Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

+73
strawberry
litllejoy
Shopaholic
Rouxxxe
Poeke
Slakje
Thunder
Japie
Blond
silly-one
SDL
sanne-84
teletascha
Rovine
Sophiee
Tiana
Darius
Appeltje
Puggle
Silver
Arwyn
Green_Pepper
Caroow
Minx
Snoes
Champagne
Taeda
Sun88
Atelier Madame
nijntje4
PapillonRose
Theeleut
Parel
Mamsie
Mouse10
Fortissimo
Manderijn
luenca
Zonnetje
Elodie
Tania
Coccinelle
SuperGrover
mezzoforte
Luce
Pommes
Paper Crown
Charles
Linda
Mizz_S
Twellie
rianne287
mo-lola
minoessepoes
madam
Shisha
Roxi3
Toet
Ibbeltje
Highway
Aziraphale
Rush
Pruim
Sterrin_
Reeza
Loes263
Sarah1985
Muus
Fearie
Elliot
Marin
Bazinga
Punk'd
77 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  Zonnetje za 19 jan 2013 - 8:04

Ik ben vanaf 1 januari bonnetjes aan het bewaren, omdat ik graag wilde weten hoeveel wij per maand uitgeven. We zitten nu, met de boodschappen tot en met dinsdag in huis op 153 euro. En dan heb ik nog best veel gehamsterd bij de AH. In totaal komen wij per maand meestal tussen de 200 en 250 euro uit.

Wij kopen dan alles wat we lekker vinden, maar ik ga wel naar verschillende supermarkten voor aanbiedingen of om dingen te kopen die daar voordelig zijn. Wij drinken weinig alcohol, weinig frisdrank, eten regelmatig bij ouders/vrienden of buiten te deur, maar eten wel allebei twee stukken fruit op een dag, ik heb altijd noten in huis en eet regelmatig vis.

Dit is dan voor twee personen.

Laatst aangepast door Zonnetje op za 19 jan 2013 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen

Bericht  luenca za 19 jan 2013 - 8:19

20 a 30 euro per week smile 1 persoon en n konijn

nee mijn konijn telt hier bij niet mee daar haal ik apart voor, biologische kattenvulling en verse groenten en gemengd voer
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Manderijn za 19 jan 2013 - 8:39

Voor 2 volwassenen + 2 Kinderen (4 en 2) heb ik per maand een budget van 300euro. Sinds ik het verdeel in 4x 75 euro, en hou ik er per week 5-10 euries van over! Bezuinigen gaat me hier deze maand prima af, aangezien ik veel euroknallers heb gehaald, en aan het hamsteren ben smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Fortissimo za 19 jan 2013 - 8:40

Ongeveer 50 euro per week.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Mouse10 za 19 jan 2013 - 8:42

Ik denk ongeveer 50 euro per week, dat is voor mezelf en daar zit dan ook kattenvoer bij.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Mamsie za 19 jan 2013 - 9:31

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik gok zo rond de 300 euro voor een gezin met 3 kinderen. Maar op donderdag eten we altijd bij mijn opa en oma en in het weekend halen we altijd wel een dag of we gaan uit eten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tania za 19 jan 2013 - 9:40

Mamsie schreef:Ik heb eigenlijk geen idee. Ik gok zo rond de 300 euro voor een gezin met 3 kinderen. Maar op donderdag eten we altijd bij mijn opa en oma en in het weekend halen we altijd wel een dag of we gaan uit eten.

Per week? :O

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Mamsie za 19 jan 2013 - 9:58

Tania schreef:
Mamsie schreef:Ik heb eigenlijk geen idee. Ik gok zo rond de 300 euro voor een gezin met 3 kinderen. Maar op donderdag eten we altijd bij mijn opa en oma en in het weekend halen we altijd wel een dag of we gaan uit eten.

Per week? :O

Ooh nee Hahah per maand. Ik denk zo'n 75 euro per week exclusief halen/uit eten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 10:01

Ik denk zo'n 250 euro per maand. Dat is dan inclusief wel eens eten bestellen/halen!

Gast
Gast

Bericht  Parel za 19 jan 2013 - 10:15

Ik gok, puur boodschappen rond de 350 euro per maand.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Theeleut za 19 jan 2013 - 10:42

Ik heb eigenlijk geen flauw idee, erg eigenlijk.
We storten elke maand €650 op een rekening die ik alleen gebruik voor boodschappen, 1 volle tank á €55, €22 turnles dochter, verzorgingsartikelen, broodje hier ijsje daar, kleine rommeltjes voor in huis en als er een klein cadeau gekocht moet worden. Dat is gemiddeld 1 keer in de maand.
Ik denk dat er zeker €400 puur aan boodschappen uitgegeven wordt.

