Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen
+73
strawberry
litllejoy
Shopaholic
Rouxxxe
Poeke
Slakje
Thunder
Japie
Blond
silly-one
SDL
sanne-84
teletascha
Rovine
Sophiee
Tiana
Darius
Appeltje
Puggle
Silver
Arwyn
Green_Pepper
Caroow
Minx
Snoes
Champagne
Taeda
Sun88
Atelier Madame
nijntje4
PapillonRose
Theeleut
Parel
Mamsie
Mouse10
Fortissimo
Manderijn
luenca
Zonnetje
Elodie
Tania
Coccinelle
SuperGrover
mezzoforte
Luce
Pommes
Paper Crown
Charles
Linda
Mizz_S
Twellie
rianne287
mo-lola
minoessepoes
madam
Shisha
Roxi3
Toet
Ibbeltje
Highway
Aziraphale
Rush
Pruim
Sterrin_
Reeza
Loes263
Sarah1985
Muus
Fearie
Elliot
Marin
Bazinga
Punk'd
77 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen
Voor 1 persoon doe ik tussen de 30-40 euro boodschappen per week.
Ik eet weinig vlees en kip. Veel groente en fruit.
Ik eet weinig vlees en kip. Veel groente en fruit.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Voor twee personen zitten we meestal tussen de 40 en 60 euro. Dat is inclusief drogisterij artikelen en we nemen lunch van thuis mee naar ons werk.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Voor 2 personen en 1 hond 1 kat 1 konijn rond de 80 euro.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Voor 2 personen 80 a 90 euro per week. Dit is incl wasmiddel,wc papier en verzorgingsproducten etc.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Ibbeltje schreef:Wij zijn voor 2 personen gemiddeld 40 euro kwijt denk ik.
Marin> ik vraag mij af watje voor die 500 a 600 euro voorheen allemaal kocht? Wel super dat je het nu voor zoveel minder kan
Heel luxe eten ;-)
Nou ja valt ook wel mee, maar dingen zoals lekkere kaasjes, vlees van de slager, delicatessezaak enzo tikt wel aan.
Klinkt wel logisch haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
2 volwassenen en 2 kinderen: 130 euro in de week. Kinderen eten beiden wel als bouwvakkers.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Gemiddeld 50 a 60 euro per week voor ons tweetjes. De ene week is het wat meer en de andere keer wat minder.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
2 volwassenen en 1 kind. Ik probeer 80 euro per week uit te geven. Daarnaast bestel ik een paar keer per jaar een flinke lading houdbare producten op internet.
Dus gemiddeld geven we tussen de 90 en 100 euro uit. We houden van lekker, gezond en deels biologisch eten, dat kost helaas wel wat.
Dus gemiddeld geven we tussen de 90 en 100 euro uit. We houden van lekker, gezond en deels biologisch eten, dat kost helaas wel wat.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Wij letten hier heel erg op. We geven ongeveer 50-60 euro per week uit voor 2 volwassenen, 2 baby's en een kater. Wel eet mijn man op het werk warm en ben ik vegetariër.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb 't echt geprobeerd maar helaas lukt mij bezuinigen niet. Wij hebben net €100,-uitgegeven (incl. kratje Jupiler en voeding voor de kleine man à €15,-) en dan heb ik niet eens voor 3 dagen avondeten. Wij zijn te makkelijk. Geen idee hoe ik dat kan veranderen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
ik heb echt waar geen flauw idee, ik ga daarom komende maand eens 200 euro in een aparte portemonnee doen en kijken hoe veel ik overhoud/tekort kom.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Voorheen €100 per week. Sinds ik weet eetlijstjes maak, €60-€70 per week. 2 volwassenen , 2 kinderen, 2 honden, 2 katten.
Incl verzorgingspullen enz.
Lijstjes maken bespaart
Lijstjes maken bespaart
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Paper Crown schreef:Ik heb 't echt geprobeerd maar helaas lukt mij bezuinigen niet. Wij hebben net €100,-uitgegeven (incl. kratje Jupiler en voeding voor de kleine man à €15,-) en dan heb ik niet eens voor 3 dagen avondeten. Wij zijn te makkelijk. Geen idee hoe ik dat kan veranderen.
Wat heb je dan allemaal gekocht?
Luce- Kletskop
maar ik wil niet op zondag een lijstje te hoeven maken voor de rest van de week wij eten waar we zin in hebben en niet omdat dat op het lijstje staat haha. Ik doe meestal ook 1 keer in de maand veel vlees halen en invriezen en `s ochtends halen we dat dan uit de vriezer.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Luce schreef:Voorheen €100 per week. Sinds ik weet eetlijstjes maak, €60-€70 per week. 2 volwassenen , 2 kinderen, 2 honden, 2 katten.
Lijstjes maken bespaart
Ik maak ook lijstjes en weekmenu's. Maar minder dan wat we nu uitgeven lukt me echt niet.
Linda- Ratel
Voor 2 personen en 2 katten gemiddeld 75 euro per week. Budget heb ik eigenlijk iets lager staan, maar er is telkens weer wat waardoor we er overheen gaan. Echter, eerst hadden we 'officieel' een budget van 75 euro per week, en gingen we daar altijd overheen. Hebben dus wel bezuinigd, maar het kan nog beter.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pommes schreef:maar ik wil niet op zondag een lijstje te hoeven maken voor de rest van de week wij eten waar we zin in hebben en niet omdat dat op het lijstje staat haha. Ik doe meestal ook 1 keer in de maand veel vlees halen en invriezen en `s ochtends halen we dat dan uit de vriezer.
Wij eten ook waar we zin in hebben. Alleen zetten dat gewoon op een lijstje . Je hoeft toch ook niet op maandag te eten wat er maandag staat?
Luce- Kletskop
Luce schreef:Pommes schreef:maar ik wil niet op zondag een lijstje te hoeven maken voor de rest van de week wij eten waar we zin in hebben en niet omdat dat op het lijstje staat haha. Ik doe meestal ook 1 keer in de maand veel vlees halen en invriezen en `s ochtends halen we dat dan uit de vriezer.
Wij eten ook waar we zin in hebben. Alleen zetten dat gewoon op een lijstje . Je hoeft toch ook niet op maandag te eten wat er maandag staat?
Dat doen wij inderdaad ook zo. Als ik trek heb in iets wat op een andere dag staat dan eten we dat.
Linda- Ratel
Luce schreef:Pommes schreef:maar ik wil niet op zondag een lijstje te hoeven maken voor de rest van de week wij eten waar we zin in hebben en niet omdat dat op het lijstje staat haha. Ik doe meestal ook 1 keer in de maand veel vlees halen en invriezen en `s ochtends halen we dat dan uit de vriezer.
Ik doe het zelf niet altijd, maar merk wel dat lijstje maken enorm kan schelen qua uitgaven. Stom eigenlijk dat we dat niet altijd doen
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik vind het trouwens wel echt heel jammer dat we met dit budget geen boodschappen kunnen doen in verschillende winkels. Het liefst koop ik gewoon groente en fruit bij de groenteboer, vlees bij de slager, vis bij de visboer, enz enz.
Gelukkig heeft m'n moeder een eigen kaasspeciaalzaak. Dus lekkere kaasjes, vleeswaren, noten, olijven e.d hebben we voor niks.
Gelukkig heeft m'n moeder een eigen kaasspeciaalzaak. Dus lekkere kaasjes, vleeswaren, noten, olijven e.d hebben we voor niks.
Linda- Ratel
Ongeveer 20 euro per week, maar ik ben student en ga de meeste weekenden naar mijn moeder. Bij die 20 euro zitten meestal 4 avondmaaltijden, ik eet op maandag samen met mijn huisgenoten en die betaling hebben we apart.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik schat zo'n € 75,- per week voor 2 volwassenen en 1 kind excl. verzorgingsproducten. Ik zou het eigenlijk eens een paar weken bij moeten houden om een soort van overzicht te krijgen. Wasmiddel haal ik b.v. in grootverpakking bij de groothandel, meel bij de molen in grote zakken om brood te bakken, vlees bij een slachterij. Verder eten we veel fruit en groente en kopen we bepaalde producten biologisch.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Ruim 100 euro per week voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Incl. een pak flesvoeding per week, exclusief luiers en andere verzorgingsspullen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Een kleine 60 euro denk ik, voor mezelf en m'n zoon. Daar zit wel bijna alles al bij. Ik hou wel van de wat luxere dingetjes, maar dat gaat nu even niet.
Tot een paar weken geleden, toen m'n vriend nog bij ons woonde, waren we iets van 100 euro kwijt per week. En we hebben geen huisdieren.
Ik zag iemand voorbij komen die het voor 25 euro per week doet, met 2 volwassen. Echt..hoe doe je dat? Dan kun je toch helemaal niet lekker afwisselend eten?
Tot een paar weken geleden, toen m'n vriend nog bij ons woonde, waren we iets van 100 euro kwijt per week. En we hebben geen huisdieren.
Ik zag iemand voorbij komen die het voor 25 euro per week doet, met 2 volwassen. Echt..hoe doe je dat? Dan kun je toch helemaal niet lekker afwisselend eten?
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Linda schreef:Ik vind het trouwens wel echt heel jammer dat we met dit budget geen boodschappen kunnen doen in verschillende winkels. Het liefst koop ik gewoon groente en fruit bij de groenteboer, vlees bij de slager, vis bij de visboer, enz enz.
Dat is wel fijn Linda. Wij eten graag noten, maar vind ze best duur. Vandaag nog bij de turk gehaald omdat ze daar wat goedkoper zijn.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?
» Hoeveel geld hebben jullie iedere maand over?
» Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?
» Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
» Hoeveel geld hebben jullie iedere maand over?
» Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?
» Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: