Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Ik zit op school en heb een soort van dip, moeilijk moment... Ulgh! Ik zie iedereen om mij heen lekkere broodjes eten, chips, snoep etc en ik mag pas om 13u weer eten Ik heb al ontbijt op en een uur geleden een boterham.. Frustratie!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
@jojootje toen ik daar last van had gebruikte ik toco tholin. Werkte beter als kauwgom oid. En je tong poetsen wil ook helpen.
Hier weer een onsje er af. Begin ook last van mijn keel te krijgen dus hoop niet dat het doorzet.
Hier weer een onsje er af. Begin ook last van mijn keel te krijgen dus hoop niet dat het doorzet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Gister heel veel frietjes op en een frikandel en vanmorgen 400 gram lichter Jeeeeh
Beweeg ik ook dagelijk heel veel dat scheelt
Beweeg ik ook dagelijk heel veel dat scheelt
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ik ben zojuist begonnen met Cambridge 800.
Gisteravond zei de weegschaal bij de consulent dat ik 88,6 kilo woog.. Pff niet eerlijk vorige week in de sportschool was nog 86,8 en thuis zit ik altijd onder de 86.
Gisteravond zei de weegschaal bij de consulent dat ik 88,6 kilo woog.. Pff niet eerlijk vorige week in de sportschool was nog 86,8 en thuis zit ik altijd onder de 86.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Zei ik toch de consulenten hebben een stoute weegschaal. Bij mij was het 82,5 en 80.9 geloof ik zo uit mijn hoofd.
Vanochtend hier 80.4 dus nog een halve kg en dan zit ik onder de 80 .
Vanochtend hier 80.4 dus nog een halve kg en dan zit ik onder de 80 .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik vergeet nogal eens te posten hier, maar er is dan ook vrij weinig te vertellen. Ik ben nog steeds goed bezig met sporten, en ik let goed op wat er in het mondje gaat, maar het afvallen gaat erg langzaam. Ik zit nu alweer dagen rond hetzelfde gewicht. Maar ja, zolang ik maar per week elke keer iets afval vind ik dat niet erg, het gaat in ieder geval de goede kant op zeggen we dan maar. En oh, ik merk het dus wel aan mijn lichaam, komt door het fitnessen. Het wordt steeds 'strakker' en gevormder.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
xxxjojootjexx Wat voor dieet ga je volgen nu? Hoe gaat dat in zijn werk?
Hier gaat het goed. Net 56,4 en heb gewoon goed gegeten en gesnoept.
Hier gaat het goed. Net 56,4 en heb gewoon goed gegeten en gesnoept.
Jazzlyn- Prater
jazzlyn sla je niet door? want meen me te herinneren dat je er nog 2 kg af wou hebben.
Minx- Lady Post-a-lot
hier gaat het goed,net begonnen met een half uur op de crosstrainer.Heb op mijn ipod een programmatje zitten wat je km en calorieën meet.Het was niet veel in een half uur,maar heb echt jaren niks meer gedaan dus we gaan het opbouwen.Ik ga proberen elke middag,als mijn zoon slaapt,een half uur te sporten en wil proberen ook s'avonds nog een half uur te gaan.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
ik doe er nu helemaal niks voor eigenlijk. Ik eet normaal en snoep ook gewoon, maar beweeg veel meer. Ik wilde 57, maar had niet gedacht lager te kunnen. Dat gaat nu dus vanzelf. Het is niet zo dat ik te mager ben of ga worden hoor Er is natuurlijk wel een grens waar ik niet onder moet gaan, maar dat zie je het beste in de spiegel. Mijn man houdt dat overigens natuurlijk ook wel in de gatenMinx schreef:jazzlyn sla je niet door? want meen me te herinneren dat je er nog 2 kg af wou hebben.
Deze week weer friet op en chips etc. Maar de beweging doet mij goed. Niet alleen lichamelijk ook geestelijk
Jazzlyn- Prater
Dat is waar, bewegen is gewoon belangrijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik woog 57 maar deed geen beweging. Nu woog ik 57 en dacht ik is goed zo. Maar nu fiets ik dagelijks (om aan minimale beweging per dag te komen) zon 50 minuten op de hometrainer en dan verbrand je veel meer. En met het mooie weer lange wandelingen en fietstochten met de kinderen. Dus daarom schiet het nu door. Maar heb voor het eerst sinds jaren geen rugpijn meerMinx schreef:Dat is waar, bewegen is gewoon belangrijk.
Jazzlyn- Prater
Oei, even vergeten om hier te reageren de afgelopen dagen!
Gelukkig lees ik allemaal positieve verhalen van iedereen, jullie gaan goed zo te lezen! voor jullie allemaal!
Hier gaat het gewoon z'n gangetje. Eet braaf de broodjes die ik meeneem naar m'n werk, haal geen dingen in de kantine en 's avonds gewoon 1 bordje eten. Gister wel gezondigd met een cakeje op het werk en 's avonds een paar blokjes pure chocola..
Maar moet vandaag mijn fiets wegbrengen ter reparatie en de maker waar die verzekerd is zit aan de andere kant van de stad, dus toch even 3 kwartier fietsen vandaag.
Wat eten jullie overigens als tussendoortjes? Ik heb naar het werk sowieso altijd 2 appels oid mee (2x fruit iig) en dan nog 2 snack a jacks voor 's middags. Die dingen zijn alleen zo zout, dus daardoor weer minder goed denk ik. Vind het wel lekker om ook nog even iets stevigs te eten zeg maar, haha, weet alleen niet zo goed wat.
Gelukkig lees ik allemaal positieve verhalen van iedereen, jullie gaan goed zo te lezen! voor jullie allemaal!
Hier gaat het gewoon z'n gangetje. Eet braaf de broodjes die ik meeneem naar m'n werk, haal geen dingen in de kantine en 's avonds gewoon 1 bordje eten. Gister wel gezondigd met een cakeje op het werk en 's avonds een paar blokjes pure chocola..
Maar moet vandaag mijn fiets wegbrengen ter reparatie en de maker waar die verzekerd is zit aan de andere kant van de stad, dus toch even 3 kwartier fietsen vandaag.
Wat eten jullie overigens als tussendoortjes? Ik heb naar het werk sowieso altijd 2 appels oid mee (2x fruit iig) en dan nog 2 snack a jacks voor 's middags. Die dingen zijn alleen zo zout, dus daardoor weer minder goed denk ik. Vind het wel lekker om ook nog even iets stevigs te eten zeg maar, haha, weet alleen niet zo goed wat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
zo hier gaat t ook goed,mijn voornemen om 1 keer per week op de weegschaal te staan is helaas mislukt.Maar vanmorgen was er wel 1.4 af dus dat was dan wel weer een stimulans.Net ook weer een half uur op de crosstrainer gestaan.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Hoii dames!
@ Arwyn: Jij bent ook goed bezig hoor! Je zou een extra boterham mee kunnen nemen die je dan nog eet.. verder weet ik het zo ook even niet haha zal er even over nadenken!
Ik ben toch wel een beetje trots op mijzelf hoor! Ik had dinsdag echt even een dip..ik werd gewoon echt eventjes down bij het zien van alle meiden die zich tegoed deden aan allerlei lekker dingen maar ik heb niet toegegeven! 'Savonds had ik 2 (!!) verjaardagen en op verjaardag 1 heb ik een tompouce gegeten, verder niets en op verjaardag 2 niets..dat vond ik best knap van mijzelf! Ik heb gisteren en vandaag wel wat in de kantine gehaald » gisteren een broodje gezond en een beker met yoghurt en fruit, vandaag een broodje gezond en een doritos bits (kennen jullie dat?) soort chips is dat..uiteindelijk niet opgegeten en in de trein meteen gecheckt hoeveel kCal het bevat, ik had er echt zin in maar ik heb het toch maar weggegooid in de prullenbak
Trouwens misschien weten jullie dat wel.. Mijn vriend doet best zwaar buitenwerk en hij eet op een dag , schrik niet , 12 boterhammen, appel, 2 mandarijnen en een liga en hij heeft smiddags rond 15.00 écht weer honger..wat zou hij dan nog meer kunnen eten? Yoghurt? Nog 2 boterhammen extra?
@ Arwyn: Jij bent ook goed bezig hoor! Je zou een extra boterham mee kunnen nemen die je dan nog eet.. verder weet ik het zo ook even niet haha zal er even over nadenken!
Ik ben toch wel een beetje trots op mijzelf hoor! Ik had dinsdag echt even een dip..ik werd gewoon echt eventjes down bij het zien van alle meiden die zich tegoed deden aan allerlei lekker dingen maar ik heb niet toegegeven! 'Savonds had ik 2 (!!) verjaardagen en op verjaardag 1 heb ik een tompouce gegeten, verder niets en op verjaardag 2 niets..dat vond ik best knap van mijzelf! Ik heb gisteren en vandaag wel wat in de kantine gehaald » gisteren een broodje gezond en een beker met yoghurt en fruit, vandaag een broodje gezond en een doritos bits (kennen jullie dat?) soort chips is dat..uiteindelijk niet opgegeten en in de trein meteen gecheckt hoeveel kCal het bevat, ik had er echt zin in maar ik heb het toch maar weggegooid in de prullenbak
Trouwens misschien weten jullie dat wel.. Mijn vriend doet best zwaar buitenwerk en hij eet op een dag , schrik niet , 12 boterhammen, appel, 2 mandarijnen en een liga en hij heeft smiddags rond 15.00 écht weer honger..wat zou hij dan nog meer kunnen eten? Yoghurt? Nog 2 boterhammen extra?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Zo een tompouce! Jummie! Maar die komt er bij mij voorlopig niet in. Gelukkig aankomende tijd geen verjaardagen op de planning staan
Mijn man nam ook altijd 12 stuks brood mee naar zijn werk. Hij is dit langzaam gaan afbouwen. Zijn lichaam, en ook dat van je vriend, is enorm gewend aan die grote energie inname, de maag is ook gewend om altijd vol te zitten.
Mijn man is langzaam gaan afbouwen, zodat zijn maag/lichaam eraan kon wennen. Hij eet nu 2 voor het werk, 2 in de ochtendpauze en 2 in de middagpauze. Daarnaast neemt hij 1 banaan en 1 peer/appel mee.
Die banaan en peer die neemt hij verschillend over de dag wanneer hij het nodig heeft. Vaak om 3 uur 's middags omdat dan die dip komt. Logisch ook.
Hij eet om 6 uur, om 9 uur, om 12 uur. Ja dan 3 uur later schreeuwt je lichaam om eten, omdat je altijd om de 3 uur eet. De tip die ik dus geef voor je man is het eten beter uitspreiden over de dag. Want 12 boterhammen is echt wel veel hoor. Daar zou ik zeker niet nog meer bij gaan eten.
Mijn man nam ook altijd 12 stuks brood mee naar zijn werk. Hij is dit langzaam gaan afbouwen. Zijn lichaam, en ook dat van je vriend, is enorm gewend aan die grote energie inname, de maag is ook gewend om altijd vol te zitten.
Mijn man is langzaam gaan afbouwen, zodat zijn maag/lichaam eraan kon wennen. Hij eet nu 2 voor het werk, 2 in de ochtendpauze en 2 in de middagpauze. Daarnaast neemt hij 1 banaan en 1 peer/appel mee.
Die banaan en peer die neemt hij verschillend over de dag wanneer hij het nodig heeft. Vaak om 3 uur 's middags omdat dan die dip komt. Logisch ook.
Hij eet om 6 uur, om 9 uur, om 12 uur. Ja dan 3 uur later schreeuwt je lichaam om eten, omdat je altijd om de 3 uur eet. De tip die ik dus geef voor je man is het eten beter uitspreiden over de dag. Want 12 boterhammen is echt wel veel hoor. Daar zou ik zeker niet nog meer bij gaan eten.
xxjojootjexx- Kletskop
Eens met jojo en misschien kan hij ook nog wat groentes toevoegen bij de lunch. Dus brood beter verdelen. Zodat je er in ieder geval 4 af kan halen en dan er wat groente bij doen.
En idd lekker een tompouce, die zit er voorlopig niet in. Met de kerst hadden we ze zelf gemaakt echt super lekker.
Vanochtend eindelijk onder de 80 jeej. Alleen zit mijn oor helemaal dicht dus voel me echt niet top.
En idd lekker een tompouce, die zit er voorlopig niet in. Met de kerst hadden we ze zelf gemaakt echt super lekker.
Vanochtend eindelijk onder de 80 jeej. Alleen zit mijn oor helemaal dicht dus voel me echt niet top.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx: Wat goed dat je onder de 80 zit!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
@ Minx; Wauw! Onder de 80!
Ik ben ook weer op weg, was vanochtend weer 82,7 net als woensdagochtend. Nu door naar de 80!
Gisteravond les 2 van mijn training gelopen, had een appje gedownload die ik blijkbaar niet helemaal goed ingesteld had, want ipv 2x 2 minuten lopen liep ik 2x 3 minuten! Vond het al gek dat die minuten zoooo lang duurden, kon het dus ook maar amper volhouden Daarna 4 x 1 minuut en die gingen wel lekker.
Morgen of overmorgen training 3 en dan 4 x 2 minuten en 2 x 1 minuut. Hoop dat het weer een beetje meezit en er geen sneeuw of ijs ligt...
@jojootje; hoe gaat het met jou? Ben je de eerste dagen wat goed doorgekomen? En hoe reageerde je familie uiteindelijk?
Ik ben ook weer op weg, was vanochtend weer 82,7 net als woensdagochtend. Nu door naar de 80!
Gisteravond les 2 van mijn training gelopen, had een appje gedownload die ik blijkbaar niet helemaal goed ingesteld had, want ipv 2x 2 minuten lopen liep ik 2x 3 minuten! Vond het al gek dat die minuten zoooo lang duurden, kon het dus ook maar amper volhouden Daarna 4 x 1 minuut en die gingen wel lekker.
Morgen of overmorgen training 3 en dan 4 x 2 minuten en 2 x 1 minuut. Hoop dat het weer een beetje meezit en er geen sneeuw of ijs ligt...
@jojootje; hoe gaat het met jou? Ben je de eerste dagen wat goed doorgekomen? En hoe reageerde je familie uiteindelijk?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Haha zon foutje heb ik ook al eens gehad, vond de opbouw al ineens zo snel gaan, bleek dat ik 3 lessen had overgeslagen;)
De eerste dagen zijn boven verwachting goed gegaan. Het avond eten is nog wat lastig, wat wel en niet mag en hoeveel dan. Maar ik geniet er maar gewoon van;) kom wel over de 400kcal per avondmaaltijd heen, maar eigenlijk maakt mij dat niet veel uit. Als dinsdag met meten blijkt dat er niks of weinig af is, ga ik dan wel strenger worden.
Maar nu komt het moeilijkste, het weekend. Geen afbakbroodjes met ei, geen visje op zaterdagmiddag etc, naja kom ik ook vast wel door.
Mijn vader en moeder reageerden opzich wel oké.
Mijn moeder zie, goh je hoeft toch niet af te vallen, er is al zoveel af. Toen antwoorde ik dat ik gewoon een gezond BMI wil hebben. Op gewicht blijven lukt mij prima, zoals de afgelopen 1,5 jaar. Alleen verder zakken lukt niet en daarom doe ik nu cb. Daar had ze wel vrede mee. Zolang ik maar niet alle maaltijden ging vervangen, want dat vond ze niet gezond.
Mijn vader snapt het ook goed, hij heeft zelf ontzettend overgewicht en probeert van alles maar niks helpt. Misschien als ik hiermee goed resultaat boek, dat hij ook wel wil switchen. Maar geloof niet dat hij dat mag ivm de medicijnen die hij slikt.
De eerste dagen zijn boven verwachting goed gegaan. Het avond eten is nog wat lastig, wat wel en niet mag en hoeveel dan. Maar ik geniet er maar gewoon van;) kom wel over de 400kcal per avondmaaltijd heen, maar eigenlijk maakt mij dat niet veel uit. Als dinsdag met meten blijkt dat er niks of weinig af is, ga ik dan wel strenger worden.
Maar nu komt het moeilijkste, het weekend. Geen afbakbroodjes met ei, geen visje op zaterdagmiddag etc, naja kom ik ook vast wel door.
Mijn vader en moeder reageerden opzich wel oké.
Mijn moeder zie, goh je hoeft toch niet af te vallen, er is al zoveel af. Toen antwoorde ik dat ik gewoon een gezond BMI wil hebben. Op gewicht blijven lukt mij prima, zoals de afgelopen 1,5 jaar. Alleen verder zakken lukt niet en daarom doe ik nu cb. Daar had ze wel vrede mee. Zolang ik maar niet alle maaltijden ging vervangen, want dat vond ze niet gezond.
Mijn vader snapt het ook goed, hij heeft zelf ontzettend overgewicht en probeert van alles maar niks helpt. Misschien als ik hiermee goed resultaat boek, dat hij ook wel wil switchen. Maar geloof niet dat hij dat mag ivm de medicijnen die hij slikt.
xxjojootjexx- Kletskop
Oooh ik heb gisteravond van alles gesnaaid en zojuist heb ik pannenkoeken (met zoet beleg) gegeten Niet best dus. Vanmorgen zat ik nog wel op 89.1, dus -6.4, waar ik blij mee ben, maar ik ben bang voor wat ik de komende dagen op de weegschaal te zien krijg. Morgenavond heb ik ook nog een feestje, hoi alcohol! (hoewel ik me nu niet top voel, hopelijk morgen wel wat beter)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wat fijn dat je ouders zo goed reageerden!
Ik heb gelukkig weinig negatieve reacties gehad, alleen mijn schoonouders moeten er niets van hebben en die praten er dus ook helemaal niet met mij over....
Ik zeg altijd tegen de mensen dat dit inderdaad misschien niet een heel gezond dieet is, maar dat overgewicht ook niet gezond is. Bovendien zat ik écht niet lekker in mijn vel toen ik nog zwaarder was en was ik doodongelukkig en eigenlijk een soort van depressief. Dat is het mij gewoon niet waard. Ik wil weer gelukkig zijn, stralen, mezelf mooi voelen, lekker in mijn vel zitten, me fit voelen en bovenal, weer van mezelf houden. En dat is nu niet het geval, al moet ik zeggen dat ik langzaam aan weer uit een diep dal klim naarmate de kilo's zakken...
Zoo, dit was een hele klaagzang en openbaring....
Ik heb gelukkig weinig negatieve reacties gehad, alleen mijn schoonouders moeten er niets van hebben en die praten er dus ook helemaal niet met mij over....
Ik zeg altijd tegen de mensen dat dit inderdaad misschien niet een heel gezond dieet is, maar dat overgewicht ook niet gezond is. Bovendien zat ik écht niet lekker in mijn vel toen ik nog zwaarder was en was ik doodongelukkig en eigenlijk een soort van depressief. Dat is het mij gewoon niet waard. Ik wil weer gelukkig zijn, stralen, mezelf mooi voelen, lekker in mijn vel zitten, me fit voelen en bovenal, weer van mezelf houden. En dat is nu niet het geval, al moet ik zeggen dat ik langzaam aan weer uit een diep dal klim naarmate de kilo's zakken...
Zoo, dit was een hele klaagzang en openbaring....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Fijn pandora, ik herken het wel hoor dat je beter in je vel gaat zitten. Hier heeft eigenlijk niemand commentaar dat is wel fijn.
Heb zin om te gaan shoppen, maar het mag nog niet.
Heb zin om te gaan shoppen, maar het mag nog niet.
Minx- Lady Post-a-lot
Wanneer mag je van jezelf gaan shoppen?
xxjojootjexx- Kletskop
Ik heb het nu mijn ouders vertelt, omdat ik daar 4x per week eet tussen de middag. Verder hoeft wat mij betreft niemand het te weten. Als ze het vragen nav het afvallen zal ik het vertellen, maar uit mijzelf niet.
Wat stom dat je schoonouders zo doen. Wat zegt je man ervan?
Wat stom dat je schoonouders zo doen. Wat zegt je man ervan?
xxjojootjexx- Kletskop
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.