Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 29 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Roza do 28 feb 2013 - 6:23

Ik geloof dat ik me ook graag wil aanmelden hier. Ik wil zo graag afvallen, maar nog niet graag genoeg... Ik kan de tussendoortjes niet laten staan, ga te weinig naar de sportschool. Maar er moet wel 15,2 kg af laughcry

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 29 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet do 28 feb 2013 - 6:50

Welkom Roza!
Grappig ik wil ook ongeveer 15kg kwijt :P
Ga morgen even uitgebreider reageren..
En ik zal morgen even mijn eetlijstje door de calorienteller gooien..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn do 28 feb 2013 - 7:12

Minx: Ik ben wel even benieuwd, wat eet jij zo op een dag?
Ik vind het soms echt lastig te zeggen wat veel/weinig is..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx do 28 feb 2013 - 7:18

Arwyn schreef:Minx: Ik ben wel even benieuwd, wat eet jij zo op een dag?
Ik vind het soms echt lastig te zeggen wat veel/weinig is..

staat een stukje terug

Ontbijt: shake
lunch: reep
diner: shake en 2-3 liter water

Maar zelf zou ik de hoeveelheid groenten met name ook heel erg omhoog gooien. En kiezen voor de goede producten dus niet het gepaneerde vlees. En zo veel mogelijk natuurlijk. Met de lunch ook meer groentes eten. En ik wil straks suiker volledig laten staan. Aangezien ik daar last van krijg. Dus voor mij is een sultana/liga e.d. gewoon geen optie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Arwyn do 28 feb 2013 - 7:22

Ah, zo. Tussen de middag groente vind ik altijd zo lastig, wat neem je dan mee naar je werk?
Ik vind het lijstje van Pannetoet helemaal niet zo raar eigenlijk.. Maar ik ben er dan ook niet van om een bepaalde groep helemaal te skippen (helemaal geen koolhydraten bijvoorbeeld).
Zou persoonlijk ook nooit aan de shakes gaan, maar dat is ook net wat je persoonlijk fijner vindt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 28 feb 2013 - 7:27

Ik was er zo klaar mee en wou er gewoon snel van af. Ff resetten zeg maar.

Neem bijvoorbeeld komkommer dat is makkelijk om mee te nemen of een tomaat en een tomaat is toch al bijna 100 gram. Paprika kun je ook met heel veel dingen combineren. Een paar blaadjes sla en je hebt echt al zo wat groente binnen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn do 28 feb 2013 - 7:40

Gaat vast snel inderdaad, als je die shakes gebruikt!
Ik ben alleen altijd bang dat je, als je weer normaal gaat eten, je binnen 2 week alles er weer aan hebt bij wijze van..

Tomaat en paprika vind ik niet verwerkt echt niet lekker.. In een saus, bij de pasta oid is het prima, maar niet rauw, jakkie!
Komkommer kan inderdaad wel. Merk bij mezelf trouwens dat ik dat soort dingen toch meer in de zomer eet dan in de winter. Als het koud is, heb ik toch meer behoefte aan dingen met wat meer euh.. volume? bite? Geen idee hoe ik het uit moet leggen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 28 feb 2013 - 7:47

Daarom zit hier ook een opbouw bij. Na 3 weken heb ik ook een eetweek en eet ik er 200/300 gram groentes bij en 100-125 gram kip/vis. En dan ben ik straks minimaal 6 weken bezig om weer op een normaal niveau te komen. Van de een op de andere dag werkt inderdaad niet.
Tot nu toe ben ik er blij mee hoe het gaat. Dit is makkelijk straks word het pas moeilijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx do 28 feb 2013 - 21:15

Gisteravond 30 day shred gedaan, vanmorgen om 7 uur weer begonnen met hardlopen.
Eerste les van Renate.. In het najaar van 2011 liep ik 5 km aan 1 stuk, daar wil ik weer naar terug opbouwen, de eerste les was een eitje, maar wil toch rustig opbouwen om blessures te voorkomen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Jazzlyn do 28 feb 2013 - 21:55

Laatste dagen wat meer gesnoept en gegeten en 2 hele zieke kindjes dus niet toegekomen aan sporten. Toch netjes op 57,2 blijven zitten. Om mijzelf te belonen 2 gekleurde broeken besteld in maat 34 en ze zaten perfect :cheering: :cheering:
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Bliss do 28 feb 2013 - 23:39

Yay, weer onder de 90 vandaag: 89.6! Helaas weet ik inmiddels dat ik op vrijdag altijd het lichtst ben en dat er maandag zo weer een kilo bij zit, maar goed, voor vandaag ben ik weer ff blij smile Het schiet wel alle kanten op zo, vandaag dus 1.6 kilo lichter dan eergisteren. Ik weet dat ik beter een keer per week op de weegschaal kan staan, maar ik ben gewoon té nieuwsgierig steeds!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Snirp do 28 feb 2013 - 23:44

Ik mag morgen weer op de weegschaal, ben benieuwd!
Gisteravond bij vrienden gegeten en WIDM gekeken.
Tijdens het tv kijken stond er van alles op tafel (chocolade-eitjes, koekjes), en heb mezelf kunnen beperken tot het eten van 1 koekje.
Erg trots op mezelf, en mijn vriend was dat ook op mij, haha!
Hopelijk laat de weegschaal het morgen ook zien, anders eet ik dit weekend alsnog een rol koekjes leeg Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Minx vr 1 maa 2013 - 6:11

PFFF heb ff een dipje, emo eter hoe kom je erbij? Ik had vandaag een sollicitatie gesprek en verwacht dat ik geen uitnodiging voor een tweede gesprek meer krijg. En de laatste 3 dagen gaat het me ook te langzaam. Blegh.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mauwmauw vr 1 maa 2013 - 7:01

jeej vandaag was ik 81.3 betekend dat ik 5.1 kilo ben afgevallen.Vandaag alleen niet zo heel goed gegeten,we hadden familie over en kon geen boodschappen doen,dus patat gebakken.en vanavond ook nog stappen,met de nodige alcohol.maar wel veel gelopen vandaag.En straks ook lopend de stad in.toch gauw een half uur lopen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Minx vr 1 maa 2013 - 8:21

Netjes mauwmauw

Ik had net toch even een juich momentje smile ik pastte weer in 2 broeken maat 42. Een paar kg er af is mooier maar dit is niet storend hoe ze nu zitten. :cheering: :cheering: ga ik nu ff een dansje doen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn vr 1 maa 2013 - 9:42

Minx: Fijn! Toch een positief einde van de dag smile

Snirp: Netjes hoor. Als het voor je staar, is het toch een stuk lastiger om niks te pakken.

Ik was vandaag netjes bezig. Kom ik thuis, eten we opeens frituur voedsel ipv wokken.. Niet zo goed dus! Zit ook gewoon nog steeds vies vol, bleh..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Snirp za 2 maa 2013 - 4:22

Minx, wat goed! Altijd fijn, als je oude kleren weer aan kan.
Mauwmauw, wat goed, 5 kilo.

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en was 1,4 kilo lichter dan maandagochtend.
Dus het weekje streng zijn heeft geholpen smile
Morgen en dinsdag lekker hardlopen met een vriendin en ga morgen ook nog 10 km wandelen als training voor de Vierdaagse. Maar daar wacht ik mee tot mijn vriend weer thuis is.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  mauwmauw za 2 maa 2013 - 8:32

Ik was vanmorgen toch benieuwd naar de schade van vannacht.
Ik was 2 ons erbij.ik weeg me morgen ochtend nog en vanag dan ga
Ik weer 1 keer per week wegen. En ik MOET e al ht beginnen met sporten.

Is t misschien een idee om hier een lijstje 1 keer per week bij te houden?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx za 2 maa 2013 - 8:41

Lijstjes worden vaak maar een week of 2 bij gehouden. En zijn ook niet echt compleet. Daarbij is het vaak ook een drempel voor mensen om zich aan te sluiten.

Hier komt langzaam maar zeker de 7 dichterbij. nog een beetje smile en dan ben ik daar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mauwmauw za 2 maa 2013 - 8:58

Ja dat is natuurlijk ook wel weer zo. Ach was maar een idee.

Goed de 7 bijna in zicht
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niki za 2 maa 2013 - 9:26

Ik ben al 5 weken 2 a 3 keer per week aan het sporten (fitness). Eerste paar weken ben ik 2 kilo afgevallen en daarna ben ik 3 weken op dezelfde gewicht. Merk wel aan mijn broeken dat ze nu niet meer strak zitten.

Maar is frustrerend wanneer je het niet op de weegschaal ziet.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Pannetoet za 2 maa 2013 - 9:43

Hoi dames!

Vriendlief zit enorm los te gaan bij de voetbal vermoed ik..al hoewel? Fc.t.wente staat achter maar goed ik zit fijn op de bank samen met onze hond mijn serie te kijken: The vampire diaries I love you En toen bedacht ik mij dat ik hier ook nog even wat moet plaatsen!

@ Minx: Jammer meid maar naast de ups horen ook de downs erbij.. Even een vreetkick en daarna gewoon weer verder. Waarom verwacht je geen tweede gesprek? Geen goed gevoel bij, ging het niet zoals je gehoopt had?

@ Snirp: Jij bent ook goed bezig!

@ MauwMauw: Je mag altijd een lijstje plaatsen en om advies vragen maar het is idd wat Minx ook zegt: een drempel om hier te komen en het bijhouden daarvan is best lastig soms..maar als je soms even wilt weten of je eetpatroon goed is: plaats hem gerust!

@ Niki: Irritant is dat hé als je stil staat met gewicht? Vaak heeft dat verschillende oorzaken....>>>>>>
1) Je sport nu ook en spieren wegen meer dan vet, het beste wat je dan kunt doen is gaan meten (taille, heupen, bovenbenen)
2) Het kan zijn dat je lichaam een evenwicht heeft bereikt tussen de hoeverlheid energie die je inneemt qua voeding en de hoeveelheid die je verbrandt tijdens je dagelijkse ritme en het sporten. Je lichaam geeft dan eigenlijk aan dat het niet meer wil afvallen en last een tijdelijke stop in. Wat je nu niet moet gaan doen is anders of minderen met eten! Je zou evt. wel iets zwaarder kunnen gaan sporten bijv. ipv 10min loopband nu 20min.. Maar vaak is het ook zo dat je vanzelf weer af gaat vallen

Oké hoe gaat het hier?
Qua eten aardig goed dus weinig wat ik daarop kan zeggen haha
Sporten is nog drama..nog niet geweest Embarassed maar ik wil maandagmiddag gaan! En ik zal ook wel moeten want anders kan ik wel fluiten naar mijn 'droomfiguurtje'....
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Minx za 2 maa 2013 - 9:54

Vreetkick niet gehad hoor Wink ach het gesprek ik ga gewoon nergens van uit.

En hup maandag sporten Wink zonde anders.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn za 2 maa 2013 - 23:29

Niki: Dat is frustrerend inderdaad..
Maar wel doorzetten hè! Ook al merk je het (nog) niet op de weegschaal, voor je conditie en dergelijke is het natuurlijk ook super!

Pannetoet: Hup, sporten morgen jij!
Dat moet ik ook nodig weer eens gaan doen... Zal eens kijken hoe duur het zwembad hier tegenwoordig is.

Ik heb vanochtend nog even gewogen en heb het idee dat ik nu wel een beetje de goede kant op ga.. Moet dit eetpatroon sowieso gewoon een paar week aanhouden en dan even zien of ik nog wat moet veranderen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Minx za 2 maa 2013 - 23:34

Fijn dat je de goede kant op gaat smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: