Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 1 van 17
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Even klagen hoor. Ik verveel me en heb een dipdag. Normaal houd ik niet zo van zeiken om niks maar aangezien ik tegen niemand kan zeuren moeten jullie dit maar aanlezen en anders klik je het maar weg.
Eigenlijk wil ik winkelen maar het is koud, binnen zitten wil ik ook niet. Alleen winkelen wil ik ook niet, iemand bellen om met mij te gaan winkelen wil ik ook niet. Zometeen is mijn vriend weg waar ik heel blij mee ben maar aan de andere kant vind ik het zo stom dat hij weg is. Hij doet ook niet mijn zin! (Vragen wat er is, "Kan ik iets voor je doen lieverd, gaat het wel?" Ik ben namelijk boos op hem maar hij reageert er niet op. Ik maak liever ruzie, hij bagatelliseert deze situatie gewoon. En nu speelt hij Fifa, dat maakt hem zo onaantrekkelijk)
Mijn moeder vroeg me of ik bij haar kwam eten maar ja, zij en haar man eten bami en daar heb ik geen trek in en daarna gaan zij iets sportigs kijken op tv. Ik haat iets sportigs op tv. Eigenlijk wil ik in joggingpak op de bank chocolade eten maar dan voel ik me weer depri en daar word ik depri van.
Echt! Ik haat mezelf op dit soort momenten. Met een beetje geluk word ik ongesteld dat zou wel mooi zijn.
Jullie nog wat je klagen? Want ik schaam me nu.
Eigenlijk wil ik winkelen maar het is koud, binnen zitten wil ik ook niet. Alleen winkelen wil ik ook niet, iemand bellen om met mij te gaan winkelen wil ik ook niet. Zometeen is mijn vriend weg waar ik heel blij mee ben maar aan de andere kant vind ik het zo stom dat hij weg is. Hij doet ook niet mijn zin! (Vragen wat er is, "Kan ik iets voor je doen lieverd, gaat het wel?" Ik ben namelijk boos op hem maar hij reageert er niet op. Ik maak liever ruzie, hij bagatelliseert deze situatie gewoon. En nu speelt hij Fifa, dat maakt hem zo onaantrekkelijk)
Mijn moeder vroeg me of ik bij haar kwam eten maar ja, zij en haar man eten bami en daar heb ik geen trek in en daarna gaan zij iets sportigs kijken op tv. Ik haat iets sportigs op tv. Eigenlijk wil ik in joggingpak op de bank chocolade eten maar dan voel ik me weer depri en daar word ik depri van.
Echt! Ik haat mezelf op dit soort momenten. Met een beetje geluk word ik ongesteld dat zou wel mooi zijn.
Jullie nog wat je klagen? Want ik schaam me nu.
Laatst aangepast door SoGood op do 31 jan 2013 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Ja!
Ik moet leren maar heb geen zin en dan baal ik weer van mezelf dat ik me er niet toe kan zetten.
Ik wilde even bij mijn moeder koffie drinken maar het heeft net gesneeuwd dus spekglad dus het is gewoon niet verstandig om de weg op te gaan (als het niet echt hoeft)
Ik kan gewoon zo moeilijk een dag thuiszitten, ik wil altijd eventjes weg!
Ik wou dat ik klaar was met die rotstudie!
Ik moet leren maar heb geen zin en dan baal ik weer van mezelf dat ik me er niet toe kan zetten.
Ik wilde even bij mijn moeder koffie drinken maar het heeft net gesneeuwd dus spekglad dus het is gewoon niet verstandig om de weg op te gaan (als het niet echt hoeft)
Ik kan gewoon zo moeilijk een dag thuiszitten, ik wil altijd eventjes weg!
Ik wou dat ik klaar was met die rotstudie!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook echt zin om te klagen. Ik heb net gedweild, omdat de vloer smerig was, en nu komt mijn vriend thuis, die loopt gewoon met zijn vieze, natte schoenen naar binnen, terwijl ik net toen ik van de supermarkt afkwam, speciaal mijn Uggs bij de deur uit heb gedaan en op mijn sokken naar binnen ben gegaan. Nu zijn mijn sokken nat, omdat de vloer nat was door de schoenen van mijn vriend. Ook al zei hij dat hij morgen opnieuw dweilt, toch baal ik ervan dat schoonmaken zo totaal geen zin heeft... Bleh, tot zover mijn geklaag.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Dikke knuffel voor jou SoGood, en voor de rest ook natuurlijk!
Dan doe ik even met je mee want ik haat klagen maar toch voel ik me even zo; veel teveel gewerkt deze week, met veel emotionele shit, door dat vele werken en daarnaast allemaal privé afspraken deze week is het me nu echt even teveel. Kom je thuis in een leeg huis na alle hectiek deze week...niemand om even tegenaan te brullen, bah.
Ik ga zo lekker een uurtje slapen want heb slaapgebrek en daarna hoop ik dat ik me even weer wat lekkerder voel. Ga ik weer lekker goed voor mezelf zorgen (goed eten, het gezellig en netjes maken in huis en misschien een wijntje drinken met iemand).
Dan doe ik even met je mee want ik haat klagen maar toch voel ik me even zo; veel teveel gewerkt deze week, met veel emotionele shit, door dat vele werken en daarnaast allemaal privé afspraken deze week is het me nu echt even teveel. Kom je thuis in een leeg huis na alle hectiek deze week...niemand om even tegenaan te brullen, bah.
Ik ga zo lekker een uurtje slapen want heb slaapgebrek en daarna hoop ik dat ik me even weer wat lekkerder voel. Ga ik weer lekker goed voor mezelf zorgen (goed eten, het gezellig en netjes maken in huis en misschien een wijntje drinken met iemand).
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Haha SoGood, zo'n bui had ik van de week ook, en dan is helemaal niks goed! Irritant, maar gaat gelukkig wel over. Doe gewoon lekker wat jij wil. Hang op de bank in je kloffie en prop je vol. Soms mag dat gewoon
Ik heb alleen te klagen dat ik een screenprotector had besteld voor mijn telefoon, maar dat domme ding wil er niet bubbelloos op. En terugsturen kan dus niet. Lekker dan. Voor de rest ben ik heel tevreden!
Ik heb alleen te klagen dat ik een screenprotector had besteld voor mijn telefoon, maar dat domme ding wil er niet bubbelloos op. En terugsturen kan dus niet. Lekker dan. Voor de rest ben ik heel tevreden!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Last van mijn darmen en nog van mijn ingreep/onderzoek gisteren auw...
en wil heeeeeeeeel graag met iemand afspreken maar die reageert niet of niet inhoudelijk op de overduidelijke hints die ik geef.
en wil heeeeeeeeel graag met iemand afspreken maar die reageert niet of niet inhoudelijk op de overduidelijke hints die ik geef.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Blijf liever in mijn joggingspak op de bank en verder werken aan wat naai-dingetjes, maar ik moet toch wat eten vanavond. Ook heb ik hoofdpijn, ben ik heel erg moe, is het hier een enorme troep in huis (speelgoed overal), staat de afwas er van gisteren nog en kan ik bij N. ook niks goed doen. Blijkbaar heeft ze net zo'n off-day als ik.
Blugh. Ik ga zo toch maar met de kinderwagen door de sneeuw heen banjeren.
Blugh. Ik ga zo toch maar met de kinderwagen door de sneeuw heen banjeren.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Toch wat te klagen. Kom er net achter dat die vlek op mijn nieuw bril geen vlek is maar een fout in het glas.. Joepie.
Fortissimo- Kletskop
Fortissimo schreef:Toch wat te klagen. Kom er net achter dat die vlek op mijn nieuw bril geen vlek is maar een fout in het glas.. Joepie.
ah nee.. balen kun je weer terug
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ahh SoGood! Stiekem moet ik een beetje lachen om je post. Zielige jij. Maar je moet gewoon lekker in bed kruipen met een dvd box sex and the city ofzo!!
En hopelijk ben je niet te erg boos op je vriend?
Ik baal omdat ik me op zo'n schopstoel voel zitten constant qua woning en werk. Daar kan ik best chagrijnig van worden. Wil zo snel mogelijk verhuizen maar eindig elke keer te hoog. Maandag ga ik janken bij de woningbouwvereniging. Dat is een flinke drempel die ik over moet, maar wellicht helpt het.
En hopelijk ben je niet te erg boos op je vriend?
Ik baal omdat ik me op zo'n schopstoel voel zitten constant qua woning en werk. Daar kan ik best chagrijnig van worden. Wil zo snel mogelijk verhuizen maar eindig elke keer te hoog. Maandag ga ik janken bij de woningbouwvereniging. Dat is een flinke drempel die ik over moet, maar wellicht helpt het.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
ExpressoB schreef:Fortissimo schreef:Toch wat te klagen. Kom er net achter dat die vlek op mijn nieuw bril geen vlek is maar een fout in het glas.. Joepie.
ah nee.. balen kun je weer terug
Ja.. mooi balen. Ben net zo blij met deze bril dat ik alles weer goed kan zien. Ben ik hem weer 3 weken kwijt.
Fortissimo- Kletskop
Ik heb te klagen dat ik altijd klaag over te weinig tijd, terwijl ik nu gewoon uit mn neus zit te vreten. En ik baal dat het sneeuwt!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb mijn vader aan een hond geholpen, waar ik nu zelf verliefd op ben en nu vindt m'n vader 't opeens toch wel lastig. Klootzak.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ondanks de pijn van mijn borstvergroting heb ik niet heel veel te klagen, wel een beetje en dat is
A. Dat m'n tieten zeer doen
B. Dat ik al bijna een week niet buiten ben geweest daardoor en me nogal gevangen voel
C. Dat ik me verveel, na een week alle websites al 10000 x per dag te hebben bekeken.
Maar ik weet dat het tijdelijk is dus komt goed..
A. Dat m'n tieten zeer doen
B. Dat ik al bijna een week niet buiten ben geweest daardoor en me nogal gevangen voel
C. Dat ik me verveel, na een week alle websites al 10000 x per dag te hebben bekeken.
Maar ik weet dat het tijdelijk is dus komt goed..
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik wil ook even klagen!
Mijn vriend moest onverwachts 2 uurtjes werken vandaag, dus wij samen erheen, zodat ik daar het dorp even in zou gaan en boodschappen doen. Belt hij op dat hij toch langer moet werken, dus ik maar naar huis moest gaan en hem dan vanavond weer ophalen.
Maar toen ging het sneeuwen! En slipte in met de auto in een bocht! Auto bijna achterstevoren, ik trillend achter het stuur! Gelukkig was ik bijna thuis.
Heb nu mijn schoonvader gebeld, die haalt mijn vriend op vannavond, wat ik ga vandaag de weg niet meer op!
Wanneer gaat die sneeuw nou eindelijk eens weg?!
Mijn vriend moest onverwachts 2 uurtjes werken vandaag, dus wij samen erheen, zodat ik daar het dorp even in zou gaan en boodschappen doen. Belt hij op dat hij toch langer moet werken, dus ik maar naar huis moest gaan en hem dan vanavond weer ophalen.
Maar toen ging het sneeuwen! En slipte in met de auto in een bocht! Auto bijna achterstevoren, ik trillend achter het stuur! Gelukkig was ik bijna thuis.
Heb nu mijn schoonvader gebeld, die haalt mijn vriend op vannavond, wat ik ga vandaag de weg niet meer op!
Wanneer gaat die sneeuw nou eindelijk eens weg?!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Balen allemaal!
Ik ben even in een dipmodus...over 1,5 week moet ik een prestatie inleveren voor mijn opleiding, dus moet echt flink hard aan de bak, maar heb zooo geen zin! En iedere keer als 't dan bijna zover is dat ik iets af moet hebben overkomt me dit en vraag ik me af waarom ik dit doe... Gelukkig al 3 kwart van de opleiding afgerond, nog maar een paar maanden !
Ik ben even in een dipmodus...over 1,5 week moet ik een prestatie inleveren voor mijn opleiding, dus moet echt flink hard aan de bak, maar heb zooo geen zin! En iedere keer als 't dan bijna zover is dat ik iets af moet hebben overkomt me dit en vraag ik me af waarom ik dit doe... Gelukkig al 3 kwart van de opleiding afgerond, nog maar een paar maanden !
Oh neeee hij wil hem toch niet weg doen?Bazinga schreef:Ik heb mijn vader aan een hond geholpen, waar ik nu zelf verliefd op ben en nu vindt m'n vader 't opeens toch wel lastig. Klootzak.
Gast- Gast
Ik baal dat ik weer verhoging heb en weer stevige hoofdpijn. Ik hoop niet dat ontsteking 4 eraan komt..
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Aaaaarggg die dagen heb ik ook en dan zit ik mezelf zo in de weg. Ik kan ook zo goed zijn in het niet-weten-wat-ik-wil op z'n dag.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Ohh daar zou ik best wel heel erg boos om kunnen worden. Zo onlogisch ook "ik ga morgen weer dweilen" Als je nou je hersens gebruikt en je vieze schoenen zoals een normaal mens bij de deur uit had gedaan. Zulke stomme dingen kan mijn vriend ook zeggen.Zonnetje schreef:Ik heb ook echt zin om te klagen. Ik heb net gedweild, omdat de vloer smerig was, en nu komt mijn vriend thuis, die loopt gewoon met zijn vieze, natte schoenen naar binnen, terwijl ik net toen ik van de supermarkt afkwam, speciaal mijn Uggs bij de deur uit heb gedaan en op mijn sokken naar binnen ben gegaan. Nu zijn mijn sokken nat, omdat de vloer nat was door de schoenen van mijn vriend. Ook al zei hij dat hij morgen opnieuw dweilt, toch baal ik ervan dat schoonmaken zo totaal geen zin heeft... Bleh, tot zover mijn geklaag.
Gast- Gast
Oja ik baal ook. Vriend en ik vieren zo samen onze verjaardag voor familie. Mijn moeder is ziek en haar man heeft een spoedklus. Mijn oma vindt het eng lopen door de sneeuw. Mijn zwager wil haar niet ophalen want hij wil alcohol drinken. Hij wil haar ook niet eerst ophalen en dan op de fiets komen. Dis grote kans dat mijn oma ook niet komt. Zit ik straks alleen met vriends familie en niemand voor mij
Gast- Gast
Ik baal ook, van m'n lijf. Ik heb sinds vanochtend pijn in m'n onderbuik met nare steken. Ik weet niet wat het is en ik maak me zorgen. Ook moet ik het heeeele huis nog opruimen en schoonmaken en daar heb ik geen zin in. M'n fiets staat nog op het station, die heb ik morgen nodig. Hij heeft een lekke band dus die moet ik nog gaan ophalen en de band oppompen, ook geen zin in! En ik wil een boterham met kipkerrie maar die moet ik nog gaan smeren . Ook geen zin in.
Gelukkig eet ik vanavond pizza. Dat maakt veel goed.
Gelukkig eet ik vanavond pizza. Dat maakt veel goed.
Gast- Gast
Carrie schreef:Oja ik baal ook. Vriend en ik vieren zo samen onze verjaardag voor familie. Mijn moeder is ziek en haar man heeft een spoedklus. Mijn oma vindt het eng lopen door de sneeuw. Mijn zwager wil haar niet ophalen want hij wil alcohol drinken. Hij wil haar ook niet eerst ophalen en dan op de fiets komen. Dis grote kans dat mijn oma ook niet komt. Zit ik straks alleen met vriends familie en niemand voor mij
Ahhh, das niet leuk. Is het geen optie dat jij of je vriend oma kunnen halen?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Carry, dat komt toch wel goed.. Jouw vriend is er ook. Veel plezier!
Bazinga: What happend?
Lorre: Snap dat je daar flink van baalt.. Is er nog steeds geen oplossing? SATC is wel een goed idee ja. Kijk nu kansloos al uren ID TV.
Fortisimo: Nou, dat is ook stom! Terug met die bril!
All:
Het is dat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben maar nadat ik een pot augurken heb opgegeten samen met nog wat olijven heb ik een salade gemaakt van komkommer. Daarna bedacht ik me dat ik groentesoep wilde maken. Toen alles stond te pruttelen en ik de hele keuken had vies gemaakt heb ik tussendoor maar een stroopwafel en chocolaatje gegeten want de trek in soep was weg. Voor alles had ik nog een mix van frambozen, bramen en blauwe bessen en sinaasappel op. Soep was toch wel lekker, maar beetje te pittig. Dit alles was trouwens na mijn lunch.
What's wrong with me.
Bazinga: What happend?
Lorre: Snap dat je daar flink van baalt.. Is er nog steeds geen oplossing? SATC is wel een goed idee ja. Kijk nu kansloos al uren ID TV.
Fortisimo: Nou, dat is ook stom! Terug met die bril!
All:
Het is dat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben maar nadat ik een pot augurken heb opgegeten samen met nog wat olijven heb ik een salade gemaakt van komkommer. Daarna bedacht ik me dat ik groentesoep wilde maken. Toen alles stond te pruttelen en ik de hele keuken had vies gemaakt heb ik tussendoor maar een stroopwafel en chocolaatje gegeten want de trek in soep was weg. Voor alles had ik nog een mix van frambozen, bramen en blauwe bessen en sinaasappel op. Soep was toch wel lekker, maar beetje te pittig. Dit alles was trouwens na mijn lunch.
What's wrong with me.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Er is helemaal niks met die hond, 't is gewoon een grote hond, die opeens van omgeving is veranderd. De hond ruikt af en toe en is pas 1; erg enthousiast en lomp nog..
Mn vader is gewoon een stakker.
Mn vader is gewoon een stakker.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 1 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum