dit?) en had ook een Levi's 501. Vond het altijd stom dat daar de maat aan de achterkant op dat label stond :P
Later werd t iets alternatiever en had ik ook echte zwarte Dr. Martens, was er helemaal blij mee. Op een gegeven moment droeg ik die met rode veters erin (nog steeds mn favoriete kleurencombi, haha). Qua kleding vooral spijkerbroeken met een shirt of trui erop, ook van die kabeltruien trouwens (in de kleur ecru)!
Eind middelbare school was mn kleding behoorlijk mainstream volgens mij, niet echt iets dat eruit sprong geloof ik.
Die Adidas-sneakers heb ik ook gehad, met die ronde neuzen, maar toen was ik al van de middelbare af. Had ze eerst in t wit met blauwe strepen en later in zwart lak met witte strepen.

Later heb ik ook wel puntlaarzen gehad enzo, maar nooit zulke extreme als Chance laat zien. Die vond ik echt lelijk smile Droeg eerder wel vaker hakken, nu praktisch nooit meer eigenlijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:58

_Donnaa schreef:Zien jullie nog wel eens mensen op Mags? De schoonzus van m`n schoonzus (die zie ik dus alleen op verjaardagen whaha) draagt ze nog altijd.. laughcry

Mijn moeder heeft mijn goede Mags gekregen en deze draagt ze nog erg graag, omdat ze zo heerlijk lopen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:00

ABE schreef:
_Donnaa schreef:Zien jullie nog wel eens mensen op Mags? De schoonzus van m`n schoonzus (die zie ik dus alleen op verjaardagen whaha) draagt ze nog altijd.. laughcry

Mijn moeder heeft mijn goede Mags gekregen en deze draagt ze nog erg graag, omdat ze zo heerlijk lopen. smile

Ik zie ze bij Ziengs nog regelmatig staan dus ze worden nog steeds verkocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:04

Dit was mijn kledingstijl op de middelbare school, ook al ben ik begonnen als "Gabber".

***


Laatst aangepast door ABE op wo 16 feb 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Beachgirl di 15 feb 2011 - 10:21

In het 1e en 2e jaar niet veel bijzonders.... daarna ontdekte ik de muziek van Avril Lavigne en ik wilde er ook zo uitzien!
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 2180403539_1


Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Lavigne_Avril-35-1024

Driekwart broeken met Vans, en gekleurde kniekousen! Inclusief spike armbanden en ketting, en natuurlijk stropdas en zwarte make up!

haha als ik nu terugkijk! Vreselijk! lol!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  TNMN di 15 feb 2011 - 10:31

Oh god.. ik kan me nog heel goed een afschuwelijke paarse pluisjes koltrui met groene broek herinneren... (toen was ik 13) Ik had van mode geen kaas gegeten in ieder geval. Had ook een middenscheiding en droeg geen make-up, ik leek dus gewoon op een jongen :P Ik kocht veel bij de Cool Cat eigenlijk, dat was toen 'stoer'. Later werd ik wat alternatiever (ik wilde er ook uitzien als Avril Lavigne en Blink 182, had vans en band shirts), nu ben ik gelukkig heel normaal en draag ik geen groen met paars meer Very Happy

Deze foto's zijn van toen ik 16 was, eind middelbare school:
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 25tf24z
Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 2yyclcx
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Toet di 15 feb 2011 - 10:38

Een beetje hetzelfde als nu eigenlijk, met de mode mee zullen we maar zeggen. Ik ben nooit echt anders/apart geweest. Ik vond wel een tijdje hardcore/gabber cool, maar om me helemaal zo te kleden vond ik echt spuuglelijk. Ik heb dus wel een tijde nike airmax en wat lonsdale kleding gedagen, maar die combineerde ik dan weer gewoon met hippe broeken en vestjes.

Ik weet nog wel dat ik vooral in de 1e en 2e echt bij de populairste kinderen hoorde, dan had je een soort voorbeeldfunctie en moet je gewoon hip zijn. Als je iets heel aparts doet hoorde je er niet meer bij op die leeftijd. Als wij allemaal puma schoenen droegen, droeg binnen een maand de halve school die zegmaar. Mijn vriendinnen van nu keken toen ontzettend tegen mij op en waren zelfs bang voor mij. Hahaha, hoewel ik dat toen nooit zo extreem heb ervaren.
Vanaf de 3e (andere locatie) werd dit wel minder, op die leeftijd word er ook veel minder naar elkaar gekeken en worden anderen meer geaccepteerd. Toen kon iedereen meer doen waar hij zelf zin in had zonder gepest te worden.
Toen werd ik dus even een iniminibeetje gabber en ik heb een keer mijn pony roze en turqoise geverft.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school? - Pagina 3 Empty Re: Wat was jouw kledingstijl op de middelbare school?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum