Vakanties geboekt
+7
M_as
Shopelle
Beachgirl
Mystic
kimz
_Lacey_
Dikkie_Dik
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakanties geboekt
Ik heb deze week twee vakanties geboekt voor deze zomer! Met vriend en dochter gaan we op vliegreis naar Spanje en later op autoreis naar Oostenrijk. We hebben op beide vakanties een mooi appartement op een mooie plek en bij de vakantie met vliegreis ook nog eens een huurauto. In totaal hebben deze twee vakanties inclusief alles ons maar een ruime duizend euro gekocht voor ons drieen! Ik vind het bij een vakantie altijd wel fijn als het gelukt is om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten . Heb er nu al zin in!!!!
Hebben jullie de zomervakantie al geboekt? Waar gaan jullie heen?
Hebben jullie de zomervakantie al geboekt? Waar gaan jullie heen?
Gast- Gast
Re: Vakanties geboekt
Lekker hoor!
Wij gaan naar Tenerife (gratis met schoonouders) en een weekje naar Italie. Ben momenteel nog op zoek naar een goedkope vakantie naar Spanje of Frankrijk maar een échte goedkope aanbieding kan ik nog niet vinden voor september.
Wij gaan naar Tenerife (gratis met schoonouders) en een weekje naar Italie. Ben momenteel nog op zoek naar een goedkope vakantie naar Spanje of Frankrijk maar een échte goedkope aanbieding kan ik nog niet vinden voor september.
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Voor de zomer heb ik nog niks geboekt, maar waarschijnlijk gaat het Thailand/Laos/Cambodja worden (augustus).
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh Oostenrijk . En lekker idd dat het zo goedkoop is!
Ik heb mijn reis voor de zomer geboekt ja. Ik ga naar New York State, beetje rondje rijden, kamperen, naar Canada, 4th of July vieren, wijnroute doen, shoppen, beetje NYC. Helemaal leuk, ik kijk er zo naar uit .
Ik heb mijn reis voor de zomer geboekt ja. Ik ga naar New York State, beetje rondje rijden, kamperen, naar Canada, 4th of July vieren, wijnroute doen, shoppen, beetje NYC. Helemaal leuk, ik kijk er zo naar uit .
Gast- Gast
_Lacey_ schreef:Voor de zomer heb ik nog niks geboekt, maar waarschijnlijk gaat het Thailand/Laos/Cambodja worden (augustus).
Oeh, leuk!!!!! Als je nog reistips nodig hebt (bijvoorbeeld waar de mooie, onbekende plekken zitten) PM me vooral!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Oooh Oostenrijk . En lekker idd dat het zo goedkoop is!
Ik ben ook helemaal gek van Oostenrijk, dit is echt onze tigste vakantie daar. Het is er gewoon overal mooi!
Je zomervakantie klinkt ook leuk, hoeveel tijd ga je er doorbrengen?
Gast- Gast
Het is er inderdaad zo mooi! Al ben ik er alleen doorheen gereisd en verder dan nog in Wenen geweest maar ik vind het wel redelijk te vergelijken met Zwitserland, ook zo mooi maar dan niet de steden maar de natuur zeg maar... Ik ga twee weken naar NY. Ik heb een vriendin daar en ga met mijn beste vriend (zij kennen elkaar ook wel goed). Zij is al vanalles aan het plannen en elke keer als ik haar op Skype spreek zit ze weer vol ideetjes, zo leuk! Ik ben superenthousiast . Het is daar ook zo mooi!
Gast- Gast
Wij hebben een maand geleden tickets geboekt en gaan 4 weken de westkust van de VS rondreizen. Dit gaan we in September doen.
Verder heeft mijn vriend vrijdag een 8daagse reis naar Gran Canaria gewonnen bij Qmusic, waar we dan in Juni naartoe willen
Verder heeft mijn vriend vrijdag een 8daagse reis naar Gran Canaria gewonnen bij Qmusic, waar we dan in Juni naartoe willen
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben afgelopen zaterdag onze vakantie geboekt. Wij gaan begin mei 16 dagen naar Jamaica.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
kimz schreef:Wij hebben een maand geleden tickets geboekt en gaan 4 weken de westkust van de VS rondreizen. Dit gaan we in September doen.
Wat leuk! Waar heeft ie dat mee gewonnen?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Wij hebben midden januari onze vakantie al geboekt, gaan naar Turkije..
Gast- Gast
Wij gaan lekker naar Kos
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Wat een leuke vakanties allemaal!
Wij hebben nog niets vaststaan maar waarschijnlijk gaan we twee weken naar de US, een tripje langs de oostkust doen. Boston, New York, Philadelphia en Washington.
Correctie: we hebben geboekt, yay!
Wij hebben nog niets vaststaan maar waarschijnlijk gaan we twee weken naar de US, een tripje langs de oostkust doen. Boston, New York, Philadelphia en Washington.
Correctie: we hebben geboekt, yay!
Gast- Gast
Er was een 'spel' dat twee deejays om 6 uur 's morgens gedropt werden ergens in een weiland in Nederland en zo snel mogelijk terug naar de studio moesten zien te komen.Mimpie schreef:kimz schreef:Wij hebben een maand geleden tickets geboekt en gaan 4 weken de westkust van de VS rondreizen. Dit gaan we in September doen.
Wat leuk! Waar heeft ie dat mee gewonnen?
Daar zat voor elke deejay een team van 4 personen om ze aan te moedigen en degene die het eerst aankwam, dat team won allemaal een reis!
Het waren verschillende reizen, ook naar mexico en dominicaanse republiek, door middel van een balletje te grabbelen uit een kom bepaalden ze wie waar naartoe ging, echt heel leuk!
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Dan weet ik je te vindenTwellie schreef:_Lacey_ schreef:Voor de zomer heb ik nog niks geboekt, maar waarschijnlijk gaat het Thailand/Laos/Cambodja worden (augustus).
Oeh, leuk!!!!! Als je nog reistips nodig hebt (bijvoorbeeld waar de mooie, onbekende plekken zitten) PM me vooral!
Bedankt alvast voor het aanbod!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Oostenrijk is heerlijk. Waar in Oostenrijk en Spanje ga je heen?
Mn vriend en ik gaan 16 dagen naar Mexico.
Mn vriend en ik gaan 16 dagen naar Mexico.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga een rondreis doen door Amerika!
Majo89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Wat een leuke vakanties allemaal!
Mas, wij gaan naar Vorarlberg in Oostenrijk, da's goed te doen met de auto, zonder dat onze dochter al te vervelend wordt van verveling . Het is een hele mooie provincie, niet veel mensen gaan daar vakantie houden, maar wij vinden het er super.
Mas, wij gaan naar Vorarlberg in Oostenrijk, da's goed te doen met de auto, zonder dat onze dochter al te vervelend wordt van verveling . Het is een hele mooie provincie, niet veel mensen gaan daar vakantie houden, maar wij vinden het er super.
Gast- Gast
Allemaal leuke vakanties hoor! I vakanties!
In juni ga ik met mijn vriend 10 dagen naar Corfu en in oktober ga ik een rondreis door India maken.
Met Pasen heb ik een paar extra dagen vrij. Dan gaan mijn vriend en ik er waarschijnlijk ook op uit. We gaan óf naar Parijs óf naar Polen (Krakow).
Genoeg mooie/interessante dingen in het vooruitzicht dus!
In juni ga ik met mijn vriend 10 dagen naar Corfu en in oktober ga ik een rondreis door India maken.
Met Pasen heb ik een paar extra dagen vrij. Dan gaan mijn vriend en ik er waarschijnlijk ook op uit. We gaan óf naar Parijs óf naar Polen (Krakow).
Genoeg mooie/interessante dingen in het vooruitzicht dus!
Gast- Gast
Wij hebben voor dit jaar de volgende vakanties staan (tel weekendjes weg even niet mee)
- Mei weekje Turkije
- eind Juni begin Juli 10 dagen met de auto naar Kroatie
Nu hebben we in oktober allebei nog twee weken vrij maar we weten nog niet zeker of we dan weg gaan.
- Mei weekje Turkije
- eind Juni begin Juli 10 dagen met de auto naar Kroatie
Nu hebben we in oktober allebei nog twee weken vrij maar we weten nog niet zeker of we dan weg gaan.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
ik ga in augustus lekker een weekje naar turkije icmeler bij marmaris
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
1,5 week italie van de zomer En we willen rond hemelvaart, pasen of pinksteren nog een weekendje weg
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Drama vakanties?
» Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
» Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?
» Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!
» Naar new york alleen?
» Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
» Ervaringen met singlevakanties of One2gethertravel?
» Martinair geeft gratis vakanties weg naar Curacao!
» Naar new york alleen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: