Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 10 van 17
Pagina 10 van 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Ja bijzonder is dat altijd! ik heb een fles rode wijn op, ik voel m niet, maar als ik morgen hoofdpijn heb, weet ik waar het door komt. Zo lekker slapen!
Gast- Gast
Ik kom even klagen! Gisteren heeft N. heel goed geslapen tijdens haar logeerpartij bij opa en oma, maar inmiddels ben ik alweer vanaf 00.30 bezig haar weer slapende te krijgen. Waarom, waarom?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik hoopdat ze na je bericht redelijk snel is gaan slapen!
Luisa, het is nog vervelender omdat je op vastigheid zit te wachten. Heb je nu een half jaar? Wanneer gaat de fusie plaatsvinden?
Luisa, het is nog vervelender omdat je op vastigheid zit te wachten. Heb je nu een half jaar? Wanneer gaat de fusie plaatsvinden?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Oasis schreef:50 uur werken en daarnaast nog een studie? Jeetje, vergeet jezelf niet he Nora!
Ik baal van mijn telefoon. 3 weken oud, camera is kapot en hebben al behoorlijk wat kilometers afgelegd om hem te laten maken maar tot op heden kan er nog niets gedaan worden i.v.m. het feit dat het geen Europees toestel is (dat weet ik dus ook pas sinds een week). En de winkel waar hij gekocht is, werkt ook voor geen meter mee.
Is het een iPhone? In dat geval kun je een afspraak maken in de Apple Store in Amsterdam. Gegarandeerd dat je daar een nieuw toestel krijgt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik baal omdat ik na 3 uur slaap klaarwakker ben door het gillende en rennende kind van de bovenburen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Nee, helaas. Ben uiteindelijk met haar op de bank beland, daar heeft ze wat uurtjes geslapen, ik ben af en toe een beetje weggedommeld.. Alleen comfortabel is het niet echt. Werd wakker met overal pijn in mijn lichaam. Ik ga nu dus nog maar even een paar uurtjes in bed liggen voordat mijn vriend gaat werken.mzcharlotte schreef: Ik hoopdat ze na je bericht redelijk snel is gaan slapen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik wil ook even zeuren. Ik heb een nieuwe baan en had mijn ouders beloofd om ze mee uit eten te nemen. Iedere keer dat ik zeg, 'hé zullen we vanavond gaan?' wordt er gezucht en is het antwoord nee. Nou, dan laat maar! Maar grrr, wat kan ik me daar boos om maken.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Lady4 schreef:Oasis schreef:50 uur werken en daarnaast nog een studie? Jeetje, vergeet jezelf niet he Nora!
Ik baal van mijn telefoon. 3 weken oud, camera is kapot en hebben al behoorlijk wat kilometers afgelegd om hem te laten maken maar tot op heden kan er nog niets gedaan worden i.v.m. het feit dat het geen Europees toestel is (dat weet ik dus ook pas sinds een week). En de winkel waar hij gekocht is, werkt ook voor geen meter mee.
Is het een iPhone? In dat geval kun je een afspraak maken in de Apple Store in Amsterdam. Gegarandeerd dat je daar een nieuw toestel krijgt.
Ja, een Iphone 5. Maar mijn vriend is ook al naar de officiele Apple Store in Oberhausen geweest en die konden dus niks doen omdat ie Amerikaans is. Zij beweren dat er in heel Europa geen oplossing voor is en ze willen 'm ook niet omwisselen omdat hij dus niet Europees is.
We hebben al een afspraak staan in Amsterdam, maar aangezien het ons 43 euro kost met de trein, mag ik hopen dat het niet voor niets is... Pff
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:Lady4 schreef:Oasis schreef:50 uur werken en daarnaast nog een studie? Jeetje, vergeet jezelf niet he Nora!
Ja, een Iphone 5. Maar mijn vriend is ook al naar de officiele Apple Store in Oberhausen geweest en die konden dus niks doen omdat ie Amerikaans is. Zij beweren dat er in heel Europa geen oplossing voor is en ze willen 'm ook niet omwisselen omdat hij dus niet Europees is.
We hebben al een afspraak staan in Amsterdam, maar aangezien het ons 43 euro kost met de trein, mag ik hopen dat het niet voor niets is... Pff
Besteld bij Belsimpel?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Vrijdag zou de nieuwe laptop bezorgd worden, ik ben de hele dag thuis geweest maar geen laptop gezien. Ook geen briefje in de brievenbus, maar op de site stond dat er niemand thuis was. Toen zou hij zaterdag tussen 10.00 en 15.00 komen, weer de hele tijd thuis, geen bezorgen. Rond een uur of negen stond er ineens op de site dat er niemand thuis was en dat het pakketje is bezorgd bij het postkantoor verbonden met onze postcode, welk postkantoor dat is zou op het briefje in de brievenbus moeten staan.. Maar, wederom geen briefje. Nu dus nog steeds geen nieuwe laptop en ook geen idee waar we hem nu moeten ophalen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
O, jee Caroow... Dat beloofd niet veel goeds..
Fortissimo- Kletskop
Ik heb te klagen dat mijn schoonouders vanavond langskomen en dat we gaan bowlen, maar ik heb er echt geen zin in. Had me verheugd op een avondje alleen met mijn vriend nadat ik hem de hele week nauwelijks heb gezien..
Fortissimo- Kletskop
Ik ben net uitgegleden/gestruikeld op de trap en knetterhard met mijn hoofd tegen de muur aangekomen.(Zo hard dat de kat van schrik een sprong de lucht in maakte.) Nu heb ik dus hoofdpijn, ben ik draaierig en heb ik een bult op mijn hoofd .
En ik moet nog 27 rapporten maken voor woensdag. Lang leve de paracetamol!
En ik moet nog 27 rapporten maken voor woensdag. Lang leve de paracetamol!
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Fortissimo schreef:Oasis schreef:Lady4 schreef:Oasis schreef:50 uur werken en daarnaast nog een studie? Jeetje, vergeet jezelf niet he Nora!
Besteld bij Belsimpel?
Nee bij Gsm Eindhoven.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik wil klagen omdat ik me grieperig voel. Niet extreem grieperig, maar het voelt alsof het eraan zit te komen. En vanavond komt er een vriendin thee drinken en ik wil dat niet afzeggen want ik heb veel te veel zin om haar te zien, maar ik wil het ook niet laat maken en dat is altijd zo moeilijk als zij komt want we kletsen zoveel. Haha. Ik heb al gevraagd of ze een uurtje eerder kan komen, en dan hoop ik dat het me lukt om om uiterlijk 22:30 uur in bed te liggen. Ik mĂłet morgen rond 8 uur op mijn werk zijn want het wordt een hele drukke dag. En ik wil morgenavond gaan sporten, maar als ik me dan voel zoals ik me nu voel doe ik het niet. Ik wil me gewoon niet zo voelen, blehhhh....
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik baal dat B's verjaardag en feest achter de rug zijn.
Ben er zeker een maand of 5 mee bezig geweest. Bedenken hoe ik het wil, wat haar verjaardagsoutfit zou worden, wat ik zou bakken, hoe ik het met de uitnodigingen zou doen.
En nu hebben we gister een geweldige dag gehad, en nu is het gewoon achter de rug..
En daar kan ik altijd maar moeilijk mee om gaan...
Ben er zeker een maand of 5 mee bezig geweest. Bedenken hoe ik het wil, wat haar verjaardagsoutfit zou worden, wat ik zou bakken, hoe ik het met de uitnodigingen zou doen.
En nu hebben we gister een geweldige dag gehad, en nu is het gewoon achter de rug..
En daar kan ik altijd maar moeilijk mee om gaan...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat katerachtige gevoel is inderdaad vervelend Lejow. Fijn dat jullie wel een leuke dag hebben gehad.
Nieuw feestje organiseren dan maar ?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik baal van mijn schouder! Ik wil dat die stomme pijn over is.. Ik moet deze week 4 dagen werken, en ben elke dag mijn arm veel nodig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jasmine schreef:Dat katerachtige gevoel is inderdaad vervelend Lejow. Fijn dat jullie wel een leuke dag hebben gehad.
Haha, kan nog genoeg data pakken De datum dat ze naar huis mocht, de datum dat ze gecorrigeerd 1 wordt, de datum dat ze 1,5 is.. De dag dat ze zelf kan gaan zitten/kruipen/staan/lopen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik baal dat m'n invalwerk na morgen is afgelopen. Het zou eigenlijk tot 1 maart zijn, en misschien wel tot de zomervakantie, maardoor domme pech gaat dat allemaal niet door.
Nu dus weer strak op budget.
Gelukkig zei m'n moeder heel lief 'kom maar 2 keer in de week bij ons eten en dan geven we je ook nog een pannetje mee naar huis!'.
Nu dus weer strak op budget.
Gelukkig zei m'n moeder heel lief 'kom maar 2 keer in de week bij ons eten en dan geven we je ook nog een pannetje mee naar huis!'.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat lief van je moeder Poubelle! Zoiets zou m'n moeder ook kunnen zeggen
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik baal op dit moment voor de verandering eens nergens van. Het huis is een keer schoon, en mijn zelfgemaakte kipwraps zijn ook nog eens goed gelukt
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik baal omdat ik tegenwoordig elke dag pijn heb. Soms kan ik daar even gewoon niet meer zo goed tegen, en dit is zo'n moment.
Gast- Gast
Sea of Trees schreef:Ik baal op dit moment voor de verandering eens nergens van. Het huis is een keer schoon, en mijn zelfgemaakte kipwraps zijn ook nog eens goed gelukt
Heerlijk! Eet smakelijk zo!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik baal dat postNL weer eens veel te laat is, hier kloppen die aflevertijdvakken nooit!
Ik wacht al de hele dag. En er ligt hier geeneens sneeuw.
Ik wacht al de hele dag. En er ligt hier geeneens sneeuw.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 10 van 17 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!