Zomervakantie al geboekt, of plannen?
+49
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Zininzon
Mamsie
Roos'
Capt'n Zero
Joyce
Tinkebell
Sam
Chocolate Cookie
Caramba
Burn
Poubelle
Caroow
Mizz_S
Caribbeanlover
Siamsa
Punk'd
flower
Reeza
Kikou
Laced
Foodish
Chocoholic
Jeanette
Ragazza
JD
SnowWhite
Coccinelle
Zonnetje
Middleme
Petteflet
Bimbam
Aziraphale
Coco
Theeleut
Parisienne
M_as
Kreeftje
Blond
Roxi3
Snirp
Fortissimo
_Lacey_
Rebecca
Summerlovin
Marin
rapa nui
Mari
53 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?
Inmiddels hebben we geboekt
14 dagen naar Santa Susanna
Ik heb er nu al zin in!
14 dagen naar Santa Susanna
Ik heb er nu al zin in!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Wij hebben een tijdje terug al geboekt. We gaan in juli een rondreis van drie weken door West Amerika maken
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Rouxxxe schreef:Wij hebben een tijdje terug al geboekt. We gaan in juli een rondreis van drie weken door West Amerika maken
Oeh cool! Met de auto of camper?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
rapa nui schreef:Snirp schreef:Zo, hier gisteren ook definitief de camping en chambre d'hotes voor onderweg geboekt!
Wilden even de definitieve inschrijving voor de Vierdaagse afwachten
Blijven tijdens de Vierdaagse op een camping in Groesbeek en daarna gaan we door naar Guillestre!
Heb je de vierdaagse al eerder gelopen?
Ja, in 2010
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Gisteren geboekt, ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chocoholic schreef:Rouxxxe schreef:Wij hebben een tijdje terug al geboekt. We gaan in juli een rondreis van drie weken door West Amerika maken
Oeh cool! Met de auto of camper?
Met de auto! En dan van hotel naar hotel
Rouxxxe- Prater
Ah, echt heel gaaf Rouxxxe! Zou zoiets ook nog graag willen doen. Mag ik vragen wat jullie kostenplaatje hiervoor is?
Chocoholic- Prater
Rouxxxe schreef:Wij hebben een tijdje terug al geboekt. We gaan in juli een rondreis van drie weken door West Amerika maken
Echt heel gaaf! Dat wil ik ook heel graag nog een keer doen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Joyce schreef:Zonnetje schreef:Wij gaan op huwelijksreis naar Bali. We hebben de reis zo goed als geboekt. We willen 20 dagen gaan incl. vliegtijden/tijdsverschil, dus dan heb je echt 16 hele dagen daar. We hebben al gekeken welke uitstapjes en excursies je er zou kunnen doen en ik heb er zoveel zin in!
We starten een aantal nachten in Sanur, reizen dan rond over het eiland naar Lovina, Ubud en Candidasa en logeren de laatste nachten tussen Seminyak en Legian in.
@Mari: jij hebt ook twee mooie bestemmingen uitgekozen!
Ik zit momenteel in Bali, fantastisch is het hier! Alvast veel plezier, mocht je wat willen weten , hoor ik het wel
Oh, dat ga ik onthouden. Waar ben je nu op Bali? En waar ben je allemaal al geweest?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Blond schreef:Gisteren geboekt, ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu
Leuk! Welk plaatsje? Ik ga in mei weer, nog ff wachten. A
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Chocoholic schreef:Ah, echt heel gaaf Rouxxxe! Zou zoiets ook nog graag willen doen. Mag ik vragen wat jullie kostenplaatje hiervoor is?
We zijn ongeveer 3000 euro per persoon kwijt. Dat is voor de huurauto, alle hotels (die zijn van te voren geboekt) en de vlucht. Wij vliegen premium comfort, vriend en ik zijn allebei lang dus dan wel zo prettig. Maar t zou dus ook wel wat goedkoper kunnen!
Rouxxxe- Prater
Ik ga in Juli een weekje naar Turkije met mijn moeder. En ik September ga ik 10 dagen alleen naar Mexico!
Gast- Gast
Rouxxxe schreef:Chocoholic schreef:Ah, echt heel gaaf Rouxxxe! Zou zoiets ook nog graag willen doen. Mag ik vragen wat jullie kostenplaatje hiervoor is?
We zijn ongeveer 3000 euro per persoon kwijt. Dat is voor de huurauto, alle hotels (die zijn van te voren geboekt) en de vlucht. Wij vliegen premium comfort, vriend en ik zijn allebei lang dus dan wel zo prettig. Maar t zou dus ook wel wat goedkoper kunnen!
*slik* Dat is wel een indrukwekkende prijs. Dat zal ik voorlopig niet kunnen besteden, haha. Maar jullie zullen echt de reis van jullie leven hebben verwacht ik, echt heel gaaf.
Chocoholic- Prater
We hebben meerdere plannen en moeten nog kiezen. Het wordt waarschijnlijk of twee weken met de auto naar Oostenrijk, of een fly & drive in Slovenie en Kroatie of een fly & drive naar Toscane . Met ons eigen oude autootje halen we Oostenrijk niet op een veilige manier, dus als we een fijne auto kunnen lenen doen we dat. Anders waarschijnlijk één van de andere twee opties.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Mari schreef:Blond schreef:Gisteren geboekt, ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu
Naar Gouvia! Jij was er vaker geweest toch? Heb je leuke eetadresjes/uitstapjes die ik MOET doen? En ben jij wel eens een dag naar Albanië geweest?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zonnetje schreef:Joyce schreef:Zonnetje schreef:Wij gaan op huwelijksreis naar Bali. We hebben de reis zo goed als geboekt. We willen 20 dagen gaan incl. vliegtijden/tijdsverschil, dus dan heb je echt 16 hele dagen daar. We hebben al gekeken welke uitstapjes en excursies je er zou kunnen doen en ik heb er zoveel zin in!
We starten een aantal nachten in Sanur, reizen dan rond over het eiland naar Lovina, Ubud en Candidasa en logeren de laatste nachten tussen Seminyak en Legian in.
@Mari: jij hebt ook twee mooie bestemmingen uitgekozen!
Ik zit momenteel in Bali, fantastisch is het hier! Alvast veel plezier, mocht je wat willen weten , hoor ik het wel
Oh, dat ga ik onthouden. Waar ben je nu op Bali? En waar ben je allemaal al geweest?
Wij zijn nu helaas, na 3,5 week weer thuis. Wij hebben een tussenstop van 2 dagen op singapore gehad. In Bali zijn we eerst een paar nachten in Sanur geweest. Vanuit Sanur naar de Gili eilanden, vanuit daar naar Lovina, (the lovina is een nieuw hotel daar, echt een aanrader als je tussendoor een luxe hotel wilt) vanuit Lovina zijn we naar Tulamben geweest om te snorkelen bij het Liberty wrak. Vanuit daar zijn we naar Ubud gegaan, vanuit Ubud naar Seminyak voor de laatste dagen.
Aanrader is om op een rustigere locatie, bijvoorbeeld Lovina of Ubud, een scooter te huren. Je kunt met zn tweeen op 1 scooter, kost heel weinig en je ziet meer dan normaal met een taxi chauffeur.
Joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10
Ben er 2x geweest, is niet veel te doen naast uitgaan. Je kan een scooter huren of een auto en je kan het Sissipaleis bezoeken.Blond schreef:Mari schreef:Blond schreef:Gisteren geboekt, ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu
Naar Gouvia! Jij was er vaker geweest toch? Heb je leuke eetadresjes/uitstapjes die ik MOET doen? En ben jij wel eens een dag naar Albanië geweest?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Alleen, knap zou ik nooit durven/doen.Anastasya schreef:Ik ga in Juli een weekje naar Turkije met mijn moeder. En ik September ga ik 10 dagen alleen naar Mexico!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wij mogen half mei 2 weken mee naar Belek in Turkije met mijn ouders. Heerlijk 2 weken niks doen in de zon. In de zomer kan ik (hopelijk) heel veel werken dus gaan we niet op vakantie. In het najaar willen we misschien nog met 3tjes even weg maar we weten nog totaal niet waar naartoe.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Blond schreef:Mari schreef:Blond schreef:Gisteren geboekt, ik ga half september voor 13 dagen naar Corfu
Ik zit aan de andere kant van het eiland. Agios Gordis.
Ik vond het altijd leuk om in paleokastrisa een bootje te huren en lekker op een privestrandje relaxen.
Kerkyra zelf zeker bezoeken, leuke stad met mooie oude elementen.
Het noorden bezoeken met de auto
Eten in een taverne in een dorpje, griekser kan niet.
Als het regent Achilleion bezoeken.
Ik huur sowieso altijd een auto en ga dan elke dag iets anders doen, maar ik heb er familie wonen dus das toch weer anders.
Ik heb nooit een tour naar Albanië gedaan, wel de rivierexcursie op het vaste land, dat was prachtig.
Aqualand raad ik af, ooit was het een leuk, schoonden mooi park. Sinds het te koop staat is het veranderd in vergaande glorie. Wellicht is het ondertussen verkocht en maakt een nieuwe eigenaar er weer een paradijsje van.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Whiehoe! We hebben net onze vakantie geboekt voor de zomer. We gaan 10 dagen naar de Algarve. We zitten in een appartement bij Lagos, en hebben een huurauto er bij. Lekker genieten en al road-trippend de Algarve verkennen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wij gaan begin september voor 15 dagen naar Zakynthos.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft de zomervakantie al geboekt?
» Naar new york alleen?
» Zomervakantie
» Vakanties geboekt
» Vakantie geboekt :) !
» Naar new york alleen?
» Zomervakantie
» Vakanties geboekt
» Vakantie geboekt :) !
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: