Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomervakantie al geboekt, of plannen?

+49
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Zininzon
Mamsie
Roos'
Capt'n Zero
Joyce
Tinkebell
Sam
Chocolate Cookie
Caramba
Burn
Poubelle
Caroow
Mizz_S
Caribbeanlover
Siamsa
Punk'd
flower
Reeza
Kikou
Laced
Foodish
Chocoholic
Jeanette
Ragazza
JD
SnowWhite
Coccinelle
Zonnetje
Middleme
Petteflet
Bimbam
Aziraphale
Coco
Theeleut
Parisienne
M_as
Kreeftje
Blond
Roxi3
Snirp
Fortissimo
_Lacey_
Rebecca
Summerlovin
Marin
rapa nui
Mari
53 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 4 Empty Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 22:41

Wij gaan niet naar een zonnig oord, we gaan in het voorjaar een midweekje centerparcs en in het najaar hebben we het er gisteren over gehad misschien naar Disney te willen. En misschien ga ik in de zomer zelf nog even een weekendje weg in m'n eentje, alleen nog geen idee waar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 4 Empty Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  Chocolate Cookie vr 15 feb 2013 - 22:48

Voor mij weinig vakantie dit jaar ivm. stage. Heb en krijg geen vrije dagen helaas Sad
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover za 16 feb 2013 - 11:21

Lennox schreef:Wij gaan niet naar een zonnig oord, we gaan in het voorjaar een midweekje centerparcs en in het najaar hebben we het er gisteren over gehad misschien naar Disney te willen. En misschien ga ik in de zomer zelf nog even een weekendje weg in m'n eentje, alleen nog geen idee waar.
http://www.actievandedag.nl/sneak-previews Misschien heb je hier wat aan?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Sam za 16 feb 2013 - 12:13

Egypte!
Benieuwd of het wat is.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Caribbeanlover za 16 feb 2013 - 13:06

Leuk, wil ooit een keer naar Egypte en misschien dit jaar wel. Waar ga je heen en welk hotel? Ga voor het eerst begrijp ik?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Tinkebell zo 3 maa 2013 - 23:16

Wij zijn net terug van de winterport, en gaan in mei 3 weken door Thailand reizen.
Tinkebell
Tinkebell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Joyce ma 4 maa 2013 - 0:51

Zonnetje schreef:Wij gaan op huwelijksreis naar Bali. We hebben de reis zo goed als geboekt. We willen 20 dagen gaan incl. vliegtijden/tijdsverschil, dus dan heb je echt 16 hele dagen daar. We hebben al gekeken welke uitstapjes en excursies je er zou kunnen doen en ik heb er zoveel zin in! Very Happy

We starten een aantal nachten in Sanur, reizen dan rond over het eiland naar Lovina, Ubud en Candidasa en logeren de laatste nachten tussen Seminyak en Legian in.

@Mari: jij hebt ook twee mooie bestemmingen uitgekozen!

Ik zit momenteel in Bali, fantastisch is het hier! Alvast veel plezier, mocht je wat willen weten , hoor ik het wel smile

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Capt'n Zero ma 4 maa 2013 - 1:24

Ik heb niet echt een 'zomer' vakantie, maar ik ga over 2 maandjes lekker een weekje naar New York.
Heb er echt heel veel zin in, ben iedere stuiver die ik over heb aan het sparen om maar zoveel mogelijk geld mee te kunnen nemen.

Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Roos' ma 4 maa 2013 - 7:32

Ik heb van het weekend geboekt, in juni weekje naar Istanbul :cheering:

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Bericht  Mamsie ma 4 maa 2013 - 11:27

Jep vandaag geboekt! 2 weken Mallorca. Mag alleen nu wel bellen met ryanair (en dokken) want 1 naam is verkeerd. ZUCHT!!!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 4 maa 2013 - 21:05

Een fout is menselijk. Dat je daarvoor moet betalen raar zeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie ma 4 maa 2013 - 21:14

Ryanair hè.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 4 maa 2013 - 22:29

Geen ervaring mee. Kost je die fout dan zoveel extra?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Ragazza ma 4 maa 2013 - 22:54

Caribbeanlover schreef:Geen ervaring mee. Kost je die fout dan zoveel extra?

Ja joh, die prijsvechters moeten het juist hebben van dit soort dingen.. Dus mocht er ook maar iets bijzonders zijn, dan moet je dokken.. Dus altijd heel goed opletten bij het invoeren van de gegevens en het liefst zo licht mogelijk en zonder ruimbagage reizen, dán kun je heel goedkoop uit zijn..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Caribbeanlover ma 4 maa 2013 - 23:11

Heb hier wel eens gelezen dat ze heel moeilijk doen me bagage, de afmetingen van handbagage moeten exact goed zijn ed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Snirp ma 4 maa 2013 - 23:54

Zo, hier gisteren ook definitief de camping en chambre d'hotes voor onderweg geboekt!
Wilden even de definitieve inschrijving voor de Vierdaagse afwachten smile

Blijven tijdens de Vierdaagse op een camping in Groesbeek en daarna gaan we door naar Guillestre!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Caribbeanlover di 5 maa 2013 - 1:32

Leuk al die vakantieplannen, nou ik nog!Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie di 5 maa 2013 - 2:02

Ik heb gebeld en gelukkig hebben ze het voor (MAAR) 10 euro goed gezet. Hopelijk is het nu wel goed. Brrr vreselijk die dingen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Mari di 5 maa 2013 - 8:33

Mijn schoonvader moest 120€ bij betalen vanwege een - tussen twee namen.

Mamsie, gelukkig dat je aar 10 € moest bij betalen, vind ik wel redelijk, zij moeten ook weer een handeling doen, en een tientje vind ik dan wel oké.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Zininzon di 5 maa 2013 - 9:03

Ons plan is met de auto door Duitsland, Tsjechië en Polen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flippin' Bitch di 5 maa 2013 - 9:58

Nog niks geboekt, maar wel een beetje over gehad i.v.m. collega's die ook vakantie aan het aanvragen zijn. Zou in ieder geval graag naar Graspop willen. Een reis richting de zon met mijn vriend lijkt me ook heerlijk.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  rapa nui di 5 maa 2013 - 10:11

Ik heb het nu grotendeels geboekt. We gaan een rondreis van ruim 3 weken door Beieren maken en een paar overnachtingen in Oostenrijk.

We gaan eerst een paar dagen naar Feldkirch om een Gauklerfestival (straattheater) te bezoeken, het ligt een paar kilometer van Liechtenstein af dus daar ook nog even naar toe. Vervolgens naar Füssen om een riddertoernooi te bezoeken (in Reutte, vlak over de grens in Oostenrijk), kasteel Neuschwanstein te bekijken en nog 1 of 2 kastelen van Ludwig II, een boottochtje etc. Daarna een paar dagen naar Passau waar we een openluchtmuseum gaan bezoeken, een dagje de stad bekijken en in een biergarten langs de Donau gaan zitten. Vervolgens naar Grafenau om het Salzsäumerfest te bezoeken, een middeleeuws feest met muziek, Gaukler (ben ik redelijk dol op) en veel mensen in middeleeuwse kleding. Dan door naar Furth im Wald om in de avond de Drachenstich-festspiele te bezoeken (lijkt me ook erg speciaal, heb al kaartjes gekocht), paar dagen daar rond kijken. Dan paar dagen in Regensburg, wil de stad bekijken, met de boot naar het Walhalla, op een andere dag met de boot van Kelheim naar een klooster/bierbrouwerij (met biergarten). En als laatste gaan we nog een paar dagen naar Neurenberg.

Moet in Regensburg en Neurenberg nog hotels zoeken. Rest heb ik vorige week gedaan. Ik hou wel van geplande vakanties Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 4 561177 En nu maar hopen op een mooie zomer met veel zon.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui di 5 maa 2013 - 10:12

Zininzon schreef:Ons plan is met de auto door Duitsland, Tsjechië en Polen.

Leuk! Hebben wij vorig jaar gedaan. Wat wil je ongeveer zien/doen? En hoe ga je?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  rapa nui di 5 maa 2013 - 10:17

Snirp schreef:Zo, hier gisteren ook definitief de camping en chambre d'hotes voor onderweg geboekt!
Wilden even de definitieve inschrijving voor de Vierdaagse afwachten Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 4 561177

Blijven tijdens de Vierdaagse op een camping in Groesbeek en daarna gaan we door naar Guillestre!

Heb je de vierdaagse al eerder gelopen?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caribbeanlover di 5 maa 2013 - 10:47

Mari schreef:

Mijn schoonvader moest 120€ bij betalen vanwege een - tussen twee namen.

Mamsie, gelukkig dat je aar 10 € moest bij betalen, vind ik wel redelijk, zij moeten ook weer een handeling doen, en een tientje vind ik dan wel oké.

Belachelijk zeg in je schoonvaders geval. Hoe toont RA dat dan aan? Eh meneer dat streepje mag niet anders moet u betalen. Mogen ze dat wel doen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: