Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Elvie_ do 10 feb 2011 - 4:50

Ik was net aan het telebankieren en vroeg me af waar al dat geld soms blijft.. Dus was ik alles bij elkaar aan het optellen om uit te rekenen hoeveel we bijvoorbeeld per maand aan boodschappen, benzine etc. uitgeven. Ik schrok een beetje van het bedrag dat wij per maand uitgeven aan boodschappen. Ik heb een willekeurige maand (in dit geval januari) genomen en alle bedragen van supermarkten bij elkaar opgeteld. Ik kwam uit op 337,07 euro.. En dat terwijl wij maar met zijn tweetjes zijn. Ik ben benieuwd hoe dit bij anderen is. Daarom mijn vraag:

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen en uit hoeveel mensen bestaat jouw huishouden?
Elvie_
Elvie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Parisienne do 10 feb 2011 - 4:52

Bij 'Wonen' staat daar al een heel topic over, met veel reacties. Misschien kan je daar even kijken ... smile

Bijvoorbeeld deze: https://yescafe.actieforum.com/t3161-boodschappen


Laatst aangepast door Parisienne op do 10 feb 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:52

Meestal rond de 65,00/ 75,00 per week voor samen, dat is incl drank. Soms meer, zelden minder Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:52

Waar gaan jullie boodschappen doen?
Mijn vriend en ik doen 2 keer per week boodschappen 1 x groot en 1 x klein. Bij de grote boodschappen zijn we ongeveer 50 euro kwijt. Klein ongeveer 10 a 25 euro. We halen zelf altijd boodschappen bij de Albert Heijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Elvie_ do 10 feb 2011 - 4:53

Parisienne schreef:Bij 'Wonen' staat daar al een heel topic over, met veel reacties. Misschien kan je daar even kijken ... smile

Bijvoorbeeld deze: https://yescafe.actieforum.com/t3161-boodschappen

Dankje voor de tip! Dat had ik nog niet gezien.
Elvie_
Elvie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Elvie_ do 10 feb 2011 - 4:55

Cimic schreef:Waar gaan jullie boodschappen doen?
Mijn vriend en ik doen 2 keer per week boodschappen 1 x groot en 1 x klein. Bij de grote boodschappen zijn we ongeveer 50 euro kwijt. Klein ongeveer 10 a 25 euro. We halen zelf altijd boodschappen bij de Albert Heijn.

Wij gaan meestal naar C1000, die is het dichtst bij voor ons. Wij halen in principe één keer in de week veel boodschappen tegelijk, maar ik zie op onze afschriften veel losse, wat kleinere bedragen staan. Dat lijken natuurlijk kleine bedragen, maar bij elkaar opgeteld tikt het wel aan..
Elvie_
Elvie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:56

Wij hebben met 2 personen + een kat en hebben de maand januari 210 euro uitgegeven aan boodschappen, die we altijd bij de AH halen.


Laatst aangepast door Isabella op do 10 feb 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:15

Momenteel zo'n €350 voor 3 personen en een kudde huisdieren Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:34

180 tot 200 euro per maand met z'n tweeën. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 6:48

Wij hebben een budget van 400 euro aan boodschappen, verzorgingsproducten, soms (kleine) cadeautjes ..
We zijn met 2 volwassenen en een kat. Per week ben ik rond de 70 euro kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 7:29

Zo'n €200 per maand voor 1 persoon en een kat. Vind het best veel maar minder lukt gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 7:32

200 euro max in een huishouden van 2 personen. Mss handig om het geld te pinnen en dus contant te betalen. Dan heb je een wat beter zicht op wat er nog over is van het budget dat je zelf in gedachten had... Wij hebben ook een huishoudpot. Gooien we beiden 100 euro in aan het begin van de maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Elvie_ do 10 feb 2011 - 8:50

Zusje van Bert schreef:200 euro max in een huishouden van 2 personen. Mss handig om het geld te pinnen en dus contant te betalen. Dan heb je een wat beter zicht op wat er nog over is van het budget dat je zelf in gedachten had... Wij hebben ook een huishoudpot. Gooien we beiden 100 euro in aan het begin van de maand.

Goede tip! Danku smile!
Elvie_
Elvie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Famke do 10 feb 2011 - 8:55

Ik pin elke maand 300 euro voor de boodschappen. Dit is voor 3 personen inclusief luiers, en ook verzorgingsproducten. Vaak blijft er nog wel wat over, dat gaat in een spaarpot.

Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Honey*Bee do 10 feb 2011 - 8:58

Rond de 170-180 euro per maand, we zijn met z'n 2-en.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:05

Purple schreef:180 tot 200 euro per maand met z'n tweeën. smile
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Snoes do 10 feb 2011 - 9:31

175 à 200 euro per maand met ons tweetjes en een kat. Dit is inclusief alles (eten, drinken, verzorgingsproducten, wasmiddel etc etc). De ene maand zijn we 150 kwijt, de andere 200.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:36

Rond de 350-400 euro per maand met z'n vieren, dit is echt inc alles zoals wasmiddelen/luiers/cosmetica etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:01

Tussen de €550,- en €600,- meestal. Inclusief pampers & billendoekjes. Maar zit maar de helft aan eten voor de kinderen bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:26

200-250 euro per maand incl. schoonmaak- en verzorgingsspul voor twee personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 2:58

tussen de 350 euro en de 400 euro, voor mijn vriend en ik + onze hond.
Hier zitten deo's, shampoos e.d. ook bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen? Empty Re: Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum