Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen
+73
strawberry
litllejoy
Shopaholic
Rouxxxe
Poeke
Slakje
Thunder
Japie
Blond
silly-one
SDL
sanne-84
teletascha
Rovine
Sophiee
Tiana
Darius
Appeltje
Puggle
Silver
Arwyn
Green_Pepper
Caroow
Minx
Snoes
Champagne
Taeda
Sun88
Atelier Madame
nijntje4
PapillonRose
Theeleut
Parel
Mamsie
Mouse10
Fortissimo
Manderijn
luenca
Zonnetje
Elodie
Tania
Coccinelle
SuperGrover
mezzoforte
Luce
Pommes
Paper Crown
Charles
Linda
Mizz_S
Twellie
rianne287
mo-lola
minoessepoes
madam
Shisha
Roxi3
Toet
Ibbeltje
Highway
Aziraphale
Rush
Pruim
Sterrin_
Reeza
Loes263
Sarah1985
Muus
Fearie
Elliot
Marin
Bazinga
Punk'd
77 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoeveel geld besteden jullie aan boodschappen
Fortissimo schreef:AngelNyn schreef:Smupskes~ schreef:Wij zijn zo'n 100€ per maand kwijt voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Dat is exclusief luiers, doekjes, wasmiddelen en verzorgingsproducten.
Wij halen veel vers en kopen bij de Lidl en de Emte.
100 euro maar per maand? Hoe doe je dat?
Inderdaad! Dat lukt ons met ons tweeën niet eens! En dan hebben we echt niet veel in huis!
Ik denk dat het 100 euro per week is.
Wij besteden ongeveer 80-100 euro per week voor 2 volwassenen en 1 kind.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Nee absoluut niet. Door een gerecht gaat minimaal 400 gram vlees en door sommige gerechten zelfs het dubbele. Er zit nogal wat vlees in zijn favoriete keuken.Atelier Madame schreef:Rush schreef:Nou ik heb de moed op gegeven om het goedkoop te kunnen doen. Ben nu al 3 weken op rij rond de €70 per week kwijt. Voorheen at m`n vriend regelmatig bij z`n ouders en nu eten we iedere avond samen, dat is behoorlijk duurder. Vooral omdat hij zo`n vleesmonster is.
Haha geen porties van 100 gram vlees voor jouw vriend dus?
Maargoed, dat geeft niks. Goedkoop boodschappen doen ik er alleen niet meer bij.
Nja je kunt natuurlijk wel proberen dat vlees dan wel zo goedkoop mogelijk in te slaan! Bedoel een kilo gehakt kan soms in de aanbieding nogal wat goedkoper zijn. En letten op 35% korting stickers enzo.
Wij eten echt maar 250 gram gehakt bijv door de pasta of 250 gram kip door de chicken tonight / wraps etc. Ik ben dat van huis uit ook echt gewend.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik koop sowieso altijd groot verpakkingen vlees inderdaad, dat scheelt wel. Of in de aanbieding inderdaad, toevallig gisteren nog! Maar dan alsnog heb ik zo €20 vlees er bij, ongeveer.
Ik heb echt geen idee hoeveel vlees mijn ouders in bepaalde gerechten deden eigenlijk. Ik heb me nooit met het koken bemoeid destijds. Maar ik hou zelf ook wel van veel kip in bijv. chicken tonight. Met 400 gram vind ik dat soms al weinig 'ogen'.
Als wij wraps eten hebben we die altijd met gehakt en kip. Dan zit er 400 gram kip in en dik 400 gram gehakt. M`n vriend doet dat de volgende dag altijd op z`n brood haha.
Bij alles wat ik maak blijft er meestal voor 1 persoon een kliekje over.
Ik heb echt geen idee hoeveel vlees mijn ouders in bepaalde gerechten deden eigenlijk. Ik heb me nooit met het koken bemoeid destijds. Maar ik hou zelf ook wel van veel kip in bijv. chicken tonight. Met 400 gram vind ik dat soms al weinig 'ogen'.
Als wij wraps eten hebben we die altijd met gehakt en kip. Dan zit er 400 gram kip in en dik 400 gram gehakt. M`n vriend doet dat de volgende dag altijd op z`n brood haha.
Bij alles wat ik maak blijft er meestal voor 1 persoon een kliekje over.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben alleen, zonder huisdieren. Eet weinig vlees. Veel groente en fruit.
Ik probeer voor €100,- per maand boodschappen te doen. Zonder verzorgingsproducten en wasmiddel.Ik neem mijn eigen lunch mee vanuit huis. Maar tot nu toe niet gelukt.
Ik ga het proberen door het bedrag te pinnen en contant ermee te betalen.
Ik probeer voor €100,- per maand boodschappen te doen. Zonder verzorgingsproducten en wasmiddel.Ik neem mijn eigen lunch mee vanuit huis. Maar tot nu toe niet gelukt.
Ik ga het proberen door het bedrag te pinnen en contant ermee te betalen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik pin aan het begin van de week € 25,- en daar red ik het 9 van de 10 keer mee. Dit is wel exclusief schoonmaakmiddelen en cosmetica.
Ik ben alleen met een kat.
Ik ben alleen met een kat.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook weer wat meer op gaan letten omdat wij het geld nu goed voor ons nieuwe huis kunnen gebruiken. De laatste tijd zaten we steeds vaker rond de 60 a70 euro per week en nu zit ik al twee weken rond de 40euro. Dat is inclusief drogisterij artikelen en lunch.
Ik moet om 5 uur mijn bed uit en heb dan geen zin om brood te smeren dus vriezen wij op de dag dat we het kopen het brood met beleg en al in. Mijn vriend eet 3 boterhammen en ik 2, met 1brood komen we precies uit, in het weekend eten we afbakbroodjes. Mijn vriend ontbijt met havermout en ik met een mueslibol. Als tussendoortje hebben we fruit, rijstenwafels en mueslirepen, ik neem 1zak chips of iets dergelijks mee en 1tietje (maar dat is omdat ik slecht tegen zuiver kan en om teveel snoepen tegen te gaan)
Groenten en fruit haal ik nu weer bij de Lidl of op de markt en vis op de markt, dat is gewoon duur bij de AH.
Als ik stoofvlees maak eten we wel 500gram samen, maar vanavond hadden we ergens gegrilde kip doorheen en dan eten we maar 1kipfilet. Verder maak ik altijd lijstjes aan de hand van wat er op moet uit de koelkast, we eten ook 1keer in de twee weken ongeveer zelfgemaakte soep,
morgen is dat uiensoep bijvoorbeeld, heerlijk en het kost niks!
Ik moet om 5 uur mijn bed uit en heb dan geen zin om brood te smeren dus vriezen wij op de dag dat we het kopen het brood met beleg en al in. Mijn vriend eet 3 boterhammen en ik 2, met 1brood komen we precies uit, in het weekend eten we afbakbroodjes. Mijn vriend ontbijt met havermout en ik met een mueslibol. Als tussendoortje hebben we fruit, rijstenwafels en mueslirepen, ik neem 1zak chips of iets dergelijks mee en 1tietje (maar dat is omdat ik slecht tegen zuiver kan en om teveel snoepen tegen te gaan)
Groenten en fruit haal ik nu weer bij de Lidl of op de markt en vis op de markt, dat is gewoon duur bij de AH.
Als ik stoofvlees maak eten we wel 500gram samen, maar vanavond hadden we ergens gegrilde kip doorheen en dan eten we maar 1kipfilet. Verder maak ik altijd lijstjes aan de hand van wat er op moet uit de koelkast, we eten ook 1keer in de twee weken ongeveer zelfgemaakte soep,
morgen is dat uiensoep bijvoorbeeld, heerlijk en het kost niks!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel geld per week besteden jullie aan boodschappen?
» Hoeveel geld hebben jullie iedere maand over?
» Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?
» Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
» Hoeveel geld hebben jullie iedere maand over?
» Hoeveel geven jullie per maand uit aan boodschappen?
» Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??
» Hoeveel geld waren jullie kwijt voor je uitzet?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: