Ik voel me goed!
+7
Lejow
Antibes
Mamsie
Kaboutertje
Jeanette
Marin
Burn
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik voel me goed!
Zo dat moet ik even kwijt, ik heb een super leuke baan, leuke collega's, lieve vrienden, het gaat mentaal super goed.Krijg veel waardering op mijn werk en zelfs al een ander aanbod gekregen van een andere zaak, maar daar ga ik niet op in, ook gewoon puur omdat ik het zo verschrikkelijk naar mijn zin heb, mijn inspraak heb.
Ik doe weer mee!!!! Ondanks er toch vervelende berichten zijn gaat ons leven door!
Waardoor voel jij je goed?
Ik doe weer mee!!!! Ondanks er toch vervelende berichten zijn gaat ons leven door!
Waardoor voel jij je goed?
Gast- Gast
Re: Ik voel me goed!
Dat mijn 'wachten' op een jongen, eindelijk een beetje beloond wordt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Super om te horen meid! Je hebt het ook allemaal aardig op de rit zo!
Ik voel me goed omdat ik een heel lief nieuw vriendje heb, dat super goed gaat, ik veel beter in m'n vel zit, nog in de race zit voor een leuke baan, m'n eigen bruidsfotografie ook loopt intussen, en ik komende week lekker met m'n moeder op vakantie naar Frankrijk ga.
Ik voel me goed omdat ik een heel lief nieuw vriendje heb, dat super goed gaat, ik veel beter in m'n vel zit, nog in de race zit voor een leuke baan, m'n eigen bruidsfotografie ook loopt intussen, en ik komende week lekker met m'n moeder op vakantie naar Frankrijk ga.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat de zon weer schijnt en gewoon iemand vandaag zei dat ik bruin was geworden! (Ik word nooit bruin, ben meestal een melkfles en wordt in het buitenland meestal voor Brits aan gezien, dus was wel even blij!!)
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Twellie schreef:Tip: geen kraanwater drinken daar
Dat is algemeen bekend toch?
Waar? In Frankrijk? Dat doe ik in Zuid Frankrijk nooit inderdaad, maar in Parijs wel gewoon. Maar wij gaan naar Zuid Frankrijk ja, dus daar drink ik flessen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik voel me goed omdat ik de laatste tijd weer lekker(der) in mijn vel zit en alles wat positiever bekijk. Verder heb ik een heel lief vriendje, en gaat het nog steeds supergoed tussen ons
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hoezo geen kraanwater in ZF? Ik heb daar 3 maanden lang kraanwater gedronken, niks aan de hand hoor!
Gast- Gast
Fijn voor je jeweetwel! Ech top.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Jolee schreef:Hoezo geen kraanwater in ZF? Ik heb daar 3 maanden lang kraanwater gedronken, niks aan de hand hoor!
Ja dat doen wij nooit, ook omdat het lekkerder zo koud uit de fles is. Maar in Bulgarije heb ik ook vier maanden kraanwater gedronken inderdaad en ook daar was het prima te drinken. Maar voor mensen met gevoelige magen is het niet zo goed, kan je flink van aan de race raken.
Marin- Lady Post-a-lot
Hangt er helemaal vanaf waar je zit. Als je weer behoorlijk zuidelijk zit heb je goed kans dat je kraanwater sowieso uit de Pyreneeen komt (bij ons huisje bijvoorbeeld) en je in de supermarkt hetzelfde water koopt, alleen dan duurder..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat fijn al die positieve berichtjes!!!! En dan schijnt de zon ook nog vandaag!
Ik voel me goed omdat ik nog heerlijk 2wkn vakantie heb en ik gister een positieve zwangerschapstest in handen had en morgen ga ik met mijn vriend naar de dierentuin en daarna lekker uit eten en een nachtje slapen in een hotel en daar heb ik ontzettend zin in!!!!!!!!!!!
Ik voel me goed omdat ik nog heerlijk 2wkn vakantie heb en ik gister een positieve zwangerschapstest in handen had en morgen ga ik met mijn vriend naar de dierentuin en daarna lekker uit eten en een nachtje slapen in een hotel en daar heb ik ontzettend zin in!!!!!!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Wat fijn al die positieve berichtjes!!!! En dan schijnt de zon ook nog vandaag!
Ga je naar Blijdorp met de Eneco actie? Wij gaan ook morgen
En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gast- Gast
Nee tsssss, wij zijn wel eneco klant, maar hebben die brief niet ontvangen
We gaan naar Amersfoort!!
En dank je wel
We gaan naar Amersfoort!!
En dank je wel
Lejow- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Lejow, wat leuk!
Leuk om al die positieve berichtjes te lezen, good start of the day! Ik ben ook blij, omdat we gisteren de sleutel van ons huis hebben gekregen, en omdat ik een baan heb gevonden en dat 1 dag nadat ik afscheid had genomen op mijn werk te horen kreeg . Het sluit zoo goed aan, ik maak nu mijn vakantiedagen op tijdens het klussen en kan over drie weken gewoon aan de slag!
En dat na een periode van veel onzekerheid en migraine. Nu gaat het hartstikke goed, ik voel me ook een stuk beter.
Leuk om al die positieve berichtjes te lezen, good start of the day! Ik ben ook blij, omdat we gisteren de sleutel van ons huis hebben gekregen, en omdat ik een baan heb gevonden en dat 1 dag nadat ik afscheid had genomen op mijn werk te horen kreeg . Het sluit zoo goed aan, ik maak nu mijn vakantiedagen op tijdens het klussen en kan over drie weken gewoon aan de slag!
En dat na een periode van veel onzekerheid en migraine. Nu gaat het hartstikke goed, ik voel me ook een stuk beter.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre
Lejow- Lady Post-a-lot
@Lejow: gefeliciteerd!
@Sterre: super dat je zo snel een nieuwe baan hebt!
Ik ben momenteel beetje mwah mwah. Ik heb een nieuwe baan, maar het is zo jammer dat je dan op je huidige werk direct wordt afgeschreven. Blijkbaar gaat dat zo, maar voelt gewoon niet goed.
Verder baal ik sowieso beetje van alles momenteel. Maar komt echt allemaal goed :-).
@Sterre: super dat je zo snel een nieuwe baan hebt!
Ik ben momenteel beetje mwah mwah. Ik heb een nieuwe baan, maar het is zo jammer dat je dan op je huidige werk direct wordt afgeschreven. Blijkbaar gaat dat zo, maar voelt gewoon niet goed.
Verder baal ik sowieso beetje van alles momenteel. Maar komt echt allemaal goed :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik voel me goed omdat ik na een paar weken stil staan, weer afval! Hiep hoi!! En omdat ik vakantie heb en het eindelijk mooi weer is:-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Fijn dat je je goed voelt en je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk!
Ik ben blij omdat de zon schijnt en er een nieuw leven in mij groeit!
Ik ben blij omdat de zon schijnt en er een nieuw leven in mij groeit!
Gast- Gast
Lejow, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk zeg!
Wat fijn Weetjewel!
Het is je ook gegund!
Ik voel me goed omdat H. zowaar wat gedronken en gegeten heeft.
Water en vla welliswaar maar ik ben daar zoooo blij om!
Het is je ook gegund!
Ik voel me goed omdat H. zowaar wat gedronken en gegeten heeft.
Water en vla welliswaar maar ik ben daar zoooo blij om!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me niet goed
» Goed nooit goed genoeg
» Het facebook topic
» Hoe voel jij je?
» Ik voel me rot...
» Goed nooit goed genoeg
» Het facebook topic
» Hoe voel jij je?
» Ik voel me rot...