Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

+16
Isilme
Theezakje13
Caroow
_Lacey_
Dolphinne
Shisha
CCC
joyce0606
Melis_je
Susan
Pien
Honey*Bee
Atelier Madame
minoessepoes
Ugly Betty
Labeendje
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Labeendje vr 17 jun 2011 - 2:25

Ik ben benieuwd wat jullie kwijt zijn per week (of per maand, net wat je weet) aan boodschappen. Dus gewoon eten/drinken/enz, zonder shampoo, verzorgingsproducten en dierenvoer ofzo.
Toen ik nog alleen woonde kwam ik uit met 80 euro per maand, nu met mijn vriend erbij zitten we op 200 euro per maand. Geen idee of dit veel of weinig is, maar ik vind het zo apart dat het meer dan 2 keer zo veel is, terwijl iedereen altijd zegt dat je met zn 2en minder dan 2 keer zo veel kwijt bent..
Ik ben benieuwd!
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 2:32

écht alleen aan voedingsmiddelen denk ik zo'n 150 euro per maand voor 3 personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Labeendje vr 17 jun 2011 - 2:51

Het is trouwens niet dat we krom moeten liggen om dat te betalen per maand, maar ik vind het wat veel, vandaar dat ik wil weten wat jullie kwijt zijn smile
@Dromertje: een collega van mn vriend is dat met zn 2en kwijt, dus dat doe je netjes!
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Ugly Betty vr 17 jun 2011 - 3:19

Wij zitten met z'n 2en ook zo rond de €150. Kook je nu misschien vaker nu je met z'n 2en bent? Of heeft je vriend dure eetgewoonten? :P
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  minoessepoes vr 17 jun 2011 - 3:24

Hier was laatst ook al een topic over.

Wij zijn ongeveer 40 euro per week kwijt, dus zo'n 160 euro per maand. Maar daar zit shampoo, tandpasta ed bij in want dat haal ik ook allemaal bij de supermarkt. En dan doen we echt niet zuinig, het zou goedkoper kunnen maar dat hoeft niet en ik vind het prima zo. Ik kook altijd vrij uitgebreid en met veel ingredienten maar wel allemaal vers dus ik hoef geen pakjes en zakjes te kopen. Wel gooi ik zo goed als nooit eten weg, ik zorg altijd dat ik recepten zoek met dingen die in de koelkast liggen en op moeten bijvoorbeeld.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 4:47

Tussen de 160 en 180 smile

Per week ongeveer 40 euro, met hondenvoer en kattenvoer rond de 45 euro, maar dat slaan we meestal aan het begin van de maand in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 5:18

200 - 250 euro per maand, maar dat is inclusief verzorgingsproducten + spullen voor de kat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Labeendje vr 17 jun 2011 - 22:58

Dan zitten wij misschien toch wel wat aan de hoge kant... Maar ingewikkeldere dingen dan rijst/groente/kip en pasta/gehakt/groente/saus of wraps of aardappeltjes/groente/vlees eten we niet, dus dat zijn geen dure dingen volgens mij. Ook maar 1zak chips per week. Geen duur beleg voor brood. Zou echt niet weten hoe het goedkoper zou kunnen. Frisdrank halen we bij de Lidl, zols we het meeste bij de Lidl halen trouwens, dus dat is ook niet zo duur.
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 23:29

ik denk dat ik gemiddeld wel aan 5 euro per dag kom, dus zo'n 150 euro per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 23:47

Wij zitten vaak rond de 250euro volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 0:01

100 euro per week voor ons drieen. Daar zitten dan ook dingen als tandpasta en shampoo bij in, maar geen luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Atelier Madame za 18 jun 2011 - 0:07

150 euro per maand voor 2 personen (en das dan ook inclusief verzorgingsproducten en 1 kratje bier per maand bijv)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Honey*Bee za 18 jun 2011 - 6:33

Ik denk gemiddeld 160 euro per maand voor 2 personen.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 7:18

Enkel voedingsmiddelen, dan zijn wij rond de 65.- per week kwijt voor drie personen.
En dan gaan we tussendoor nog vers brood en verse groenten halen of een keer een pizza ofzo.

Dus ik gok dat we uiteindelijk rond de 275.- per maand zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 0:11

Jeetje als ik het zo lees zijn wij best wel veel kwijt :shock:
We zitten tussen de 250-300 euro per maand.

Mijn vriend is een grote eter.
En met vlees zijn wij ook heel kieskeurig dus vaak duur vlees.
Wij drinken ook best veel fris.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Pien ma 20 jun 2011 - 0:36

afgelopen zaterdag deden we boodschappen voor deze week, hadden nog veel voorraad over van de weken ervoor en waren voor 20 euro klaar!! we eten de hele week gezond overigens, moet denk ik woensdag alleen nog melk en brood halen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 0:42

Ongeveer €160 per maand voor mezelf & de kat. De kat kost me ongeveer €10/15 per maand dus die kan ik de schuld niet geven :P Ik snap ook niet hoe sommige mensen zo goedkoop boodschappen kunnen doen? Ik koop altijd lekker vers fruit e.d. maar drink bijvoorbeeld bijna geen frisdrank, qua drinken koop ik 2 pakken optimel en 1 pak icetea per week.

Ik zal hier eens neerzetten wat mn boodschappen voor vandaag zijn en straks hoeveel ik kwijt ben (dit is dan voor vandaag tot zaterdag)
-1/2 brood -afbakpistolets -stukje geitenkaas/honing -handzeep navulfles -koffiemelk cupjes -spekjes -pak optimel -pak icetea -appels -aardbeien -slagroom -douchegel -ijs -wereldgerecht + ingredienten (moet nog kijken welke) -filet americain

Jullie horen straks wat ik kwijt was..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 0:47

Amazonnia, waar haal je je boodschappen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Susan ma 20 jun 2011 - 0:47

Ik ga niet eens zeggen wat wij kwijt zijn per maand aan boodschappen. Nee, sterker nog, ik ga het niet eens uitrekenen.

Laat ik het zo zeggen, ik ben echt een hork in zuinig boodschappen doen. Niet omdat ik zulke luxe dingen koop, ik heb om de een of andere reden gewoon een heel onhandig inkoopbeleid. Ik doe al jaren pogingen om dat te verbeteren, maar zonder succes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Melis_je ma 20 jun 2011 - 0:49

Amazzonia schreef: Ik snap ook niet hoe sommige mensen zo goedkoop boodschappen kunnen doen?
(...)
-1/2 brood -afbakpistolets -stukje geitenkaas/honing -handzeep navulfles -koffiemelk cupjes -spekjes -pak optimel -pak icetea -appels -aardbeien -slagroom -douchegel -ijs -wereldgerecht + ingredienten (moet nog kijken welke) -filet americain

Jullie horen straks wat ik kwijt was..

Pistoletjes zijn duurder dan normaal brood, geitenkaas/honing is duur beleg, koffiemelk is in een pak goedkoper, pakken drinken 'kunnen geschrapt', aardbeien zijn duur fruit, slagroom hangt af van soort en merk. Douchegel reken ik niet tot boodschappen, maar is goedkoper in de aanbieding per twee flessen, ijs is niet echt nodig ;-). Pakjes zijn duuuur! Je krijgt alleen een zakje kruidenmix+één dingetje voor 2 euro of meer. Zelf wat kruiden bij elkaar doen is veel goedkoper. Je betaalt eigenlijk gewoon voor het recept. Filet americain is ook ronduit duur. Prima dat je het kan betalen, maar ik begrijp wel waarom je op dat bedrag komt smile.
Als je vaak wereldgerechten eet, kan je wachten tot ze 2 voor één zijn en ze dan inslaan. Dingen op voorraad ehbben scheelt veel geld.


Laatst aangepast door Melis_je op ma 20 jun 2011 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 0:51

[quote="Daisy"]Jeetje als ik het zo lees zijn wij best wel veel kwijt :shock:
We zitten tussen de 250-300 euro per maand.

Mijn vriend is een grote eter.
En met vlees zijn wij ook heel kieskeurig dus vaak duur vlees.
Wij drinken ook best veel fris.[/
quote]

Dan is het dus ook wel duidelijk waarom jullie zoooveel per maand kwijt zijn! :P

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  joyce0606 ma 20 jun 2011 - 0:52

ik denk dat wij wel boven het gemiddelde zitten. ik was vanochtend 80 euro kwijt, en wij zijn met zijn 2-en (en hond). hierbij zit dan wel ook wat duurdere dingen, zoals wasmiddel, WC-papier etc.

ik doe boodschappen waar het mijn uitkomt, want ik heb er echt een p-hekel aan!! en aangezien het altijd op mij neerkomt, omdat vriend lief geen rijbewijs heeft en ik het altijd maandagochtend om 9 uur doe, zodat het heeel rustig is.

ik hoef thuis niet aan te komen met één of andere budget merk (eigen merk is vaak heel oké). mijn vriend wil op alles bezuinigingen behalve op de boodschappen!

zo hebben we ook op de hond bezuinigd, we eilde eigenlijk een husky maar hebben een teckel genomen, eet toch weer wat minder smile (en dit is uiteraard natuurlijk een grap)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 1:14

Melis_je schreef:
Amazzonia schreef: Ik snap ook niet hoe sommige mensen zo goedkoop boodschappen kunnen doen?
(...)
-1/2 brood -afbakpistolets -stukje geitenkaas/honing -handzeep navulfles -koffiemelk cupjes -spekjes -pak optimel -pak icetea -appels -aardbeien -slagroom -douchegel -ijs -wereldgerecht + ingredienten (moet nog kijken welke) -filet americain

Jullie horen straks wat ik kwijt was..

Pistoletjes zijn duurder dan normaal brood, geitenkaas/honing is duur beleg, koffiemelk is in een pak goedkoper, pakken drinken 'kunnen geschrapt', aardbeien zijn duur fruit, slagroom hangt af van soort en merk. Douchegel reken ik niet tot boodschappen, maar is goedkoper in de aanbieding per twee flessen, ijs is niet echt nodig ;-). Pakjes zijn duuuur! Je krijgt alleen een zakje kruidenmix+één dingetje voor 2 euro of meer. Zelf wat kruiden bij elkaar doen is veel goedkoper. Je betaalt eigenlijk gewoon voor het recept. Filet americain is ook ronduit duur. Prima dat je het kan betalen, maar ik begrijp wel waarom je op dat bedrag komt smile.
Als je vaak wereldgerechten eet, kan je wachten tot ze 2 voor één zijn en ze dan inslaan. Dingen op voorraad ehbben scheelt veel geld.

Oke dan snap ik het maar als je al niet eens aardbeien en filet americain kunt betalen? Sorry dan zou ik echt een kutleven hebben :P Alleen maar water drinken is ook pure armoede in mijn ogen.. Pistoletjes kosten trouwens 50 cent voor 4 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 1:17

James schreef:Amazonnia, waar haal je je boodschappen dan?

Bij de Plus, dat is best een dure winkel, I know. Maar koop wel zoveel mogelijk huismerk. Andere supermarkten zijn verder weg en aangezien ik geen auto heb word ik daar niet zo happy van..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Melis_je ma 20 jun 2011 - 1:22

Amazzonia schreef:
Oke dan snap ik het maar als je al niet eens aardbeien en filet americain kunt betalen? Sorry dan zou ik echt een kutleven hebben :P Alleen maar water drinken is ook pure armoede in mijn ogen.. Pistoletjes kosten trouwens 50 cent voor 4 :P
Nou ja, toch zijn er best veel mensen die het doen. En er zit ook nog iets tussen: fruit van de markt en limonade. Optimel is ook voor frisdrank duur. Vier pistoletjes zijn ongeveer 6-8 boterhammen, toch? Brood is er voor 50-120 cent per 21 sneetjes al.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum