Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 17 van 17
Pagina 17 van 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Sam schreef:Lennox schreef:Ibbeltje schreef:Sam schreef:Ik moet zo naar Leiden om examen te maken.
Zo geen zin om 1,5 uur (x2) in de auto te zitten. Examen heb ik dan weer wel zin in.
in Leiden? Woow dat is een end. Hoe is het gegaan?
Neejoh, da's hartstikke om de hoek!
Examen ging goeddd!
O super!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het zo vervelend dat ik me altijd verveel op vrije dagen.. Ik kijk tv, doe het huishouden, computer en de dag lijkt wel een week te duren.. Vreselijk.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik baal, omdat ik al twee dagen last heb van een stijve nek.
Gast- Gast
Ik heb nog steeds pijn in mijn keel en moet telkens hoesten. Ik baal ook gigantisch van die stomme kou.
Ook vind ik het forum echt steeds saaier worden. Ik kijk nog wel regelmatig maar echt veel behoefte om te reageren heb ik niet meer.
Ook vind ik het forum echt steeds saaier worden. Ik kijk nog wel regelmatig maar echt veel behoefte om te reageren heb ik niet meer.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vind het forum ook niet meer zo leuk. Wel vind ik nieuwe gezichten zoals KimRosenberg erg verfrissend, hopelijk komen er op die manier nog een paar nieuwen.
Gast- Gast
Ik vind het vooral jammer dat er zo weinig topics geopend worden, ook door de vaste mensen die hier komen. Je ziet iedereen wel rondhangen in bepaalde topics en reageren, maar verder zorgt niemand echt voor leven, dat is wel jammer.
Gast- Gast
Ik heb ook niks vernieuwends meer te vertellen en m'n levens verder ook ronduit 'saai' momenteel, het kabbelt gewoon rustig door, heerlijk Maar daardoor van mijn hand helaas dus geen topics.
Gast- Gast
Ja, maar als iedereen dat heeft, is er natuurlijk weinig leven hier Je leest toch wel wat op het nieuws, of ziet wat op televisie of maakt wat mee, wat je kunt vertellen/vragen/mededelen?
Gast- Gast
Ja, maar dat bedoelde ik dus met dat ik weinig vernieuwends weet te vermelden
Gast- Gast
Ik vind het forum ook steeds saaier worden en probeer wat vaker te posten, maar het is niet heel ' spannend' ofzo. Denk dat dat ook komt doordat best veel mensen hier zo herkenbaar zijn. Dan plaats je ook minder snel ' spannende' zaken natuurlijk..
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Ik vind Nina uit GTST stom (of nou ja de schrijvers eigenlijk). Eerst je kind zo'n ubercoole naam geven. Dan gaan twijfelen en uiteindelijk bij 'Nola' uitkomen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ah wees blij, anders heten de komende jaren héél veel extra kinderen Benthe, nu wordt de nieuwe trend "Nola"
Gast- Gast
Pippa, ik vind jouw stellingtopics vaak wel leuk trouwens, maar ergens vind ik het jammer dat ze vaak baby- of zwangerschapsgerelateerd zijn. Ik probeer juist een beetje uit die pijler weg te blijven omdat die pijler tóch wel loopt en ik daar als niet-mama voor mijn gevoel gewoon nog niet thuishoor. Maar buiten die pijler leeft het forum niet echt. Ik zeg: ga door met je topics, alleen dan op andere vlakken
Gast- Gast
Klopt Lennox, ik probeer het ook wat breder te doen, maar vind het soms lastig om wat te bedenken, ik doe mijn best
Gast- Gast
ik wil heeeeel hard klagen dat mijn verstandskies er vanmiddag uitgesneden moest worden. na 4 x verdoven begon het getrek en geduw en dat stomme ding wou niet los ( zat nog onder mijn tandvlees ) toen hij hem er eindelijk uit had werd ik niet helemaal lekker ( zweten en trillen ) maar na 5 minuten kon hij beginnen met een hechting zetten. onderweg naar huis meteen naar kruidvat voor coolpack en parecetemol 500 mg en zetpil 1000 mg. thuis meteen zetpil genomen, coolpack in de vriezer en ijsblokjes in een handoek. later de coolpack en nu zit ik met een bevroren water flesje op mijn gezicht... hij lijkt wel of ze die verstandkies onder mijn oog hebben weggehaald daar voelt het ook beurs. maar daar heb ik nou net niet dat flesje/coolpack gehouden.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Pippa schreef:Ah wees blij, anders heten de komende jaren héél veel extra kinderen Benthe, nu wordt de nieuwe trend "Nola"
Ja, dat is ook waar.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het wel leuk dat je zoveel topics opent haha! Ik vind het zelf altijd moeilijk te bedenken waarover ik een topic kan openen.Pippa schreef:Klopt Lennox, ik probeer het ook wat breder te doen, maar vind het soms lastig om wat te bedenken, ik doe mijn best
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb een kater en moet een stomme breekdienst werken. (al heb ik dat zelf voorgesteld om een collega te helpen dus daar moet ik eigenlijk niet over klagen. Maar ik doe het toch.)
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik moet het hele huis opruimen want het is een zooi en vanavond hebben we een huis vol voor de verjaardag van m'n vriend.. Maar ik heb zo geen zin
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Ik en batterijen gaan niet samen.
Eerst deze week al de batterij van mijn laptop.. POEF... kapot! Dus die hangt nu continu aan het snoer.
En de batterij van mijn telefoon was al om te janken, en nu sinds de nieuwe update van whats app vandeweek, is het helemaal echt dramatisch. Ding loopt gewoon leeg als je er praktisch alleen al naar kijkt..
Eerst deze week al de batterij van mijn laptop.. POEF... kapot! Dus die hangt nu continu aan het snoer.
En de batterij van mijn telefoon was al om te janken, en nu sinds de nieuwe update van whats app vandeweek, is het helemaal echt dramatisch. Ding loopt gewoon leeg als je er praktisch alleen al naar kijkt..
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn wasmachine heeft het begeven en alles wat in de trommel zat moet ik nu dus met de hand gaan wassen. En de wasjes die ik morgen wou draaien moeten blijven liggen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik baal van mezelf dat ik me nog door zo'n eikel pijn laat doen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Ik baal van mezelf dat ik me nog door zo'n eikel pijn laat doen..
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 17 van 17 • 1 ... 10 ... 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!