Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat een ellende

+5
Ella
Stuiterbal
Minx
Ibbeltje
Blue flower
9 plaatsers

Ga naar beneden

wat een  ellende Empty wat een ellende

Bericht  Blue flower wo 22 feb 2012 - 20:49

Even van me afschrijven hoor...

Vrijdagnacht kregen wij problemen met onze nog geen 2 jaar oude cv. De temperatuur bleef maar oplopen in huis en hadden geen verwarming aan staan, dus mijn man heeft de cv uitgezet en zou hij daar zaterdagochtend wel even naar kijken....

En toen begon alle ellende, hij kreeg met geen mogelijkheid warm water meer... Dus monteur gebelt, aandingen vernieuwd die kapot waren. Nou fijn dachten wij... Maar het probleem bleef.. we hadden lauw water wat koud werd en weer lauw.. en de temperatuur liep ook weer op. Maandag kwam dezelfde monteur weer en weer het 1 en ander aangepast en nu moest het echt verholpen zijn. Nou ook dinsdag weer dezelfde problemen. Woensdag zou er een monteur van het merk van de ketel langskomen.

Gister om 8 uur stond die jongen dus voor de deur om er goed naar te kijken, nou van alles vervangen, druk weer op de ketel..ik stond op dat moment mijn tanden te poetsen in de badkamer... en hoorde opeens alsof de douche werd aangezet, maar de douche stond gewoon uit. Dus snel naar mijn man geroepen dat er iets niet klopt, man en monteur snel naar de badkamer... is er dus een leiding gesprongen onder de douchebak...

Dus meteen verzekeringswerk en binnen een uur stond er een team hier binnen om het te komen verhelpen... maar daarvoor moesten ze wel een deel van de vloer vewijderen en een deel van de achterwand... Nou wat daar allemaal is gebeurt... onze hele badkamer is 1 grote lekkage... met gevolg... onze hele badkamer is binnen een dag weg... Wij hebben deze badkamer niet geplaatst, staat er nu 10 jaar in, en de mannen die dus nu hier aan het werk zijn, zeggen dat deze badkamer nooit goed heet gezeten en altijd al lekkage heeft gehad...

We hebben hier allemaal houten vloeren, ons plafond in de hal staat bol, van het vocht nu en het plafond in onze woonkamerer vertoont al gele vlekken... en we wonen hier nog geen 2 jaar en waren zo goed als klaar met verven en klussen.....

Beetje warrig verhaal misschien maar het zit me allemaal zo hoog...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een  ellende Empty Re: wat een ellende

Bericht  Ibbeltje wo 22 feb 2012 - 20:54

Oooh wat vreselijk! Dat is iets waar je totaal niet op zit te wachten zo na het klussen.

Wel fijn dat die mannen er binnen het uur waren.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Blue flower wo 22 feb 2012 - 20:57

Ja het is echt vreselijk, op dit moment lekt het dus van de badkamer die precies op boven de hal en de woonkamer zit bij de openslaande deuren naar beneden... Ik ben er zo verdrietig van... was zo trots wat we allemaal bereikt hadden... en nu kunnen we weer opnieuw..
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 21:06

Wat ontzettend rot! Succes en sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 22 feb 2012 - 21:26

Oef dat is niet zo mooi:) hebben jullie het huis destijds laten keuren?? Anders zou het misschien onder de verborgen gebreken vallen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Stuiterbal wo 22 feb 2012 - 21:30

Fairytale schreef:Oef dat is niet zo mooi:) hebben jullie het huis destijds laten keuren?? Anders zou het misschien onder de verborgen gebreken vallen
Dat wilde ik idd net ook gaan zeggen.

Jeetje dat is wel heel erg naar !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 21:30

Fairytale schreef:Oef dat is niet zo mooi:) hebben jullie het huis destijds laten keuren?? Anders zou het misschien onder de verborgen gebreken vallen

Zou dat? Want het is natuurlijk wel een gebrek dat ook verborgen is geweest, waarschijnlijk, voor de vorige bewoners? Of ze zouden het kunnen gooien op veroudering?

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 22 feb 2012 - 21:40

Oh men wat ontzettend naar zeg.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Blue flower wo 22 feb 2012 - 21:50

Ja het huis is destijds gekeurd, maar die kijken dus blijkbaar alleen naar zichtbare dingen. En deze ellende zat allemaal achter het tegelwerk, en omdat het blijkbaar al zoo lang niet goed zit is alles helemaal doorgetrokken, vloer is ook gedeeltelijk open nu en alles is van hout en dus verrot.... Wanneer komt er een eind aan dit drama... Lijkt nu alleen maar erger en erger te worden...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Blue flower wo 22 feb 2012 - 21:52

Gisele schreef:

Zou dat? Want het is natuurlijk wel een gebrek dat ook verborgen is geweest, waarschijnlijk, voor de vorige bewoners? Of ze zouden het kunnen gooien op veroudering?

De mannen hier zeggen dat je dat na anderhalf jaar niet meer kan gooien daarop... Ondanks dat het hun schuld is, de andere bewoners hebben deze badkamer geplaatst met als wanden mdf en gips :shock:
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 21:59

Blue flower schreef:
Gisele schreef:

De mannen hier zeggen dat je dat na anderhalf jaar niet meer kan gooien daarop... Ondanks dat het hun schuld is, de andere bewoners hebben deze badkamer geplaatst met als wanden mdf en gips :shock:

Oef....

Twee jaar geleden lekkage gehad. Mijn huis bestaat uit gasbeton. Ik heb muren nog nooit zo snel zien uitzetten. Helaas was de lekkage ontstaan door een fout van de aannemer. Sad Het is gewoon ontzettend balen. Kun je het trouwens niet gooien op een verzekering? Dat heb ik destijds wel gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower wo 22 feb 2012 - 22:07

Ja verzekering we hebben de verzekering direct gebelt, maar ja je denkt dat je klaar bent en dan begin je weer van voor af aan, nu zit ik in de puin met een kleintje. We wilde juist alles klaar hebben voordat hij geboren werd, en dat was allemaal gelukt, en dan nu moet je weer alles doen....
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown wo 22 feb 2012 - 22:29

Oh, ik ben zo bang voor waterschade! Nog banger dan voor brand in mijn huis. Water is gewoon echt verschrikkelijk, het kruipt namelijk overal naar toe en als de muren verzadigt zijn barst het gewoon open, there lekkage is geboren! Het maakt niet uit wat uit wat voor materiaal de muren zijn gemaakt, maar het moet gewoon heel erg goed getegeld en goed dichtgesmeerd zijn. Goed betegelde badkamers kunnen wel 30 jaar lang blijven zitten zonder 1x lekkage te hebben. Om toch een beetje positief te blijven, als je hier doorheen bent straks als alles weer mooi is heb je een mooie badkamer!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 22:32

Gisele schreef:

Daarom heet het ook 'verborgen' gebreken haha laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 22:34

Charlie schreef:
Gisele schreef:

Daarom heet het ook 'verborgen' gebreken haha wat een  ellende 394967 .

Je weet best wat ik bedoel. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 22:37

Was het maar waar!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 22:44

Sommige verborgen verbreken kun je niet verhalen op de oudbewoners. Puur en alleen, omdat het huis al te lang verkocht is. Of de badkamer verouderd is. Dat was ook mijn vraag. Of ze zoiets zou kunnen verhalen. Maar het antwoord kwam niet veel later al, dat, dat inderdaad geen mogelijkheid meer was.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower wo 22 feb 2012 - 22:46

2CKC2 schreef:Oh, ik ben zo bang voor waterschade! Nog banger dan voor brand in mijn huis. Water is gewoon echt verschrikkelijk, het kruipt namelijk overal naar toe en als de muren verzadigt zijn barst het gewoon open, there lekkage is geboren! Het maakt niet uit wat uit wat voor materiaal de muren zijn gemaakt, maar het moet gewoon heel erg goed getegeld en goed dichtgesmeerd zijn. Goed betegelde badkamers kunnen wel 30 jaar lang blijven zitten zonder 1x lekkage te hebben. Om toch een beetje positief te blijven, als je hier doorheen bent straks als alles weer mooi is heb je een mooie badkamer!

Nou ik was hier eigenlijk nooit bang voor, tot nu... Er blijft ellende boven komen.
Maar goed, wat je zegt ik moet vasthouden aan een goede mooie badkamer... Zal vanavond even een foto plaatsen... Zit op de ipad en daar lukt uploaden van foto's niet

Ook nog zoiets die jongens komen steeds met vragen naar beneden waar ik geen amtwoord op heb... Mijn man kon vandaag niet thuisblijven van het werk, ellende
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  bolus26 wo 22 feb 2012 - 22:48

ow wat een pech! ik snal dat je vreselijk baalt zeg. Hopeljk kan je het allemaal verhalen op de verzekering.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Chocolate Cookie wo 22 feb 2012 - 22:53

Jeetje wat vreselijk! Hopelijk kan de verzekering wat voor jullie doen!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:29

Gisele schreef:Sommige verborgen verbreken kun je niet verhalen op de oudbewoners. Puur en alleen, omdat het huis al te lang verkocht is. Of de badkamer verouderd is. Dat was ook mijn vraag. Of ze zoiets zou kunnen verhalen. Maar het antwoord kwam niet veel later al, dat, dat inderdaad geen mogelijkheid meer was.

Ja maar als het gekeurd is hierop, is het gekeurd. Je kan als nieuwe koper niet álles doorzien, vandaar deze bescherming voor de nieuwe kopers.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower do 23 feb 2012 - 2:06

Charlie schreef:
Gisele schreef:Sommige verborgen verbreken kun je niet verhalen op de oudbewoners. Puur en alleen, omdat het huis al te lang verkocht is. Of de badkamer verouderd is. Dat was ook mijn vraag. Of ze zoiets zou kunnen verhalen. Maar het antwoord kwam niet veel later al, dat, dat inderdaad geen mogelijkheid meer was.

Ja maar als het gekeurd is hierop, is het gekeurd. Je kan als nieuwe koper niet álles doorzien, vandaar deze bescherming voor de nieuwe kopers.

Charlie weet jij hoelang je dat kan claimen dan?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 1:52

Wat een ellende! Zijn ze er nog steeds mee bezig?

Gast
Gast

Bericht  Blue flower vr 24 feb 2012 - 3:42

Nou de update van gister en vandaag... de mannen die tot gister aan het werk waren hebben we naar huis gestuurd... zij probeerde ons aan alle kanten te naaien, en hadden geen goed gevoel erbij...

Dus vandaag geen mannen over de vloer... We hebben hulp aangeboden gekregen van een ontzettend goede man die ons komt helpen om de badkamer in zijn geheel te renoveren, morgen gaat alles eruit en maandag begint deze man al met klussen, fijn dus. Heb vandaag nieuwe tegels uitgezocht en probeer er een positieve draai aan te geven dat het nu wel een badkamer naar onze zin wordt.

Waar ik nog wel erg verdrietig over ben is dat de baby/kinderkamer aangepakt moet worden, de kamer zit tegen de badkamer aan en die muur is dus ook beschimmeld van binnen, niet geheel gezond voor een kinderkamer... er zitten een hoop emoties en gevoel in die kamer dus daar ben ik ontzettend verdrietig over, beneden lijkt de schade mee te vallen, in de woonkamer kunnen het waarschijnlijk af met opnieuw witten en het plafond in de hal staat bol, maar wachten we mee tot deze helemaal droog is....

Al met al blijft het ellende maar hoop er dan met de nieuwe badkamer nooit meer last van te krijgen...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Sarah1985 vr 24 feb 2012 - 4:18

Waterschade is echt vreselijk, WIj hebben het 3 keer gehad in 1,5 jaar tijd Sad

En je kan wel de badkamer met gips en mdf maken, als je het maar goed waterdicht maakt en speciale badkamer gipsplaten hebt.

Balen dat ook nog eens die werklui jullie proberen te naaien
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud