Wat een ellende!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat een ellende!
Vanavond zouden we gaan stappen, ik voelde me vandaag best goed over mezelf. Ik net mezelf weer helemaal opnieuw opgemaakt, haar opnieuw gefohnt en ineens voel ik me toch een partij ellendig over mezelf. Opgezwollen buik, wallen, niks om aan te trekken, futloos kapsel.
Ik vind het heel oppervlakkig van mezelf.. Maar iedereen is nu dus weg en ik ben thuis gebleven omdat ik zo niet lekker in mijn vel zit ineens. Bah
Ik vind het heel oppervlakkig van mezelf.. Maar iedereen is nu dus weg en ik ben thuis gebleven omdat ik zo niet lekker in mijn vel zit ineens. Bah
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Wat een ellende!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alleen dat ik weet hoe het voelt, heb zelf ook een hele tijd niet lekker in mn vel gezeten..
Kop op meis
Kop op meis
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
He bah wat klote zeg! Ik herken het gevoel wel. Ik ga dan meestal tóch mee en na verloop van tijd voel ik me weer oké.
Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je vel!
Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je vel!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Herkenbaar, ik heb het tegenovergestelde van Suuske. De paar keer dat ik vanuit zo'n mood toch de hort op ben gegaan, had ik meestal ook geen denderende avond. Ik zou lekker mijn mandje in rollen, morgenochtend valt het allemaal vast weer mee!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee, maar toen ik een gat in mijn nieuwe, dure trui trok en ook nog begon te janken en m'n mascara was uitgelopen was ik er helemaal klaar mee. Mijn arme vriend wist niet wat hem overkwam, die wilde ook meteen thuis blijven. Nu heb ik hem weggestuurd en gezegd dat ik er zo ook aan kwam maar ik denk dat ik deze avond af schrijf en heerlijk in bed ga liggen.
Gebrek aan slaap en stopweek zullen hier vast wel iets mee te maken hebben..
Gebrek aan slaap en stopweek zullen hier vast wel iets mee te maken hebben..
SoGood- Ratel
Niet thuis blijven! Hup, gewoon wat simpels aan, make-upje op... Lekker drankje nemen en probeer te genieten! Hier word je echt niet vrolijker van joh...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Niet thuis blijven! Hup, gewoon wat simpels aan, make-upje op... Lekker drankje nemen en probeer te genieten! Hier word je echt niet vrolijker van joh...
Nou, eigenlijk wel hoor, whaha! Ben blij dat ik thuis ben. Morgen weer op stap en verder nog een druk weekend. Voel me nu al stukken beter. Morgen krijgen we weer lekker weer, beetje sporten, terrasje, .. Komt allemaal goed. Nu online aan het shoppen.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:chococupcake schreef:Niet thuis blijven! Hup, gewoon wat simpels aan, make-upje op... Lekker drankje nemen en probeer te genieten! Hier word je echt niet vrolijker van joh...
Nou, eigenlijk wel hoor, whaha! Ben blij dat ik thuis ben. Morgen weer op stap en verder nog een druk weekend. Voel me nu al stukken beter. Morgen krijgen we weer lekker weer, beetje sporten, terrasje, .. Komt allemaal goed. Nu online aan het shoppen.
Oke gelukkig! Morgen word het inderdaad lekker weer! Ik ben stiekem ook online aan het shoppen, althans... aan het kijken voor wat nieuwe dingen voor na de bevalling haha
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Ellende op het forum
» Hotmail ellende
» Wat een ellende! (scriptieplan)
» Verstandskiezen ellende
» Ellende op het forum
» Hotmail ellende