Wij zijn met 2 volwassenen, 2 kinderen waarvan 1 in de luiers, 1 konijn en vissen die amper geld kosten.

We eten veel groente en fruit, maar ik koop vrij weinig snoep en we drinken geen frisdrank en halen bijv. ook niet wekelijks een krat bier of zo. De ene maand haal ik 3 flessen wijn en de andere maand kunnen het er 10 zijn.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  PapillonRose za 19 jan 2013 - 11:16

Ik doe voor ongeveer 50 euro in de week boodschappen voor 2 personen (1 volwassene, 1 peuter). Vaak zitten hier ook dingen bij als afwasmiddel, chloor en dat soort huishoudelijke producten. Dat lukt me al erg lang voor dit bedrag, maar ik moet wel goed opletten. Zo koop ik van veel het goedkoopste product (zoals pasta, gezeefde tomaten, wc papier), maar aan de andere kant is het sap dat ik drink en de zuiveldrink van dochter wel aardig aan de prijs. Ik doe trouwens maar bij 1 supermarkt boodschappen over het algemeen, ik vind het teveel gedoe om allerlei winkels af te gaan (boodschappen doen is verre van mijn hobby, haha).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  nijntje4 za 19 jan 2013 - 11:52

100 euro per maand, voor een eenpersoonshuishouden.
Voorheen was dit wel meer maar zit nu zonder werk en met 100 euro lukt het ook prima. Ik mis het wel af en toe om wat lekkere duurdere dingen te kopen. Maar het scheelt vooral dat ik nu weinig broodbeleg en frisdrank nodig heb. Drink vooral thee en water. En sommige maaltijden kunnen voor meerdere dagen.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 21:10

Wij storten beiden per maand het hetzelfde bedrag op onze gezamenlijke rekening, waar dan de huur en het internet van betaald word. Dan houden wij nog ongeveer 190 euro over en daar gaat nog rond de 16 euro vanaf halverwege de maand voor de inboedelverzekering. De rest is voor de boodschappen.
Benzine betaald vriend van zijn eigen rekening, het is zijn auto en alleen hij rijd er in (ik heb geen rijbewijs) en als ik hem als taxi nodig heb, betaal ik af en toe eens.

Maar wij hebben dus rond de 170 per maand voor boodschappen, inclusief de schoonmaakspullen en verzorgingsspullen. Vaak redden we het, soms niet, dan halen we wat van onze eigen rekening af.

Het konijn en de kippen zijn van mij, dus hun eten en spullen betaal ik van mijn eigen rekening. Over twee weken krijgen we een vogeltje in huis en dat zal mijn vriend betalen.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte za 19 jan 2013 - 21:50

Zonnetje schreef:Ik ben vanaf 1 januari bonnetjes aan het bewaren, omdat ik graag wilde weten hoeveel wij per maand uitgeven. We zitten nu, met de boodschappen tot en met dinsdag in huis op 153 euro. En dan heb ik nog best veel gehamsterd bij de AH. In totaal komen wij per maand meestal tussen de 200 en 250 euro uit.
Wij kopen dan alles wat we lekker vinden, maar ik ga wel naar verschillende supermarkten voor aanbiedingen of om dingen te kopen die daar voordelig zijn. Wij drinken weinig alcohol, weinig frisdrank, eten regelmatig bij ouders/vrienden of buiten te deur, maar eten wel allebei twee stukken fruit op een dag, ik heb altijd noten in huis en eet regelmatig vis.
Dit is dan voor twee personen.
Houd je het ook bij In Excel? Dat vind ik zelf wel makkelijk om direct te zien hoeveel je onder/boven je budget zit. Ik vind overigens dat je niet veel uitgeeft aan boodschappen, goed bezig zo zeg smile Wij hebben vooral door de huisdieren wat extra kosten denk ik.

Manderijn schreef:Voor 2 volwassenen + 2 Kinderen (4 en 2) heb ik per maand een budget van 300euro. Sinds ik het verdeel in 4x 75 euro, en hou ik er per week 5-10 euries van over! Bezuinigen gaat me hier deze maand prima af, aangezien ik veel euroknallers heb gehaald, en aan het hamsteren ben smile
Wow, dat is echt straks gebudgetteerd. Hebben jullie nog goede tips voor mij? Wij doen al redelijk zuinig, maar wil nog meer bezuinigen (aangezien we straks i.v.m. baby ook weer extra kosten zullen krijgen).

mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Atelier Madame za 19 jan 2013 - 22:57

150-200 euro voor 2 personen per maand.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sun88 za 19 jan 2013 - 23:05

500 euro per maand, 2 volwassenen eb hier zit ook flesvoeding en luiers in. Heb zelf het idee dat we nog kunnen besparen.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Taeda za 19 jan 2013 - 23:05

€40 tot €70 per week, wisselt heel erg. Momenteel meer richting de bovengrens, hamsteren!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Paper Crown za 19 jan 2013 - 23:11

Luce schreef:
Paper Crown schreef:Ik heb 't echt geprobeerd maar helaas lukt mij bezuinigen niet. Wij hebben net €100,-uitgegeven (incl. kratje Jupiler en voeding voor de kleine man à €15,-) en dan heb ik niet eens voor 3 dagen avondeten. Wij zijn te makkelijk. Geen idee hoe ik dat kan veranderen.

Wat heb je dan allemaal gekocht?

Even denken:
Kipsnitzels
2 bakjes zongedroogde tomaat (kost geloof ik 3,- per bakje)
Krieltjes
Koffiemelk
Salade in zak
Appels
Zak mandarijnen
12 pakken Barleduc
Krat jupiler
Voeding voor de kleine man
Optimel
Toffiee
Zak chips
Pak kauwgom
Pakje mintsnoep
Berenkoekjes
Pakjes taksi
Pak snoesjes
Kaas
Fles cola
Fles dubbelfris bubbel
Bewaarbakjes (was iets van 6,-)
Koffiemelk
Smeerkaas
Volgens mij was dat 't

Dan bij de bakker
1 heel tijgerwit
Half bruin
2 hamkaas crossaints
Geloof dat ik 7,50 kwijt was

Slager
Onsje achterham
Grilworst
Salami
Bakje eiersalade
8,-
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Champagne zo 20 jan 2013 - 0:03

Wij geven ongeveer €85,- uit per week voor 2 personen.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 1:33

2 volwassenen, 1 baby, 1 hond en 1 kat: +/- 50 euro per week.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Minx zo 20 jan 2013 - 1:48

PC heb even je lijstje bekeken en ik denk dat jullie gewoon een hoge standaard hebben. Zal er wel ff "commentaar" bij zetten. Er ff van uit gaande dat je a merken gebruikt en het doorstreepte zijn producten waar je echt op kan besparen

Kipsnitzels
2 bakjes zongedroogde tomaat (kost geloof ik 3,- per bakje)
Krieltjes: kun je vervangen voor aardappels die je zelf schilt en dan bakt.
Koffiemelk: euroshopper merk kopen smile
Salade in zak: koop een losse sla
Appels
Zak mandarijnen
12 pakken Barleduc: kraanwater is in nederland prima
Krat jupiler
Voeding voor de kleine man
Optimel: is er ook van eigen merk
Toffiee
Zak chips

Pak kauwgom
Pakje mintsnoep
Berenkoekjes
Pakjes taksi: grote pakken eigen merk
Pak snoesjes
Kaas
Fles cola: eigen merk
Fles dubbelfris bubbel: eigen merk
Bewaarbakjes (was iets van 6,-)
Koffiemelk: 2 keer?
Smeerkaas
Volgens mij was dat 't

Dan bij de [strike]bakker:[/strike] bij de supermarkt halen
1 heel tijgerwit
Half bruin
2 hamkaas crossaints
Geloof dat ik 7,50 kwijt was

Slager: bij de supermarkt halen.
Onsje achterham
Grilworst
Salami
Bakje eiersalade
8,-
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Punk'd zo 20 jan 2013 - 2:22

haha maar waarom streep je chips en zongedroogde tomaatjes door en kom je niet met een alternatief Laughing . Wat nou als ze ze nodig had voor een recept o.i.d.

Daarnaast is chips niet duur vind ik. Iets van 0.90 cent per zak.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Caroow zo 20 jan 2013 - 2:35

Wij doen voor 250-300 euro boodschappen per maand. Elke zondag eten we op het werk, dat is voor mij een euro of 2 en voor vriend gratis.

We kunnen voor 150 euro ook boodschappen doen, maar dat vinden we niet zo lekker smile

Ik wil graag voorgesneden kaas, thee van pickwick, melk van alpro soja, duurdere soort appels.. Allemaal dingen waar we makkelijk op zouden kunnen besparen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Highway zo 20 jan 2013 - 2:40

Ik zie helemaal geen gekke dingen op je lijstje hoor PC, je hebt enkele dingen gehaald die langer dan 3 dagen meegaan (voeding baby, kratje jupiler, 12 pakken bar le duc, brood, voorraadbakjes) dus dan tikt het sneller aan. Als je die dingen eraf trekt valt het bedrag denk ik nogal mee. Waarschijnlijk zul je de rest van de week nu minder uitgeven omdat je nog een hoop in huis hebt.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: