Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Ik sport bij H.ealth C.ity en daar hebben ze verschillende bodybalance lessen:
- xCo
- Highshape
- Cycle
- Bodypump
- SH'Bam
- BodyJam
- Bodypump
- Bodystep
- RPM
Welke zou ik dan moeten hebben bij een a-ritmische stijl?
- xCo
- Highshape
- Cycle
- Bodypump
- SH'Bam
- BodyJam
- Bodypump
- Bodystep
- RPM
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Pannetoet schreef:Ik sport bij H.ealth C.ity en daar hebben ze verschillende bodybalance lessen:
- xCo
- Highshape
- Cycle
- Bodypump
- SH'Bam
- BodyJam
- Bodypump
- Bodystep
- RPM
Huh dat zijn toch gewoon allerlei groepslessen. Xco ken ik zo niet sh'bam bodystep zijn op muziek.
Rpm ook maar wil je daarmee de verkeerde kant op moet je achteruit gaan trappen en dat lijkt me een behoorlijke uitdaging. Staat er verder geen uitleg bij bij de lessen?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh ik vind BodyBalance echt heerlijk! Doe het al een flinke tijd wekelijks!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik hou van Bodybalance!! Ik heb het vorig jaar veel gedaan maar de sportschool daar werd me te duur (ik betaalde 70 euro p.m.) en toen ben ik naar een andere gegaan. Maar deze beviel me niet echt, ik miste echt de BB en de Sh'bam. Nu is een andere sportschool die eerst ook duur was een basicfit geworden, dus nu ben ik sinds gister daar weer lid. En vandaag mijn eerste lesje Sh'bam weer gehad, heerlijk!
Morgen naar body attack, vind ik eigenlijk wat minder maar ja als ik de kilo's eraf wil hebben moet ik wel. Als ik dan op gewicht ben mag ik deze les laten vallen van mezelf. En verder lekker weer naar de Bodybalace, daar krijg je echt een mooi lichaam van heb ik vorig jaar gemerkt toen ik wel goed bezig was .
@ Blond: Als fruit verhit is kan ik het meestal wel eten ja. Ik ga straks proberen een appel te verhitten met kaneel. Hopelijk is dat wat! (al vraag ik me af of er nog wat aan vitaminen overblijft na verhitting maar ach...)
Morgen naar body attack, vind ik eigenlijk wat minder maar ja als ik de kilo's eraf wil hebben moet ik wel. Als ik dan op gewicht ben mag ik deze les laten vallen van mezelf. En verder lekker weer naar de Bodybalace, daar krijg je echt een mooi lichaam van heb ik vorig jaar gemerkt toen ik wel goed bezig was .
@ Blond: Als fruit verhit is kan ik het meestal wel eten ja. Ik ga straks proberen een appel te verhitten met kaneel. Hopelijk is dat wat! (al vraag ik me af of er nog wat aan vitaminen overblijft na verhitting maar ach...)
@ Minx: Jaa uitleg staat er wel bij..en bij algemeen staat ook wel bodybalance maar die vind ik niet in het lessenrooster, zal woensdag wel even vragen!
Oh grapje! Ik had hem verkeerd staan haha blond! Elke maandag&woensdagochtend om 9.00 en dinsdagavond om 21.00..best weinig eigenlijk!
EDIT: Goed ik zou dus dinsdagavond bodybalance kunnen doen en vrijdagmorgen pilates of XCO (XCO® is een extreme core training, waarbij je je natuurlijk korset traint met XCO-Trainer®: een aluminium buis met grit) maar dat lijkt mij niet zo leuk...alleen heb ik het idee dat pilates heel erg op bodybalance lijkt..
Oh grapje! Ik had hem verkeerd staan haha blond! Elke maandag&woensdagochtend om 9.00 en dinsdagavond om 21.00..best weinig eigenlijk!
EDIT: Goed ik zou dus dinsdagavond bodybalance kunnen doen en vrijdagmorgen pilates of XCO (XCO® is een extreme core training, waarbij je je natuurlijk korset traint met XCO-Trainer®: een aluminium buis met grit) maar dat lijkt mij niet zo leuk...alleen heb ik het idee dat pilates heel erg op bodybalance lijkt..
Laatst aangepast door Pannetoet op ma 18 maa 2013 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet schreef:Ik sport bij H.ealth C.ity en daar hebben ze verschillende bodybalance lessen:
- xCo
- Highshape
- Cycle
- Bodypump
- SH'Bam
- BodyJam
- Bodypump
- Bodystep
- RPM
Bij Bodypump, RPM en cycle hoef je iig niet met pasjes te werken. Sh'bam is allerlei dansjes, bodystep is allerlei pasjes op een step en volgens mij is XCO ook met pasjes.
Maar ik zou gewoon wat proberen. Het gaat er om dat jij het leuk vindt. Ik zie vaak zat mensen meedoen die precies het tegenovergestelde doen maar dat boeit echt niet hoor! Als je maar lekker bezig bent en je het leuk vindt.
Haha dat klopt Kiekeboe maar ik vind dat nooit zo fijn..misschien moet ik maar eens niet zo schijterig zijn! Goh dat rijmt ook nog
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet: Ik vind BodyBalance veel en veel leuker dan Pilates. Ook veel minder zweverig! Als er geen BodyBalance meer zou worden gegeven op mijn sportschool zou ik niet voor Pilates kiezen (maar voor Sh'Bam of Zumba). RPM vind ik echt afschuwelijk trouwens, killing.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hé Kiek, waar ben jij nu lid dan?? Bij de Ladies in de stad? Maar da's leuk, want dan kunnen we af en toe samen sporten! Bij mij komt er misschien ook Sh'bam, ik hoop het!
Ik heb me net weer uitgeleefd bij body combat, was echt lekker! Net wel twee crackers met kaas en ei gegeten, heb altijd honger daarna.
Ik heb me net weer uitgeleefd bij body combat, was echt lekker! Net wel twee crackers met kaas en ei gegeten, heb altijd honger daarna.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja daar ja! Dan kom je maar gewoon een keer gezellig mee sh'bammen :-).
Ja leuk! Wanneer is er Sh'bam daar? Ik denk dat ik kap met body attack namelijk, vind de nieuwe niks aan namelijk en die doen ze nog wel een paar maanden.
Bliss- Lady Post-a-lot
Elke maandagavond om half 6 en ook op woensdagochtend om 10.15.
Hmm, hoop niet dat ik de attack ook stom vind, ik moet die echt van mezelf blijven doen voorlopig :-).
Hmm, hoop niet dat ik de attack ook stom vind, ik moet die echt van mezelf blijven doen voorlopig :-).
Oh shit, dat zijn precies de dagen dat ik al combat en zumba doe! Zijn er in het weekend nog leuke lessen daar?
Bliss- Lady Post-a-lot
http://www.basic-fit.nl/data/manager/20130314-DH-Ladies.jpg
Check maar :-)
Check maar :-)
Ik heb in de planning om op zaterdag de yoga te doen en op zondag de zumba. Alleen dit weekend gaat het al niet lukken want moet het hele weekend bij mijn ouders doorbrengen.
Ok, ik wil wel een keer die zumba proberen op zondag! Misschien ga ik komende zondag wel ff kijken. Ik ben wel behoorlijk kritisch als het om zumbalessen gaat, vind de ene les heel leuk en de andere weer totaal niet, dus ik ben benieuwd!
Mijn zumba op woensdagochtend is ok, maar het meisje is vaak ziek en ze heeft nogal moeite om de dansjes in spiegelbeeld te doen als ze met haar gezicht naar ons toe staat, dus dan gaat ze de verkeerde kant op Nu staat ze meestal maar met haar rug naar ons toe, nogal dom vind ik dat. Dus stel dat de zumba bij jou leuker is, dan kan ik ook wat omwisselen en op woensdagochtend bij jou naar Sh'bam gaan ofzo
Mijn zumba op woensdagochtend is ok, maar het meisje is vaak ziek en ze heeft nogal moeite om de dansjes in spiegelbeeld te doen als ze met haar gezicht naar ons toe staat, dus dan gaat ze de verkeerde kant op Nu staat ze meestal maar met haar rug naar ons toe, nogal dom vind ik dat. Dus stel dat de zumba bij jou leuker is, dan kan ik ook wat omwisselen en op woensdagochtend bij jou naar Sh'bam gaan ofzo
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha! Leef je uit . Ik vind zumba ook heel erg afhankelijk van de persoon die het geeft.
Arg heel bericht getypt plaats ie het niet.
Vind zowel body balance als pilates heerlijk. Ff flink trainen en dan ontspannen.
Vandaag eerst rpm gedaan en daarna body balance, de tweede les had niet langer moeten duren dan was het niet goed gegaan. Volgende week weer 1 les en in de opbouw weer 2 lessen achter elkaar. De nieuwe release is wel leuk lekker sprinten tijdens de klim.
Net ff lekker mijn maaltijd gegeten. 2 zacht gekookte eieren en een courgette met knoflook paprika en zwarte peper.
Xco nu je het zegt weet ik het ook wel weer.
Vind zowel body balance als pilates heerlijk. Ff flink trainen en dan ontspannen.
Vandaag eerst rpm gedaan en daarna body balance, de tweede les had niet langer moeten duren dan was het niet goed gegaan. Volgende week weer 1 les en in de opbouw weer 2 lessen achter elkaar. De nieuwe release is wel leuk lekker sprinten tijdens de klim.
Net ff lekker mijn maaltijd gegeten. 2 zacht gekookte eieren en een courgette met knoflook paprika en zwarte peper.
Xco nu je het zegt weet ik het ook wel weer.
Minx- Lady Post-a-lot
Vandaag was het mijn weegdag en ik ben zelfs een pond aangekomen terwijl ik sport en veel gezonder eet. Maar goed... Heel vervelend natuurlijk! Ik sport nu zo´n 2-3 keer per week. Misschien moet ik iets meer gaan sporten..
Bij het avond eten, hoeveel eten jullie ongeveer? Ik heb soms het idee dat ik dan teveel eet.
@ Bliss en Kiekeboe: ik sport ook bij Basic fit ladies in DH. Alleen ik doe geen groepslessen.. Grappig om te weten dat er ook mensen van het forum daar sporten..
Bij het avond eten, hoeveel eten jullie ongeveer? Ik heb soms het idee dat ik dan teveel eet.
@ Bliss en Kiekeboe: ik sport ook bij Basic fit ladies in DH. Alleen ik doe geen groepslessen.. Grappig om te weten dat er ook mensen van het forum daar sporten..
Heb je ook cm's en vetpercentage gemeten? Wie weet is dat nl wel minder geworden.
Minx- Lady Post-a-lot
Hier de ideale afvalmethode...
Gister iets verkeerd gegeten en/of gedronken en aan alle kanten leeggelopen...
Gisteravond 5 slokjes bouillon gehad en net een kopje thee op.
Hopelijk blijft dat allemaal binnen
Ook maar even niet hardlopen dus vanavond, maar rustig een blokje om, haha!
Gister iets verkeerd gegeten en/of gedronken en aan alle kanten leeggelopen...
Gisteravond 5 slokjes bouillon gehad en net een kopje thee op.
Hopelijk blijft dat allemaal binnen
Ook maar even niet hardlopen dus vanavond, maar rustig een blokje om, haha!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik doe bodypump elke week. Soms Zumba als ik niet naar bodypump kan.
Verder heb ik ook al een balance, rpm en steps gedaan, maar dat vind ik allemaal niks aan:P
Bodycombat vind ik wel erg leuk, alleen wordt dat bij ons niet meer gegeven.
@Pannetoet, je moet je echt niet schamen hoor. En als het allemaal afgetrainde super zumbaers zijn bij jouw sportschool, moet je misschien een andere zoeken, waar meer 'normale' vrouwen komen
@Nikki, wellicht heb je flink spieren opgebouwd? Merk je het aan je kleding dat het fijner zit of dat ook niet?
@Snirp; beterschap!
@Kamperseboekenwurm, waar blijf je nou? je zou actief gaan meeschrijven, nou huppatee dan!
Hier gaat het nog steeds niet goed. Ik slaap enorm slecht, al meer dan een week, ik merk dat dat nu behoorlijk begint op te breken. Gisteravond ook helemaal niks meer uitgevoerd, terwijl ik zou hardlopen.
Vorige week bruiste ik nog van de energie, maar nu is dat behoorlijk onder het nulpunt gezakt.
Verder heb ik ook al een balance, rpm en steps gedaan, maar dat vind ik allemaal niks aan:P
Bodycombat vind ik wel erg leuk, alleen wordt dat bij ons niet meer gegeven.
@Pannetoet, je moet je echt niet schamen hoor. En als het allemaal afgetrainde super zumbaers zijn bij jouw sportschool, moet je misschien een andere zoeken, waar meer 'normale' vrouwen komen
@Nikki, wellicht heb je flink spieren opgebouwd? Merk je het aan je kleding dat het fijner zit of dat ook niet?
@Snirp; beterschap!
@Kamperseboekenwurm, waar blijf je nou? je zou actief gaan meeschrijven, nou huppatee dan!
Hier gaat het nog steeds niet goed. Ik slaap enorm slecht, al meer dan een week, ik merk dat dat nu behoorlijk begint op te breken. Gisteravond ook helemaal niks meer uitgevoerd, terwijl ik zou hardlopen.
Vorige week bruiste ik nog van de energie, maar nu is dat behoorlijk onder het nulpunt gezakt.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Snirp vervelend, al kan het ook een van de virussen zijn die op het moment rond gaat. Ken namelijk vrij veel mensen die denken voedselvergiftiging te hebben. De vriendin van mijn broertje begon ermee toen mijn broertje vader, haar moeder andere broertje. Las laatst ook op fb dat er twee waren met deze klachten.
Jojo gewoon ff voelen wat goed voelt .
Hier weer 4 ons er af. Zit op 78,2 dus op naar de 75 . Wat zal ik blij zijn als ik daar ben is zo lang geleden. Dit gewicht heb ik jaren gehad zoals ik nu weeg en wou altijd naar de 75 weer maar op de een of andere manier kwam ik daar niet onder, dus nog ff een paar weken knallen maar ben nu al zo blij
Gister was wel heavy die twee lessen achter elkaar maar wel heel relaxt om te doen .
Jojo gewoon ff voelen wat goed voelt .
Hier weer 4 ons er af. Zit op 78,2 dus op naar de 75 . Wat zal ik blij zijn als ik daar ben is zo lang geleden. Dit gewicht heb ik jaren gehad zoals ik nu weeg en wou altijd naar de 75 weer maar op de een of andere manier kwam ik daar niet onder, dus nog ff een paar weken knallen maar ben nu al zo blij
Gister was wel heavy die twee lessen achter elkaar maar wel heel relaxt om te doen .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik snap er niets meer van... gister woog ik 76.7, vandaag ineens 75.9. Allebei meteen na het opstaan, zonder kleren, niet gegeten en netnaar de toilet geweest. Bijna een kilo verschil in 1 dag kàn toch gewoon niet?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Jawel hoor kan prima, de ene dag houd je meer vocht vast als de ander.
Zaterdag was het 79,0
Zondag was het 79,5
Maandag 78,6
Vandaag was het 78,2
Is gewoon een natuurlijke schommeling. Niet te druk over maken, schrik alleen niet als je morgen ineens weer wat zwaarder bent.
Zaterdag was het 79,0
Zondag was het 79,5
Maandag 78,6
Vandaag was het 78,2
Is gewoon een natuurlijke schommeling. Niet te druk over maken, schrik alleen niet als je morgen ineens weer wat zwaarder bent.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.