Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
xxjojootjexx schreef:Wanneer mag je van jezelf gaan shoppen?
over 10 kg of als ik er klaar mee ben.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:xxjojootjexx schreef:Wanneer mag je van jezelf gaan shoppen?
over 10 kg of als ik er klaar mee ben.
Samen gaan? Tenminste als we ongeveer tegelijk "klaar" zijn?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
prima lijkt me gezellig
Minx- Lady Post-a-lot
xxjojootjexx schreef:Ik heb het nu mijn ouders vertelt, omdat ik daar 4x per week eet tussen de middag. Verder hoeft wat mij betreft niemand het te weten. Als ze het vragen nav het afvallen zal ik het vertellen, maar uit mijzelf niet.
Wat stom dat je schoonouders zo doen. Wat zegt je man ervan?
Mijn man had ook liever gezien dat ik het op een andere manier zou doen maar hij respecteert mijn keuze en staat wel achter mijn. Ook ziet hij wel in dat het anders een hele lange weg zou worden en gezien mijn somberheid ziet hij wel in dat dit beter is.
Ik mag ook nog niet gaan shoppen van mezelf, maar het leuke is dat ik een kast vol kleding heb die ik zo langzamerhand weer pas! Als ik op mijn streefgewicht ben ga ik echter wel flink los!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Leuk minx!!
Pandora, mijn man staat ook achter mij hoor. Ik was behoorlijk chagrijnig de laatste weken. Dat gaat nu weer beter, als ik van het diëten weer nukkig wordt, moet ik wel stoppen van hem.
Pandora, mijn man staat ook achter mij hoor. Ik was behoorlijk chagrijnig de laatste weken. Dat gaat nu weer beter, als ik van het diëten weer nukkig wordt, moet ik wel stoppen van hem.
xxjojootjexx- Kletskop
Meiden!
Wat zijn we allemaal goed bezig! Lekker aan het bewegen enzo!
Al nodigt dit weer niet echt uit om lekker een stuk te gaan (hard)lopen buiten.
Om deze reden hebben mijn vriend en ik de Vierdaagsetraining vanmorgen laten schieten en lekker lang in bed gelegen. Gefantaseerd over onze bruiloft, ben donderdag door hem tem huwelijk gevraagd .
Wat betreft het gewicht, afgelopen week weer 0.6kg afgevallen, dus op deze manier kom ik er wel!
En als de lente nou echt even doorzet, gaat het meer bewegen ook weer beter
Wat zijn we allemaal goed bezig! Lekker aan het bewegen enzo!
Al nodigt dit weer niet echt uit om lekker een stuk te gaan (hard)lopen buiten.
Om deze reden hebben mijn vriend en ik de Vierdaagsetraining vanmorgen laten schieten en lekker lang in bed gelegen. Gefantaseerd over onze bruiloft, ben donderdag door hem tem huwelijk gevraagd .
Wat betreft het gewicht, afgelopen week weer 0.6kg afgevallen, dus op deze manier kom ik er wel!
En als de lente nou echt even doorzet, gaat het meer bewegen ook weer beter
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Wat leuk Snirp, gefeliciteerd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
@snirp,wat leuk!Gefeliciteerd.
Ben deze week begonnen met sporten,wat goed voelt.elke middag een half uur op de crosstrainer.ben nu 80.6(was gister 80.4 maar een giga pizza gister gegeten ,en was niet eens lekker)maar net al weer een half uur gesport,en straks nog een half uur.Mijn zoon is er vandaag niet dus moet toch wat om te tijd door te komen,En mijn ex heeft me zo kwaad gemaakt/teleurgesteld dat ik genoeg agressie heb om nog een half uur te knallen op dat ding.Volgende week wil ik 79,of misschien wel 78 op de weegschaal zien.
Ben deze week begonnen met sporten,wat goed voelt.elke middag een half uur op de crosstrainer.ben nu 80.6(was gister 80.4 maar een giga pizza gister gegeten ,en was niet eens lekker)maar net al weer een half uur gesport,en straks nog een half uur.Mijn zoon is er vandaag niet dus moet toch wat om te tijd door te komen,En mijn ex heeft me zo kwaad gemaakt/teleurgesteld dat ik genoeg agressie heb om nog een half uur te knallen op dat ding.Volgende week wil ik 79,of misschien wel 78 op de weegschaal zien.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Snirp: Gefeliciteerd!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Snirp, wat leuk, gefeliciteerd! Hoe heeft hij je gevraagd?
Mauwmauw, dat vind ik altijd zo'n zonde: eet je iets ongezonds, en dan smaakt het niet zo goed als je zou willen, of je geniet er niet zoveel van.
Goed om te lezen dat iedereen nog steeds zo goed bezig is trouwens! Ben ik dan de enige bij wie het de laatste tijd zo teringlangzaam gaat? Vandaag EINDELIJK dan verschil gekregen op de weegschaal. Zit namelijk al eeuwen rond de 71.5/71.8 en ben vandaag 71.2 Geen groot verschil dus, maar het gaat in ieder geval naar beneden.
Mauwmauw, dat vind ik altijd zo'n zonde: eet je iets ongezonds, en dan smaakt het niet zo goed als je zou willen, of je geniet er niet zoveel van.
Goed om te lezen dat iedereen nog steeds zo goed bezig is trouwens! Ben ik dan de enige bij wie het de laatste tijd zo teringlangzaam gaat? Vandaag EINDELIJK dan verschil gekregen op de weegschaal. Zit namelijk al eeuwen rond de 71.5/71.8 en ben vandaag 71.2 Geen groot verschil dus, maar het gaat in ieder geval naar beneden.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:Goed om te lezen dat iedereen nog steeds zo goed bezig is trouwens! Ben ik dan de enige bij wie het de laatste tijd zo teringlangzaam gaat? Vandaag EINDELIJK dan verschil gekregen op de weegschaal. Zit namelijk al eeuwen rond de 71.5/71.8 en ben vandaag 71.2 Geen groot verschil dus, maar het gaat in ieder geval naar beneden.
Nee hoor, bij mij ook... Alleen heb ik even een soort van pauze ingelast, aangezien het qua studie echt enorm stressvol is op het moment + lange dagen maken en dan is dat halen + stabiel blijven even belangrijker. Ik was 89.9 net, maar mijn ouders weegschaal is altijd nét iets minder vriendelijk dan de mijne. Maar hang dus ook al een paar weken tussen de 90.5 en de 89.0...
Rest van je meiden: supergoed bezig!!!
Snirp: gefeliciteeeeerd! Extra motivatie van zo'n trouwjurk in het vooruitzicht?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Oh ja, ik zou dat ook doen tijdens examenweken of andere hele drukke periodes. Dat je je dan gewoon concentreert op stabiel blijven, zodat je het daarna weer op kan pakken. Hoe lang duurt deze drukke periode nog voor je?
Chocoholic- Prater
Chocoholic schreef:Oh ja, ik zou dat ook doen tijdens examenweken of andere hele drukke periodes. Dat je je dan gewoon concentreert op stabiel blijven, zodat je het daarna weer op kan pakken. Hoe lang duurt deze drukke periode nog voor je?
Ongeveer een week of 4 (afhankelijk van of ik een bepaald prut-tentamen gehaald heb). Ik heb afgelopen weken + deze week eigenlijk alle dagen 9-16/17 volle dagen les. Daar bovenop 10-15 uur huiswerk en nu dus ook nog donderdag tentamen waar ik extra voor moet leren. Dan twee weken fulltime stage + in de avonden leren voor herkansing van week erna.. En dan dus óf nog een drukke week + herkansing, of gewoon een drukke week.. En dan zou het de tweede week van april weer wat beter moeten worden.
Ik houd mijn gewicht gewoon wel in mijn achterhoofd, ben er nog steeds mee bezig en zorg voorál dat er niets bijkomt. En als er nog iets af gaat, dan is dat mooi meegenomen, maar ik heb zo deze weken niet al te veel energie over..
(hoewel ik stiekem wel vaart zou willen maken, zou eigenlijk nog wel zo'n 5 kg kwijt willen voor de lente echt begint, maar goed, prioriteiten, ik moet niet alles tegelijk willen)
Antibes- Ratel
Hier gaat het ook niet zo denderend hoor
Ik blijf steeds net boven de 80 hangen, jammer! Van dit weer word ik ook niet echt vrolijk. Hoop echt dat het snel mooier weer wordt zodat je gewoon sneller naar buiten gaat en dingen gaat doen! Ben echt klaar met de winter.. Stomme sneeuw in maart
Ik blijf steeds net boven de 80 hangen, jammer! Van dit weer word ik ook niet echt vrolijk. Hoop echt dat het snel mooier weer wordt zodat je gewoon sneller naar buiten gaat en dingen gaat doen! Ben echt klaar met de winter.. Stomme sneeuw in maart
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Overigens is dat mijn grootste valkuil (naast maaltijden overslaan en snacken als ik honger heb): nachten doorhalen qua studie en dat lukt me alleen met véél suiker en caffeine... Dus dat probeer ik nu vooral niet te doen, want dan heb je er zo weer 2 kg bij in een week. Resultaat is wel ook dat ik minder uren productief ben haha, val nu zo tegen 1 uur wel echt om..
Ben trouwens nog steeds wel blij als ik zo naar mijn ticker kijk. Ok, ik sta NU dan wel stil, maar die 6,5-7 kg is er wel mooi al wekenlang af en een BMI van 27.3 is toch al stukken beter dan van 29.6!
Ben trouwens nog steeds wel blij als ik zo naar mijn ticker kijk. Ok, ik sta NU dan wel stil, maar die 6,5-7 kg is er wel mooi al wekenlang af en een BMI van 27.3 is toch al stukken beter dan van 29.6!
Laatst aangepast door Antibes op zo 10 maa 2013 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Damn, dat is echt heel druk Antibes! En dan moet je nog zo lang.. Respect hoor, zou het echt al heel knap vinden als je gewoon op gewicht blijft tijdens die periode. Als ik hele drukke periodes had (examenweek bv) dan at ik er eigenlijk altijd ook veel te veel bij (inderdaad vooral eten met VEEL suiker), had altijd het idee dat dat mij door die periode heen kreeg. Nu ben ik aan het afstuderen en heb ik het dus ook redelijk druk, en veel stress, maar heb nog wel genoeg tijd om te sporten. Maar ik merk wel dat die craving naar slecht eten er wel steeds vaker is.
En helemaal mee eens, Arwyn. Als het lekker lenteweer is ga ik veel makkelijker naar de sportschool. Ik wilde vandaag eigenlijk ook gaan, maar ik denk dat ik toch thuis blijft door dit niet aantrekkelijke weer.
En helemaal mee eens, Arwyn. Als het lekker lenteweer is ga ik veel makkelijker naar de sportschool. Ik wilde vandaag eigenlijk ook gaan, maar ik denk dat ik toch thuis blijft door dit niet aantrekkelijke weer.
Chocoholic- Prater
Volgens mij is dat ook best normaal hoor. Ik zie het vriendinnen ook doen, alleen krijgen zij al een sugar rush van een glas cola en mini marsje en heb ik grover geschut nodig.. Combinatie van 1) stress en 2) het stilzitten tijdens het studeren (ga ook altijd snaaien als ik normaal "stil zit" en 3) het helpt ook gewoon serieus qua energie, rush (als je de suikerdipjes gewoon negeert/weer aanvult)..
Afstuderen is wat dat betreft ook killing inderdaad (qua eerste twee factoren), maar wel fijn dat je neem ik aan iets meer je tijd zelf kunt indelen? En supergoed dat je er ook nog naast sport, dat zou mij dan weer niet zo makkelijk lukken. Wat eigenlijk stom is, want het is naast zoveel mentale inspanning en stress juist verrekte goed om ook fysiek even lekker bezig te gaan zo nu en dan..
Afstuderen is wat dat betreft ook killing inderdaad (qua eerste twee factoren), maar wel fijn dat je neem ik aan iets meer je tijd zelf kunt indelen? En supergoed dat je er ook nog naast sport, dat zou mij dan weer niet zo makkelijk lukken. Wat eigenlijk stom is, want het is naast zoveel mentale inspanning en stress juist verrekte goed om ook fysiek even lekker bezig te gaan zo nu en dan..
Antibes- Ratel
Poeh dat klinkt echt pittig, Antibes!
Hier gaat het nog wel goed, net op de weegschaal was er precies 7 kilo af Maarrr morgen is pas de officiële weegdag, dus hoop dat er dan iig meer af is dan vorige week maandag (toen zat ik op -6). Ik ben een beetje ziekjes, dus het sporten schiet er wel bij in vandaag (en morgenavond misschien ook wel, als het dan niet beter gaat). Gisteren de hele dag geslapen ongeveer en ik duik er zo weer in denk ik.
Hier gaat het nog wel goed, net op de weegschaal was er precies 7 kilo af Maarrr morgen is pas de officiële weegdag, dus hoop dat er dan iig meer af is dan vorige week maandag (toen zat ik op -6). Ik ben een beetje ziekjes, dus het sporten schiet er wel bij in vandaag (en morgenavond misschien ook wel, als het dan niet beter gaat). Gisteren de hele dag geslapen ongeveer en ik duik er zo weer in denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
Hooooooiii meiden!
Jeetje wat is er veel bijgeschreven!
Ik heb maar even een tapblad extra geopend om op jullie te antwoorden!
@ Minx: Whoeeeee onder de 80! Top van je meid!
@ Pandora: Goed van je dat je bent wezen hardlopen, echt respect! Mja..schoonouders krijg je er gratis bij..
@ Jojootje: Ik heb altijd zoveel bewondering voor mensen die een streng dieet volgen! Dus echt diepe respect voor je!
@ Snirp: Oh. My. Gosh.! Wat leuheukkk! Hoe heeft hij je gevraagd? Echt superleuk
@ Mauwmauw: Aah goss meis toch! Wat is er gebeurd? Of wil je dat liever niet vertellen? Wel heel goed van je dat je bent gaan sporten ipv snaaien, top!
@ Chocoholic: Jeejj! Goed van je!
@ Antibes: Ah dat is naar! Ik snap helemaal dat je nu liever je gedachten richt op school dan afvallen! Maar vind het wel echt knap dat je zo nachten kan doorhalen! Ik kan dat dus echt niet..ik val vaak rond 22.30 al om Laat staan dat ik de hele nacht door ga..
@ Bliss: Neeee niet sporten, lekker uitzieken!
Goed..hoe gaat het hier?
Allereerst: ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe laptop! Dat moet ik even delen haha
En ik ben gisteren op de weegschaal gaan staan en ik ben gewoon 400gr. aangekomen volgens dat stomme ding! WTF! Ik heb niets extra's gegeten naast die tompouce, heb zelfs 2x gesport! Hoe kan dit? Omdat ik meer, maar gezonder eet? Zucht.. Vandaag heb ik ook echt een luie dag gehad, twee uurtjes huiswerk gemaakt en verder filmpje gekeken Morgen een halve dag school maar wel met 2 examens waarvan 1 mondeling (Engels), ik haaaat dat bah bah! Daarna lekker sporten!
Jeetje wat is er veel bijgeschreven!
Ik heb maar even een tapblad extra geopend om op jullie te antwoorden!
@ Minx: Whoeeeee onder de 80! Top van je meid!
@ Pandora: Goed van je dat je bent wezen hardlopen, echt respect! Mja..schoonouders krijg je er gratis bij..
@ Jojootje: Ik heb altijd zoveel bewondering voor mensen die een streng dieet volgen! Dus echt diepe respect voor je!
@ Snirp: Oh. My. Gosh.! Wat leuheukkk! Hoe heeft hij je gevraagd? Echt superleuk
@ Mauwmauw: Aah goss meis toch! Wat is er gebeurd? Of wil je dat liever niet vertellen? Wel heel goed van je dat je bent gaan sporten ipv snaaien, top!
@ Chocoholic: Jeejj! Goed van je!
@ Antibes: Ah dat is naar! Ik snap helemaal dat je nu liever je gedachten richt op school dan afvallen! Maar vind het wel echt knap dat je zo nachten kan doorhalen! Ik kan dat dus echt niet..ik val vaak rond 22.30 al om Laat staan dat ik de hele nacht door ga..
@ Bliss: Neeee niet sporten, lekker uitzieken!
Goed..hoe gaat het hier?
Allereerst: ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe laptop! Dat moet ik even delen haha
En ik ben gisteren op de weegschaal gaan staan en ik ben gewoon 400gr. aangekomen volgens dat stomme ding! WTF! Ik heb niets extra's gegeten naast die tompouce, heb zelfs 2x gesport! Hoe kan dit? Omdat ik meer, maar gezonder eet? Zucht.. Vandaag heb ik ook echt een luie dag gehad, twee uurtjes huiswerk gemaakt en verder filmpje gekeken Morgen een halve dag school maar wel met 2 examens waarvan 1 mondeling (Engels), ik haaaat dat bah bah! Daarna lekker sporten!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
@ snirp nogmaals gefeliciteerd
@mauwmauw zonde dat hij niet zo lekker was. Misschien handig om ook cm op te meten want door sporten kun je ook zwaarder worden doordat je spieren opbouwt. Zonde dat de pizza niet lekker was.
@Choco fijn dat je nu weer wat achteruitgang ziet.
@ antibes: lijkt me heel zwaar ik zou dat denk ik ook niet trekken. Val vanzelf een keer in slaap.
@ arwyn ben het met je eens stomme sneeuw. Zat van de week nog heerlijk buiten met mijn blote beentjes ben er zo klaar mee.
@ bliss ga voor je duimen dat je morgen een lieve weegschaal hebt.
Hier even een mega dipje heb het heel zwaar nu. Had vandaag een gezellige dag. Werd eerst om half 7 opgebeld of ik de deur open kon doen. Vervolgens ging om kwart over 8 de wekken toen gedoucht en gegeten. Normaal word ik pas om 10 uur wakker dus dit was behoorlijk wennen. Vervolgens weg gegaan met de trein, was wat te vroeg op het station en dat is toch wel moeilijk. Vandaag zou zo'n dag zijn dat ik normaal lekkere broodjes zou eten en een vers sapje. En dan 's avonds iets van friet eten. Maar dat mocht natuurlijk niet.
Heb voor mezelf wel een soort doel gesteld. Ik wil in ieder geval nog tot 1 april shaken. Waarschijnlijk heb ik dan zoiets van prima ik ga nog ff door en dan zit ik op de 70. Het klinkt nu gewoon nog zo ontzettend veel. En er zijn zo veel lekkere dingen, maar ja dat is de valkuil ook weer natuurlijk. Nu moet ik er al mee om leren gaan.
Vandaag lekker op tijd slapen en dan morgen weer sporten . Ben moe heb net ook al liggen slapen. Even een powernap. Want het was natuurlijk ook goed koud vandaag en heb toch zon 3,5 uur buiten gestaan.
@mauwmauw zonde dat hij niet zo lekker was. Misschien handig om ook cm op te meten want door sporten kun je ook zwaarder worden doordat je spieren opbouwt. Zonde dat de pizza niet lekker was.
@Choco fijn dat je nu weer wat achteruitgang ziet.
@ antibes: lijkt me heel zwaar ik zou dat denk ik ook niet trekken. Val vanzelf een keer in slaap.
@ arwyn ben het met je eens stomme sneeuw. Zat van de week nog heerlijk buiten met mijn blote beentjes ben er zo klaar mee.
@ bliss ga voor je duimen dat je morgen een lieve weegschaal hebt.
Hier even een mega dipje heb het heel zwaar nu. Had vandaag een gezellige dag. Werd eerst om half 7 opgebeld of ik de deur open kon doen. Vervolgens ging om kwart over 8 de wekken toen gedoucht en gegeten. Normaal word ik pas om 10 uur wakker dus dit was behoorlijk wennen. Vervolgens weg gegaan met de trein, was wat te vroeg op het station en dat is toch wel moeilijk. Vandaag zou zo'n dag zijn dat ik normaal lekkere broodjes zou eten en een vers sapje. En dan 's avonds iets van friet eten. Maar dat mocht natuurlijk niet.
Heb voor mezelf wel een soort doel gesteld. Ik wil in ieder geval nog tot 1 april shaken. Waarschijnlijk heb ik dan zoiets van prima ik ga nog ff door en dan zit ik op de 70. Het klinkt nu gewoon nog zo ontzettend veel. En er zijn zo veel lekkere dingen, maar ja dat is de valkuil ook weer natuurlijk. Nu moet ik er al mee om leren gaan.
Vandaag lekker op tijd slapen en dan morgen weer sporten . Ben moe heb net ook al liggen slapen. Even een powernap. Want het was natuurlijk ook goed koud vandaag en heb toch zon 3,5 uur buiten gestaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Snirp, wat leuk! Gefeliciteerd, las in een ander topic " het verhaal" al. Super lief en romantisch van hem! Tenminste over na gedacht.
Mauwmauw, oh dat is zo balen, dat als je een keer zondigt dat het nog niet smaakt ook.
Choco, you go girl!
Antibes, oh erg herkenbaar, tijdens drukke studie periodes haalde ik ook hele nachten door.. Ik geloof dat ik in 2,5 jaar studeren ook minstens 15 kilo ben aangekomen..
Maar je kan het, als je maar stabiel blijft nu, dan is het toch ook goed.
Arwyn, haha ik vind de sneeuw niet zo erg, heb alleen een hekel aan de ruiten moeten krabben van de auto.
Bliss, en was de weegschaal lief vandaag??
Minx, die dagen zijn inderdaad moeilijk. Het is een gewoonte geworden om op bepaalde dagen, dingen te gaan eten. Net als taart, hapjes en drankjes bij een verjaardag.
Denk dat dit altijd moeilijke dagen zullen blijven, al hoef je je straks natuurlijk niet alles te ontzeggen.
Ben super trots op je dat je deze dag het toch maar weer geflikt hebt!
Heb je al complimentjes mogen vangen?
Pannetoet, Dankje wel... Zo streng is het niet hoor. De avondmaaltijd eet ik "gewoon", Minx die doet cb500 die leeft alleen op shakes en soepen.
Gisteravond zei de weegschaal 82 nog wat, dat kan natuurlijk niet. Vanmorgen was meer realistisch met 85,2. Jeetje vind het zo spannend hoe het morgen is bij de consulent.
Ik ben het weekend goed doorgekomen. Enige wat ik gezondigd heb was bij het wokken zaterdag. De groente had ik laten wokken zonder saus, lekker gezond. Maar heb wel een mini bakje crème brullee en chocomousse gehad. En oh dat was heerlijk.
Zondag is normaal onze zit op de bank met chips dag, nu geen chips voor mij. Ging mij verbijsterend goed af, zat lekker met mijn flesje water
Mauwmauw, oh dat is zo balen, dat als je een keer zondigt dat het nog niet smaakt ook.
Choco, you go girl!
Antibes, oh erg herkenbaar, tijdens drukke studie periodes haalde ik ook hele nachten door.. Ik geloof dat ik in 2,5 jaar studeren ook minstens 15 kilo ben aangekomen..
Maar je kan het, als je maar stabiel blijft nu, dan is het toch ook goed.
Arwyn, haha ik vind de sneeuw niet zo erg, heb alleen een hekel aan de ruiten moeten krabben van de auto.
Bliss, en was de weegschaal lief vandaag??
Minx, die dagen zijn inderdaad moeilijk. Het is een gewoonte geworden om op bepaalde dagen, dingen te gaan eten. Net als taart, hapjes en drankjes bij een verjaardag.
Denk dat dit altijd moeilijke dagen zullen blijven, al hoef je je straks natuurlijk niet alles te ontzeggen.
Ben super trots op je dat je deze dag het toch maar weer geflikt hebt!
Heb je al complimentjes mogen vangen?
Pannetoet, Dankje wel... Zo streng is het niet hoor. De avondmaaltijd eet ik "gewoon", Minx die doet cb500 die leeft alleen op shakes en soepen.
Gisteravond zei de weegschaal 82 nog wat, dat kan natuurlijk niet. Vanmorgen was meer realistisch met 85,2. Jeetje vind het zo spannend hoe het morgen is bij de consulent.
Ik ben het weekend goed doorgekomen. Enige wat ik gezondigd heb was bij het wokken zaterdag. De groente had ik laten wokken zonder saus, lekker gezond. Maar heb wel een mini bakje crème brullee en chocomousse gehad. En oh dat was heerlijk.
Zondag is normaal onze zit op de bank met chips dag, nu geen chips voor mij. Ging mij verbijsterend goed af, zat lekker met mijn flesje water
xxjojootjexx- Kletskop
Ja ik was blij vanmorgen, ben nu negen weken bezig en 6.8 kilo afgevallen Ik ga dus lekker zo door. Ga vanavond niet sporten, ben nog steeds niet lekker en moet veel hoesten.
Jullie zijn ook lekker bezig allemaal, hou de moed erin! Tsjakkaaaaa
Jullie zijn ook lekker bezig allemaal, hou de moed erin! Tsjakkaaaaa
Bliss- Lady Post-a-lot
@ Jojootje: Goed van je! Maar je moet ook blijven genieten en jezelf alles ontzeggen werkt niet dus elke week iets extra mag best! Anders ga je het niet volhouden..
@ Bliss: Fijn dat je al aardig wat kwijt bent! Vervelend dat je ziek bent, lekker uitzieken hoor!
Ik heb weinig te melden haha alleen dat ik zo examen Engels heb (mondeling) zo geen zin in! En qua eten: ik ontbijt nu elke ochtend en dat gaat me best makkelijk af moet ik zeggen..
@ Bliss: Fijn dat je al aardig wat kwijt bent! Vervelend dat je ziek bent, lekker uitzieken hoor!
Ik heb weinig te melden haha alleen dat ik zo examen Engels heb (mondeling) zo geen zin in! En qua eten: ik ontbijt nu elke ochtend en dat gaat me best makkelijk af moet ik zeggen..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Bliss!
Pannetoet, ik ontzeg mij niet alles. Maar zoals het wokken was wel een uitzondering. Aankomend weekend naar K3 met dochter, dan gaan we ook naar de Mac vooraf. Dat mag dan van mijzelf, maar ik kies wel een salade en de rest van de week geen uitzonderingen meer. Zodra ik meer uitzonderingen maak, is het hek van de dam.
Pannetoet, ik ontzeg mij niet alles. Maar zoals het wokken was wel een uitzondering. Aankomend weekend naar K3 met dochter, dan gaan we ook naar de Mac vooraf. Dat mag dan van mijzelf, maar ik kies wel een salade en de rest van de week geen uitzonderingen meer. Zodra ik meer uitzonderingen maak, is het hek van de dam.
xxjojootjexx- Kletskop
Écht ziek ben ik niet geworden gelukkig, voel me al best weer redelijk. Ben vandaag wel naar de snackbar geweest omdat ik geen zin had om te koken Woensdag ga ik in elk geval weer sporten!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.