Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me rot...

+10
CCC
Muppetje
Teddyaapje
Sanne
Juutjepetuutje
lente
Rouge
Liadan
bolus26
LDJ
14 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ik voel me rot... - Pagina 4 Empty Re: Ik voel me rot...

Bericht  Linda za 26 jan 2013 - 8:03

Lejow schreef:
Muppetje schreef:
Sanne schreef:Muppetje, als je twee strakke shirtjes aanhebt, doe je de ene omhoog en de andere naar beneden. Als de kolf dan vacuüm zuigt, kun je de kolfstukken er zo tussen klemmen en heb je beide handen vrij. Ik forum dan meestal even via mijn mobiel tijdens het kolven.

heb het net, benieuwd als ik was, eens een paar minuten geprobeerd en het werkt gewoon :cheering: dat ik dat nooit eerder bedacht heb, haha...

Dat had ik dus ook, ik moest altijd allebei die dingen vasthouden.. Dan voorzichtig een loshalen en apparaat uitzetten, en hoppaaaa kletterde mijn zuurgekolfde 20 cc zo op de grond :nopompom: :nopompom:

Ik heb ooit een keer met m'n slaperige kop zitten kolven terwijl ik vergeten was de flesjes eronder te draaien. En het duurde best lang voordat ik er achter kwam. laughcry Ik was zeiknat.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 8:04

Lejow schreef:
Muppetje schreef:
Sanne schreef:Muppetje, als je twee strakke shirtjes aanhebt, doe je de ene omhoog en de andere naar beneden. Als de kolf dan vacuüm zuigt, kun je de kolfstukken er zo tussen klemmen en heb je beide handen vrij. Ik forum dan meestal even via mijn mobiel tijdens het kolven.

heb het net, benieuwd als ik was, eens een paar minuten geprobeerd en het werkt gewoon Ik voel me rot... - Pagina 4 281626781 dat ik dat nooit eerder bedacht heb, haha...

Dat had ik dus ook, ik moest altijd allebei die dingen vasthouden.. Dan voorzichtig een loshalen en apparaat uitzetten, en hoppaaaa kletterde mijn zuurgekolfde 20 cc zo op de grond Ik voel me rot... - Pagina 4 1270000679 Ik voel me rot... - Pagina 4 1270000679

Of wat denk je van zuunig het laatste druppeltje uit de kolfschelpt in het flesje willen laten zakken, maar je het flesje te schuin houdt, waardoor de helft uit het flesje klotst, zo over je broek heen. En dat het dan nog maar 10.30u is en je nog de hele dag met die kleren moet werken..

En in de kraamweek van de oudste heb ik fulltime gekolfd, dat moest dus ook 's nachts, was mijn man vergeten om de flesjes onder de kolfschelpen te draaien, ik had 't pas door toen de melk over mijn benen liepIk voel me rot... - Pagina 4 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Filoria za 26 jan 2013 - 8:05

Dames, doe eens niet zo negatief! Ik voel me rot... - Pagina 4 1578173417
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muppetje za 26 jan 2013 - 8:07

Dat doe ik gelukkig alleen geregeld met koffie zetten, apparaat aanzetten zonder kopje eronder Yes

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan za 26 jan 2013 - 8:07

Ik heb ook een keer gekolfd in een difraxfles, ik was toen alleen vergeten dat rubbertje onderin de fles te doen. Ik had pas na een tijdje door dat alles er doorheen op mijn broek lekte.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  LDJ za 26 jan 2013 - 8:08

Lejow; volgens mij kun je dan wel janken of niet?

Ik vind het niet erg om meningen te lezen hoor!
Want zo rooskleurig vind ik het kolven zelf ook niet.

Voorraadje aanleggen in de vriezer ben ik zelf al mee bezig, al schiet het nog niet echt op laughcry .

LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Lejow za 26 jan 2013 - 8:10

LDJ schreef:Lejow; volgens mij kun je dan wel janken of niet?

Ik vind het niet erg om meningen te lezen hoor!
Want zo rooskleurig vind ik het kolven zelf ook niet.

Voorraadje aanleggen in de vriezer ben ik zelf al mee bezig, al schiet het nog niet echt op laughcry .

Jup, al kon ik dat toen sowieso nogal makkelijk laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Teddyaapje za 26 jan 2013 - 8:12

Alle beetje helpen LDJ! Volgens mij ben je gemotiveerd genoeg, ik denk dat t wel goed komt!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  LDJ za 26 jan 2013 - 8:12

Hahaha wat een verhalen Laughing
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 8:14

Hoeveel kolf je nu per keer dan LDJ?

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 26 jan 2013 - 9:24

Muppetje schreef:

heb het net, benieuwd als ik was, eens een paar minuten geprobeerd en het werkt gewoon Ik voel me rot... - Pagina 4 281626781 dat ik dat nooit eerder bedacht heb, haha...

Haha, ik wilde zelfs een nieuwe kolf kopen die handsfree was. Toen ik hier vroeg naar ervaringen, vertelde iemand dat je met een gewone kolf dus ook best handsfree kon kolven. Was ook een eyeopener haha, maar wel handig.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje za 26 jan 2013 - 9:31

Sanne schreef:
Muppetje schreef:

Haha, ik wilde zelfs een nieuwe kolf kopen die handsfree was. Toen ik hier vroeg naar ervaringen, vertelde iemand dat je met een gewone kolf dus ook best handsfree kon kolven. Was ook een eyeopener haha, maar wel handig.

Ja precies! Ik heb de Freestyle, daar heb ik dus wel die bandjes bij, maar dat vind ik niets...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 28 jan 2013 - 0:56

Sanne ik vind je een held, zit heerlijk te internetten :cheering:

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: