Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 15 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  rapa nui ma 18 maa 2013 - 10:04

Slakje schreef:Ik ben erachter gekomen dat mijn papa niets meer van ons moest hebben na de scheiding met mama. Hij werd beetje gedwongen door mama om voor ons te zorgen. Hij heeft ook nooit alimentatie betaald voor ons aan mama.

Mijn papa is nooit zo'n geweldige papa geweest, hij heeft mij ook het huis uit gezet toen ik zwanger bleek te zijn, maar dat?! Pfff... Ik zit er nu toch al een tijdje mee in mijn hoofd, ik stoor me eraan dat hij zijn kinderen niet meer moet, maar ik weet niet wat ik ermee moet doen.

Dat lijkt me wel heftig om te weten te komen en best moelijk om mee om te kunnen gaan. Sterkte toegewenst.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 15 Empty Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag

Bericht  Peanut ma 18 maa 2013 - 10:08

rapa nui schreef:De pindakaas is op (wat moet ik morgen nu op mijn brood)

Edit: nu ik dit gepost heb zit ik me te bedenken of ik nu onbewust beinvloed ben door de avator van Peanut Laughing

:cheering: geheimen krachten Razz

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 10:59

Ik baal. Heb om 7 uur nog koffie gedronken en nu lig ik wakker in bed :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees ma 18 maa 2013 - 11:17

Peanut schreef:
Lennox schreef:Ook prima.

Ik weet heus wel wat ik met mijn pots bedoelt en of het nou wel of geen aandacht vragen is. Maar meer zeg ik er niet meer over.
Doe niet zo opgefokt.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 21:43

Sea of Trees schreef:
Peanut schreef:
Lennox schreef:Ook prima.

Ik weet heus wel wat ik met mijn pots bedoelt en of het nou wel of geen aandacht vragen is. Maar meer zeg ik er niet meer over.
Doe niet zo opgefokt.

Inderdaad zeg. Je post komt gewoon vrij aandacht vragerig over Peanut. Zet dan niks neer. Net zo irritant als die FB posts waarin men ook van die vage dingen plaatst. In de hoop dat mensen vragen wat er aan de hand is, en dan nog geen antwoord geven.

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked ma 18 maa 2013 - 23:00

Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 23:01

lol!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 18 maa 2013 - 23:02

Ik wil naar Disney... En wel nu... Dus..
:nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Steep ma 18 maa 2013 - 23:23

Mijn zoontje heeft mijn trouwring kwijt gemaakt..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Luce ma 18 maa 2013 - 23:26

Ik heb gisteren gelezen dat iemand die ik volgde haar zoontje heeft verloren van nog geen week oud. Ik ben er al de hele ochtend beduusd van. Dit is al de 5e baby binnen 2 jaar, waarvan 3 van kennissen. Bah. Baby's horen niet dood te gaan.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Lejow ma 18 maa 2013 - 23:27

He Luce, wat een naar bericht Sad
Weten ze waardoor het kindje overleden is?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce ma 18 maa 2013 - 23:30

Streptokokken bacterie. En een longonsteking en daarna ook nog een hersenbloeding.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 18 maa 2013 - 23:32

Jee Sad dat is heftig Sad

Dan denk je dat alles goed is gegaan, je bent bevallen, je hebt een levend kindje in je handen, en dan binnen een week gaat het alsnog mis Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce ma 18 maa 2013 - 23:43

Ja Sad. Kan me gewoon niet voorstellen hoeveel pijn dat moet doen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  ShallY di 19 maa 2013 - 0:16

Ik klaag even over mijn schoonvader die hier aan het klussen is.. Hij maakt rommel, logisch als je aan het klussen bent maar toch kan ik het even niet hebben, pist in de wc in de badkamer en dan trekt hij ook nog niet eens door, gaat met z'n vuile voeten op mijn bad kleed staan (kleine moeite om die even opzij te leggen zou je denken).

Ik heb het gewoon even gehad al dat ge klus hier in huis.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Burn wo 20 maa 2013 - 0:20

Bluggh.. ik voel me sinds gisteren al zo ellendig.. Kan de hele tijd wel janken..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:08

Hoe komt t Burn?

Ik ben doodmoe, hoofdpijn en blegh... Nog vier uur te gaan...

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel wo 20 maa 2013 - 2:13

Ik baal van mijzelf. Het klussen gaat vandaag niet zo lekker. Het huis, de materialen en alles willen niet wat ik wil. Zeer frustrerend, had gehoopt dat het af zou zijn.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Burn wo 20 maa 2013 - 2:34

Geen idee, denk een combinatie van allerlei dingen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  CCC wo 20 maa 2013 - 3:09

Jeetje Luce, wat heftig. Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk beduusd van bent.

Ik baal en ben verdrietig, mijn nichtje is een paar dagen naar Nederland gekomen voor N. en ons uiteraard. En nu gaat ze alweer terug, ik haat afscheid nemen gewoon. Zie haar nu tot november zeker niet omdat ze naar Amerika gaat voor 5 maanden en wanneer wij naar Ierland gaan is ze er dus niet Sad

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski wo 20 maa 2013 - 4:03

Burn Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 15 699888Als je erover wilt praten... Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 15 3079029344

Ik baal omdat ik weer eens een boete heb gekregen. Ik snap er niks van, ik probeer altijd alles zo goed mogelijk te regelen en word iedere keer weer genaaid Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 15 394967 Nu mag ik een boete van 136 euro gaan betalen aan DUO omdat ik 2 jaar (!) geleden één dag (!) te laat mijn ov-studentenkaart heb stop gezet. Amai.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Rush wo 20 maa 2013 - 4:14

Dat is nog erger dan mijn snelheidsboete! Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag - Pagina 15 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Parisienne wo 20 maa 2013 - 4:14

Jeetje, dat is balen Kowalski!

Ik wil even kwijt dat mijn hoofd zo ontzettend vol zit met dingen die ik graag wil en kan doen, maar ik begin er maar niet aan. Ik baal dus een beetje van mezelf momenteel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 5:10

Ik ben naar de kapper geweest.
En ze hebben me helemaal verknipt Cry
Ik zat al niet zo lekker in mijn vel en dan nu dit ook nog!
Bah, ik kan dat mens wel wat aandoen.

Gast
Gast

Bericht  Saga wo 20 maa 2013 - 5:28

Ik zit net lekker een kopje thee te drinken en uit het niets word ik opeens hartstikke misselijk, moe, draaierig, koud, buikpijn en hoofdpijn confused
Hopelijk gaat het net zo weer over als dat het kwam.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 17 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: