Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Er zijn vandaag weer mensen ontslagen op mijn werk. Ik zit er zelf gelukkig niet bij maar je wordt er wel weer een stuk onzekerder van.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb mijn dag vandaag niet... Alles lijkt een beetje tegen te zitten en niets is goed. Zal (deels) ook wel aan mezelf liggen hoor.. Maar soms moet er gewoon even geklaagd worden toch?! Hopelijk is het morgen weer wat positiever en mag die sneeuw wat mij betreft ook lekker wegblijven.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Ik heb mijn dag vandaag niet... Alles lijkt een beetje tegen te zitten en niets is goed. Zal (deels) ook wel aan mezelf liggen hoor.. Maar soms moet er gewoon even geklaagd worden toch?! Hopelijk is het morgen weer wat positiever en mag die sneeuw wat mij betreft ook lekker wegblijven.
Je weet het, ik luister naar je he.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik ben dan wel blij maar ik word soms ook zo moe van mezelf. Nare gedachten, bijna altijd zorgen maken, vergeten te genieten, niet altijd lief zijn voor mezelf, hypochondrie, enz.. Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar ik hoor de laatste tijd ook zoveel narigheid om me heen, dat maakt me dan ook weer bang.
Anyway, ik plaats mezelf weer even in een positieve mood want ik heb een goed leven dus vind ik dat ik weer even genoeg heb geklaagd voor vandaag.
Anyway, ik plaats mezelf weer even in een positieve mood want ik heb een goed leven dus vind ik dat ik weer even genoeg heb geklaagd voor vandaag.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik moet zo naar Leiden om examen te maken.
Zo geen zin om 1,5 uur (x2) in de auto te zitten. Examen heb ik dan weer wel zin in.
Zo geen zin om 1,5 uur (x2) in de auto te zitten. Examen heb ik dan weer wel zin in.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik begin steeds een beetje beter te begrijpen waarom ik hier altijd pakketjes mis loop als E bezorgd moeten worden.
Aan de achterkant van ons huisje zit een kleine ruimte waar de cv ketel hangt en waar de wasmachine kan staan, om hier te komen moet je buiten om lopen.
Staat er net een postbezorger met mijn H&M pakketje op die deur te kloppen
Ik was niet snel genoeg om naar buiten te rennen, gelukkig heeft hij mijn pakketje netjes in de schuur gelegd. Ik ga denk ik maar een bordje kopen met daarop 'Ingang om de hoek'
Aan de achterkant van ons huisje zit een kleine ruimte waar de cv ketel hangt en waar de wasmachine kan staan, om hier te komen moet je buiten om lopen.
Staat er net een postbezorger met mijn H&M pakketje op die deur te kloppen
Ik was niet snel genoeg om naar buiten te rennen, gelukkig heeft hij mijn pakketje netjes in de schuur gelegd. Ik ga denk ik maar een bordje kopen met daarop 'Ingang om de hoek'
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
De glazenwasser heeft weer geweldig werk geleverd (NOT). Nu kan ik vanmiddag alsnog de trap op om buiten ramen te lappen. Gelukkig schijnt de zon.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik moet leren voor tentamen volgende week, maar het lukt niet echt. Blegh.
En vanavond moet ik werken tot 00.00 uur, ook geen zin in
En vanavond moet ik werken tot 00.00 uur, ook geen zin in
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb kiespijn. Gelukkig kan ik vanmiddag al bij de tandarts terecht. Ik heb gister maar Baileys in mijn koffie gedaan om te proberen of ik zo de pijn kon verlichten (en super stom, ik was vergeten dat ik ook al ibuprofen had geslikt. Lekkere combinatie).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jasmine schreef:De glazenwasser heeft weer geweldig werk geleverd (NOT). Nu kan ik vanmiddag alsnog de trap op om buiten ramen te lappen. Gelukkig schijnt de zon.
vraag je je geld terug moet toch gewoon goed gebeuren!
schijnt de zon? hier zie ik steeds sneeuwvlokjes
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb last van mijn bijholtes.. en eigenlijk moet ik dus gewoon naar de huisarts toe maar die ziet me komen. En daarvoor moet ik ook weer reizen, heb nog geen huisarts in mijn eigen woonplaats..
Verder moet ik vanmiddag nog naar stage, maar ik trek het vandaag niet. Hopen dat het nog komt!
Verder moet ik vanmiddag nog naar stage, maar ik trek het vandaag niet. Hopen dat het nog komt!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
SoGood schreef:Ik ben dan wel blij maar ik word soms ook zo moe van mezelf. Nare gedachten, bijna altijd zorgen maken, vergeten te genieten, niet altijd lief zijn voor mezelf, hypochondrie, enz.. Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar ik hoor de laatste tijd ook zoveel narigheid om me heen, dat maakt me dan ook weer bang.
Heel herkenbaar en zeer vermoeiend..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb me vanochtend ziek gemeld op mijn stage plek, voelde me vanochtend echt niet lekker en had ook super slecht geslapen vannacht. Werd ik rond 12 uur weer wakker en nu voel ik me eigenlijk alweer stukken beter en vind ik het stom van mezelf dat ik niet gewoon naar stage ben gegaan... (terwijl ik me vanochtend dus wel echt ziek voelde)
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
ExpressoB schreef:Jasmine schreef:De glazenwasser heeft weer geweldig werk geleverd (NOT). Nu kan ik vanmiddag alsnog de trap op om buiten ramen te lappen. Gelukkig schijnt de zon.
vraag je je geld terug moet toch gewoon goed gebeuren!
schijnt de zon? hier zie ik steeds sneeuwvlokjes
Hij komt pas over een paar weken weer. En met mijn geld krijg ik mijn ramen niet schoon Maar ga er de volgende keer wel wat van zeggen, want is niet de eerste keer.
En hier is de zon nu ook weg. Geen sneeuwvlokjes, maar ook geen zon meer.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil mezelf beter voelen! Ik heb vanmiddag heel zachtjes staan snuiten wat eigenlijk niet mag, maar ik ging bijna over mijn nek van het bloed. Lucht wel op en het bloeden is een stuk minder. Ik wil gewoon lekker de kids optillen en naar buiten!
Gast- Gast
Sam schreef:Ik moet zo naar Leiden om examen te maken.
in Leiden? Woow dat is een end. Hoe is het gegaan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Sam schreef:Ik moet zo naar Leiden om examen te maken.
Neejoh, da's hartstikke om de hoek!
Gast- Gast
Heb ik vanmorgen gauw wat boodschappen gehaald, ben ik voor mijzelf de boter voor op brood/crackers vergeten. EN deze is echt op. Baal er van Vriend gaat morgen halen, dat dan weer wel haha
Lennox schreef:Ibbeltje schreef:Sam schreef:Ik moet zo naar Leiden om examen te maken.
haha Voor sommigen wel Maar iig voor Sam en mij niet
Blugh ik baal omdat doordat ik stage ga lopen we best wel veel moeten betalen voor de opvang. Stage lopen kost ons nu geld. Ik weet dat het investeren is maar dan nog voel ik me een beetje schuldig omdat mijn man dat nu voor het grootste deel moet betalen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben al een paar weken bijna elke dag bij vlagen misselijk
En ik ben verkouden en voel me belabberd, maar moet vandaag de hele dag werken, daarna vanavond schoonmaken en vanavond laat krijgen we bezoek dat blijft slapen.
En ik ben verkouden en voel me belabberd, maar moet vandaag de hele dag werken, daarna vanavond schoonmaken en vanavond laat krijgen we bezoek dat blijft slapen.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Lennox schreef:Ibbeltje schreef:Sam schreef:Ik moet zo naar Leiden om examen te maken.
Examen ging goeddd!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik baal enorm dat ik na het trekken van mijn verstandskies een fikse ontsteking in mijn kaak heb opgelopen,dit doet zo'n pijn,ik slik me de rambam aan pijnstillers en ik heb daardoor een enorm vieze smaak in mijn mond en ik kan mijn mond nauwelijks open doen. Daardoor is mijn eetlust weg en ben ik sinds maandag alweer een kilo afgevallen terwijl ik die kilo eigenlijk helemaal niet missen kan omdat ik toch al niks heb bij te zetten... Zo! Ohja en ik baal dat mijn lichaam mij zo in de steek laat en mijn weerstand nihil is waardoor die ontsteking door heeft kunnen zetten.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Aw Niene dat lijkt me pijnlijk!
Ik klaag omdat de buren sinds kort een HAAN hebben. Jawel! Een hele grote ook nog. Nu het steeds eerder licht wordt slaat dat beest ook steeds eerder aan. Wat een herrie! En dat midden in de stad, dichtbevolkt gebied enzo. Ik snap er de lol niet van. Ik heb al een paar keer mijn kat gehint om een bezoekje te brengen aan hun kippenhok, maar die vangt liever muizen .
Ik klaag omdat de buren sinds kort een HAAN hebben. Jawel! Een hele grote ook nog. Nu het steeds eerder licht wordt slaat dat beest ook steeds eerder aan. Wat een herrie! En dat midden in de stad, dichtbevolkt gebied enzo. Ik snap er de lol niet van. Ik heb al een paar keer mijn kat gehint om een bezoekje te brengen aan hun kippenhok, maar die vangt liever muizen .
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!