Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomervakantie al geboekt, of plannen?

+49
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Zininzon
Mamsie
Roos'
Capt'n Zero
Joyce
Tinkebell
Sam
Chocolate Cookie
Caramba
Burn
Poubelle
Caroow
Mizz_S
Caribbeanlover
Siamsa
Punk'd
flower
Reeza
Kikou
Laced
Foodish
Chocoholic
Jeanette
Ragazza
JD
SnowWhite
Coccinelle
Zonnetje
Middleme
Petteflet
Bimbam
Aziraphale
Coco
Theeleut
Parisienne
M_as
Kreeftje
Blond
Roxi3
Snirp
Fortissimo
_Lacey_
Rebecca
Summerlovin
Marin
rapa nui
Mari
53 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zomervakantie al geboekt, of plannen? Empty Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  Mari do 17 jan 2013 - 9:52

Heb jij al een vakantie gepland staan, of ideeën, of dromen?
Zeker nu met het koude weer is dromen over de zomer best fijn Laughing

Ik ben zo blij heb vandaag 2 vakanties geboekt. Embarassed

In mei met m'n moeder naar Griekenland, en zo fijn we hadden een reischeque en er hoefde amper iets bij, yeah.

En met m'n vriend een comb-reis.... Miami, Bahama's en Curacao....

Ben helemaal happy met die warme vooruitzichten cheers
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie al geboekt, of plannen? Empty Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  rapa nui do 17 jan 2013 - 9:56

Ik ben nog lekker aan het dromen, wil binnenkort wel een rondreis van 14 dagen boeken voor eind april en dan naar Moskou, St. Petersburg en de Gouden Cirkel. Voor de zomer ben ik aan het denken voor een rondreis per auto door de Baltische staten in combinatie met 2 dagen Helsinki. Maar dat is nog niet zeker, moet eerst het kostenplaatje eens gaan bekijken.

Maar wat een lekker gevoel moet dat zijn als je vandaag vakanties hebt geboekt. Mooie bestemmingen ook denk ik.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Zomervakantie al geboekt, of plannen? Empty Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 10:04

Ik heb een 'raar' maar gaaf reis jaar.
Over twee weken wintersport en dan een week later de grote safari reis. Das dus in t voorjaar.
En dan misschien in de zomer een weekje naar Frankrijk, m'n moeder en de hele stief familie hebben een gigantisch huis gehuurd waar iedereen welkom is. Lijkt me heel leuk om weekje te heen te gaan. Maar diezelfde week trouwt m'n vriendin in Hamburg ook, dus waarschijnlijk rijden we van Frankrijk dan naar Hamburg. Niet heel handig maar oke.

En dan eind 2013 naar Azië, pas in december.

En dus maar een weekje in de zomer, áls we dat al gaan doen. Kan ook bij lang weekend Hamburg blijven. Maar voor m'n werk is dat toch handiger, om zo min mogelijk weg te zijn in de zomer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  rapa nui do 17 jan 2013 - 10:13

Is die safari al weer zo snel! Heb je wel tijd voor de voorbereidingen zo snel na je wintersport? Moet je wel meteen hele andere kleren aantrekken. Ben je in Hamburg nou "gewoon" daggast of heb je nog een functie?

Maar genoeg plannen in elk geval. Leuk!
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  Summerlovin do 17 jan 2013 - 10:24

Wij hebben toevallig gister geboekt. Ik ga in augustus met mijn vriend, broer en schoonzus naar centerparcs birspingerheide in duitsland.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rapa nui do 17 jan 2013 - 10:29

Summerlovin schreef:Wij hebben toevallig gister geboekt. Ik ga in augustus met mijn vriend, broer en schoonzus naar centerparcs birspingerheide in duitsland.

Ook leuk, ik wil in Duitsland ook nog zo veel zien. Zijn jullie al vaker met hun op vakantie geweest?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mari do 17 jan 2013 - 10:33

@ R.N wat een gave bestemming, St. Petersburg staat hier ook op de wish list.
@ marin, echt een topjaar heb je met reizen, ik ben zo benieuwd hoe je safari gaat worden. Komt je vriendin uit duisland?
@ summer L. Centerparcs blijf altijd leuk..

Heerlijkal die vakanties
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Rebecca do 17 jan 2013 - 10:44

Wij gaan in augustus 2 weken naar Corsica op huwelijksreis. Het huisje is al geboekt, nu zijn we druk bezig met het zoeken naar hotelletjes voor onderweg, ik ben zo'n control freak die het wel fijn vind om dat al geregeld te hebben.
Heb er nu al zó veel zin in! Afgelopen jaar zijn we niet weggeweest, dat merk ik nu toch wel!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Marin do 17 jan 2013 - 10:47

rapa nui schreef:Is die safari al weer zo snel! Heb je wel tijd voor de voorbereidingen zo snel na je wintersport? Moet je wel meteen hele andere kleren aantrekken. Ben je in Hamburg nou "gewoon" daggast of heb je nog een functie?

Ja eind februari gaan we al! Het zou eerst de dag na de WiSpo zijn maar dat werd wel heel erg stressen. Dit is beter dus.

En ja ik ben nog steeds bridesmaid!

Mari, ja die vriendin is Duits. Maar ze gaat trouwen met een Engelsman. De ceremonie is dus gelukkig ook in t Engels.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mari do 17 jan 2013 - 10:49

Marin schreef:
rapa nui schreef:Is die safari al weer zo snel! Heb je wel tijd voor de voorbereidingen zo snel na je wintersport? Moet je wel meteen hele andere kleren aantrekken. Ben je in Hamburg nou "gewoon" daggast of heb je nog een functie?

Ja eind februari gaan we al! Het zou eerst de dag na de WiSpo zijn maar dat werd wel heel erg stressen. Dit is beter dus.

En ja ik ben nog steeds bridesmaid!

Mari, ja die vriendin is Duits. Maar ze gaat trouwen met een Engelsman. De ceremonie is dus gelukkig ook in t Engels.

Wat leuk, dat wordt vast een feest om nooit te vergeten.
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  _Lacey_ do 17 jan 2013 - 10:50

Ik heb nog helemaal geen plannen, terwijl ik vorig jaar op dit tijdstip al twee reizen geboekt had.
Durf i.v.m. mijn moeder ook niet weg nu eigenlijk.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  rapa nui do 17 jan 2013 - 10:54

_Lacey_ schreef:Ik heb nog helemaal geen plannen, terwijl ik vorig jaar op dit tijdstip al twee reizen geboekt had.
Durf i.v.m. mijn moeder ook niet weg nu eigenlijk.

Dat laatste kan ik me ook goed voorstellen. Je wilt toch niet te ver of te lang bij haar uit de buurt denk ik en je weet natuurlijk niet hoe het gaat. Ik heb ooit ook een vakantie geannuleerd omdat mijn moeder een zware operatie kreeg en ze wilde toch wel erg graag dat ik in de buurt bleef. Ik zit nu ook wat te dubben, mijn moeder moet volgende week naar de cardioloog en hangt er ook wat van af wat daar uit komt voor ik echt ga boeken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 11:03

Oh wat geweldig die reis die je hebt geboekt met je vriend Mari!

Wij boeken normaal in januari onze vakantie al maar ik probeer zwanger te worden. Ik wil best zwanger op vakantie, maar niet met 7 maanden. Dus we kijken in mei even hoe het staat en dan gaan we boeken naar Malta, daar zijn we al eens geweest en we vonden het geweldig.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo do 17 jan 2013 - 11:08

Ik heb de volgende reizen:
Stedentrip in maart
Weekend weg; 2x in juni, 1x in juli en misschien 1x in mei
Zomervakantie; Nog niet geboekt, maar waarschijnlijk 11 dagen Turkije.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Snirp do 17 jan 2013 - 20:00

Voor mij staat de wintersport echt voor de deur! Ga vanmiddag weg Very Happy
Verder in mei een paar dagen naar Innsbrück voor een muziek-concours waar ik aan mee doe met orkest.
Daarnaast nog een weekendje naar een wijnboerderij in F.uchs, wijn proeven en het wijnrek thuis weer vullen Wink
In de zomer willen mijn vriend en ik (na de Vierdaagse) lekker 2 weekjes naar Frankrijk.

Dat zijn een beetje de plannen voor komend jaar!
Maar grote kans dat er nog een stedentripje bij komt in de herfst of tussen kerst en oud&nieuw smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Roxi3 do 17 jan 2013 - 20:14

Ik ga deze zomer een week naar New York en daarna twee weken naar familie in Canada. Ik heb er echt heel veel zin in en het plannen en zoeken alleen is al super leuk!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 20:44

Eind maart ga ik een weekje alleen naar Granada en Cordoba Zomervakantie al geboekt, of plannen? 281626781. Heb daar heel erg zin in.

Verder hebben we nog geen plannen, maar we hebben het al over Mallorca gehad. Dat gaat in mei of juni gebeuren. Verder zien we wel.

Gast
Gast

Bericht  Mari do 17 jan 2013 - 21:37

Snirp schreef:Voor mij staat de wintersport echt voor de deur! Ga vanmiddag weg Very Happy
Verder in mei een paar dagen naar Innsbrück voor een muziek-concours waar ik aan mee doe met orkest.
Daarnaast nog een weekendje naar een wijnboerderij in F.uchs, wijn proeven en het wijnrek thuis weer vullen Wink
In de zomer willen mijn vriend en ik (na de Vierdaagse) lekker 2 weekjes naar Frankrijk.

Maar grote kans dat er nog een stedentripje bij komt in de herfst of tussen kerst en oud&nieuw smile

Heel veel plezier in de sneeuw, wat een leuk vooruitzicht. Waar ga je naar toe?
Mari
Mari
Prater
Prater

Bericht  Snirp do 17 jan 2013 - 21:42

Mari schreef:
Snirp schreef:Voor mij staat de wintersport echt voor de deur! Ga vanmiddag weg Very Happy

Heel veel plezier in de sneeuw, wat een leuk vooruitzicht. Waar ga je naar toe?

Dank je wel!!! Zeker een leuk vooruitzicht Very Happy
Ga voor het eerst naar Frankrijk, naar S.uperdévoluy....
Ben benieuwd, tot nu toe al een jaar of 10/11 naar Oostenrijk geweest.
Heb er zin in, het is er goed koud, er ligt lekker veel sneeuw en het zonnetje schijnt smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Blond do 17 jan 2013 - 21:52

Mari: Wat een heerlijke vooruitzichten! Ik vind dat zo leuk, om tijdens koude dagen naar zomerse bestemmingen te zoeken.

Ik weet nog niet wat het dit jaar wordt. Sowieso wil ik in het laagseizoen, richting sept/okt. Het liefste wil ik een rondreis gaan maken door Jordanië. Ik ga heel hard hopen dat de vriendin met wie ik altijd op vakantie ga dat ook wil. Ik heb zo'n gave reis gezien bij Shoestring, 22 dagen combireis Egypte en Jordanië, voor een relatief laag bedrag.
Maar ik denk dat mijn vriendin dat niet durft.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kreeftje do 17 jan 2013 - 21:57

We hebben van de week een lang weekend (van zaterdag t/m dinsdag) Brussel geboekt met de carnaval.

Zijn nu een beetje aan t kijken voor de zomervakantie. We zijn al op verschillende Canarische eilanden geweest en ook allebei heel bekend met de Griekse eilanden. Maar we gaan pas eind september, en wil wel zeker zijn van zon. Ben nu aan t kijken bij Malta, Mallorca, en misschien nog iemand andere tips??

Verder gaan we ook nog een weekend naar Frankrijk, de zus van een goede vriend van ons heeft daar een B&B, en daar gaan we dan met een groep van 12p heen. Maar dat moet nog gepland worden!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Blond do 17 jan 2013 - 22:08

@ Kreeftje, ik ben afgelopen oktober op Mallorca geweest, voor 10 dagen. Ik zat in Es Bolero op het St. Martha's complex (is eigenlijk een appartementencomplex op een hotelterrein), in het plaatsje Cala d'or. Je moet er niet heengaan als je wilt stappen of feest wil vieren hoor, ik vond het erg leuk! (Gewoon ultieme ontspanning vakantie).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kreeftje do 17 jan 2013 - 23:08

oké thanks voor de tip blond, zal het eens gaan bekijken!
We gaan ook voor een relaxvakantie hoor!!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  M_as vr 18 jan 2013 - 2:14

2 weken Egypte met mn vriend. Even helemaal niks doen.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Summerlovin vr 18 jan 2013 - 2:17

rapa nui schreef:
Summerlovin schreef:Wij hebben toevallig gister geboekt. Ik ga in augustus met mijn vriend, broer en schoonzus naar centerparcs birspingerheide in duitsland.

Ook leuk, ik wil in Duitsland ook nog zo veel zien. Zijn jullie al vaker met hun op vakantie geweest?

Afgelopen jaar ben ik alleen met mijn vriend op vakantie geweest. Een aantal jaar terug ben ik alleen met mijn broer op vakantie geweest en 2 jaar terug met mijn ouders, broer en schoonzus. Ik weet zeker dat het heel gezellig gaan worden en we hebben ook afgesproken dat we elkaar gewoon vrij laten.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: