Zomervakantie al geboekt, of plannen?
+49
Ilovethe90s
Flippin' Bitch
Zininzon
Mamsie
Roos'
Capt'n Zero
Joyce
Tinkebell
Sam
Chocolate Cookie
Caramba
Burn
Poubelle
Caroow
Mizz_S
Caribbeanlover
Siamsa
Punk'd
flower
Reeza
Kikou
Laced
Foodish
Chocoholic
Jeanette
Ragazza
JD
SnowWhite
Coccinelle
Zonnetje
Middleme
Petteflet
Bimbam
Aziraphale
Coco
Theeleut
Parisienne
M_as
Kreeftje
Blond
Roxi3
Snirp
Fortissimo
_Lacey_
Rebecca
Summerlovin
Marin
rapa nui
Mari
53 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Zomervakantie al geboekt, of plannen?
Afgelopen weekend heb ik al een familieweekend gehad, half februari ga ik nog een keer op familieweekend. In de meivakantie gaan we naar Frankrijk, naar de Ardeche. Een weekje in een stacaravan op de camping waar mijn zusje dan een half jaar stage loopt (in het animatieteam). In de zomervakantie gaan we daar waarschijnlijk weer twee weken heen. Daarna hoop ik dat we in september nog een weekje naar Turkije of Marokko gaan. Ik geniet namelijk het meest van een heerlijke all inclusive vakantie
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
In mei ga ik samen met mijn man een weekje naar de zon, we hebben nog niet geboekt, maar waarschijnlijk wordt het een Grieks eiland of Ibiza. Onze kinderen sturen we met opa en oma richting Frankrijk in een huisje.
Van de zomer gaan we met het hele gezin en een ander gezin naar Hongarije voor twee weken.
Wellicht nog een weekendje in een Landalhuisje binnenkort.
Heerlijk al die vooruitzichten!
Van de zomer gaan we met het hele gezin en een ander gezin naar Hongarije voor twee weken.
Wellicht nog een weekendje in een Landalhuisje binnenkort.
Heerlijk al die vooruitzichten!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben op een weekend eind februari na ergens, nog niks geboekt. We hebben een eindafrekening van 1500 euro dus we wachten nog even met boeken. Denk sowieso dat we alles last minute boeken, we willen nog weleens van gedachten veranderen.
Denk dat we eind april/begin mei een weekje naar Marokko gaan. En dan vanuit Marokko nog een weekje ergens in Zuid Europa. Plan was om ook in oktober naar Marokko te gaan, maar eigenlijk wil ik ook nog wel graag in augustus gaan omdat er in ons dorp in Marokko dan festivals zijn en dat weleens wil meemaken. Maar het is dan zo heet dus ik twijfel nog een beetje. Ligt er ook nog aan of mijn ouders nog mee willen naar Marokko.
Denk dat we eind april/begin mei een weekje naar Marokko gaan. En dan vanuit Marokko nog een weekje ergens in Zuid Europa. Plan was om ook in oktober naar Marokko te gaan, maar eigenlijk wil ik ook nog wel graag in augustus gaan omdat er in ons dorp in Marokko dan festivals zijn en dat weleens wil meemaken. Maar het is dan zo heet dus ik twijfel nog een beetje. Ligt er ook nog aan of mijn ouders nog mee willen naar Marokko.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
In mei 12 dagen naar Samos, Griekenland! Zo'n zin in.... En we gaan daar halverwege de vakantie trouwen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:In mei 12 dagen naar Samos, Griekenland! Zo'n zin in.... En we gaan daar halverwege de vakantie trouwen
Ik vind dat zo leuk!
Wij hebben nog geen plannen. Even afwachten hoe we financieel zitten dan en als dat goed zit wil ik graag kamperen in Oostenrijk of Italië ofzo.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Aziraphale schreef:In mei 12 dagen naar Samos, Griekenland! Zo'n zin in.... En we gaan daar halverwege de vakantie trouwen
Wat romantisch... zucht....... Lijkt me helemaal geweldig
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Heb vanmiddag ons 1e deel van de zomervakantie geboekt. Gaan half augustus 2 weken naar Kroatië, op de camping met onze supercoole vouwwagen. Aansluitend nog een week om terug naar Holland te rijden. Dit doen we in kleine stukjes, steeds dus nog ergens 2 nachtjes overnachten ofzo.
Verder in mei nog een stedentripje en met pinksteren (als het lekker is hier in NL) weekendje op de camping.
Over 4 weken WINTERSPORT!!!! Daar kijk ik op dit moment het meest naar uit! Vooral nu we eind vorig jaar nieuwe spullen hebben gekocht.
Verder in mei nog een stedentripje en met pinksteren (als het lekker is hier in NL) weekendje op de camping.
Over 4 weken WINTERSPORT!!!! Daar kijk ik op dit moment het meest naar uit! Vooral nu we eind vorig jaar nieuwe spullen hebben gekocht.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
In of rond de zomervakantie hoop ik toch echt te gaan verhuizen... Niet op vakantie in de zomer, maar:
- Over 4 weken met mn vriend, zus, zwager en ouders op wintersport
- In de meivakantie een (mid)week naar Frankrijk met vriend en schoonouders.
- Over 4 weken met mn vriend, zus, zwager en ouders op wintersport
- In de meivakantie een (mid)week naar Frankrijk met vriend en schoonouders.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Wij gaan op huwelijksreis naar Bali. We hebben de reis zo goed als geboekt. We willen 20 dagen gaan incl. vliegtijden/tijdsverschil, dus dan heb je echt 16 hele dagen daar. We hebben al gekeken welke uitstapjes en excursies je er zou kunnen doen en ik heb er zoveel zin in!
We starten een aantal nachten in Sanur, reizen dan rond over het eiland naar Lovina, Ubud en Candidasa en logeren de laatste nachten tussen Seminyak en Legian in.
@Mari: jij hebt ook twee mooie bestemmingen uitgekozen!
We starten een aantal nachten in Sanur, reizen dan rond over het eiland naar Lovina, Ubud en Candidasa en logeren de laatste nachten tussen Seminyak en Legian in.
@Mari: jij hebt ook twee mooie bestemmingen uitgekozen!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Roxi3 schreef:Ik ga deze zomer een week naar New York en daarna twee weken naar familie in Canada. Ik heb er echt heel veel zin in en het plannen en zoeken alleen is al super leuk!
New York is echt geweldig! Het leek mij van tevoren al heel gaaf om erheen te gaan, maar om er echt te zijn is nog gaver.
Zonnetje- Kletskop
kreeftje schreef:We hebben van de week een lang weekend (van zaterdag t/m dinsdag) Brussel geboekt met de carnaval.
Zijn nu een beetje aan t kijken voor de zomervakantie. We zijn al op verschillende Canarische eilanden geweest en ook allebei heel bekend met de Griekse eilanden. Maar we gaan pas eind september, en wil wel zeker zijn van zon. Ben nu aan t kijken bij Malta, Mallorca, en misschien nog iemand andere tips??
Verder gaan we ook nog een weekend naar Frankrijk, de zus van een goede vriend van ons heeft daar een B&B, en daar gaan we dan met een groep van 12p heen. Maar dat moet nog gepland worden!
Ik vond Sicilie ook een heel mooi eiland. Bij Taormina heb je een prachtige kust en in het binnenland vond ik het heel bijzonder om een bezoek aan de vulkaan de Etna te brengen. Met een boot kun je ook naar de Eolische eilanden, dat is ook heel mooi om te zien.
Zonnetje- Kletskop
Wij gaan deze zomer naar Hongarije, daar hebben we een huis gehuurd met Fam.
In het voorjaar willen we nog een keer naar centerparcs, om lekker te zwemmen met onze dochter. En in het najaar hopelijk nog een weekje naar de zon.
In het voorjaar willen we nog een keer naar centerparcs, om lekker te zwemmen met onze dochter. En in het najaar hopelijk nog een weekje naar de zon.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Geen zomervakantie, maar ik heb zojuist een aantal dagen naar Londen geboekt met een vriendin. We gaan eind maart 4 dagen Kijk er nu al naar uit!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga in juni met mijn moeder een weekje naar de zon, waarschijnlijk wordt het Egypte!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ga eind maart een weekje naar Spanje, in mei met mijn vriend naar Kreta en in de zomervakantie willen we kamperen in Frankrijk.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Niet
Mijn huis is rond die tijd klaar en gaat een hoop geld in zitten. Wil aan het einde van het jaar weg.
Mijn huis is rond die tijd klaar en gaat een hoop geld in zitten. Wil aan het einde van het jaar weg.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wij overwegen de volgende 2 opties: Weekje New York, of een Middelandse Zee cruise op een luxe schip. Allebei willen we graag doen, dus wordt een moeilijke keuze.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:Wij overwegen de volgende 2 opties: Weekje New York, of een Middelandse Zee cruise op een luxe schip. Allebei willen we graag doen, dus wordt een moeilijke keuze.
Oeh, ik zou het wel weten; New York!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wij willen al heel lang naar Thailand, hoogstwaarschijnlijk gaat het dit jaar dan ook echt gebeuren. We hebben nog niet geboekt. Boeken doen wij pas in mei (vakantie eind aug/ begin sep) en mijn vakantiedagen staan nog niet vast.
Foodish- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12
Zonnetje schreef:Wij gaan op huwelijksreis naar Bali. We hebben de reis zo goed als geboekt. We willen 20 dagen gaan incl. vliegtijden/tijdsverschil, dus dan heb je echt 16 hele dagen daar. We hebben al gekeken welke uitstapjes en excursies je er zou kunnen doen en ik heb er zoveel zin in!
Leuk Zonnetje, wij zijn 4 jaar terug ook op Bali geweest. Wij zijn de 1e week in Ubud geweest en de laatste anderhalve week in Seminyak. Ik vond Ubud echt geweldig. Vanuit daaruit zijn wij er veelal op uitgetrokken met de chauffeur (waar heb jij geboekt, in B? hebben jullie een privé chauffeur of niet?). In Seminyak hadden we een luxe villa, maar dat zou ik niet meer doen. In Seminyak hebben we voor het eerst gesurft, echt heel gaaf om eens te doen! Wanneer gaan jullie? Alvast heel veel plezier!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Leuk dat jullie ook op Bali zijn geweest! Handig om van tevoren nog wat tips uit te wisselen! Ubud lijkt mij ook echt geweldig, maar R. wil het liefste aan het strand zitten, dus daarom verblijven we zoveel mogelijk aan de kust. Wij hebben in B. bij Vakantie Experts geboekt en zij hadden een prive-chauffeur voor ons, waar we in ieder geval voor de eerste tocht van Sanur naar Lovina gebruik van maken. Als hij goed bevalt, vragen we hem ook voor andere tochten, maar ik heb hier via Gympie ook een naam van een prive-chauffeur, dus die kunnen we ook vragen.Laced schreef:Zonnetje schreef:Wij gaan op huwelijksreis naar Bali. We hebben de reis zo goed als geboekt. We willen 20 dagen gaan incl. vliegtijden/tijdsverschil, dus dan heb je echt 16 hele dagen daar. We hebben al gekeken welke uitstapjes en excursies je er zou kunnen doen en ik heb er zoveel zin in!
Leuk Zonnetje, wij zijn 4 jaar terug ook op Bali geweest. Wij zijn de 1e week in Ubud geweest en de laatste anderhalve week in Seminyak. Ik vond Ubud echt geweldig. Vanuit daaruit zijn wij er veelal op uitgetrokken met de chauffeur (waar heb jij geboekt, in B? hebben jullie een privé chauffeur of niet?). In Seminyak hadden we een luxe villa, maar dat zou ik niet meer doen. In Seminyak hebben we voor het eerst gesurft, echt heel gaaf om eens te doen! Wanneer gaan jullie? Alvast heel veel plezier!
Surfen heb ik 1x gedaan, met de middelbare school op zeilkamp, en toen vond ik het heel moeilijk, maar wel leuk, dus misschien gaan we dat ook wel doen.
We willen ook gaan mountainbiken door de rijstvelden bij Ubud en een dolfijnentocht maken van uit Lovina. Hebben jullie dat ook beiden gedaan?
We gaan in juli, na onze bruiloft. Hoe lang zijn jullie er geweest?
Zonnetje- Kletskop
Zonnetje: Wij hebben daar ook geboekt toendertijd. Ik denk dat jullie dan ook de gegevens van Norman hebben doorgekregen? Hij is echt leuk! Wij zijn om de dag ongeveer met hem op pad geweest. Jammer dat R. niet wil overnachten in Ubud. Wij zijn volgens mij 16 nachten geweest. Als je in Ubud bent, moet je echt gaan eten bij het Art Café (zo heet het volgens mij), zit aan de straat bij het Monkey Forest, echt een heel leuk tentje, héérlijk eten voor héél weinig.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
@Laced: Ja, van Norman inderdaad! Fijn dat hij leuk is! R. wil wel overnachten in Ubud, dus daar zijn we ook drie nachten, maar hij (en ik ook wel) willen het liefst de meeste dagen aan de kust zijn.
Dat cafe ga ik onthouden. Dankjewel!
Dat cafe ga ik onthouden. Dankjewel!
Zonnetje- Kletskop
Wij gaan een roadtrip door West-Amerika maken!
We zijn alleen nog niet helemaal uit over de route. Heeft er iemand tips? We hebben maximum 3 weken de tijd.
We zijn alleen nog niet helemaal uit over de route. Heeft er iemand tips? We hebben maximum 3 weken de tijd.
Kikou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12
Wat je, naar mijn mening, zeker niet mag missen:Kikou schreef:Wij gaan een roadtrip door West-Amerika maken!
- San Francisco
- Death Valley
- Bryce Canyon
- Grand Canyon
- Yosemithe Park
- Monument Valley
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft de zomervakantie al geboekt?
» Naar new york alleen?
» Zomervakantie
» Vakanties geboekt
» Vakantie geboekt :) !
» Naar new york alleen?
» Zomervakantie
» Vakanties geboekt
» Vakantie geboekt :) !
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: