Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 22 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  mauwmauw do 14 feb 2013 - 23:58

Gister mezelf vol gevrete met pizza.was van morgen ook 400 gram zwaarder.dus nu weer goed bezig gaan.
Hoop die 4 ons er morgen weer af te hebben.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 22 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx vr 15 feb 2013 - 0:44

Haha ik was aangekomen. Waarschijnlijk is het er morgen weer drie dubbel af. Maak me er ook niet druk over maar vond het wel grappig, had het al aan zien komen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss vr 15 feb 2013 - 5:47

Ik heb een vreetbui :O Hang al weken rond hetzelfde gewicht, steeds tussen de 3 en 4 kilo eraf, terwijl ik nauwelijks heb gesnaaid enzo. Vanmiddag hield een kind uit mn klas een spreekbeurt over chocola en daarna heb ik steeds visioenen van chocola gehad! Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 22 3079029344 Met als gevolg dat ik nu chocola en roze koeken zit te vreten en mijn avondeten daarom maar skip vandaag (scheelt weer wat calorieën). Slecht!!!!!! Hopelijk voel ik me straks zo schuldig dat ik er weer keihard tegenaan ga!
Tot zover mijn update over mijn verstoorde relatie met eten Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 22 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx vr 15 feb 2013 - 21:10

Haha bliss nu wel weer oppakken hè smile. Hier was er 4 ons af in vergelijking met gisteren dus 2 ons in 2 dagen. Zit nu op een kg sinds dinsdag. Dus op zich prima. Al houd ik het niet helemaal meer bij, nog 1,3 en dan zit ik aan de 10. En op naar mijn volgende subdoel de 80. Nou ja eigenlijk 79,9.

Nu eerst ff een dagje shoppen smile. Heb er zin in.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mauwmauw vr 15 feb 2013 - 23:32

Helaas maar 4 ons eraf deze week.vanaf maandag toch maar aan t water en wil gaan beginnen met 4 keer per week een half uur op de crosstrainer.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bliss za 16 feb 2013 - 3:25

Goh, zo'n vreetbui is zo gek nog niet! Weegschaal gaf net -4,4 aan en gisteren nog -3,7 Laughing Voor het eerst nu weer over de vier kilo eraf, hopelijk gaat het vanaf nu weer wat beter. Ben wel weer gemotiveerd in elk geval! Wil komende week ook vier keer gaan sporten, even kijken of dat gaat lukken aangezien ik nu ontzettend verkouden ben en alleen maar loop te snotteren.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx za 16 feb 2013 - 8:29

Kan af en toe inderdaad helpen. Wel fijn dat het zo veel is. smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp zo 17 feb 2013 - 19:36

Zo, het weekend allemaal overleefd?
Ik heb gister een heerlijk bittergarnituurtje gegeten, was toe aan een lekker frituurhapje, haha!

Zaterdagochtend was er wel weer een halve kilo t.o.v. die week daarvoor smile
Kortom, we zetten door!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  xxjojootjexx zo 17 feb 2013 - 19:51

Ja wel overleefd, maar wel zwaarder dan vrijdag.
Zaterdag shoarma gehad en gisteren als toetje een mcflurry.
Kunnen we er nu weer goed tegenaan.

Een halve kilo is goed! Als je "goed" wil afvallen is een halve tot een kilo per week heel netjes. Dit gaat misschien langzaam, maar je crasht ook niet.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Snirp zo 17 feb 2013 - 20:00

Ben er ook zeker wel tevreden mee!
Nu in 3 weken in totaal 1,5 kilo eraf, dus op deze manier kom ik er wel smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx zo 17 feb 2013 - 20:01

Snirp schreef:Ben er ook zeker wel tevreden mee!
Nu in 3 weken in totaal 1,5 kilo eraf, dus op deze manier kom ik er wel smile
Inderdaad! Go snirp!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Marin zo 17 feb 2013 - 20:42

Nou, de schade van een week wintersport, drie keer kaasfondue en twee wiener schnitzels valt mee: Maar een kilo aangekomen, weeg nu 70.4.
Dat ga ik er wel afkrijgen voor de safari (vanavond weer sporten, zin in!) en dan hopen dat de schade ook daar beperkt blijft.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss zo 17 feb 2013 - 22:00

Vandaag, na zes weken, zit ik op -4,4. Gaat iets langzamer dan gehoopt, maar ach, er gaat iig wat af. Mijn eerste doel is vijf kilo eraf voor de voorjaarsvakantie, dus dan heb ik nog t/m donderdag (ok vrijdag is ook goed, ook al ben ik dan al vrij)! Ben benieuwd of het gaat lukken! Heb gisteren gesport en ga vanavond weer en woensdagochtend ook, dus nog ff flink knallen en dan hopen dat ik mijn eerste doel behaal.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 22:14

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en ik weeg minder dan dat ik dacht. Vanaf vandaag probeer ik weer wat gezonder te eten en meer te bewegen. M'n eerste doel is 5 kilo eraf. Ik hoop dit te bereiken met goede vrijdag, dus dan heb ik een paar weken de tijd. Meer is natuurlijk altijd welkom. Wink

Marin, een kilo vind ik nog netjes. Als ik op vakantie geweest ben, ga ik vaak de volgende dag op de weegschaal staan. Ik merk als je dan even weer in je normale ritme zit, dat die kilo er dan zo weer af is.

Bliss, netjes! Het is er af en niet erbij. Dan gaat het maar iets langzamer. Ik hoop dat je je doel gaat halen.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 17 feb 2013 - 22:19

_Liv schreef:
Marin, een kilo vind ik nog netjes. Als ik op vakantie geweest ben, ga ik vaak de volgende dag op de weegschaal staan. Ik merk als je dan even weer in je normale ritme zit, dat die kilo er dan zo weer af is.

Ja precies daarom hoop ik dat ik nu deze week het gewoon er weer af kan krijgen met normaal eten en 3x sporten. Ik ga m'n best doen althans Very Happy

Fijn dat jij in elk geval minder woog dan je dacht. Goed doel heb je jezelf gesteld, succes!

Bliss, ik vind -4,4 wel echt heel goed hoor! Hoop dat je het gaat halen! Iig ben je er al bijna.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 feb 2013 - 0:00

Hoi! Ik ben ook weer begonnen. Ik ben nu drie weken bezig denk ik, met tussendoor een verjaardag (lees:vreetdag). Ik kom van de 68 kilo. De laatste keer dat ik gewogen heb, dat was vorige week donderdag, woog ik 66,4. Ik heb nu vakantie,(dan vind ik het zo lastig niet te snaaien) gister 4 chipjes gehad en eergister popcorn. Ik wil nog ongeveer 6 kilo kwijt.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn ma 18 feb 2013 - 0:45

Zo hier gaat het ook redelijk, zaterdag veel gesnoept (mijn verjaardag) en daardoor 500 gram aangekomen. Vanmorgen woog ik weer 57,9 smile

Weekenden val ik minder af als door de weeks, toch net iets lekkerder eten in de avond.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Poubelle ma 18 feb 2013 - 0:48

65,8 :cheering:

Dat dat alleen maar komt doordat ik al bijna een week ziek ben vergeet ik voor het gemak even.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Minx ma 18 feb 2013 - 4:27

pff volgens mij ben ik ziek aan het worden, zo slap als een vaatdoek ineens, en last van mijn buik. Mijn broertje en zijn vriendin hebben dit beiden ook dus heel gek zou het niet zijn :S
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 21:39

Beterschap Minx, hopelijk ben je niet echt ziek geworden.

Ik heb gisteren een uur cardio gegaan, even nog keihard er tegenaan voor de vakantie. Resultaat: 2 ons er af. Nou, vind ik ook wel prima. Als ik maar weer onder de 70 kom voor de vakantie (en da's nog 3 ons te gaan dan dus..meer mag altijd).

Vesper, popcorn is volgens mij niet zo heel slecht, alleen beetje vet en zout. Maar beter dan chips. Eet gewoon op wat je nu nog in huis hebt, en dan niks meer kopen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp ma 18 feb 2013 - 21:45

Hier mezelf gister ook weer goed aan mijn eetschema gehouden.
Vanavond met een vriendinnetje hardlopen en morgenavond een uurtje knallen in de sportschool.
Qua wegen doe ik het nog steeds maar eens in de week, dus zaterdag maar weer kijken of al het bewegen resultaat heeft gehad!

Marin, goed bezig! En 1 kilo aankomen op de wintersport, ik geef het je te doen, haha!
Al ben je natuurlijk ook wel hele dagen in beweging smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 21:49

Haha ja het was wel -20 dus misschien heb ik gewoon al die kaas nodig gehad om te verbranden voor de warmte :P
Jij bent ook net geweest toch? Was je erg aangekomen?

Leuk dat je met een vriendinnetje hardloopt, dat motiveert toch wel lekker.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snirp ma 18 feb 2013 - 22:19

Ja, ik ben alweer 3 weekjes terug!
Ik was op zich niet heel veel aangekomen, hebben veel zelf gekookt (uit eten in Frankrijk is duur!).
Maar volgend jaar toch weer naar Oostenrijk, miste de schnitzels Wink

Maar eigenlijk ook gestart met afvallen na die vakantie. Dus nu in 3 weken -1,5. Ben tevreden!
Ja, samen hardlopen is fijn, we motiveren elkaar om te gaan, haha!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Bericht  Minx ma 18 feb 2013 - 22:43

Ik dacht dat ik een reactie had gepost maar is dus niet goed gegaan. Lekker toch die 2 ons er weer af en snirp ook goed bezig smile

Het heeft gelukkig niet door gezet maar het voelde niet echt lekker. Had al besloten niet te gaan sporten en toen belde mijn ex dat het niet lekker met de kat ging dus hals over kop naar de dierenarts gegaan. Het arme beestje heeft een blaasontsteking.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 18 feb 2013 - 22:46

Oh jee, nou maar goed dat je niet aan 't sporten was dus. Doe maar even rustig aan!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: