Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 16 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  SDL di 29 jan 2013 - 9:10

Jeetje Antibes, dat klinkt niet goed. Komt het misschien ook vanwege de stoffen in de cambridge-maaltijden dat je daarom een heftige terugval hebt? Sterkte zeg.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 16 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Antibes di 29 jan 2013 - 9:22

SDL schreef:Jeetje Antibes, dat klinkt niet goed. Komt het misschien ook vanwege de stoffen in de cambridge-maaltijden dat je daarom een heftige terugval hebt? Sterkte zeg.

Oh nee hoor, als het al ergens mee samenhangt dan zal het met de zware migraine medicatie zijn. Denk meer dat ik hier al een tijdje tegenaan hang, heb voor mijn doen relatief weinig gedipt afgelopen tijd en ben al langer een beetje opgebrand. Ga morgen even kijken hoe en wat qua oplossen/break nemen wat dan ook.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 23:22

Schreef ik eerder dat de gedachte die Minx opschreef niet zou werken bij mij; Dankzij de weegschaal doet het dat dus wel! Ik snack af en toe nog wel wat, maar denk er veel bewuster over na. Het is ook geen haastklus, wat betreft het afvallen dus ga mezelf geen dingen ontzeggen.

Eetlijstje per dag is ook niet denderend te noemen, dus ook niet gek dat ik soms zin in wat anders heb.

Gisteren
O: Shake
L: Shake
T: fruitssmoothie met 2 kiwi's, 2 sinaasappels en paar stukjes verse ananas en een klein kapje brood.
A: Lasagne
T: rijstewafel

Vandaag:
O: Shake
T: Banaan
L: Shake of een reep, 2 kiwi's.
T: Appel
A: Aardappelen, sla en rundervink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Minx di 29 jan 2013 - 23:24

haha muts,

hier inmiddels -4,5 op mijn eigen weegschaal, wel besloten dat ik mijn streefgewicht op die schaal wil halen want anders is het echt te dun en dat is niet mooi meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxjojootjexx di 29 jan 2013 - 23:24

Vandaag weegdag. Wink ben erg benieuwd.
Net zo ontzettend zin in wat lekkers, heb een appel gepakt. Hoera momentje. :cheering:
Ik ben vandaag vrij, en dan vind ik het echt ontzettend moeilijk, omdat er allemaal lekkere dingen in de kast staan, ik boodschapjes doe etc.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Minx di 29 jan 2013 - 23:25

oehw ben benieuwd smile.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 23:30

Ik vulde trouwens mijn eetlijstje bij het Voedingscentrum in, maar daar staan heel veel producten niet tussen! Hoe kan het dan ooit een gedegen advies zijn. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 16 2441965372
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Charles di 29 jan 2013 - 23:31

Jeeej! Ben vandaag precies 3 kilo afgevallen ondanks verjaardags vreterijen en emo-eetbuien.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Minx di 29 jan 2013 - 23:37

wat fijn smile goed bezig zeg!

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx di 29 jan 2013 - 23:40

Ik ben een beetje laat, maar vroeg me af of ik me hier ook mag melden?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Charles di 29 jan 2013 - 23:55

Tuurlijk! Welkom!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 23:57

Super Charles. Je af en toe laten gaan is echt niet erg. Afgelopen weekend heb ik me schandalig gedragen en toch was ik afgelopen dinsdag 600 gram kwijt tussen afgelopen donderdag (de 24e) en deze dinsdag.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss wo 30 jan 2013 - 0:34

Yay, maandag was er nog 3,2 af en zojuist gaf de weegschaal -3,7 aan cheers Fijn gevoel dat ik in elk geval weer op de goede weg ben. Maandagavond heb ik niet gesport omdat ik me niet goed voelde en ben nu nog steeds niet fit, maar vanavond ga ik me wel weer ff lekker in het zweet werken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx wo 30 jan 2013 - 0:59

Leuk dat ik mee mag doen! Ik wil ongeveer 20 kg afvallen. Tijdsbestek waarin ik dat wil doen, is onbekend. Eigenlijk wil ik gewoon zien hoe het gaat als ik gezond eet en meer beweeg d.m.v. sporten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  SDL wo 30 jan 2013 - 7:59

Wat fijn dat het bij de meeste zo goed gaat!

Ik laat me niet onwijs gaan maar ik ben nog helemaal niets afgevallen Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 16 878948377. Ben ongesteld dus ik hoop dat het daar mee te maken heeft...
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Lady4 wo 30 jan 2013 - 8:39

Ik meld me hier ook aan. Er moet gewoon een kilo of vijf van af. Ik heb me vandaag weer aangemeld bij 40punten.nl, waarbij je calorieën moet tellen. Op deze manier hoop ik weer wat bewuster te gaan eten en voorlopig zo rond de 1300 calorieën per dag. Vandaag zat ik op 1450, dus iets daarboven.

O: snee meergranenbrood met sandwichspread
T: twee sultana en een kopje groentensoep
L: twee knackebrood met kaas en jam, tomatenbouillon, beker melk en klein schaaltje optimel yoghurt
T: een knackebrood met boterhamworst, sinaasappel
D: lasagne, (te) grote portie
T: twee soepstengels en toch twee dropjes gesnoept.

Hoe verantwoord / dieet-geschikt komt dit lijstje op jullie over?
Ik vind het moeilijk om er even de rem op te zetten, dus hoop hier steun te vinden.

Ik drink overigens voldoende, eigenlijk alleen thee en water en af een toe een glas melk en ik loop twee keer per week hard.

Laatst aangepast door Lady4 op wo 30 jan 2013 - 8:44; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lady4 wo 30 jan 2013 - 8:43

Fortissimo schreef:Super Charles. Je af en toe laten gaan is echt niet erg. Afgelopen weekend heb ik me schandalig gedragen en toch was ik afgelopen dinsdag 600 gram kwijt tussen afgelopen donderdag (de 24e) en deze dinsdag.

Bij voormalige afvalperioden merkte ik vaak dat ik, na een avond ongegeneerd chips eten, ik de volgende dag juist afgevallen was. Net alsof de vetverbranding dan even een extra boost krijgt ofzo.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Niki wo 30 jan 2013 - 9:14

Vandaag ben ik na het werk meteen wezen sporten. Heb 10 min. gelopen naar de sportschool en daarna 50 min gesport. Ik voel me echt fit. Heb wel een beetje spierpijn. Mijn lichaam moet er vast aan wennen.. Very Happy

Ik heb ook mijnvoedingscentrum ingevuld. Deed het een tijdje geleden al, maar hield het niet vol. Heb mijn eetmeter ingevuld en heb vandaag 1524 calorien binnengekregen.

Er staat dat het te weinig is, normaal moet je rond de 2100 kcal binnen krijgen. Klopt dit? Maar aangezien ik wil afvallen, is dit toch prima? Heb niet het idee dat ik nog veel nodig heb.

Dit is wat ik vandaag heb gegeten:

O (9.00 uur): 2 sneetjes waldkornbrood met een plakje kaas en 1 koffie met melk en suiker
T (11 uur): Plakje ontbijtkoek en koffie met melk en suiker
L (12.30 uur): 3 sneetjess waldkornbrood met schouderham en kaas. Plakje ontbijtkoek en glas water.
T (15.00 uur) 20 stuks druiven, bekertje chocolademelk, flesje water
T (17.30 uur voor het sporten) 1 banaan
D (19.30 uur) na het sporten 1,5 opscheplepel rijst, 1/3 komkommer, 2 opscheplepels goulashvlees, glaasje limonadesiroop, glas water
T: Handje vol chips en glas thee met suiker
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  xxjojootjexx wo 30 jan 2013 - 10:44

Whihoe!
Op de weegschaal gestaan.
Afgevallen van 90,4 op 2 januari
Naar 87,8 vandaag. Dat is dus 2,6 kwijt;) (Minx, nu even de meetbriefjes erbij gepakt, haha)
Ben er blij mee.
Ik vul ook dagelijks de eetmeter in en zit per dag zo tussen de 1000 en 1400 kcal.
Van mijn vet massa is 2,7 kg af en vocht massa is 0,1 bijgekomen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 30 jan 2013 - 10:50

haha moest het terug zoeken hoor, stiekem er 2 ons afliegen Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes wo 30 jan 2013 - 10:55

Lady4 schreef:
Fortissimo schreef:Super Charles. Je af en toe laten gaan is echt niet erg. Afgelopen weekend heb ik me schandalig gedragen en toch was ik afgelopen dinsdag 600 gram kwijt tussen afgelopen donderdag (de 24e) en deze dinsdag.

Bij voormalige afvalperioden merkte ik vaak dat ik, na een avond ongegeneerd chips eten, ik de volgende dag juist afgevallen was. Net alsof de vetverbranding dan even een extra boost krijgt ofzo.

Dan ben ik overduidelijk toe aan een kilo chips zeg, pfff... En ik voel me al zo rot en dan ben ik zo trots op mezelf dat ik niet snoep of de mist in ga en er gaat gewoon NIETS af.. :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  xxjojootjexx wo 30 jan 2013 - 10:57

Minx schreef:haha moest het terug zoeken hoor, stiekem er 2 ons afliegen Wink
Ja, heel stiekum;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 30 jan 2013 - 11:00

besje je doet het echt hardstikke goed! het kan soms zo zijn dat je even stil staat. Wanneer moet je weer naar je consulente? misschien houd je wel gewoon vocht vast waardoor het lijkt alsof je gelijk blijft maar ben je wel vet kwijt. Als je het nu door kan zetten weet ik zeker dat het helemaal goed komt en ben je over een poosje zo verschrikkelijk trots op jezelf.

jojootje bednek me nu ineens dat we qua gewicht eigenlijk helemaal niet zo veel meer schelen en voor mijn gevoel ben je zo veel slanker dan ik smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 30 jan 2013 - 11:07

Ja, ik ben ook echt veel slanker dan jou!!
Haha. Ik ben 1.72 en jij?
Btw, die keer in Zwolle met het eten, toen was ik echt veeeel zwaarder nog. Zeker boven de 100 kilo.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 30 jan 2013 - 11:14

ja klopt maar als ik je foto's zo zie Wink haha van mij is er niet echt een recente, ze zijn allemaal van minimaal 7 kg zwaarder die er op staan, maar we schelen dan toch zeker een halve centimeter haha ik ben 1,715 denk dat het hem daar in zit Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: