Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

We hebben geboekt.

2 plaatsers

Ga naar beneden

We hebben geboekt. Empty We hebben geboekt.

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 3:42

En het is geworden de Bahamas, rondreis Florida en een paar dagen NY. Ik sta helemaal te stuiteren van geluk. Het lijkt me zo gaaf daar.

Zijn er nog meiden die ook op deze plekken zijn geweest? Zo ja, wat is moet je gewoon gedaan hebben daar?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben geboekt. Empty Re: We hebben geboekt.

Bericht  Atelier Madame za 26 feb 2011 - 3:55

Cimic schreef:En het is geworden de Bahamas, rondreis Florida en een paar dagen NY. Ik sta helemaal te stuiteren van geluk. Het lijkt me zo gaaf daar.

Zijn er nog meiden die ook op deze plekken zijn geweest? Zo ja, wat is moet je gewoon gedaan hebben daar?

New York -> geweldig Very Happy
En in Florida ben ik in Miami en the Keys geweest --> route van nr 1 naar de keys is zooo mooi
veel plezier! wanneer ga je?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Mamasapje za 26 feb 2011 - 5:27

Rondreis Florida heb ik ook gedaan... Wij hebben Disney World gedaan ( wilden naar Seaworld maar die was dicht, Orka had net die dag iemand opgegeten haha). We zijn naar Orlando, Tampa, Miami geweest. Ook wat natuurparken ( everglades ) bekeken.. erg mooi met mangroves.. Ook de designeroutlets hebben we bezocht. Zelf vond ik die bij Orlando het meest uitgebreid en was ik ook het beste geslaagd! ( Victoria's Secret!)

Na ons tripje door Florida zijn we in Tampa op de cruise gestapt en zijn we naar Cayman Islands en Cozumel geweest, daarna weer terug naar Tampa en snel door rijden naar Orlando - we vlogen via Chigago naar uit ( daar was het - 6 terwijl we net uit 30 graden kwamen..)brrr..gelukkig alleen overstappen!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:22

Cimic schreef:En het is geworden de Bahamas, rondreis Florida en een paar dagen NY. Ik sta helemaal te stuiteren van geluk. Het lijkt me zo gaaf daar.

Gaaf zeg, naar de Bahamas zou ik ook wel willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:30

Wat gaaf zeg! Bahamas is echt zo'n droom-bestemming!

New York tips kan je genoeg in m'n topic vinden. Florida ben ik wel eens geweest, maar toen was ik 12.

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje za 26 feb 2011 - 10:53

Oh ja, en Tampa zou ik overslaan als je niet toevallig daar de boot op hoeft.. wat een ghetto is dat daar... Sad Vond ik echt helemaal niets die stad en voelde me er ook heel onveilig....
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 21:16

Thnx meiden, We vliegen eerste naar de Bahamas. We blijven er wel maar 3 dagen. In een heel simpel hotel, luxe hoeft niet persee, maar het schijnt dat daar een hotel ligt (Atlantis) en daar zou je spontaan van gaan kwijlen zo groot en mooi is dat. Echt iets voor jou CL Wink

Marin, Ja heb je topic gelezen over NY en vond het echt prachtig! Ik krijg nu alleen maar meer zin om te gaan.

Mamasapje, bedankt voor de info we landen vanaf de Bahamas in Orlando daar huren we een auto en willen we vanaf de Oostkust zo naar Miami rijden. Hoorde al dat je beter niet op sommige plekken kan komen vooral de achterbuurten van Miami zijn niet veilig. Vanuit Miami gaan we dan onze vanakntie afsluiten met 3 dagen NY

Heerlijk ik sta echt te springen als een klein kind haha Embarassed Dit word ook mijn eerste 'echte' reis buiten Europa. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 21:25

Leuk hoor, ik ben in NY en Florida geweest, beiden echte aanraders smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 3:53

Ik ken de Atlantis idd. Zo hebben ze een glijbaan die onder water gaat door het grote aquarium en verder is het gewoon heel luxe. Als niet verblijver mag men daar gewoon kijken dus doen als je de kans hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: