Voel me verward...
+3
Roze Roos
bolus26
Butterfly78
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voel me verward...
Het is meer om het even van me af te schrijven. Hier ben ik namelijk annoniem en niemand in mijn omgeving weet dit.
Momenteel lig ik in scheiding.
De reden is onder andere dat ik niet meer van me man houd. Niet zoals voorheen, meer vriendschap zeg maar.
Ik heb een paar jaar geleden en andere man leren kennen en daar is iets uit voort gekomen. Tijdelijk en heel fout.
Me man kwam er achter en na veel gepraat heb ik een punt achter die relatie gezet en samen zouden we opnieuw beginnen.
In begin ging dat goed maar ik merkte dat ik toch meer van die ander houd. Ondanks dat ik geen contact meer had met die ander. Ik heb het al die tijd verdrongen omdat ik echt verder wilde gaan met mij man.
Nu heb ik besloten om er punt achter mijn huwelijk te zetten.
Omdat ik geen liefde meer voor mijn man voel en hem een ander gun die wel voor hem wil en kan gaan.
Sinds een korte tijd zie ik die ander weer en voel me super verliefd.
Vanmorgen belde hij op. Zijn vrouw wilt van hem scheiding. Ze weet niks van onze eerdere relatie, dus dat is de reden niet.
En waar ik me nu zo verward over voel is, dat ik toen stiekem hoopte dat hij zou scheiden om evt. samen verder te gaan. Wat niet zou gebeuren, omdat hij ook van haar houdt.
Maar nu gaat hij ook scheiden. Het voelt zo raar. Ik weet niet of ik blij moet zijn of niet. Iets wat ik hoopte gebeurd.
Ik weet ook niet of er uberhaupt een toekomst samen is, ondanks dat ik voel dat hij de ware is. Ik ben toen nog nooit zo verliefd geweest als toen... En voel die liefde nog steeds.
Ik weet wel dat we eerst beide over de scheiding heen moeten. En ik wil zo wie zo eerst ruimte voor mezelf hebben voordat ik verder kan en wil...
Maar toch, misschien in de toekomst...
Momenteel lig ik in scheiding.
De reden is onder andere dat ik niet meer van me man houd. Niet zoals voorheen, meer vriendschap zeg maar.
Ik heb een paar jaar geleden en andere man leren kennen en daar is iets uit voort gekomen. Tijdelijk en heel fout.
Me man kwam er achter en na veel gepraat heb ik een punt achter die relatie gezet en samen zouden we opnieuw beginnen.
In begin ging dat goed maar ik merkte dat ik toch meer van die ander houd. Ondanks dat ik geen contact meer had met die ander. Ik heb het al die tijd verdrongen omdat ik echt verder wilde gaan met mij man.
Nu heb ik besloten om er punt achter mijn huwelijk te zetten.
Omdat ik geen liefde meer voor mijn man voel en hem een ander gun die wel voor hem wil en kan gaan.
Sinds een korte tijd zie ik die ander weer en voel me super verliefd.
Vanmorgen belde hij op. Zijn vrouw wilt van hem scheiding. Ze weet niks van onze eerdere relatie, dus dat is de reden niet.
En waar ik me nu zo verward over voel is, dat ik toen stiekem hoopte dat hij zou scheiden om evt. samen verder te gaan. Wat niet zou gebeuren, omdat hij ook van haar houdt.
Maar nu gaat hij ook scheiden. Het voelt zo raar. Ik weet niet of ik blij moet zijn of niet. Iets wat ik hoopte gebeurd.
Ik weet ook niet of er uberhaupt een toekomst samen is, ondanks dat ik voel dat hij de ware is. Ik ben toen nog nooit zo verliefd geweest als toen... En voel die liefde nog steeds.
Ik weet wel dat we eerst beide over de scheiding heen moeten. En ik wil zo wie zo eerst ruimte voor mezelf hebben voordat ik verder kan en wil...
Maar toch, misschien in de toekomst...
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Re: Voel me verward...
snap dat je je verward voelt,wat een verwarrende situatie!
zou toch eerst goed de tijd voor mezelf nemen voordat je aan je nieuwe relatie begint!
zou toch eerst goed de tijd voor mezelf nemen voordat je aan je nieuwe relatie begint!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:snap dat je je verward voelt,wat een verwarrende situatie!
+1
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Was ook niet van plan om meteen met die ander verder te gaan. Eerst moeten we beide een scheiding verwerken. Maar krijg zo wel hoop. Hoop op een relatie met de man van mijn dromen... *zucht*
Butterfly78- Fluisteraar
Als de scheiding voorbij is, gaan jullie dan vaker afspreken?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dat denk ik wel ja.
Butterfly78- Fluisteraar
Als ik jullie was, zou ik iig niets overhaasten. Volgens mij komt er heel veel bij een scheiding kijken, qua emoties (ook van degenen waar jullie van scheiden, dat moet je ook niet vergeten...). Dus rustig aan en dan vanzelf zien, waar het allemaal op uitloopt.
snapple- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10
Moeilijk zeg... ik kan hier even niets op schrijven. Maar wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
En onthoudt.. slechte keuzes bestaan niet:)
Gast- Gast
Neem in ieder geval tijd voor jezelf, 'stort' jezelf niet meteen in een nieuwe relatie. Maar dat is hier boven ook al gezegd. Ik wens je veel rust en wijsheid, want ik kan je verder geen advies geven.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Moeilijk zeg... ik kan hier even niets op schrijven. Maar wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Hoe kunnen slechte keuzes nou niet bestaan? Die snap ik even echt niet.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
LoveMusic schreef:Sannie89 schreef:Moeilijk zeg... ik kan hier even niets op schrijven. Maar wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Een keuze maak je op basis van je gevoel of je verstand of beide. In ieder geval maak je op dat moment de keus waarvan je denkt dat die de beste is. Goed, het kan natuurlijk verkeerd uitpakken, maar daar leer je alleen maar van. Tenminste, dat vind ik, en daarom zijn er ook geen slechte keuzes. Ik denk dat Sannie zoiets bedoelt?
Gast- Gast
Break Of Day schreef:LoveMusic schreef:Sannie89 schreef:Moeilijk zeg... ik kan hier even niets op schrijven. Maar wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Een keuze maak je op basis van je gevoel of je verstand of beide. In ieder geval maak je op dat moment de keus waarvan je denkt dat die de beste is. Goed, het kan natuurlijk verkeerd uitpakken, maar daar leer je alleen maar van. Tenminste, dat vind ik, en daarom zijn er ook geen slechte keuzes. Ik denk dat Sannie zoiets bedoelt?
Op die manier snap ik hem wel, maar ik dacht ''Dus als ik nu morgen ineens besluit aan de drugs te gaan, dan kan dat geen slechte keuze zijn?'' Ik snap wel dat dat een extreem voorbeeld is, en dat het met andere dingen natuurlijk weer anders ligt.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Break Of Day schreef:LoveMusic schreef:Sannie89 schreef:Moeilijk zeg... ik kan hier even niets op schrijven. Maar wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
ja zo bedoelde ik hem idd:)
Gast- Gast
Als het wel een verkeerde keuze is, dan heb je ervan geleerd dus is het toch een goede keus geweest
Lijkt me ook wel erg verwarrend. Hoe lang was je met je man samen? En hoe lang speelt het met die andere man?
Lijkt me ook wel erg verwarrend. Hoe lang was je met je man samen? En hoe lang speelt het met die andere man?
Gast- Gast
Wat ik inmiddels heb geleerd is dat je op dezelfde manier van mensen afraakt als dat je aan ze bent gekomen. Dus pas op wat je doet.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Welke ervaringen heb je dan? Ik heb het nog nooit mee gemaakt..TGR schreef:Wat ik inmiddels heb geleerd is dat je op dezelfde manier van mensen afraakt als dat je aan ze bent gekomen. Dus pas op wat je doet.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Welke ervaringen heb je dan? Ik heb het nog nooit mee gemaakt..TGR schreef:Wat ik inmiddels heb geleerd is dat je op dezelfde manier van mensen afraakt als dat je aan ze bent gekomen. Dus pas op wat je doet.
Dat relaties die uit ontrouw ontstaan vaak ook zo weer eindigen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Dolcis_ schreef:Lijkt me ook wel erg verwarrend. Hoe lang was je met je man samen? En hoe lang speelt het met die andere man?
Zo'n negen jaar waarvan dit jaar 6 jaar getrouwd. Die andere man heb ik nu 2,5 jaar geleden ontmoet en de laatste 6 maanden weer contact.
Ik wil ook alles rustig aan doen. Misschien krijgen we helemaal niks verder hoor. Maar me hoop koesterd wel. Hopelijk zie ik hem vandaag even anders volgende week pas.
Maar eerst moeten we beide ons leven op de rails hebben. En dan zien we wel. Doe niks overhaast.
Butterfly78- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Verward,gevoelens niet kunnen plaatsen
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...
» Ik voel me schuldig..
» Ik voel me zó leeg..
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...