Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 30 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 3 maa 2013 - 1:28

Waah ik snap er niks van en begon al bijna aan mn weegschaal te twijfelen, maar hij gaf zojuist 88.7 aan! En dat terwijl ik gisteren de hele dag heb gedronken en hapjes heb gegeten! En sowieso, in ruim een week tijd heb ik zes avonden flink alcohol gedronken én ik ben ongesteld. Woensdag gaf ie nog 91.2 aan en nu dus ineens al 88.7! Raarrrrr. Maar ik ben blij! Al gaat het om morgenochtend, mijn officiële weegdag, en dan ben ik altijd weer zwaarder. Ik heb net mn sportkleding aan gedaan en ga nu ff een uurtje fitnessen, deze cijfers op de weegschaal motiveren mij goed om op dezelfde voet verder te gaan smile En mijn favo skinny zit al bijna goed, yay! En ik heb nog een nieuwe rode skinny liggen, ook ff gepast en over een kilootje of drie, vier moet die ook wel goed zitten denk ik. Ik wil hem aan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 30 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  mauwmauw zo 3 maa 2013 - 4:11

@bliss wat goed joh,lekker gevoel dat je toch minder weegt dan je had verwacht.

hier was het vanmorgen even schrikken op de weegschaal was aangekomen Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 30 1371890812
Gister ook echt een erge dag gehad,qua eten.Vandaag word het ook niks met eten.Morgen weer met goede moed er tegen aan.ga zeker proberen om ook te gaan sporten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Snirp zo 3 maa 2013 - 4:23

Bliss, zo te zien moet jij gewoon een nieuw dieet introduceren Wink Ik sluit me bij deze alvast aan :P
Arwyn, fijn dat je nu op de goede weg bent!
mauwmauw, lekker gaan sporten! Soms moeilijk om ermee te starten, maar je voelt je echt goed als je weer thuis komt Very Happy

Ik heb vanmiddag samen met een vriendin weer lekker hardgelopen!
Heerlijk weertje daarvoor.
En door de goede cijfers op de weegschaal, heb ik toch de zak chips die ik voor vandaag in gedachte had, niet gehaald.
Want wil nu wel lekker doorzetten.
En had gister al een kleine zonde... Zou eigenlijk de quinoasalade opeten, maar heb een kebabschotel besteld!
En hij was heerlijk! De salade eet ik nu vanavond op smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Arwyn zo 3 maa 2013 - 4:28

Meh, ik heb weer even zo'n 'baal van m'n buik' moment.
Vanmiddag wat kleding gepast die ik besteld had. Van de voorkant kan het wel, maar van de zijkant zie ik alleen die dikke buik, bah!
Echt zo'n moment dat ik uit zieligheid normaal chocola zou pakken of zo, haha. Gelukkig hebben we dat nu niet in huis! Wink Oh nee, nog wel een stukje puur met nootje. Minder erg dan melk, toch Wink

Bliss: Jij gaat goed zeg! Nog een paar weekjes, pas je ook goed in die nieuwe broek smile

Mauwmauw: Morgen gewoon lekker sporten, dan is wat er vandaag extra aan zat, vast alweer verdwenen.

Snirp: Goede dag dus! Lekker gesport, geen chips, vanavond salade.. En dat op zondag! Dat is echt mijn luie (eet)dag, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Antibes zo 3 maa 2013 - 4:29

Bliss schreef:Waah ik snap er niks van en begon al bijna aan mn weegschaal te twijfelen, maar hij gaf zojuist 88.7 aan! En dat terwijl ik gisteren de hele dag heb gedronken en hapjes heb gegeten! En sowieso, in ruim een week tijd heb ik zes avonden flink alcohol gedronken én ik ben ongesteld. Woensdag gaf ie nog 91.2 aan en nu dus ineens al 88.7! Raarrrrr. Maar ik ben blij! Al gaat het om morgenochtend, mijn officiële weegdag, en dan ben ik altijd weer zwaarder. Ik heb net mn sportkleding aan gedaan en ga nu ff een uurtje fitnessen, deze cijfers op de weegschaal motiveren mij goed om op dezelfde voet verder te gaan smile En mijn favo skinny zit al bijna goed, yay! En ik heb nog een nieuwe rode skinny liggen, ook ff gepast en over een kilootje of drie, vier moet die ook wel goed zitten denk ik. Ik wil hem aan!

Maar na een flinke dosis alcohol ben ik ook vaak lichter. Als er natuurlijk ook íets vocht onttrekt aan je lichaam, is dat alcohol hè (katerrrr)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  mauwmauw zo 3 maa 2013 - 4:41

@snirp..ik hoef niet eens de deur uit om te sporten,heb een cross trainer staan, dus is puur luiheid van mij.Maar ga morgen echt doen.
Wat goed dat je lekker hebt hardgelopen.

@arwyn,ja dat gevoel ken.Als t niet zo zit hoe je had gehoopt,gewoon flink baalt en gaat eten.Gelukkig had je niks in huis.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet zo 3 maa 2013 - 10:01

Hé dames,

Ik zal morgen even op jullie reageren!
Maar waar ik wel benieuwd naar ben..ik heb net een eetlijstje gemaakt en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, zelf heb ik het idee dat het..euh..veel is Embarassed

Ontbijt 06.45: Yoghurt met muesli
Tussendoor 10.00: Boterham
Lunch 13.00: Twee boterhammen met een stuk fruit
Tussendoor/na het sporten 15.30: Banaan
Avondeten 17.30: Varierend van hollandse pot tot nasi etc
Tussendoor 19.30/20.00: Stuk fruit

Qua broodbeleg zal het zijn: ham, kaas, kipfilet en appelstroop
Qua drinken: Crystal clear, water en ranja

Oké ik duik lekker mijn bedje in..drukke week voor de boeg! Lange schooldagen (blugh) 4x sporten (maandagmiddag, woensdagavond, vrijdagmiddag en zaterdagmorgen) huishouden en huiswerk...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snirp zo 3 maa 2013 - 20:39

Pannetoet, naar mijn idee is dit helemaal niet veel hoor!
Ik volg de weekmenu's van Sonja, en die hebben ongeveer dezelfde hoeveelheden.
Het fijne ervan vind ik wel dat er veel gevarieerd wordt!
En dat deed ik voorheen ook niet, ik at eigenlijk altijd yoghurt 's morgens.
Nu is dat de ene keer yoghurt, dan weer kwark, fruit of crackers.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  mauwmauw zo 3 maa 2013 - 21:30

@SNIRP ik doe ook sb.maar hou jij je echt aan de week menu's zoals die in t boek staan? Ik maak een beetj me eigen variant er van
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snirp zo 3 maa 2013 - 21:34

@mauwmauw, het ontbijt, lunch en de tussendoortjes volg ik eigenlijk voor 95%.
Het avondeten helemaal niet, daar eet ik gewoon wat vriendlief en ik lekker vinden. Al maak ik mijn portie tegenwoordig wel wat kleiner.
Als ik toevallig iets niet in huis heb, vervang ik het door iets vergelijkbaars (een cracker bijv. door een rijstewafel).
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Bliss zo 3 maa 2013 - 21:48

Ok, vandaag was mijn officiële weegdag en ik woog 89.5. Ben tevreden! Had wel verwacht dat het weer wat meer dan gisteren zou zijn, maar in vergelijking met vorige week ben ik weer 1.5 kilo afgevallen. Nu precies -6 (in acht weken), dus mijn volgende doel zou ik makkelijk moeten kunnen halen (-10 voor de meivakantie, dus eind april).

Die 90-grens was wel belangrijk voor mij en ik hoop dan ook nooit meer boven de 90 uit te komen (al ken ik mezelf langer dan vandaag, maar goed...).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Minx zo 3 maa 2013 - 22:39

fijn dat je toch nog onder de 90 grens zit.

Ik ga vanmiddag weer even wegen kijken wat de officiele weegschaal zegt. Die zal iets minder lief zijn als mijn eigen. Dat weet ik
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  xxjojootjexx zo 3 maa 2013 - 23:01

Fijn Bliss, dat je onder de 90 zit.. En nee, je kent jezelf, dus je blijft altijd onder die 90, want boven de 90 voel jij je ongelukkig.

Minx, hoop dat de officiele meting ook aardig voor je is.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Minx ma 4 maa 2013 - 1:22

Denk het niet die is nooit zo lief haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx ma 4 maa 2013 - 3:13

Minx schreef:Denk het niet die is nooit zo lief haha.
Al geweest?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 4 maa 2013 - 3:29

Ja er was daar 1 kg af, thuis 1,1 dus het viel mee. Mijn sollicitatie was een afwijzing helaas. Dus ik ga nu maar weer eens een rondje open sollicitaties sturen. Word er alleen zo moedeloos van.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx ma 4 maa 2013 - 3:35

Minx schreef:Ja er was daar 1 kg af, thuis 1,1 dus het viel mee. Mijn sollicitatie was een afwijzing helaas. Dus ik ga nu maar weer eens een rondje open sollicitaties sturen. Word er alleen zo moedeloos van.
oh dat valt mee. smile
Kan ik mij voorstellen.. rot zeg. Fysio ben je toch?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 4 maa 2013 - 3:39

Ja klopt,

zit er nu ook even helemaal door. Was zo blij dat ik eindelijk weer een gesprek had. Er is gewoon zo weinig werk op het moment. Het is allemaal achteraf gepraat maar dit is gewoon de consequentie van 1 vervelende stagebegeleider die me gewoon kleineerde waar patienten bij waren. Dat heeft zo veel invloed gehad op het vervolg van mijn studie waardoor ik 1 jaar langer over mijn studie heb gedaan. En laat er op dat moment dat ik af moest studeren nou wel werk zijn geweest. Het is toen pas vanaf 1 januari achteruit gegaan. Ik wil gewoon werken, de muren komen gewoon enorm op me af op het moment.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 4 maa 2013 - 7:43

Neeeeeeeeeee had ik een heel verhaal getypt..is ineens alles weg! Argh!
Dan maar weer opnieuw......

@ Snirp & MauwMauw: Doen jullie aan SB? Hoe bevalt dat? Mijn zusje heeft het ooit gedaan en zij mocht zo weinig eten..maar ik hoor mensen daarover..

@ Bliss: Wow! Goed van je hoor! 6kg in 8 weken daar mag je trots op zijn! Maar meisje ga asjeblieft niet meer zovaak op de weegschaal staan, je gewicht verschilt zovaak en kan een paar uur later alweer anders zijn en je maakt jezelf een beetje gek ermee dus luister goed naar Pannetoet! Ga. Niet. Meer. Elke. Dag. Op. De. Weegschaal. Staan! Foei! :P

@ Minx: Dat is toch netjes..1.1kg eraf! Goed van je! Maar wel heel vervelend dat je een afwijzing hebt gehad! Wat een stomme achterlijke stagebegeleidster had je destijds zeg.. ik kan mij heel goed voorstellen dat je daar onzeker door bent geworden! Maar lieve meid je bent vast en zeker een goede fysiotherapeut en je bent niet voor niets afgestudeerd, als je het echt niet kon had je dat papiertje niet Wink Maar als je er echt zoveel last van hebt is dan een faalangst/onzekerheidstraining niet wat?

Whoeiii ik ben wezen sporten! Jaja..ik vond het echt serieus doodeng om weer naar binnen te stappen haha maar 'gelukkig' was mijn personal trainster er niet en de rest zei niets raars ofzo hihi.. maar wel fijn gesport! Het was wel zwaar maar dat is mijn eigen stomme schuld, had ik maar eerder moeten gaan.. dat gaar nu ook echt gebeuren! Ik heb mij vanmorgen ook gewogen en dat word ook mijn startgewicht: 67.3 kg, mijn eerste doel wordt eerst 62.3kg dus 5 kg eraf..

Goed..verder heb ik ook netjes gegeten! Ik heb net een hele lading snoep, chips en pruttel weggegooid :P En ze hadden weer aardbeien bij de Appie, jeeejjj! Dus ik heb vanmiddag een smoothie gemaakt, te lekker! Zo. Dat was het voor vandaag haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Minx ma 4 maa 2013 - 8:04

Lijkt mij ook heerlijk een smoothie en goed dat je bent gaan sporten.

Ben bij een psych geweest hoor dus dat is het probleem niet meer. Alleen heb ik er een jaar langer over gedaan en net in dat jaar is het qua vacatures dramatisch geworden. Alle klasgenoten die toen afgestudeerd zijn hebben werk. Alleen van de mensen die later zijn afgestudeerd nog bijna niemand. Erg jammer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp ma 4 maa 2013 - 20:06

@Pannetoet, het valt mij heel erg mee! Heb aan het begin zeker moeten wennen, want normaal at ik meer.
Maar dat is juist het hele idee achter af willen vallen, gezonder en soms wat minder eten. Merk wel dat mijn maag gewend raakt aan het mindere eten en momenteel heb ik niet meer zo vaak last van een hongergevoel als eerst.
Wel eet ik soms een boterhammetje extra, als ik weet dat ik ga sporten o.i.d.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Atelier Madame ma 4 maa 2013 - 20:08

Oke sinds gisteren is AM's poging 2.0 tot gezonder eten weer begonnen. Ik ga proberen gewoon niet meer te snoepen en veel fruit en gezonde dingen te eten! Ik wil hierbij niet overdreven doen, maar gewoon de zware kantjes van mijn lichaam eraf halen. Overigens sport ik op dit moment niet, ik wil echt weer beginnen met hardlopen of fitness, maar heb er helaas zo weinig tijd voor Sad.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  xxjojootjexx ma 4 maa 2013 - 21:20

Succes Am met 2.0!
Je kan het;) Kun je niet op de fiets naar het werk/school oid?

Ah ik word echt gek van de lucht die uit mij komt. Heb net een uur geleden mijn tanden gepoetst en het is nu al weer niet te houden, vind ik zelf dan, hoe erg moet het dan voor een ander wel niet zijn?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fortissimo ma 4 maa 2013 - 21:27

Mocht ik gemist worden: Ik heb het afvallen even stil gezet, om aan mezelf te kunnen werken. Het leverde te veel stress op. Opmerkelijk; gisteren was er 200 gram af na het weekend Wink

Meiden, succes!!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:00

AM, succes met 2.0!

Fortissimo, begrijpelijk. Ik hoop dat je goed aan jezelf kunt denken en dat de stress minder wordt.

Hier gaat het nog steeds lekker. Ik ben net een rondje dijk wezen hardlopen en zit nu op de bank met een kop thee bij te komen. Het was een tijdje geleden dat ik had gelopen, maar nu besef ik me pas dat ik het heb gemist.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: