Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 35 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx wo 13 maa 2013 - 23:05

Waarschijnlijk heb je dan behoorlijk gespierde benen. En dat dieet je er gewoon niet even af. Die heb ik ook en eerlijk ben er blij mee. Liever gewicht in spieren en in mijn benen dan vet op mijn buik.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 35 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee do 14 maa 2013 - 0:31

Minx schreef:
Aimee schreef:
Minx schreef:Aimee, vind dit op zich ook nog erg weinig. En veel bewerkte producten.

Bedoel je met bewerkte producten de snack-a-jacks? En zou ik denk je ook nog afvallen als ik een boterham meer zou eten?

Heb post ff bijgewerkt, maar als ik kijk 30+ kaas is bewerkt, light producten dus ook de Philadelphia is bewerkt, een Kipburger is bewerkt. En was de puree uit een pakje en de rode kool uit pot? Want vaak zitten daar ook een heleboel verborgen suikers in. En de SAJ zijn natuurlijk bewerkt.

Ooh pfff, daar sta ik dan niet eens bij stil, dat zo'n beetje alles bewerkt is. Dan eet ik elke dag zo'n beetje alleen maar bewerkt voedsel. Maar ik zou ook niet zo goed weten wat voor alternatieven. Vooral mijn broodjes met (room)kaas vind ik erg lekker, die wil ik liever niet laten staan. Qua avondeten wisselt het een beetje(vanavond eten we gewoon weer vers). Maar voor tussendoortjes zou ik wel graag alternatieven willen! Noten schijnen dus wel goed te zijn, maar wat voor noten dan?

Bliss: Wat goed dat je al zoveel kwijt bent!
Marin: Maar 1,5 kilo aangekomen vind ik echt knap! Ik kwam bijna 5 kilo zwaarder terug uit ZuidAfrika geloof ik(scrambled eggs met bacon bij het ontbijt, muffins bij het ontbijt, elke dag taart als dessert...). Hebben jullie veel gezien?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Minx do 14 maa 2013 - 0:43

Ongebrande ongezouten noten en hoeft niet eens veel.
Fruit natuurlijk
Rauwkost
Een schaaltje yoghurt
Een gekookt eitje
Een volkoren rijstwafel met iets van notenpasta/ een plakje kaas hummus oid

En met bewerkt is eigenlijk heel simpel, alles met een ingrediëntenlijst is bewerkt. Die moet zo kort mogelijk zijn. En eigenlijk is alles troep waar op staat nu met minder vet/suiker/zout enz. Dit word namelijk altijd vervangen voor iets anders.

De tomatensaus was gister trouwens echt super. Goed op smaak en vers in verhouding heel weinig vlees. En ik heb daar niemand over horen klagen. Denk dat ze rauw 40 gram pp gehad hebben. En voor de verandering eens de 2 ons groente. Hebben nu nog een lading in de vriezer liggen smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel do 14 maa 2013 - 2:21

Heb zo maar even de laatste pagina gelezen, en woehoeee wat zijn jullie allemaal al goed bezig! Vooral Bliss, -7 kilo! Goed joh!

Vanaf maandag ga ik ook écht weer meedoen, morgen ben ik jarig, zaterdag vier ik het en zondag mag ik de restjes opeten van alles, dus dat gaat hem niet worden!

Toitoitoi!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  mauwmauw do 14 maa 2013 - 3:19

hier echt even een off day,ben gister ongesteld geworden,en heb vandaag echt een vreet dag.Ik probeer het echt wel te beperken.Gelukkig wel de motivatie gehad om een half uur te sporten,dit doe ik nu nog steeds elke dag.
Ik hoop zo onder de 80 te zitten zondag,vandaag was het 80.3,Dus het kan nog.

Verder goed bezig iedereen,
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  ForeverLove do 14 maa 2013 - 3:31

mauwmauw schreef:hier echt even een off day,ben gister ongesteld geworden,en heb vandaag echt een vreet dag.Ik probeer het echt wel te beperken.Gelukkig wel de motivatie gehad om een half uur te sporten,dit doe ik nu nog steeds elke dag.

pfff herkenbaar........ik ben ook ongesteld, en heb ook flink zitten vreten weer....

heb vandaag acht oreo koekjes op, maar wel van die kleintjes hoor (om het nog een beetje goed te praten silent)
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  mauwmauw do 14 maa 2013 - 3:39

ForeverLove schreef:
mauwmauw schreef:hier echt even een off day,ben gister ongesteld geworden,en heb vandaag echt een vreet dag.Ik probeer het echt wel te beperken.Gelukkig wel de motivatie gehad om een half uur te sporten,dit doe ik nu nog steeds elke dag.

pfff herkenbaar........ik ben ook ongesteld, en heb ook flink zitten vreten weer....

heb vandaag acht oreo koekjes op, maar wel van die kleintjes hoor (om het nog een beetje goed te praten silent)

uhm ik 3 lila pause's en een plak cake,en vanavond pannenkoeken Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 35 878948377
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  ForeverLove do 14 maa 2013 - 4:20

ernstig zijn wij, hahahaha

denk je trouwens dat popcorn heel slecht is?? zo eentje die al in een zakje zit en die je zo in de magnetron gooit?
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  Chocoholic do 14 maa 2013 - 4:57

Nou, vandaag gaat 't hem niet worden voor mij: Vanmiddag als lunch een frietje joppie op, en heb net voor het eerst sinds 1 januari chocola gekocht in de winkel: Twee paashaasjes (die grote) en 1 gaat er zeker aan vandaag. laughcry Ah well, zo'n dag moet er ook tussen zitten maak ik er maar van dan. :P
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Bliss do 14 maa 2013 - 7:10

Oeh lekker Choco! Mag zeker af en toe hoor. Ik heb vandaag ook geen beste dag, tussen de middag een stukje hazelnoot-slagroomtaart gehad, goddelijk! En na school een paar Engelse dropjes van een collega. En die smaakten naar meer, ik had zo de hele zak leeg kunnen vreten (hoewel, was een megazak van 1250 gram Laughing).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx do 14 maa 2013 - 7:14

Echt door jullie berichten over lekker eten heb ik zo enorm zin in iets ernstigs ongezonds!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Aimee do 14 maa 2013 - 7:54

Ik had heel stoer een gebakje afgeslagen bij mijn ouders vanmiddag (hun trouwdag), maar daarna hebben we wel bami, met saté en kroeppoek gegeten (ipv van de geplande en gezonde broccoli)... Nouja, beter 1 van de twee, dan allebei.

Nu krijg ik door jullie posts nog meer trek in ongezonde dingen!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Nyx do 14 maa 2013 - 8:01

Zal ik dan maar niet vertellen dat ik net de kop van een mannetjes-chocolade-konijn eraf gebeten heb? Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 35 2474380249
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  mauwmauw do 14 maa 2013 - 9:15

De dag is bijna voorbij. Morgen weer streng zijn .
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 14 maa 2013 - 9:33

Nyx schreef:Zal ik dan maar niet vertellen dat ik net de kop van een mannetjes-chocolade-konijn eraf gebeten heb? Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 35 2474380249

Zwarte weduwe......

Hier een topdag heb me netjes aan mijn planning gehouden. Wel even buikpijn gehad dus dat is wel wat minder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx do 14 maa 2013 - 10:00

Haha, ja inderdaad. Het was ook met voorbedachte rade. Het vrouwtje staat nog netjes in haar verpakking.

Ik had al zin in de paashaasjes toen ik ze maandag bij de Action zag. Niet meegenomen, want mag niet. Vandaag kon ik me echt niet meer bedwingen. En officieel ben ik niet eens gek op chocolade. Maar nu heb ik het gehad en het vrouwtje gaat de kast in voor een volgende keer, ooit.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  mauwmauw do 14 maa 2013 - 21:37

Door mijn uitspatting van gister gelukkig niks aangekomen,ook niet
afgevallen.Vandaag weer goed opletten met eten.Ik wil onder die 80
zondag!
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snirp do 14 maa 2013 - 22:28

Ik heb me zowaar nog niet gewaagd aan paashazen en -eitjes dit jaar, maar vrees dat mijn goede gedrag tot nu toe zich een keer gaat wraken in een chocolade-vreetbui, haha!
Eerst morgenochtend maar wegen, en dan daarna maar even naar de supermarkt Wink

Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Minx do 14 maa 2013 - 23:18

Hahaha ben aangekomen :p ach ja zat er een keer aan te komen. Voor mijn gevoel ben ik wel slanker dus zal wel in mijn grote teen zitten ofzo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee vr 15 maa 2013 - 1:08

Vanmorgen even op de weegschaal en ben vanaf maandag weer een kilo afgevallen. Woog. vanmorgen 76,9. Dus nu in iets meer dan anderhalve week 2,5 kilo afgevallen.
Ik wil natuurlijk niet klagen, maar ben bang dat het wel iets te hard gaat.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet vr 15 maa 2013 - 6:21

Hoi meiden!

Jeetje wat is er weer veel bijgeschreven!
Allereerst: Mijn reactie tegenover Lovely was absoluut niet boos, bot of rot bedoeld!

Ik heb net wel eventjes alles doorgelezen maar ik ga nu even niet reageren :P Dat wordt een beetje veel namelijk..

Voor de meiden waarbij het niet zo goed gaat: Onthoud dat afvallen met vallen en opstaan gaat. En een 'terugval' is pas een terugval als je dágen lang alles eet wat los en vast zit en daarbij kilo's aankomt dus een keertje een dag 'zondigen' is helemaal niet erg! Het hoort er juist bij omdat je zo het afvallen makkelijker volhoud. Plan voor jezelf een avond in waarbij je iets lekkers mag, dat is echt niet erg! Ga er dan ook van genieten en voel je niet schuldig! Niemand houd het vol om maanden lang alleen maar gezond te eten, als dat zo was dan waren we wel konijnen :P.

En voor de meiden waarbij het goed gaat: Fijn dat jullie afgevallen zijn! Ik kan alleen maar zeggen: Ga zo door! Very Happy

En nu naar mijzelf..
Ik zal wel eerst beginnen met school..hihi.. Ik zit echt middenin de examens en ik haat het! Het leren, het stressen en dan tussendoor nog gewone lessen. Maar zijn de laatste loodjes voor dit jaar; nog 6 weken en dan 6 maand stage smile Ik had donderdag presentatie Duits en ik heb hem gehaald! Very Happy Ik ben echt blij want ik haat Duits! Naja voornamelijk de leraar, hij verwacht echt ontzettend veel van ons.. Verder ben ik bezig met heel veel leren, verslagen maken die totaal niet interessant zijn en eindopdrachten maken.

En dan nu het eten & sporten: Sporten is drama. Doordat ik zo druk ben met school heb ik écht geen zin om te gaan en plof ik na úren leren/huiswerk maken liever lekker op de bank dan mijzelf nog uit te sloven in de sportschool. Al is het misschien juist wel goed om te gaan.. 'Even je hoofd leeg maken' zoals al die sportverslaafden zeggen. Nou..mijn hoofd word er alleen maar vol van :P Goed het eten gaat aardig goed! Ik eet veel meer dan voorheen wel gezond naar mijn idee, al vraag ik mij af of het niet téveel is..maar aan de andere kant heb ik het echt nodig merk ik. Even een voorbeeldlijstje van afgelopen woensdag:
- 06.30 Ontbijt: 1 Boterham met gekleurde hagelslag
- 10.00 Tussendoor: 1 boterham met kipfilet + mandarijn
- 12.30 Lunch: 2 boterhammen met appelstroop&kipfilet + 1 babybellkaasje light
- 15.00 Tussendoor: Sultana naturel + mandarijn
- 17.30 Avondeten: Macaroni (Ong. ¾bord)
- 20.00 Tussendoor: Cracker met kaas
En verdeeld over de hele dag drink ik ranja en water. Ik eet trouwens ook niet elke dag een babybellkaasje :P Normaal gesproken is dit een stuk fruit.

Wisten jullie trouwens dat elke dag een blokje pure chocola heel goed voor je is?
Ik wist trouwens niet meer wie het vroeg maar popcorn is helemaal niet slecht voor je!

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Minx vr 15 maa 2013 - 6:43

Wel extra pure chocola minimaal 72%. Bij voorkeur zo hoog mogelijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx vr 15 maa 2013 - 6:48

En ranja kan best, als het zonder suiker is;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx vr 15 maa 2013 - 6:49

Hier vond mijn man trouwens dat het voor vanavond mijn avond was dat ik mocht zondigen. Hij heeft heerlijke chocola voor mij gekocht Yes

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet vr 15 maa 2013 - 7:30

xxjojootjexx schreef:En ranja kan best, als het zonder suiker is;)

Volgens mij is de ranja wel met suiker maar ik doe er altijd een heel klein laagje in (ongeveer 1mm?) en dat zet vast geen zoden aan de dijk.. Het scheelt al heel veel dat ik frisdrank niet lekker vind :P

Wat heb jij een lieve man Jojo! Lekker van gaan genieten meid smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: