Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden: een aantal vragen

+14
Pruim
Mamsie
Rouge
nisavi
Cimic
Tania
Filoria
Pompoen
Luce
Laced
Coco
Sneeuwvlok
Mama
xxjojootjexx
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Pruim do 24 jan 2013 - 8:39

Bij een ovulatietest. Een gewone zwangerschapstest kan je het beste doen met ochtendurine.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Pruim do 24 jan 2013 - 8:40

Carrie schreef:
strawberry schreef:Ik vond die van cb ook erg handig. Volgens mij zitten er 3 in een pakje en de 1e maand dat ik gestopt was met de pil had ik voor de grap die testen gedaan en die maand was ik ook gelijk zwanger ( wist wel dat ik een cyclus van 35 dagen heb, dus had ze ook gebruikt toen ik dacht dat ik m'n eisprong weleens zou kunnen hebben)

Voel je je eisprong niet? Ik voel hem zelf namelijk altijd heel duidelijk.

Nee ik voel hem geloof ik niet! Ik ben er wel erg op gaan letten omdat ik weet dat sommige vrouwen het voelen, maar geloof niet dat ik iets voel smile

Ik voel 'm ook niet maar merk het dus wel duidelijk aan het slijmverlies.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Annie24 do 24 jan 2013 - 8:41

Je kan ook goedkopere ovulatietesten halen en als je over het streepje twijfelt (wel/niet donker genoeg) dat je dan een CB test doet. Zo deed ik het ook en dat is een stuk goedkoper smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 8:43

Annie24 schreef:Je kan ook goedkopere ovulatietesten halen en als je over het streepje twijfelt (wel/niet donker genoeg) dat je dan een CB test doet. Zo deed ik het ook en dat is een stuk goedkoper smile

Ja dat zag ik hier voorbij komen inderdaad, erg slim! Zie je het is heel goed van mij dat ik dit topic heb geopend, ik leer een hoop Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 8:44

Pruim schreef:Bij een ovulatietest. Een gewone zwangerschapstest kan je het beste doen met ochtendurine.

Oh! Mag ik dan de hele dag geen koffie drinken, dus in mijn geval 20+ dagen geen koffie? Wist ik niet. Waarom is dat, weet je dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Mamsie do 24 jan 2013 - 8:47

Carrie schreef:
Mamsie schreef:

Whahahaha dat wil ik niet lezen en al zeker niet uit jouw mond! whahahhaahhahahaa

Hahaha! Even voor de duidelijkheid he, dat was een grapje Very Happy

I know, daarom moest ik des te harder lachen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 8:59

Mamsie schreef:
Carrie schreef:
Mamsie schreef:

Whahahaha dat wil ik niet lezen en al zeker niet uit jouw mond! whahahhaahhahahaa

Hahaha! Even voor de duidelijkheid he, dat was een grapje Very Happy

I know, daarom moest ik des te harder lachen.

Haha ok gelukkig maar Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Pruim do 24 jan 2013 - 9:03

Carrie schreef:
Pruim schreef:Bij een ovulatietest. Een gewone zwangerschapstest kan je het beste doen met ochtendurine.

Oh! Mag ik dan de hele dag geen koffie drinken, dus in mijn geval 20+ dagen geen koffie? Wist ik niet. Waarom is dat, weet je dat?

Nee je mag 2 uur voordat je de ovulatietest doet geen koffie drinken. Het beste helemaal niet drinken. Daarvoor en daarna mag je wel koffie hebben hoor Very Happy

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 9:09

Pruim schreef:
Carrie schreef:
Pruim schreef:Bij een ovulatietest. Een gewone zwangerschapstest kan je het beste doen met ochtendurine.

Oh! Mag ik dan de hele dag geen koffie drinken, dus in mijn geval 20+ dagen geen koffie? Wist ik niet. Waarom is dat, weet je dat?

Nee je mag 2 uur voordat je de ovulatietest doet geen koffie drinken. Het beste helemaal niet drinken. Daarvoor en daarna mag je wel koffie hebben hoor Very Happy
Oh ok, dat scheelt! Ben geen koffiedrinker, maar een Starbucks cappuccino met caramel haal ik regelmatig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Luce do 24 jan 2013 - 9:17

Ilovethe90s schreef:
Luce schreef:Volgens mij bestaat er niet iets als ontpillen. De pil is binnen 24-48 uur uit je lichaam. Als je ongesteld bent en je neemt niks meer in oid, dan pakt je lichaam zelf de cyclus weer op. Het kan wel even duren voordat je lichaam het snapt Wink

Mijn huisarts beweert van wel, zeker als je lang aan de pil bent geweest. In mijn geval 12 jaar.

Ja, hij zal dat waarschijnlijk de fase noemen dat je lichaam het zelf weer moet gaan doen. Maar de pil is heel snel weer uit je lichaam, dus er valt weinig te ontpillen Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  strawberry do 24 jan 2013 - 9:44

Pruim schreef:
Carrie schreef:
strawberry schreef:Ik vond die van cb ook erg handig. Volgens mij zitten er 3 in een pakje en de 1e maand dat ik gestopt was met de pil had ik voor de grap die testen gedaan en die maand was ik ook gelijk zwanger ( wist wel dat ik een cyclus van 35 dagen heb, dus had ze ook gebruikt toen ik dacht dat ik m'n eisprong weleens zou kunnen hebben)

Voel je je eisprong niet? Ik voel hem zelf namelijk altijd heel duidelijk.

Nee ik voel hem geloof ik niet! Ik ben er wel erg op gaan letten omdat ik weet dat sommige vrouwen het voelen, maar geloof niet dat ik iets voel smile

Ik voel 'm ook niet maar merk het dus wel duidelijk aan het slijmverlies.

Daar merk ik dus weer niks van.. smile
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 9:52

Moet je beter kijken en trekken! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  strawberry do 24 jan 2013 - 9:57

Carrie schreef:Moet je beter kijken en trekken! Very Happy

Hahaha ja misschien wel, is alleen nu niet meer nodig en daarna ook nooit meer haha.
Ik weet niet, heb er nooit op gelet ook eigenlijk vond het altijd een beetje een raar idee om in m'n slipje te gaan zitten roeren laughcry
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger worden: een aantal vragen - Pagina 3 Empty Re: Zwanger worden: een aantal vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum