Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 39 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Charles di 19 maa 2013 - 0:06

En weer een kilo! Was er vanmorgen precies 7 kwijt, 3 to go om op mijn gewicht van vóór de zwangerschap te komen en nog iets minder dan een kilo en dan zit ik weer onder de 70. Ben er echt HEEL blij om. Mijn meeste oude kleding past weer...was serieus bang dat die tijd voor altijd voorbij was.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 39 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  mauwmauw di 19 maa 2013 - 1:30

Vandaag onder de 79 79.6 om precies te zijn.gister helaas niet kunnen sporten door een ziek kindje.vandaag ga ik wel weer.vandaag wel een verjaardag waar ik wel een stukje taary neem. Om mezelf nou alles te verbieden is ook niet leuk.nou ik ga gauw ff sporten voor ik echt geen zin meer heb
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 5:27

mauwmauw schreef:Vandaag onder de 79 79.6 om precies te zijn
Dat is niet onder de 79 Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 39 827601

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mauwmauw di 19 maa 2013 - 6:00

Bliss schreef:
mauwmauw schreef:Vandaag onder de 79 79.6 om precies te zijn
Dat is niet onder de 79 Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 39 827601
Haha ja Dat zie ik ook . bedoelde natuurlijk onder 80.en ik heb de 79 in beeld.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 6:31

Fruit kun je toch gewoon invriezen? Ik heb tenminste nu een paar bakjes bevroren fruit van de AH in de vriezer liggen, maar ben van plan om dit weekend naar de markt te gaan en daar eens ff flink in te slaan. Scheelt bakken met geld volgens mij en dan wil ik er gewoon porties van maken voor in de vriezer. Kun je bananen ook in de vriezer gooien eigenlijk? Wil het fruit dan gebruiken voor smoothies.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet di 19 maa 2013 - 7:53

@ Bliss: Fruit kun je invriezen maar als je het ontdooit word het zacht.. Bananen lijkt mij niet echt slim om te vriezen :P Je kan het proberen maar dat zal vast niet lekker zijn..

Pff ik heb me toch spierpijn!
En wat ik heb gegeten vandaag; ik heb even advies nodig want ik had rond 15:00 écht honger..
- Ontbijt 06:00; Boterham met leverpastei
- Tussendoor 10:00; Boterham met slankie
- Lunch 12:30; Fruitsalade (aardbeien+mango) en een sultana
- Tussendoor 14:00; Boterham met slankie
- Avondeten 18:30; Kip met sugarsnaps, prei, kippenbouillon en krieltjes
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  eigenwijs di 19 maa 2013 - 8:14

bliss. ik doe bananen in de vriezer ik snij ze dan even door de helft alleen moet je wel een goeie blender hebben:)
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Minx di 19 maa 2013 - 8:30

Pannetoet schreef:@ Bliss: Fruit kun je invriezen maar als je het ontdooit word het zacht.. Bananen lijkt mij niet echt slim om te vriezen :P Je kan het proberen maar dat zal vast niet lekker zijn..

Pff ik heb me toch spierpijn!
En wat ik heb gegeten vandaag; ik heb even advies nodig want ik had rond 15:00 écht honger..
- Ontbijt 06:00; Boterham met leverpastei
- Tussendoor 10:00; Boterham met slankie
- Lunch 12:30; Fruitsalade (aardbeien+mango) en een sultana
- Tussendoor 14:00; Boterham met slankie
- Avondeten 18:30; Kip met sugarsnaps, prei, kippenbouillon en krieltjes

Een fruitsalade en een sultana is niet echt een goede lunch. Resultaat suikerpiek en dip. Vervolgens 1 boterham weer een stoot inuline met als gevolg weer een suikerdip en dus honger.
Daarbij eet je nog steeds niet erg veel.

Edit: fruit voor smoothies gewoon lekker invriezen is niet erg als dat zacht word. Staan genoeg voorbeelden op pinterest. Als je het al gesneden in wil vriezen is het wel handig om het los in te vriezen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 8:43

Ja ik denk dat ik het gewoon per portie in de vriezer gooi dan, kan het daarna zo in de blender. Hoeft ook niet helemaal ontdooid te zijn voordat ik er een smoothie mee maak.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee di 19 maa 2013 - 9:16

Ik vond die zakjes fruit van in het 'winterkilootjes' topic wel ideaal, Bliss!
En bevroren fruit in een smoothie vind ik ook veel lekkerder. Lauwe smoothies vind ik niet echt wat...

Pannetoet: Ik vind je eetpatroon een beetje vreemd, maar dat komt omdat ik van de vaste structuur ben, haha:
Onbijt: brood, crackers of muesli
Tussendoor: fruit
Lunch: 2 boterhammen
Tussendoor: koekje, fruit of een cracker
diner: wat de pot schaft
Als je écht honger hebt, kun je misschien nog een boterham extra eten. Maar dat zou ik niet meer om 15.00 doen. Dan gewoon met brood lunchen (2 boterhammen), en je fruittussendoortje verplaatsen naar later.

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bliss di 19 maa 2013 - 9:18

Ooh ja daar heb ik dat gezien! Ik kon me niet meer voor de geest halen waar ik iets van bevroren fruit voorbij had zien komen. Denk dat ik gewoon bananen, frambozen en aardbeien enzo haal en die in porties invries. Waarschijnlijk stukken voordeliger dan die doosjes van AH!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp di 19 maa 2013 - 21:28

Zow, zeker handig, dat fruit invriezen!
Hier toch ook maar weer wat vaker lekkere smoothies maken smile
Heb dan wel geen blender, maar een staafmixer werkt net zo goed!

Gelukkig weer aan de betere hand, dus kan weer normaal eten.
Wel het sporten gister overgeslagen, dus hopelijk ergens anders deze week nog tijd.
Ook weer niet teveel, want zondag moet ik vlammen tijdens de Circuitrun in Z.andvoort, haha.

Mijn eetschema van vandaag:
ontbijt: een cracker met kipfilet
tussendoor: Time-Out
lunch: 2 boterhammen met smeerworst/smeerkaas en een opkikker
tussendoor: een appel
diner: gekookte aardappels, speklapje en rode kool
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Pannetoet di 19 maa 2013 - 22:49

Hmm..ja daar had ik zelf ook aan zitten denken! Om de fruitsalade meer als tussendoor te doen. Maar Minx wat zou je mij aanraden om dagelijks te eten? Meer brood oid?

@ Aimee: Vreemd klopt deels wel maar geen dag is hier hetzelfde :P Op 2 dagen sta ik om 6.15 op en een andere dag weer 2uur later..hele verschillende schooltijden en vriendlief is soms 17.00 al thuis maar soms ook pas 19.00 en we vinden het altijd wel fijn om samen te eten..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx di 19 maa 2013 - 22:56

Of meer brood, of bijvoorbeeld een salade met volkorenpasta erbij of quinoa oid. Maar zorg dat je niet te veel gaat pieken in je suikerspiegel. Fruitsalade is prima maar idd meer een tussendoortje en het mooiste is ook om er dan een paar noten of wat eiwitten bij binnen te krijgen.

Het is vooral ook durf te eten ook om af te vallen. Misschien eet jezelf mooi slank en gelukkig eens lezen. Denk dat je daar wel veel aan kan hebben smile.

Hopelijk ben je snel weer fit snirp

Hier vanochtend 78.1 moet nog wel naar de wc dus het valt mee smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee wo 20 maa 2013 - 8:40

Pfff ik heb een baaldag. Eerst gister al pannenkoeken gegeten, vandaag een verjaardag. Ik heb het gebak afgewezen, maar heb toch 2 handjes gemixte, zoute nootjes gegeten, en een paar tucjes.Veel te weinig gedronken te hele dag.... Daarna zou mijn vriend koken, maar dat was hij 'vergeten' Rolling Eyes dus werd het soep met brood(gelukkig niet gezwicht voor de pizza die hij naar binnen gewerkt heeft).
En ik ging vandaag ook nog eens op mijn werk op de weegschaal, woog ik ineens 81 kilo! Wel met kleren en schoenen aan en met volle blaas. Maargoed, dat is wel even wat meer dan de 75.9 die mijn weegschaal gister aangaf(in de ochtend zonder kleding dan wel)... Bleh!
Ik merk gewoon dat de manier waarop ik om ga met afvallen alweer wat obsessieve vormen begint aan te nemen, en daar baal ik ook van.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pannetoet wo 20 maa 2013 - 9:32

@ Minx: Dat boek heb ik zelfs thuis liggen haha dus ik ga hem zeker eens lezen! Maar een lekkere salade met volkorenpasta is ook een idee inderdaad..had ik zelf nog niet aan gedacht :P

@ Snirp: Fijn dat je weer aan de betere hand bent!

@ Aimee: Vandaag een baaldag, morgen weer een goeie dag!

Ik heb vanavond weer fijn gesport! Wel zwaar want ik had nog een beetje spierpijn van maandag :P Wat eten jullie trouwens ná het sporten?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx wo 20 maa 2013 - 9:44

Aimee, wast is er obsessief? Heb je in het verleden deelproblemen gehad ? Je moet je niet schuldig voelen over en keer de touwtjes wat losser laten..

Pannetoet, ik eet niks na het sporten, ik er altijd daarvoor.

Toch ondanks dat het niet helemaal goed ging er weer 0,5 af in 1 week tijd. Deze week zeker goed mijn best doen en geen gesmokkel. En dan sta ik mij met pasen weer iets toe, wat weet ik nog niet.

Staat hier iets raars in mijn post? Sorry ik top op de telefoon.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 2:09

Wat is het hier rustig, dames! Jullie zijn je toch niet stiekem aan het volproppen hè? Ik denk dat ik wel wat afval deze dagen, heb griep Neutral Heb bij vlagen wel trek, vanmorgen om 7 uur ofzo heb ik twee boterhammen met pindakaas gegeten en verder alleen een appel. Denk dat ik zo nog maar een boterham eet. Verder niet echt zin ergens in, maar als ik beter ben, kom ik vast weer wat aan. Ik wilde zondag gaan sporten, maar vrees dat dat hem nog niet gaat worden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet vr 22 maa 2013 - 3:18

Haha Bliss! Maar nee absoluut niet! Het gaat heel goed hier! Ah wat balen dat je toch ziek bent geworden, doe maar rustig aan en eerst uitzieken voordat je gaat sporten! Wat mij vaak goed helpt is een hete lange douche..nou beterschap meisie!

@ Jojoo: Je typt niets raars maar wel heul veul foutjes :P

Nou meiden ik heb vandaag echt schandalig geshopt Embarassed
- Dvd's: Dark Tide met Halle Berry # Prison break seizoen 1 # Gossip girl seizoen 1 I love you
- Cosmetica: Hele leuke magellak (felgroen, felblauw en felpaars met een klein glittertje), BBcream, nagellakdroger en vijlen
- Hoesje voor me telefoon
- Sportspulletjes: 2 halters van 4kg, een matje en een bal (76cm)
Het sporten gaat echt top! Ik ben maandag en woensdag geweest, echt heerlijk! Ik wou vandaag weer gaan maar ik heb gewoon nog steeds spierpijn Sad Maar morgen ga ik zeker weer! Ik wil 3-4x in de week gaan..als ik dat red met school etc en de andere avonden oefeningen thuis doen smile

Dan het eten: gaat ook goed!
Ik ben gisteren naar de dokter geweest omdat ik al tijden met buikklachten rondloop en andere vage klachten...het is bekend dat ik lactose-intolerantie heb + PDS en ze denkt nu aan glucose-allergie :O Maar ik heb dus vanmorgen bloed geprikt, over een weekje de uitslag maar ik hoop echt niet dat ik dat heb! Verder heb ik nu zakjes gekregen, Molaxole zakjes, die ik dagelijks moet gebruiken>vies! Dat is poeder wat ik moet mengen met een half glas water/yoghurtdrink..bah! Kennen jullie druivensuiker dingen? Zo smaakt het maar dan in poeder + citroensmaak.. Nja als het maar helpt!

Goed dat was mijn hele verhaal weer haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 9:13

Goed bezig, Pannetoet! Wel balen van die smerige poeders, hopelijk geen glucoseallergie!

Ik heb sinds 15:00 ofzo niks meer gegeten (op een paar wortels na). Heb ook niet veel in huis, ga nu maar weer ff twee boterhammen smeren denk ik, voel me we een beetje flauw. Morgen ga ik maar ff naar AH, soep halen ofzo. En ik heb zin in ijs! Ben & Jerry's het liefst Very Happy Misschien troost ik mezelf morgen wel met zo'n bak Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 39 2474380249 Ging een paar uur geleden op de weegschaal staan, was 87.1, terwijl ik gisteren nog 88.0 woog.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx vr 22 maa 2013 - 22:17

Pannetoet hoe zijn ze daar zo op gekomen? En zoals je de smaak van het poeder omschrijft denk ik valt nog mee, de drie die ik tot nu toe gehad heb waren echt smerig.

Bliss wel goed blijven etende en niet te weinig eten.

Hier gister uit eten geweest echt een topavond, heb me ongeveer aan het dieet gehouden, wel teveel vlees en ook de salade was aangemaakt en er zaten pijnboompitten in, maar het was wel echt een lekkere salade. En ik werd vanochtend beloond door de weegschaal die gaf 1 ons minder aan als gister en dus staat de 77 op de weegschaal. En dat terwijl ik had verwacht dat ik vandaag zwaarder zou zijn. Nu nog 23 dagen volledig shaken en dan afbouwen. Het einde is in zicht smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx vr 22 maa 2013 - 22:21

You go girl!!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Snirp vr 22 maa 2013 - 22:26

Mogguh meiden!

Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en precies gelijk gebleven t.o.v. vorige week.
Vind ik netjes, gezien ik vorig weekend echt een wijnfestijn heb gehad, flink uit eten ben geweest en gister een heel doosje kaasvlinders heb leeggegeten.
Denk dat die ene dag buikgriep mijn 'redding' is geweest, haha.

Kreeg gister zowaar van een 'buitenstaander', die niet weet dat ik aan het afvallen ben, het compliment dat ik er goed uitzag en of ik afgevallen was smile

Owja, ga straks de paaseitjestaart uit de Allerhande bakken! Vanavond mensen op bezoek en voor morgen mijn vriendinnen op de thee gevraagd, dan eet ik hem tenminste niet helemaal zelf op Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Bliss vr 22 maa 2013 - 23:03

Oooh ik wil ook paaseitjes! En Ben & Jerry's! Ik voel aan alles dat dit geen goede dag voor mij gaat worden. Voel me nog niet lekker, heel erg keelpijn vooral, dus ga straks ff naar AH voor wat boodschappen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 23 maa 2013 - 4:49

Bliss schreef:Oooh ik wil ook paaseitjes! En Ben & Jerry's! Ik voel aan alles dat dit geen goede dag voor mij gaat worden. Voel me nog niet lekker, heel erg keelpijn vooral, dus ga straks ff naar AH voor wat boodschappen.

Ja hoor, zakje paaseitjes + B&J Cookie Dough in the pocket! Heb ik altijd, als ik door ziekte ff een paar dagen wat minder eetlust heb gehad, haal ik het daarna weer dubbel en dwars in Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 39 394967 Maar goed, deze dingen gaan er vanavond wel aan denk ik! Zit nu nog heel verantwoord aan een smoothie en heb ff een zak soep gekocht met veel groente erin voor vanavond, dat glijdt tenminste lekker makkelijk door de keel. Woog vanmorgen 87.0, dus precies een kilo minder dan donderdag. Zal morgen wel weer iets meer zijn na mijn lekkere versnaperingen, maar fuck it, heb er gewoon zin in.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: