Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomervakantie al geboekt, of plannen?

+49
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Zininzon
Mamsie
Roos'
Capt'n Zero
Joyce
Tinkebell
Sam
Chocolate Cookie
Caramba
Burn
Poubelle
Caroow
Mizz_S
Caribbeanlover
Siamsa
Punk'd
flower
Reeza
Kikou
Laced
Foodish
Chocoholic
Jeanette
Ragazza
JD
SnowWhite
Coccinelle
Zonnetje
Middleme
Petteflet
Bimbam
Aziraphale
Coco
Theeleut
Parisienne
M_as
Kreeftje
Blond
Roxi3
Snirp
Fortissimo
_Lacey_
Rebecca
Summerlovin
Marin
rapa nui
Mari
53 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 3 Empty Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  Kikou wo 13 feb 2013 - 18:47

Bedankt voor de tips! We vliegen naar San Francisco, dus die missen we sowieso niet Wink De rest ga ik vandaag eens bekijken en uitzoeken wat een haalbare route is voor 3 weken.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 3 Empty Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 20:38

Wij gaan in de nazomer drie weken naar Thailand :-)

Gast
Gast

Bericht  Reeza wo 13 feb 2013 - 20:57

Wij gaan over 2 weken een weekend naar Nijmegen en eind augustus naar Italie. In juni zijn we ook nog 1.5e week vrij dus dan zullen we ook nog wel een midweekje/weekend weg gaan smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 21:32

Wij gaan waarschijnlijk niet weg, het ligt er ook een beetje aan of er een pup komt.

Gast
Gast

Bericht  flower wo 13 feb 2013 - 21:51

Wij gaan eind augustus naar indonesie voor 20 dagen, eerst rondreis op java en dan eindigen 7 nachten op bali!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Punk'd wo 13 feb 2013 - 23:04

Wij gaan in april een weekje met mijn ouders en zus/man/kinderen naar een huisje in Zuid Limburg zonder kosten Wink Erg leuk dus. Mijn ouders zijn dit jaar 35 jr getrouwd.

In Augustus nemen we beide 3 weken vrij en willen we lekker naar een warm land, veel aan het strand liggen en wat rondrijden met de auto. Ik zit een beetje te kijken naar Zuid Spanje, Ibiza of Griekenland. Mijn vriend wilt graag naar Zanzibar.. Maar het kan ook Curacao worden ofzo haha. We weten het nog niet helemaal.

In November zou ik heel graag een weekje naar NYC willen en als dat niet lukt dan sowieso 3/4 dagen Londen.

Ik ben echt blij dat ik nu een baan heb. Dan kan ik tenmiste gericht sparen. Heerlijk!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Blond wo 13 feb 2013 - 23:16

Indigo: Curacao in augustus zou ik niet doen. Het is dan stikheet op het eiland. Vaste eilandbewoners gaan dan twee keer per dag naar de bioscoop om in de airco te kunnen zitten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 23:37

We durven nog even niet te boeken maar de planning is om eind april/begin mei voor een dag of 10 naar Turkije te gaan! cheers

Gast
Gast

Bericht  Punk'd wo 13 feb 2013 - 23:52

Blond schreef:Indigo: Curacao in augustus zou ik niet doen. Het is dan stikheet op het eiland. Vaste eilandbewoners gaan dan twee keer per dag naar de bioscoop om in de airco te kunnen zitten.

Opzich vind ik hitte geen probleem, maar ik ben meer bang voor orkanen etc. maar volgens mij hebben de benedenwindse eilanden daar vrij weinig last van. Er is in de zomer bijna overal regenseizoen naar mijn idee haha. Ik wil wel dat het droog is.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond do 14 feb 2013 - 0:18

Indigo schreef:
Blond schreef:Indigo: Curacao in augustus zou ik niet doen. Het is dan stikheet op het eiland. Vaste eilandbewoners gaan dan twee keer per dag naar de bioscoop om in de airco te kunnen zitten.

Opzich vind ik hitte geen probleem, maar ik ben meer bang voor orkanen etc. maar volgens mij hebben de benedenwindse eilanden daar vrij weinig last van. Er is in de zomer bijna overal regenseizoen naar mijn idee haha. Ik wil wel dat het droog is.

Enige probleem van die orkanen zijn dat ze alle wind 'wegtrekken' (bij de benedenwindse eilanden), waardoor de verkoelende wind er dus nauwelijks is. Daarom is het ook zo heet Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 3 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punk'd do 14 feb 2013 - 1:27

haha Ohh op die fiets :P Ik ben niet zo thuis in het metreologisch systeem nerd

Maar het is hier nog helemaal niet duidelijk wat we doen. Bedankt voor de tip in iedergeval!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  rapa nui do 14 feb 2013 - 8:21

Het is wel niet de zomervakantie want die moet ik nog regelen (rondreis per auto door Duitsland) maar ik heb net wel een rondreis van 15 dagen geboekt naar Moskou, de steden van de Gouden Ring en St. Petersburg voor eind april/begin mei. Hopelijk boeken er nog een paar anderen bij zodat de reis dan gegarandeerd door gaat (nadeel van groepsreis).
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Siamsa do 14 feb 2013 - 11:30

Wij gaan in augustus 2 weken naar het Griekse eiland Kefalonia, en ik heb er zooo'n zin in!! sunny Ook gaan we in juni nog een week naar Frankrijk op bezoek bij mijn ouders, en tussendoor ga ik waarschijnlijk nog op bezoek bij een vriendin in Londen voor een paar dagen.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Caribbeanlover do 14 feb 2013 - 21:42

Klopt op de ABC eilanden komen die zelden voor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Mizz_S vr 15 feb 2013 - 3:08

rapa nui schreef:Het is wel niet de zomervakantie want die moet ik nog regelen (rondreis per auto door Duitsland) maar ik heb net wel een rondreis van 15 dagen geboekt naar Moskou, de steden van de Gouden Ring en St. Petersburg voor eind april/begin mei. Hopelijk boeken er nog een paar anderen bij zodat de reis dan gegarandeerd door gaat (nadeel van groepsreis).

Gave reis! Die kant willen wij ook graag nog eens op. Welke steden vallen onder de gouden ring?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822

Bericht  Caribbeanlover vr 15 feb 2013 - 3:11

Arghhh ik wil ook boeken, maar we gaan pas in sept. dus tijd zat. Zou het zonde vinden als we nu boeken en dat we over een paar mnd iets leukers zien dus erg balen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caroow vr 15 feb 2013 - 3:21

Helaas gaan we dit jaar niet naar het buitenland, baby kost nogal wat en ik moet ook nog mijn rijbewijs gaan halen.. Mijn ouders hebben een caravan met veel luxe in Makkum aan het IJsselmeer, dus daar gaan we sowieso heen. Hoe lang en alles is nog even afwachten hoe het gaat met de baby. In het voorseizoen gaan we al 1 of 2 weekendjes 'oefenen', normaal gaan we altijd naar een hotel of appartement dus we moeten nog even leren kamperen Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  JD vr 15 feb 2013 - 5:18

Jaaaaaa wij (mn moeder en ik) gaan in juni lekker 8 dagen naar Puerto Rico, Gran Canaria!
Supermooi hotel aan zee, heb er zin in! smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 5:50

Ik ga eind april naar New York, hoogstwaarschijnlijk in juli een weekendje naar Wolverhampton voor een bruiloft en in september een weekendje naar Londen.
En voor de rest ga ik festivals bezoeken!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Marin vr 15 feb 2013 - 6:04

Hahaha Wolverhampton. Zo leuk. Ik wil ook eens terug met m'n vriendinnen, weekendje flink fout feesten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Poubelle vr 15 feb 2013 - 6:12

Marin schreef:Hahaha Wolverhampton. Zo leuk. Ik wil ook eens terug met m'n vriendinnen, weekendje flink fout feesten.

Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd. Het is dat de bruidegom, met wie ik in Halls heb gewoond, daar nu woont.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Marin vr 15 feb 2013 - 6:15

Poubelle schreef:
Marin schreef:Hahaha Wolverhampton. Zo leuk. Ik wil ook eens terug met m'n vriendinnen, weekendje flink fout feesten.

Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd. Het is dat de bruidegom, met wie ik in Halls heb gewoond, daar nu woont.

Ah leuk. Ik vond het een hele leuke stad om te wonen maar er zijn niet echt toeristische dingen. Maar daar kom je toch niet voor waarschijnlijk als je naar een bruiloft gaat. Leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  rapa nui vr 15 feb 2013 - 11:25

Mizz_S schreef:
rapa nui schreef:Het is wel niet de zomervakantie want die moet ik nog regelen (rondreis per auto door Duitsland) maar ik heb net wel een rondreis van 15 dagen geboekt naar Moskou, de steden van de Gouden Ring en St. Petersburg voor eind april/begin mei. Hopelijk boeken er nog een paar anderen bij zodat de reis dan gegarandeerd door gaat (nadeel van groepsreis).

Gave reis! Die kant willen wij ook graag nog eens op. Welke steden vallen onder de gouden ring?

Er vallen ca. 20 (tegenwoordig wat kleinere provinciale) steden onder de Gouden Ring vallen, het zijn een aantal steden die ten oosten van Moskou liggen. ‘Gouden’ slaat op de tijd, lang geleden, toen Moskou nog niet de hoofdstad van Rusland was. Zelfs op de tijd toen Rusland nog geen natie was. Destijds waren deze steden belangrijk en haar bestuurders machtig en invloedrijk. ‘Ring’ verwijst naar de geografische ligging van deze steden. Ze zijn door het trekken van een cirkel, met elkaar te verbinden zijn. Tijdens deze reis bezoeken we "maar" 3 van de steden:

Suzdal bezit nog de echte sfeer van het Oude Rusland. “Een museum in de open lucht” is de juiste beschrijving van dit bekendste en populairste Gouden Ring stadje. Er zijn bijna geen auto’s hier, vooral voetgangers en paardenrijtuigen. Opgericht in 1024

Yaroslavl is een van de schitterendste steden van het Boven Volga gebied. Opgericht in 1071. Yarosavl is wellicht de enigste stad met zo veel bouwkundige monumenten van de XVII eeuw. De beelden van de monumenten van Yaroslavl staan op het 1000 roubles biljet. Er zijn 5 universiteiten, 3 theaters, circus, filharmonie in de stad.
Bezienswaardigheden: Ilia Prorok Kerk, Spasso-Preobrazhenskii Klooster, “Muziek en tijd” museum

Zomervakantie al geboekt, of plannen? - Pagina 3 YaroslavlVladimir heeft een vrij groot toeristische centrum, deze stad wordt ook wel “De poort van de Gouden Ring” genoemd. De stad is opgericht in 1108 en was meer dan 250 jaar de hoofdstad van het Oude Rusland.
Bezienswaardigheden: Gouden Poort, Hemelvaarts- en Dmitrievski kathedraal, glas en kristal museum, lak miniatuur museum.

We maken een rondje met een bus en reizen ook per bus van Moskou naar St. Petersburg en bezoeken onder weg dan nog Novgorod.

Het is volgens mij ook zelf wel te reizen maar wat lastiger en heb wel even getwijfeld om echt alleen te gaan maar wilde ook wel graag zoveel mogelijk zien in de maximaal 15 dagen die ik ook maar vrij kan krijgen en het werd dan ook nog relatief duurder dus ik ga maar lekker voor het gemak (maar er zit nog behoorlijk veel vrije tijd in de steden om dingen te doen die je zelf wilt doen)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690

Bericht  Burn vr 15 feb 2013 - 22:24

Ik ga op vakantie met Exogenesis, waar naar toe weten we nog niet!
In ieder geval zon, zee, strand en relaxen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Caramba vr 15 feb 2013 - 22:29

Wij gaan dit jaar denk ik niet met vakantie. De plannen zijn om het huis proberen op te knappen en dan te koop zetten.
Misschien dat wij een weekendje of midweekje naar 1 van de eilanden gaan. Moeten maar even zien.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: