Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nathalie zo 17 maa 2013 - 7:10

Je perst alleen het sap eruit dus wat zo gezond is aan het fruit krijg je niet binnen. En van 2 stuks fruit per dag wordt je niet dik. Je hebt ook gezonde suikers nodig om te kunnen functioneren.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 17 maa 2013 - 7:14

Zou in plaats van de verse sap echt fruit nemen, daar zitten ook vezels ed bij. Die heb je namelijk ook nodig en dat is als tussendoortje veel makkelijker om mee te nemen. Zelfs een sinaasappel of mandarijn neem je makkelijk mee.
Die allergie maakt het wel moeilijker.

Op zich staan hier prima schema's alleen denk ik dat je wel op moet gaan bouwen. Dus eerst een week lang zorgen dat je een goede avondmaaltijd hebt, dan tussendoortjes toevoegen en zo verder tot je op een goed patroon zit. Als het goed is komt het gevoel van trek dan ook weer terug en kom je niet aan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Aimee zo 17 maa 2013 - 7:25

Ik val ook af door gewoon normaal eten. Ik neem alleen ipv ongezonde tussendoortjes nu gezondere keuzes en drink geen frisdrank meer, alleen water en (groene) thee.

Ik herken wel wat je schrijft hoor kiekeboe. Met eten ben ik normaal gesproken ook heel erg van de extremen; of heeeel ongezond, of bijna niets. Ik ben nu aan het werk dus kan niet heel uitgebreid reageren, zal morgen nog wat meer vertellen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Kiekeboe zo 17 maa 2013 - 7:27

Ja ik moet het wel inderdaad opbouwen en ik ben me ervan bewust dat ik eerst misschien ook nog aan kan komen maar ja, dat moet ik maar leren accepteren. Maar dat koken daar kijk ik zó tegen op. Volgens mij heb ik daar faalangst voor gecreëerd vroeger toen ik het moest leren van mijn ouders. 1x in maand koken en omdat ik het nooit goed deed was dat elke keer weer één groot huilend drama. En sindsdien loop ik er eigenlijk altijd voor weg. Ik zit er nu al gewoon om te huilen, echt belachelijk.
Maar ja, ik zal er ooit toch aan moeten geloven. Iedereen kookt of ze het nou leuk vinden of niet, dus ik moet dat ook gewoon doen.

Ik hou jullie op de hoogte :-).
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Bliss zo 17 maa 2013 - 7:28

Ik heb net gedineerd met een huzarenslaatje en een minipaasstol Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 37 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kiekeboe zo 17 maa 2013 - 7:32

Haha! Ook lekker smile
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Minx zo 17 maa 2013 - 7:33

Hahaha top diner,

Kiekeboe gewoon uitproberen lukt het niet jammer lukt het wel is het prima de enige die het lekker moet vinden ben jij.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale zo 17 maa 2013 - 8:10

Kiekeboe, los van dat je te weinig eet mis je inderdaad een hoop voedingsstoffen. Misschien is het voor jou een idee om groente- en fruitsmoothies te maken? Dan kom je aan een flinke dosis vitaminen en daar hoef je geen topkok voor te zijn smile
En af en toe een handje noten als tussendoortje of wat rauwkost snijden en meenemen helpt voor mij ook goed tijdens vergaderingen etc.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pannetoet zo 17 maa 2013 - 8:15

Hé meiden,

Morgen lees ik even alles door en zal ik ook even op jullie reageren.
Zelf zit ik er een beetje doorheen, voel mij een beetje down .. goed ik beken: ik heb net Obese teruggekeken en ik herken mij zo erg in die mensen! Eten is je beste vriend, zelf ben ik ook een vreselijk emo-eter en het is al veel erger geweest maar het kan ook nog veel beter! En als ik ze dan zie sporten én later zie afvallen dan denk ik 'Ooohhh dat wil ik ook!'.. Helaas heb ik niet zo'n personal trainer Sad En ik ben ontzettend veeleisend naar mijzelf toe: Ik wil.......het hoogste cijfer van de klas halen, een verslag als eerste af hebben, het mooiste verslag hebben, de allerleukste klasgenoot/vriendin zijn, een supernetjes en schoon huis hebben, iemand zijn waar mensen tegenop kijken, supergezond eten én ik wil 16kg afvallen.. voor mijzelf maar óók dat mensen trots op mij zijn. En ik ben er nu eigenlijk achter dat ik niet alles met 150% kan doen. Maar goed. Het roer moet wel om! Als ik zo door ga word ik net als die meiden van Obese en dat zie ik niet zitten! Ik moet zowieso sporten, regelmatig vooral maar hoe vaak? 2x, 3x of misschien zelfs 4x in de week? Wat zeggen jullie? En ik wil nu echt een vast én goed eetpatroon dus daarom wil ik een 'dieet' gaan volgen wat vrij makkelijk te doen is, in de zin van aanschaf van producten. Want ik namelijk weinig zin om iets te kopen wat je maar 1x eet óf dat ik savonds 2 maaltijden loop te koken omdat mijn vriend normaal eet en ik niet.. Eigenlijk zoiets als Sonja Bakker: een duidelijk en helder boek mét weekmenu's..alleen heeft SB heel veel boeken én ik weet niet of zij wel zo goed is.

Zo. Dat luchtte wel even op! Stom geklaag van mij :P

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Antibes zo 17 maa 2013 - 10:41

Oeffff, ik heb me compleet driedubbel misselijk gegeten net haha! Paps is jarig vandaan en gingen met het gezin uit eten. Kwam ik bij mijn ouders aan, was er verrassingsverjaardagsvisite en die hadden slof meegenomen (en stukje voor mij bewaard). Toen uit eten: glaasje prosecco, twee stukjes stokbrood met kruideboter, 4 oesters, rauwe coquilles/zalm/tonijn en garnalen (voorgerecht), twee glazen wijn, grote zeetong (en twee garnalen van mams en twee coquilles van zus geproefd", weer twee glazen wijn, ijs met espresso en slagroom, koffieboontjes, cappuccino, limoncello... En toen dronken met de trein naar huis...

Vanaf morgen ga ik weer 2 weken wat strenger op de lijn letten. Tot nu toe nog steeds schade kunnen beperken, hang al paar weken tussen de 89,5 en de 90,5. Zal nu wel weer aan die bovengrens zitten. Komende week mijn best doen om de 90 eens ECHT door te komen (en er dan voortaan onder te blijven). smile

Nu snel mijn bedje in, mijn wekker gaat komende twee weken om 5:50.. :O :shock: Sleep
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bliss zo 17 maa 2013 - 19:27

Haaa ik weet niet HOE t kan, maar ik ben toch weer een halve kilo afgevallen sinds vorige week maandag!! Weeg 88.2 nu, dus er is 7.3 kilo af Very Happy Misschien dat t stoppen met de pil toch ook van invloed is ofzo? Anyways, ik ga weer vrolijk door. Vanavond sporten, bam!!

Succes allemaal!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet zo 17 maa 2013 - 21:50

Haha Antibes moest wel een klein beetje lachen om jou..twee glazen wijn per keer :P Was het wel lekker? Zo klinkt het tenminste wel!

Bliss: Wauw wat goed van je!

Ik geef mijzelf zo een hele harde trap onder mijn kont want ik ga sporten! Misschien heel slecht maar ik heb net 3 foto's van mijzelf gemaakt in bh en slip: voorkant, zijkant en achterkant en vooral mijn middel is toch wel ernstig! Dus ik moet en ik ga!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx zo 17 maa 2013 - 22:12

Antibes gaat helemaal goed komen hup op naar de 85 smile

Bliss wat fijn smile

Pannetoet ik heb de foto alleen van de voorkant maar die zegt genoeg.

Hier vanochtend 78,6 dus 1,1 deze week. Het is mijn eetweek dus dat is netjes. Gister was het nog 79,5 haha. Hield wat vocht vast denk ik. Moet echt goed blijven drinken ben ik achter.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx zo 17 maa 2013 - 22:45

Ik ben er zo ontzettend klaar mee! Bah.
Waarom moet ik mijn hele leven bezig zijn en blijven met eten.. GRR...

Ik heb honger, ik wil eten, vooral veel eten en ik wil 's avonds bij mijn thee een enorme grote stroopwafel opeten!

========

Frustratie modus uit.
Ik ga vanaf vandaag weer met volle bak tegen aan. Woensdag weer naar de consulent.
Ik hoop echt zo dat er wel wat af is, ondanks mijn ongezonde gedoe van zaterdag.

Even geen tijd en puf om op de rest te reageren. sorry.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Minx zo 17 maa 2013 - 23:09

Jojo *knuffel* komthelemaal goed je weet waar je het voor doet. Tuurlijk heb je baalmomenten maar kijk eens hoe ver je al gekomen bent! Je kan het de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 18 maa 2013 - 2:00

@ Minx: Confronterend is dat hé..als jezelf ziet op 'foto'?

@ Jojootje: Knuffel voor jou! Maar je bent zooo goed bezig en je mag echt wel genieten..en je kunt het!

Whoeii ik heb gesport! Was wel even zwaar! Ik heb eigenlijk voor het eerst sinds 3 maand weer mijn sportschema gevolgd en jeetje sommige dingen waren wel even afzien, mijn conditie is echt idioot slecht! Maar het voelde wel lekker! Woensdagavond ga moet ik weer.. Ik denk dat ik 2-3x in de week de sportschool van binnen ga bekijken en 1-2x in de week thuis aan de slag ga (Ik wil van die gewichtjes kopen, een matje en zo'n grote bal). Ik moet er maar eens aan gaan geloven! Verder wou ik elke dag een fruitsalade eten, ik heb nu aardbeien, mango en ananas smile En ik zit nu heel hard het leren voor Spaans uit te stellen (woensdag examen).. Dus voor de 2de keer vandaag geef ik mijzelf een schop onder de kont om te gaan leren angel
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 18 maa 2013 - 2:15

haha klinkt bekend. Zelfs mijn broertje gaf aan dat hij zichzelf een schop had moeten geven om weer regelmatig naar de sportschool te gaan. Ik wist niet wat ik hoorde. Het hoort namelijk bij zijn werk.

Ik zit nu de hele tijd op de site van de sportschool te kijken wil er vanavond nl een uurtje body balance bij gaan doen. Maar dan moet ik mijn spinnen naar voren zien te krijgen en die les zit tot nu toe nog vol. Ik sta dus nu ingeschreven voor body balance en spinnen op hetzelfde tijdstip hahaha. Dus echt goed in de gaten houden. Ga zo meteen even wegen. En nieuwe shakes halen. Wil vanaf deze week nl elke dag wat gaan doen als ik het trek. Start to run weer oppakken en ook de 30 day shred. Die twee om en om doen en dan op maandag spinnen en body balance. Even een eindsprintje. Meer dan een half uur per dag moet ik niet gaan doen want dat gaat niet goed. Een bal heb ik al, al ligt dat ding nog steeds bij mijn ex moet ik toch echt een keer ophalen haha. Heb zelfs hier een heel boek liggen pilates op de bal.

Stiekem hoop ik dat mijn sollicitatie heel goed gaat dan heb ik zeker een motivatie om goed te blijven sporten. Zo confronterend vind ik de foto's niet. Ik weet nl dat ik echt te dik was en dat ik nu mezelf weer een beetje word. Nog 8,5 kg ongeveer en dan strak trainen. Ik weet ook dat ik er veel voor moet doen en dat het hard werken word. Merk wel dat de berichten die je de laatste tijd veel hoort voor mij een goede stimulans zijn. We weten gewoon compleet niet meer wat we eten. Voor mij echt een bevestiging van iets wat ik eigenlijk al wist we moeten het zelf gewoon klaar maken.

http://brekend.nl/2013/02/18/hoe-zien-200-calorieen-eruit/ is wel een grappig linkje smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 18 maa 2013 - 2:49

@ Minx: Hoezo? Werkt je broertje in de sportschool? Wat een leuke link trouwens! Best grappig om te zien! ** Haha dat is niet echt handig nee, ingeschreven staan bij 2 groepslessen op hetzelfde tijdstip! Misschien een rare vraag; maar vond jij het niet eng om daar voor het eerst heen te gaan? Bij mij geven ze ook groepslessen maar ik vind dat altijd eng :P Ik ben ook nog eens a-muziekaal dus als iedereen rechts gaat, ga ik links :P

Oja ik heb met mijzelf afgesproken dat ik pas weer kleding mag kopen als ik 5kg ben afgevallen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 18 maa 2013 - 3:32

haha nee vond het niet eng, maar ga ook niet zumba ofzo doen. De allereerste keer dat ik een groepsles deed was ik met mijn ex en die is er nu nog steeds.
Maar ik zit daar echt voor mezelf. Wil dan ook voor mezelf de oefeningen goed uitvoeren. Als ik niet in een groep eerder kan spinnen dan ga ik body balance weer afmelden, maar denk dat ik nog ff moet wachten want meestal bedenken mensen rond 5 uur wacht ik ga niet. Maar nee ik vind dat dus niet eng om in mijn eentje naar een les te gaan waar ik nog nooit geweest ben. Doe het voor mezelf. Nou moet ik zeggen dat het ook scheelt dat ik de meeste oefeningen door mijn studie ook al ken en dus niet als een of andere kluns over kom Wink

Ik ben nog strenger voor mezelf mag pas kleren kopen als ik op mijn streefgewicht zit. Al begint mijn moeder nu al te zeuren waarom ga je zo ver. Nou ja zo ver ga ik niet eens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond ma 18 maa 2013 - 3:58

Kiekeboe[b]: Die allergie die jij hebt, zoiets heeft 1 van mijn vriendinnen ook. Zij kan wel tegen die vruchten als ze verhit zijn, is dat bij jou ook zo? Dat schept weer nieuwe mogelijkheden! En qua koken, koop een goed basiskookboek, dan gaat het vast lukken. Of veel kijken naar De Makkelijke Maaltijd van 24Kitchen! smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Minx ma 18 maa 2013 - 4:08

:cheering: :cheering: :cheering: :cheering: tis gelukt kan nu 2 lessen achter elkaar doen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 18 maa 2013 - 4:27

Wow Minx! Wat goed van je!
Maar als jij er een beetje verstand van hebt dan weet je vast ook wel welke lessen leuk zijn als je stijf bent én totaal niet ritmisch :P

Ik zit te twijfelen of ik vanavond nog een keer zal gaan.. Even lekker sporten óf een uurtje leren..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 18 maa 2013 - 4:29

Ik ga body balance doen en rpm. Eerst ff rustig aan is de nieuwe release volgens mij die moet ik nog ff leren kennen. Vond de vorige geen klap aan. En body balance is gewoon lekker.

BodyBalance is een combinatie van Tai chi, yoga en Pilates, waarbij je kracht en flexibiliteit opbouwt. Na elke les voel je je kalm en gefocust. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een zorgvuldig opgebouwde serie van oefeningen, zorgen voor een heerlijke les. Bewegen met een goede houding, op muziek in een holistische workout brengen het lichaam in een toestand van harmonie en balans. Elke 3 maanden is er een nieuwe cyclus, dit blijft je uitdagen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss ma 18 maa 2013 - 5:31

Body balance vind ik echt geen reet aan Very Happy Eén keer gedaan, mij te zweverig! Ik ga liever flink knallen bij een groepsles, vanavond weer naar body combat.

Ooh als ik nog één kilo afval, pas ik weer goed in mijn favoriete broek! Hij gaat nu wel dicht, maar zit nog nét een tikkeltje te strak. En een paar kilo later pas ik een rode skinny die ik graag aan wil, dus ik hoop echt dat ik die ook snel pas. Wel jammer dat ze niet meer passen als ik daarna nog veel afval, maar dan koop ik wel weer nieuwe smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 18 maa 2013 - 5:34

Ik wil het perfecte figuur angel en daar zijn met name pilates en body balance heel fijn voor. Maar ga ook liever knallen hoor daarom ook lekker rpm. Moet ook niet te hard trainen want dan blaas ik mezelf op. Heb nogal de neiging om spieren te kweken. Dus gewoon lekker deze combi doen dan moet het goed komen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: