Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Dat zal het verschil zijn;) haha.
Op fb staan natuurlijk alleen foto's waar ik voordelig op sta he, dat snap je.
Mijn grote probleemgebied staat er meestal niet op
Op fb staan natuurlijk alleen foto's waar ik voordelig op sta he, dat snap je.
Mijn grote probleemgebied staat er meestal niet op
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ontbijt nu met Franse kwark, walnoten, handje biologische muesli en cranberries...en een kop koffie...kan het hiermee echt goed volhouden! 's middags eet ik vaak eiwitbrood met hummus, tomaatjes en rucola of iets dergelijks en 's avonds vee groenten en sojaproducten en witte kaas (mozzarella ofzo), peulvruchten (gedroogte geweld, niks uit blik) en noten. Ik houd dit best makkelijk vol. Als ik snoep is het donkere chocolade of chips (mocht van mezelf een zwakte houden, anders is het niet te doen). Ik drink sinds het begin van mijn dieet geen frisdranken en sappen meer, ik vind dit super goed vol te houden en heb het idee dat dit veel helpt, ook als ik een slechte dag heb en geen gezonde dingen eet (het weekend kaasfondue en pizza gehad maar wel water blijven drinken...volgens mij beperk ik daarmee de schade). Zat vanmorgen op 74,3 kilo .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Goed bezig Charles!
Die walnoten, koop je die gepeld en wel? Of doe je dat ook zelf, het kraken?
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Goed bezig Charles!
Gepeld en wel haha! Ik wilde ze wel zelf kraken maar dat was niet eens goedkoper ofzo.
Charles- Kletskop
En kost zoveel tijd.. En frustrerend. Ben je een tijd bezig, heb je net een handje vol.Charles schreef:xxjojootjexx schreef:Goed bezig Charles!
Gepeld en wel haha! Ik wilde ze wel zelf kraken maar dat was niet eens goedkoper ofzo.
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:En kost zoveel tijd.. En frustrerend. Ben je een tijd bezig, heb je net een handje vol.Charles schreef:xxjojootjexx schreef:Goed bezig Charles!
Ja...en veel calorieën verbrand je er ook niet eens mee.
Charles- Kletskop
Dat ligt eraan hoe je ze kraakt hahaCharles schreef:xxjojootjexx schreef:En kost zoveel tijd.. En frustrerend. Ben je een tijd bezig, heb je net een handje vol.Charles schreef:xxjojootjexx schreef:Goed bezig Charles!
Ja...en veel calorieën verbrand je er ook niet eens mee.
xxjojootjexx- Kletskop
haha dat maakt natuurlijk ook uit, mooi lijstje charles. Ziet er netjes uit
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik wilde idd ook meer walnoten gaan eten. Wil eigenlijk ongekraakte kopen, maar als dat weinig scheelt qua kosten, kan ik me die moeite dus net zo goed besparen.
Ik heb vandaag een emotioneel zware dag gehad op het werk en daarom mezelf net getrakteerd op megaslecht snackbarvoedsel Was lekker hoor, nu hopen dat het niet te veel consequenties heeft voor mn gewicht!
Ik heb vandaag een emotioneel zware dag gehad op het werk en daarom mezelf net getrakteerd op megaslecht snackbarvoedsel Was lekker hoor, nu hopen dat het niet te veel consequenties heeft voor mn gewicht!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Tussenstand januari is -5,1 kilo Afgelopen week was 1,1 kilo af. Gisteren een slechte dag gehad, ik zat de hele dag in Utrecht en moest me haasten om op tijd ergens anders weer te zijn dus avond eten was een patatje. Wel lekker!
Als we op dit tempo door gaan, ben ik ruimschoots tevreden. Ik vind de manier waarop ook prettig.
Als we op dit tempo door gaan, ben ik ruimschoots tevreden. Ik vind de manier waarop ook prettig.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Had vanochtend ook een niet lieve weegschaal, maar ja ben ook ongesteld geworden. Dus zal er volgende week wel ergens weer afknallen.
Heb mezelf net op een heerlijk maskertje getrakteerd want mijn huid ziet er niet uit op het moment. Mijn lichaam is duidelijk bezig van alles af te voeren.
Heb mezelf net op een heerlijk maskertje getrakteerd want mijn huid ziet er niet uit op het moment. Mijn lichaam is duidelijk bezig van alles af te voeren.
Minx- Lady Post-a-lot
Hier ook geen lieve weegschaal. Maar wel stabiel gebleven ondanks dat ik aardig slecht heb gegeten.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik wilde idd ook meer walnoten gaan eten. Wil eigenlijk ongekraakte kopen, maar als dat weinig scheelt qua kosten, kan ik me die moeite dus net zo goed besparen.
Er was vanmorgen weer 200 gram af in vergelijking met gisterochtend, dus ik ga vaker patat eten Ga vanavond nog wel wijntjes en brood met aioli nuttigen, dus geen goede lijnavond!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vanavond pizza gegeten. Erg drukke en hectische dag, totaal geen puf voor de supermarkt en koken. Voor de rest vandaag veel fruit, knackebrod, optimel en veel drinken. Zit totaal op 1500 kcal vandaag. Vanochtend al 1,3 kilo lichter, als is dat natuurlijk ook wel hormonale schommeling. In ieder geval stimulans om zo door te gaan.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4: Just curious, heb je dan een halve pizza op ipv een hele aangezien je in totaal op 'maar' 1500 kcal zit? (En pizza in het algemeen ontzettend calorievol is) Of heb jij een hele verantwoorde pizza gevonden?
Hier een goede dag gehad! Verantwoord gegeten en net weer gecrosstraind. De laatste tijd weinig gesport door drukte, dus nu weer even goed oppakken!
Fijn om te horen dat iedereen zo goed afvalt joh, we zijn kei goed bezig, en dat mag gezegd worden!
Hier een goede dag gehad! Verantwoord gegeten en net weer gecrosstraind. De laatste tijd weinig gesport door drukte, dus nu weer even goed oppakken!
Fijn om te horen dat iedereen zo goed afvalt joh, we zijn kei goed bezig, en dat mag gezegd worden!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Is op zich niet zo moeilijk. Als ik de pizza eet die ik het lekkerste vind zit ik op 865 kcal dus dan houd je nog 635 kcal over voor ontbijt en lunch en dat is best te doen.
Minx- Lady Post-a-lot
Oh, dacht dat het altijd rond de 1000 zat, gemiddeld. Dat zie ik nu ook op Google voorbij komen in ieder geval. Maar ik lees dat ze voor de rest alleen fruit, knackebrod en optimel op heeft, daar zit in ieder geval weinig in. Ik eet altijd brood als ontbijt en lunch, dus ik zou dan + pizza wel over de 1500 heen zitten, vandaar.
Edit: zie nu dat die 1000 kcal in New York en Domino's pizza's zit, maar dat zijn juist de lekkerste, so unfair!
Edit: zie nu dat die 1000 kcal in New York en Domino's pizza's zit, maar dat zijn juist de lekkerste, so unfair!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik vind ze van de Italiaan ook erg lekker hoor.
Minx- Lady Post-a-lot
Hoeveel zit er eigenlijk in een goede pizza van de Italiaan? Ik bedoel qua kcal. Nooit kunnen vinden op internet. Alleen Domino's e.d., maar die zitten hier niet en vind ik ook niet echt lekker.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Geen idee maar ik denk dat die zo'n beetje tussen de 850 en 1000 zitten. De bodem is natuurlijk veel minder. Als je het zelf maakt dan kun je het beter in de hand houden.
Minx- Lady Post-a-lot
Volgens New York Pizza zat er in de mijne 212 kcal per 100 gram. Ik heb een slice gewogen en die was 67 gram. Vier slices gehad en kwam daarmee uit op iets van 600 kcal. Viel mij erg mee! Er zaten zes slices in de doos, dus iets van 1000 kcal per pizza zou dan kunnen kloppen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
en hoe bevalt het weekend?
Minx- Lady Post-a-lot
Ik volg geen dieet, maar zorg wel dat ik voldoende beweeg (probeer 500-900 kcal per dag te verbranden) en heel gezond eet. Ik sport nu 6x per week (dit is mijn eerste week). Ik at sowieso wel gezond, maar nu probeer ik dus echt alle ongezonde shit te skippen. Wil 10 kg afvallen, nog 8 te gaan. En daarna echt alleen nog maar concentreren op spieren. Hallo wasbordje!
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.