Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ellende op het forum

+7
Gympie
SoGood
Urban Naked
Minx
Blair
Marin
Lejow
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ellende op het forum Empty Ellende op het forum

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 1:29

Of het nou echt zo is, of dat het me meer opvalt de laatste maanden, ik weet het niet.
Maar het lijkt wel of de ellende op het forum blijft komen.

Forummeiden in het ziekenhuis
Forumkindjes in het ziekenhuis
Rampbevallingen
Rampzwangerschappen
Premature bevallingen
Scheidingen

Voor mijn gevoel gebeurd dit de afgelopen maanden ineens ZO vaak!
Of ligt het echt gewoon aan mij?
Ik word er ook een beetje verdrietig van eigenlijk allemaal Sad Blegh!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ellende op het forum Empty Re: Ellende op het forum

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 1:32

Vergeet de kerstkaarten niet.

Het komt door de zomer. Ik zeg het altijd al, mensen het kan beter winter zijn. Ik meen het Yes

Beterschap & sterkte iig aan de mensen die het moeilijk hebben momenteel!

Laatst aangepast door Zero op wo 8 aug 2012 - 1:35; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 1:32

Ja valt me ook wel op. Maar ook wel ergens logisch. Niet dat het zo slecht gaat met iedereen, maar wel als je bedenkt dat de meeste intussen wat ouder zijn en dus zwanger zijn/bevallen/getrouwd zijn etc. Dan komt het ook vaker voor dat daar dingen mis gaan...
Maar wel erg naar hoor, al die ellende lezen van de forummers. Vind het zo gek dat je bij sommige bijvoorbeeld de huwelijksfoto's nog voor de geest ziet en dat ze nu in een scheiding liggen, of over al die moeilijke zwangerschappen leest, of mensen die al jaren een kinderwens hebben en je helaas nog steeds daarover leest. We worden ouder met z'n allen en maken ook van alles mee, helaas werkt het zo in 't leven. Maar hoop natuurlijk dat er voor iedereen weer betere tijden aankomen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 1:38

Daar heb je een punt Marin.
Wat me ook gelijk op het volgende brengt.. Vandeweek dacht ik daar aan.
Hoelang zou het forum nog blijven bestaan, hoelang zouden we hier nog zitten met elkaar.
Totdat we 40/50/60 zijn? En dan gaan de gesprekken niet meer over zwanger worden, maar over oma worden, en de overgang, en met pensioen gaan enzo laughcry .
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 1:39

Nou in elk geval tot ik zwanger ben, want dat heb ik altijd gezegd, dat ik nog wil forummen op dit forum als ik zwanger ben en kindjes krijg, dus sowieso tot 2015/2016 ofzo. En daarna mag het ook nog wel even door gaan wat mij betreft.
Maar tot ons 60e denk ik niet...
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blair wo 8 aug 2012 - 1:41

Denk dat dit forum wel lang blijft bestaan, nu is het klagen over babykots, over 10 jaar over hun pubertijd Very Happy . Als ik zolang blijf, ga ik wel helemaal ondercover voordat J.oaquin me hier opeens vind. Razz

Denk dat ook veel meiden meer open zijn geworden op het forum, en dus ook meer vertellen over hun prive situatie. Het oude forum was toch veel groter dan deze en daar vertelde je niet zo makkelijk alles.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Minx wo 8 aug 2012 - 1:45

Daar zat ik laatst ook over te denken. De leeftijd word steeds een stukje hoger. Toen ik begon was ik een wat jongere forumster. Toen was ik 18 of net 19. Normaal zou ik nu een van de ouderen zijn geweest maar dat ben ik nog lang niet. Daarom krijg je denk ik ook dit soort topics meer. Daarbij was er vroeger geen z&m en is het nu zo ongeveer de drukste pijler. Het forum veranderd mee. Dus ook de topics.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Urban Naked wo 8 aug 2012 - 1:53

Babydoll schreef:Denk dat ook veel meiden meer open zijn geworden op het forum, en dus ook meer vertellen over hun prive situatie. Het oude forum was toch veel groter dan deze en daar vertelde je niet zo makkelijk alles.
Dit is denk ik de reden. Op het oude forum kwamen meer mensen aanwaaien via de website van yes denk ik, nu is het meer een incrowd geworden.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  SoGood wo 8 aug 2012 - 1:56

Klopt.. Veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft..Ellende op het forum 699888

Ik weet niet tot hoe lang ik hier blijf. Ik houd het iig al aardig lang vol, ik verveelde me ooit eens jaren geleden op een zondag, wist ik veel dat ik zo lang zou blijven plakken. Soms vraag ik me af wat ik hier nog doe. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 1:59

Niet weggaan hoor Sogood!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood wo 8 aug 2012 - 1:59

Marin schreef:Niet weggaan hoor Sogood!

Ok, ok. Very Happy Jij ook niet dan he!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gympie wo 8 aug 2012 - 2:04

Vooral de rampbevallingen en rampzwangerschappen vallen me op. Ik had het er gister nog met mijn vriend over, dat ik helemaal niet weet of ik nog wel durf als ik dit allemaal lees. Maar hij nuanceerde wel dat vooral de 'negatieve' dingen veel over gepraat wordt (je wilt je ei kwijt, praat denk ik eerder als er iets mis gaat, is logisch). Daar heeft hij misschien wel gelijk in. Maar ik word er wel bang van. Embarassed
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Schaapke wo 8 aug 2012 - 2:08

Urban Naked schreef:
Babydoll schreef:Denk dat ook veel meiden meer open zijn geworden op het forum, en dus ook meer vertellen over hun prive situatie. Het oude forum was toch veel groter dan deze en daar vertelde je niet zo makkelijk alles.
Dit is denk ik de reden. Op het oude forum kwamen meer mensen aanwaaien via de website van yes denk ik, nu is het meer een incrowd geworden.

Ja, ik denk ook dat dit de reden is. 'We' kennen elkaar ook beter, waardoor je ook meer dingen met elkaar deelt.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Urban Naked wo 8 aug 2012 - 2:13

Gympie schreef:Vooral de rampbevallingen en rampzwangerschappen vallen me op. Ik had het er gister nog met mijn vriend over, dat ik helemaal niet weet of ik nog wel durf als ik dit allemaal lees. Maar hij nuanceerde wel dat vooral de 'negatieve' dingen veel over gepraat wordt (je wilt je ei kwijt, praat denk ik eerder als er iets mis gaat, is logisch). Daar heeft hij misschien wel gelijk in. Maar ik word er wel bang van. Embarassed
Ik heb een topic aangemaakt voor je. Hopelijk levert het wat op smile
https://yescafe.actieforum.com/t31153-vrolijke-bevallingen#1301339
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gympie wo 8 aug 2012 - 2:15

Haha, Urban Naked! Goed idee van jou! Ik ga meelezen. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happinaz wo 8 aug 2012 - 2:23

Zero schreef:Vergeet de kerstkaarten niet.

Het komt door de zomer. Ik zeg het altijd al, mensen het kan beter winter zijn. Ik meen het Ellende op het forum 3079029344

Beterschap & sterkte iig aan de mensen die het moeilijk hebben momenteel!

Ellende op het forum 394967 Very Happy

Ik denk ook dat het komt omdat we grote mensen worden. Ik ben de laatste tijd pas echt actief hier maar ik schrijf zeker al, nou 10 jaar, mee. Al van voor het oude forum zeg maar. 'Vroeger' ging het over puber problemen en nu worden we vrouwen met vrouwen problemen en alle drama's die het leven met zich meeneemt. Bovendien zit hier natuurlijk een behoorlijk gemiddelde samenstelling van de nederlandse samenleving. Er zitten hier meiden van verschillende leeftijden met verschillende achtergronden en met elkaar maken we alle mogelijke dingen mee. Omdat veel meiden al zolang hier zijn zijn veel verhalen ook een soort van 'dichtbij' waardoor het je meer raakt dan wanneer je zo'n verhaal hoort van de buurvrouw van het nichtje van je collega zeg maar.

Het feit dat jij er zo verdrietig van wordt betekent wel dat je heel betrokken bent en dat je waarde hecht aan dit forum! Dat bedoel ik als een compliment!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 2:28

Waarde hecht ik zeker aan het forum.
Dat is alleen maar meer geworden na de geboorte van B. Alle steun die ik toen van jullie gekregen heb :cheering: I love you

Maar soms vind ik het wel moeilijk hoor, kan bepaalde dingen die hier voorbij komen echt moeilijk los laten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blair wo 8 aug 2012 - 2:34

Ook al kom ik vaak hard en/of bot over (zoals men zegt); ben ik toch blij dat het forum er is, juist omdat ik de meiden hier wat langer 'ken'. De steun die hier aan elkaar word gegeven vind ik vaak heel bijzonder. Zon virtueel riem onder je hart (<---lol, foutje, maar ik laat hem gewoon staan ook Razz ) doet een mens vaak erg goed.

Laatst aangepast door Babydoll op wo 8 aug 2012 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 2:37

Babydoll schreef:Ook al kom ik vaak hard en/of bot over (zoals men zegt); ben ik toch blij dat het forum er is, juist omdat ik de meiden hier wat langer 'ken'. De steun die hier aan elkaar word gegeven vind ik vaak heel bijzonder. Zon virtueel riem onder je hart doet een mens vaak erg goed.

Dat is absoluut waar!!
Maar niet alleen de steun, ook alle tips. Als ik een vraag heb is er altijd wel iemand met het antwoord.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 2:40

Urban Naked schreef:

Dat denk ik ook. De meeste kennen elkaar ook wat beter ook dmv Facebook. En er worden nu ook meer meetings gehouden lijkt wel

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 2:42

Babydoll schreef:Ook al kom ik vaak hard en/of bot over (zoals men zegt); ben ik toch blij dat het forum er is, juist omdat ik de meiden hier wat langer 'ken'. De steun die hier aan elkaar word gegeven vind ik vaak heel bijzonder. Zon virtueel riem onder je hart doet een mens vaak erg goed.

Laughing laughcry

Ben het met je eens hoor, vind t ook bijzonder hoe betrokken iedereen hier bij elkaar is! Ik kom hier nu al 9,5 jaar geloof ik en t verveelt nog steeds niet; dat zegt toch wel wat! Ik hoop dat we nog lang blijven forummen met zn allen!

En idd, wat Marin ook al zegt, mocht ik ooit zwanger worden, dan denk ik dat ik nog veel blijer ga zijn met het forum, aangezien ik daar de ballen verstand van heb Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 2:49

Ik denk ook dat er hier een soort van 'niet bestaande veiligheid' voelbaar is. Je denkt vrij anoniem en besloten te kletsen, maar intussen kan iedereen alles lezen omdat het een openbaar forum is. De verleiding om hier lief en leed te delen is daardoor best groot, maar intussen kan iedereen het lezen. Ookal forum je niet onder je eigen naam, vaak ik veel toch terug te leiden naar een persoon door de persoonlijke info en foto's van oa kindjes.
Ik zet sommige dingen hier makkelijker neer als dat ik het in rl bespreek, terwijl dat heel krom is als je over over na gaat denken.

Gast
Gast

Bericht  Blair wo 8 aug 2012 - 2:50

Bliss schreef:

Laughing laughcry

Ben het met je eens hoor, vind t ook bijzonder hoe betrokken iedereen hier bij elkaar is! Ik kom hier nu al 9,5 jaar geloof ik en t verveelt nog steeds niet; dat zegt toch wel wat! Ik hoop dat we nog lang blijven forummen met zn allen!

En idd, wat Marin ook al zegt, mocht ik ooit zwanger worden, dan denk ik dat ik nog veel blijer ga zijn met het forum, aangezien ik daar de ballen verstand van heb Very Happy

Ik las het net terug ik denk heh? Hahahaa, blame it on the 2 hours of sleep this night. Razz laughcry
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gympie wo 8 aug 2012 - 2:53

Stofzuiger schreef:Ik denk ook dat er hier een soort van 'niet bestaande veiligheid' voelbaar is. Je denkt vrij anoniem en besloten te kletsen, maar intussen kan iedereen alles lezen omdat het een openbaar forum is. De verleiding om hier lief en leed te delen is daardoor best groot, maar intussen kan iedereen het lezen. Ookal forum je niet onder je eigen naam, vaak ik veel toch terug te leiden naar een persoon door de persoonlijke info en foto's van oa kindjes.
Ik zet sommige dingen hier makkelijker neer als dat ik het in rl bespreek, terwijl dat heel krom is als je over over na gaat denken.

Daar heb je gelijk in. Ik stond laatst in een winkel en een meisje was met haar mobiel bezig. Ik wilde niet expres spieken, maar mijn oog viel op een logo op het scherm wat ik herkende. Het Yescafe, haha. Sindsdien denk ik wel van; hm ja, iedereen kan hier komen en mij herkennen. Dus ook mijn zus, vriendin, nichtje etc. Zonder dat ik daar misschien vanaf weet. Niet dat ik rare dingen vertel, maar niet iedereen hoeft te weten wat ik allemaal denk of zeg eigenlijk.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happinaz wo 8 aug 2012 - 2:56

Gympie schreef:
Stofzuiger schreef:Ik denk ook dat er hier een soort van 'niet bestaande veiligheid' voelbaar is. Je denkt vrij anoniem en besloten te kletsen, maar intussen kan iedereen alles lezen omdat het een openbaar forum is. De verleiding om hier lief en leed te delen is daardoor best groot, maar intussen kan iedereen het lezen. Ookal forum je niet onder je eigen naam, vaak ik veel toch terug te leiden naar een persoon door de persoonlijke info en foto's van oa kindjes.

Daar heb je gelijk in. Ik stond laatst in een winkel en een meisje was met haar mobiel bezig. Ik wilde niet expres spieken, maar mijn oog viel op een logo op het scherm wat ik herkende. Het Yescafe, haha. Sindsdien denk ik wel van; hm ja, iedereen kan hier komen en mij herkennen. Dus ook mijn zus, vriendin, nichtje etc. Zonder dat ik daar misschien vanaf weet. Niet dat ik rare dingen vertel, maar niet iedereen hoeft te weten wat ik allemaal denk of zeg eigenlijk.

Was je niet gelijk nieuwsgierig of het een actieve meeschrijver was? Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud