Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 18 feb 2013 - 22:52

Ja was niet grappig, nu gaat het weer prima. Gelukkig de kat is alleen nog wel erg sloom dus vind het helemaal niets dat ik daar nu niet in de buurt zit. Wel grappig trouwens, er was gister een vriend van mijn ex bij hem. En hij zag de kat in huis plassen dus hij zegt wacht ik bel minx ff. Die vriend had echt zoiets van huh je belt je ex omdat de kat in huis plast :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Atelier Madame ma 18 feb 2013 - 22:55

Ik ben sinds gisteren begonnen! Weeg nu ongeveer 70 kilo bij 178. Ben vroeger heel erg lang 65 kilo geweest, en als ik dan foto's terugzie denk ik altijd ja dat stond me toch goed. Net wat minder bolle wangen, strakkere buik en gewoon goed in maat 38 passen, terwijl ik nu vaak 40 heb. Qua eetpatroon snoep en schrans ik in de avonden gewoon veel te veel. Chips, chocola, koekjes etc elke avond weer. Ik ga nu proberen gewoon geen snoep meer te nemen. Oh en sporten! Vroeger deed ik dat 2x per week,maar nu eigenlijk niet meer. Ik ga maar weer eens beginnen met hardlopen en regelmatig de fiets pakken.
Hoop in een week of 6/7 sowieso 3/4 kilo kwijt te zijn, maar vijf zou ook leuk zijn Yes
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Charles di 19 feb 2013 - 0:33

Ok, ik was 4 kilo afgevallen :cheering: . En toen dacht ik, ooooh dat lukt wel, makkelijk. En nu zit er weer een halve kilo bij :nopompom: en ben ik weer verslaafd aan suiker.

Dus ik begin vanaf vandaag weer opnieuw voor de resterende 6 kilo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Snirp di 19 feb 2013 - 0:41

Atelier Madame schreef:Ik ben sinds gisteren begonnen! Weeg nu ongeveer 70 kilo bij 178. Ben vroeger heel erg lang 65 kilo geweest, en als ik dan foto's terugzie denk ik altijd ja dat stond me toch goed. Net wat minder bolle wangen, strakkere buik en gewoon goed in maat 38 passen, terwijl ik nu vaak 40 heb. Qua eetpatroon snoep en schrans ik in de avonden gewoon veel te veel. Chips, chocola, koekjes etc elke avond weer. Ik ga nu proberen gewoon geen snoep meer te nemen. Oh en sporten! Vroeger deed ik dat 2x per week,maar nu eigenlijk niet meer. Ik ga maar weer eens beginnen met hardlopen en regelmatig de fiets pakken.
Hoop in een week of 6/7 sowieso 3/4 kilo kwijt te zijn, maar vijf zou ook leuk zijn Yes

Hier precies hetzelfde geval!
Zelfde lengte, gewicht en motivatie smile
Nu 3 weken bezig en al 1.5 kilo kwijt.
Zie het al aan mijn love-handles, die worden al minder.
Verder ben ik ook weer meer aan het hardlopen, maar vind ik mijn werk nog iets te ver weg om daar met de fiets heen te gaan (12km). Dan moet het wat warmer worden!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 21:04

Hier gaat het wel lekker. Ik ben al twee dagen niet helemaal fit, dus merk dat het sporten er bij in schiet. Vanavond wil ik echt even gaat sporten.

Charles, jammer dat er weer iets bij zit, maar dat heb je er toch ook zo weer af?

AM, dat van dat lekkere eten in de avond herken ik. Ik ben daar ook mee gestopt en mag af en toe nog wel iets van mezelf. Ik ga niet alles ontzeggen, want dat werkt voor mij gewoon niet.

Snirp, 12 km zou ik goed te doen vinden op de fiets. Het is nu inderdaad wel koud, maar als het weer wat warmer word, is het goed te doen. Scheelt ook in de benzinekosten.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 19 feb 2013 - 21:10

Yeah, weer terug bij 69.9! Dat ging dus makkelijker dan gedacht, in een halve week van 70.4 naar 69.9. Vanavond weer uurtje cardio smile

Liv, zet 'm op, vanavond ook sporten, als je je goed genoeg voelt.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snirp di 19 feb 2013 - 21:47

Liv, het is ook zeker wel te doen hoor! alleen heb niet altijd zin om al om 7u op de fiets te stappen smile.
Maar als het weer wat warmer wordt, gaat het zeker wel weer vaker gebeuren!
Sportse vanavond als je je weer beter voelt, ik ga vanavond ook weer naar de sportschool!

Goed bezig Marin, ook jij sportse vanavond!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Bliss wo 20 feb 2013 - 0:13

Pff, ik ging vanmorgen weer vol goede moed naar de sportschool voor zumba. Eerst ff een half uurtje zelf gesport (en ondertussen gekeken naar K3 in Concert, wat daar aan stond op de tv) en toen ging ik naar de zaal voor zumba. Er was vervangster, een klein blond meisje met groene broek en roze topje. Na 10 seconden vroeg ik me al af waar ik in was beland, heel kinderachtig liedje en dito dansje. Na twee nummers hield ik het niet meer uit en ben ik weg gegaan, het leek wel kleuterzumba wat daar gegeven werd Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 394967 Dacht even dat ik weer bij het K3-concert was beland ofzo. Vreselijk! Een andere vrouw, die ook elke week naar zumba gaat, ging tegelijk met mij weg en later volgens mij nog wat mensen. Geen succes dus, hopelijk is het meisje dat we normaal hebben volgende week weer beter.

Heb toen nog maar ff een half uurtje zelf verder gesport en toen had ik het wel weer gezien. Vrijdag ga ik weer! Vanmorgen zat ik op -4,6, dus ik ga die -5 niet helemaal halen voor de vakantie, maar dan moet het maar in de vakantie gebeuren. Mijn volgende doel is 10 kilo eraf voor de meivakantie!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 0:30

Charles schreef:Ok, ik was 4 kilo afgevallen Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 281626781 . En toen dacht ik, ooooh dat lukt wel, makkelijk. En nu zit er weer een halve kilo bij Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 1270000679 en ben ik weer verslaafd aan suiker.
Dit heb ik dus ook áltijd. En ZO demotiverend. Sugar was my first looooooooove, and will be myyyy laaaaaaaaaast. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 2441965372

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 0:39

Marin schreef:Yeah, weer terug bij 69.9! Dat ging dus makkelijker dan gedacht, in een halve week van 70.4 naar 69.9. Vanavond weer uurtje cardio Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 561177
Oe, weeg jij gewoon tussendoor? Ik heb besloten echt maar eens per week te wegen, want anders maak ik mezelf gek. Want dan eet je even een stevige maaltijd en zit je de volgende dag weer op dat oude gewicht en dan *raaaaa!* denk ik 'men, het lukt niet', dus ik ga gewoon weer snacken.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 20 feb 2013 - 0:41

Haha ja ik weeg me gewoon elke dag. Weet wel wat 'ze' zeggen over maar eens per week wegen, maar ik vind het zo fijn. Op deze manier zie ik elke kleine verandering, positief of negatief.

Gisteren overigens wel een halve chocoladereep opgegeten, want daar kwam m'n vriend ineens mee thuis uit liefde. Tja. Wat doe je dan? Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmina wo 20 feb 2013 - 2:27

Ik heb vanochtend gewogen, 67.3 kg ik was verrast omdat ik vorige week alleen maandag gesport heb en de rest van de week niet. Deze week weer lekker bezig! Nog 8 kg...

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 2:42

Marin schreef:Haha ja ik weeg me gewoon elke dag. Weet wel wat 'ze' zeggen over maar eens per week wegen, maar ik vind het zo fijn. Op deze manier zie ik elke kleine verandering, positief of negatief.
Dat is wel waar, maar soms weeg je ook meer doordat je vocht vasthoudt. Of dat er een nummer 2 vastzit. Of dat je net hebt gegeten, enz. Heb je dan niet het gevoel dat je voortdurend aan 't schommelen bent?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 20 feb 2013 - 2:43

Rood schreef:
Marin schreef:Haha ja ik weeg me gewoon elke dag. Weet wel wat 'ze' zeggen over maar eens per week wegen, maar ik vind het zo fijn. Op deze manier zie ik elke kleine verandering, positief of negatief.
Dat is wel waar, maar soms weeg je ook meer doordat je vocht vasthoudt. Of dat er een nummer 2 vastzit. Of dat je net hebt gegeten, enz. Heb je dan niet het gevoel dat je voortdurend aan 't schommelen bent?

Ik weeg me gewoon elke ochtend na het wakker worden, no1 & no2, nog voor het ontbijt. Is vrij strak schema zo bij mij. Natuurlijk wisselt het wel vrij veel, maar als ik oplet met eten en goed sporten, zie ik wel duidelijk dat het wisselt naar beneden Wink
Ik vind het zelf wel fijn om die controle te hebben, als het ware.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 2:45

Ja, als je een vaste tijd doet, is dat misschien ook wel zo. Ga 't ook maar weer 'ns proberen. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 561177

Heb bv. vanochtend hardgelopen en alleen nog maar gezonde dingen gegeten vandaag. Het liefst ga ik nu op de weegschaal staan om het resultaat te zien. Maar dat kán helemaal niet. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 394967

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 20 feb 2013 - 2:47

Hahaha gewoon (mental) note maken om morgenochtend te wegen! Ik ga vanavond weer uur cardio'en dus ik ben nu alweer benieuwd naar het resultaat morgen! (Hoewel ik nooit weet of dat direct zo snel effect heeft..)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmina wo 20 feb 2013 - 2:49

Marin schreef:Hahaha gewoon (mental) note maken om morgenochtend te wegen! Ik ga vanavond weer uur cardio'en dus ik ben nu alweer benieuwd naar het resultaat morgen! (Hoewel ik nooit weet of dat direct zo snel effect heeft..)

Ik weet ook niet of je dat direct kan terugzien aan je gewicht, stiekem hoop ik van wel. angel

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Minx wo 20 feb 2013 - 2:50

Ik blijf altijd gelijk de dag nadat ik gesport heb, dus het hoeft niet veel te zeggen. Weeg ook elke dag want ja anders houd ik het niet vol.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Marin wo 20 feb 2013 - 2:52

Ja volgens mij werkt het bij mij zo dat ik de dag na het sporten nog gelijk zit, en dan de dag dáárna wat af val. Maar ik pin me daar niet op vast. Dat is een observatie die ik wel vaker heb gemaakt bij mezelf, maar geldt niet altijd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss wo 20 feb 2013 - 3:44

Ik ben in dubio of ik mijn gewicht hier ook maar eens gewoon ga neerplempen, dat praat toch een stuk makkelijker. Het is alleen mijn best kept secret en ik heb het geloof ik nog nóóit tegen iemand gezegd, dus ik vind het eng. :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 20 feb 2013 - 3:47

Bliss schreef:Ik ben in dubio of ik mijn gewicht hier ook maar eens gewoon ga neerplempen, dat praat toch een stuk makkelijker. Het is alleen mijn best kept secret en ik heb het geloof ik nog nóóit tegen iemand gezegd, dus ik vind het eng. :O
Gewoon doen. Snap het wel, was bij mij ook altijd een issue.
Wij zullen er iig niks vervelends over zeggen..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Marin wo 20 feb 2013 - 3:48

Oh heb je dat echt nog nooit gedaan, Bliss? Was me helemaal nog nooit opgevallen. Gewoon zeggen joh. Ons maakt het toch niks uit. Zie het gewoon als eigen overwinning en erkenning dat je dat durft toe te geven. En het kan alleen maar beter worden toch?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond wo 20 feb 2013 - 3:54

Toen ik 5 jaar geleden begon met Sonja Bakker was mijn startgewicht ook mijn best bewaarde geheim. Niemand mocht weten hoeveel ik had gewogen.
Nu ben ik heel eerlijk over wat ik weeg en ik ben 15 kg lichter dan 5 jaar geleden. Inmiddels is het dus ook niet bepaald geheim meer Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 3:55

Zeg het. Dikke kans dat ik hetzelfde/meer weeg en dan voel je je weer goed over jezelf. Wink

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 20 feb 2013 - 4:02

Nou, vooruit dan maar. Rood, jij weegt niet meer hoor, ik zag toevallig van de week jouw gewicht ergens staan.

Ik ben dus 1.83m en mijn startgewicht (begin dit jaar) was 95.5. Vanmorgen zat ik op 90.9. Mijn eerste doel is dus vijf kilo eraf, maar veel liever wil ik natuurlijk weer onder die 90 komen! Eind 2011 was ik al afgevallen van 96.3 naar 86 kilo, maar dat was er dus bijna allemaal weer bij aan gekomen Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 23 394967 Het liefst wil ik net onder de 80 wegen, 78 lijkt me mooi. Dat is al tien jaar geleden geloof ik dat ik dat woog en ik weet niet of het nog haalbaar is, maar ik kijk wel hoe ver ik kom.

Zo, dat is eruit.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: