Naar new york alleen?
+5
_Lacey_
Marin
Roodkapje
mzcharlotte
stella.nova
9 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Naar new york alleen?
Ik heb eind september 2 weken vakantie. Nu wou ik graag naar Mexico gaan en lekker aan het strand liggen. Totdat ik de fotos van Poubelle zag en naar New York wil!
Ik heb het geld, de tijd maar twijfel nog zo erg. Ik ben al de hele week info aan het opzoeken. Met een goedkoop hotel zou ik op 700 euro totaal uitkomen. Wel een vlucht met overstap.
Is New York leuk alleen? Ik wil eigenlijk vandaag gaan boeken. Kunnen jullie mij overtuigen om het te doen
Ik heb het geld, de tijd maar twijfel nog zo erg. Ik ben al de hele week info aan het opzoeken. Met een goedkoop hotel zou ik op 700 euro totaal uitkomen. Wel een vlucht met overstap.
Is New York leuk alleen? Ik wil eigenlijk vandaag gaan boeken. Kunnen jullie mij overtuigen om het te doen
stella.nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13
Re: Naar new york alleen?
Ik heb het nog aan niemand verteld omdat ik eerst zeker wil weten voor mijzelf of ik ga. Mensrn om mij heen vinden het nogal raar om alleen op vakantie te gaan.
stella.nova- Fluisteraar
Misschien heb je iets aan dit topic? http://www.zegmaaryes.nl/t36989-alleen-naar-new-york?highlight=new+york
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het doen maar ik ben nog nooit in New York geweest ( nou ja, alleen op de luchthaven ). Ik reis ook wel eens alleen (alleen binnen Europa dan) maar ik vind het wel fijn!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ja zeker doen! Ik vond het super gaaf!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Roodkapje schreef:Ik zou het doen maar ik ben nog nooit in New York geweest ( nou ja, alleen op de luchthaven ). Ik reis ook wel eens alleen (alleen binnen Europa dan) maar ik vind het wel fijn!
Ik ben ook nog nooit in New York geweest! Dit zal mijn eerste verre reis worden. Ik reis ook alleen in europa en dat gaat altijd goed.
Ik ga vandaag naar het reisbureau om te kijken voor tickets
stella.nova- Fluisteraar
Het is echt niet anders dan alleen reizen in Europa, behalve misschien iets minder snel aanspraak en mensen zijn het wel gewend dat je alleen bent.
Marin- Lady Post-a-lot
Waarom kijk je niet gewoon online voor tickets? Leuk om lekker een reis te boeken voor jezelf. Ik heb ook zo vaak vraagtekens gekregen van mensen als ik alleen op reis ging of erger nog; zonder mijn vriend... Lekker boeiend wat andere mensen denken. Als jij het wilt, doen!
En nu ga ik kijken waar ik die foto's kan vinden
Gast- Gast
Zus schreef:Waarom kijk je niet gewoon online voor tickets? Leuk om lekker een reis te boeken voor jezelf. Ik heb ook zo vaak vraagtekens gekregen van mensen als ik alleen op reis ging of erger nog; zonder mijn vriend... Lekker boeiend wat andere mensen denken. Als jij het wilt, doen!
Ja hotel boek ik via internet. Vlucht heb ik ook opgezocht alleen wil ik deze via het reisbureau boeken omdat ik nog een voucher voor 200 euro korting heb
Marin jij bent toch ook alleen geweest? Raden jullie de new york pass aan? Ik wil veel musea bezoeken namelijk en dan is het goedkoper. Ook wil ik een boottocht doen en een foodtour.
Ik heb alleen hoogtevrees dus die hoge gebouwen wil ik niet op.
stella.nova- Fluisteraar
Ah logisch dan ja! Super zeg, volgens mij weet jij al heel goed of je gaat . Als ik het zo lees zou ik je die pas wel aanraden ja. Ik heb hem niet genomen maar ik was er ook kort en had niet echt interesse in de stad, heb maar een paar dingen gezien en toen weer doorgegaan.
Gast- Gast
stella.nova schreef:
Marin jij bent toch ook alleen geweest? Raden jullie de new york pass aan? Ik wil veel musea bezoeken namelijk en dan is het goedkoper. Ook wil ik een boottocht doen en een foodtour.
Ik heb alleen hoogtevrees dus die hoge gebouwen wil ik niet op.
Ik had het wel en vond het wel handig omdat ik alles al had qua kaartjes en dus niet in de rij hoefde te wachten. Ik heb ook veel musea bezocht. Maar ik hoor ook van anderen die het totaal niet waard vonden.
Food tour, wat geniaal, wil ik ook!
Marin- Lady Post-a-lot
Zus schreef:Ah logisch dan ja! Super zeg, volgens mij weet jij al heel goed of je gaat . Als ik het zo lees zou ik je die pas wel aanraden ja. Ik heb hem niet genomen maar ik was er ook kort en had niet echt interesse in de stad, heb maar een paar dingen gezien en toen weer doorgegaan.
Ja wil echt boeken vandaag anders blijf ik twijfelen.
Marin ja dat is wel handig dan hoef ik niet te wachten. Ik ga uitzoeken wat ik allemaal wil doen en of ik de kaart eruit haal.
Is er iemand naar een outlet geweest? Is Woodbury bijvoorbeeld de moeite waard? Ik ben weleens naar outlets in nederland geweest maar die vielen vaak tegen.
stella.nova- Fluisteraar
M'n vriend ging altijd naar Woodbury Commons en is er groot fan van! Ik zelf ben er nog nooit geweest. Er schijnt wel een bus te gaan vanuit de stad.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vond Woodburry een beetje tegenvallen.
Er gaat vanuit de stad inderdaad een bus naartoe.
Er gaat vanuit de stad inderdaad een bus naartoe.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hij was dicht ivm hemelvaart. Ik sta er morgen om 10 uur sochtends
Lacey viel het tegen ja? Ik wil de new york explorer pass gaan nemen en daarbij zit ook een dagtrip naar Woodburry. Op de site staan wel leuke merken.
Heeft iemand weleens een nachttour met de bus gedaan? Met die new york explorer pas kun je een aantal dingen doen en dit ook. Lijkt mij wel leuk om eens savonds te doen als ik moe ben van het lopen.
Lacey viel het tegen ja? Ik wil de new york explorer pass gaan nemen en daarbij zit ook een dagtrip naar Woodburry. Op de site staan wel leuke merken.
Heeft iemand weleens een nachttour met de bus gedaan? Met die new york explorer pas kun je een aantal dingen doen en dit ook. Lijkt mij wel leuk om eens savonds te doen als ik moe ben van het lopen.
stella.nova- Fluisteraar
Oh ja natuurlijk, gesloten.
M'n vriend kwam vroeger vaak bij Woodbury Commons, hij raadt het altijd aan iedereen aan, veel leuke merken. Maar ik zelf ken het niet dus kan niet oordelen en wie weet heeft Lacey wel gelijk
Ik zou idd 's avonds wel wat dingen plannen waarbij je rustig kan gaan zitten. Ik vind uiteten in m'n eentje geen probleem, maar je gaat toch ook echt niet drie uur lang dineren in je eentje. En van al dat lopen ben je toch wel moe. Zo'n nachttour lijkt me best leuk dus! Ik ben ook gewoon eens naar de bios op Times Square geweest, was ook gewoon echt leuk!
M'n vriend kwam vroeger vaak bij Woodbury Commons, hij raadt het altijd aan iedereen aan, veel leuke merken. Maar ik zelf ken het niet dus kan niet oordelen en wie weet heeft Lacey wel gelijk
Ik zou idd 's avonds wel wat dingen plannen waarbij je rustig kan gaan zitten. Ik vind uiteten in m'n eentje geen probleem, maar je gaat toch ook echt niet drie uur lang dineren in je eentje. En van al dat lopen ben je toch wel moe. Zo'n nachttour lijkt me best leuk dus! Ik ben ook gewoon eens naar de bios op Times Square geweest, was ook gewoon echt leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wil ook!!
Hey wat toevallig zeg!!
Ik ben ook al een week aan het zoeken naar de beste opties. Ik wil begin september een week alleen gaan; 5, 6 of 7 dagen, weet nog niet zo goed of dat kort of lang is als je van alles wilt zien. Iemand zei me vorige week dat 5 dagen New York echt wel genoeg is. Ik zit inderdaad te denken aan het Hostelling International hostel, want ik wil voor de totale reis onder de 1000 euro blijven. De vlucht gaat me rond de 600 euro kosten namelijk. Ik doe alles online want ik heb geen 200 euro bon haha
Heb jij al geboekt??
Ik ben ook al een week aan het zoeken naar de beste opties. Ik wil begin september een week alleen gaan; 5, 6 of 7 dagen, weet nog niet zo goed of dat kort of lang is als je van alles wilt zien. Iemand zei me vorige week dat 5 dagen New York echt wel genoeg is. Ik zit inderdaad te denken aan het Hostelling International hostel, want ik wil voor de totale reis onder de 1000 euro blijven. De vlucht gaat me rond de 600 euro kosten namelijk. Ik doe alles online want ik heb geen 200 euro bon haha
Heb jij al geboekt??
Niekol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 27-05-13
@ Niekol, i.v.m. vertraging hebben wij effectief maar 5 dagen (ik vind het altijd lastig om de laatste dag ook écht te gebruiken). Als we beter hadden gepland, hadden wij er meer uit kunnen halen denk ik, maar al met al hebben wij aan 5 dagen niet voldoende gehad. Het hangt er dus een beetje van af wat je doelstellingen zijn, denk ik. Als je al een dag wilt shoppen ofzo, dan gaat die dag al 'verloren'. Wij hebben heel veel gelopen en hadden misschien ook wat meer tijd kunnen besparen door de subway meer te gebruiken bijvoorbeeld. Als je veel/alle museums wilt aandoen, dan zal je hier rekening mee moeten houden en ook met wachtrijen.
Mijn man en ik vliegen vannacht (jullie tijd) weer terug, maar ik ben echt zo blij dat we het hebben gedaan!
Mijn man en ik vliegen vannacht (jullie tijd) weer terug, maar ik ben echt zo blij dat we het hebben gedaan!
mzcharlotte- Ratel
Ben je alweer terug MzCharlotte? Ik ben zo benieuwd hoe jullie het hebben gehad!
Ik vond 5 dagen in m'n eentje wél meer dan genoeg. Ik had uiteraard meer kunnen doen, nog meer musea kunnen bezoeken, maar ik had het ijskoud (het was -12), ik was doodop van het vele wandelen (in m'n eentje kan ik zo slecht m'n grenzen aangeven en eens rustig aan doen dus ik rende de hele stad door) en na 5 dagen was ik het alleen zijn ook wel zat.
Ik vond 5 dagen in m'n eentje wél meer dan genoeg. Ik had uiteraard meer kunnen doen, nog meer musea kunnen bezoeken, maar ik had het ijskoud (het was -12), ik was doodop van het vele wandelen (in m'n eentje kan ik zo slecht m'n grenzen aangeven en eens rustig aan doen dus ik rende de hele stad door) en na 5 dagen was ik het alleen zijn ook wel zat.
Marin- Lady Post-a-lot
Als je kans krijgt zou ik zeker gaan. Ben ook in NY geweest, helaas maar 2,5 dag maar het is zeker de moeite waard. En ook alleen kun je je goed vermaken in de stad. Mijn vriend en ik zaten in een heel simpel hotel vlak bij central park. Het was een hotel zonder ontbijt of extra's. Voor een leuk bedrag kun je daar schone kleine kamers krijgen. Zelf heb ik ook goede ervaringen met Holiday-inn hotels in Amerika.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Wij vliegen vanavond Marin, we komen morgenochtend (NL tijd) aan. We hebben afgesproken om uit te slapen vandaag, maar het is hier 7u 's morgens en ik ben gewoon klaarwakker .
mzcharlotte- Ratel
Haha aww.. Nog net even laatste paar uurtjes meepakken. Wat ga je vandaag nog doen?
Marin- Lady Post-a-lot
Eigenlijk niks. Ik ben kapot, we hebben zo veel gelopen en ik wil niet met mijn koffer op sleeptouw. Dus we gaan gewoon rustig aan richting airport met de Kindle enzo. Bovendien stress ik 'm nogal snel met of we wel op tijd zullen zijn en bang voor vertragingen enzo, dus ja. Een vriendin van mij gaat hier binnenkort wonen, dus ik "moet" toch nog wel een keertje terug dan kan ik vast nog wat dingen doen die ik graag wil doen. Erg naar!
mzcharlotte- Ratel
Hahaha ja vervelend, moet je wéér terug. En groot gelijk, met een koffer door de stad is niks (alleen zou je 'm misschien bij de lobby kunnen laten staan). Kan je niet nog lekker even ergens gaan ontbijten voor je uit moet checken? Dat je toch nog héél even de stad in bent? En dan daarna rustig aan naar 't vliegveld? Goede reis terug!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Alleen naar New York
» Ik zoek.. tickets naar New York
» Ik zoek... tickets naar New York
» alleen naar Nieuw Zeeland..
» Alleen naar het theater
» Ik zoek.. tickets naar New York