Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Dat is ook zo..
Ik moet volgens mij ook ongesteld worden, dan heb ik altijd een week lang een vreetkick!
Ik moet volgens mij ook ongesteld worden, dan heb ik altijd een week lang een vreetkick!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ben een halve kilo aangekomen sinds vrijdag, valt me nog mee! En nu weer er tegenaan!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi,
Mag je hier ook aansluiten als je nog maar kilo a 2 eraf wilt? voornamelijk weer goed in vorm komen en ben al het nodige afvallen
Mag je hier ook aansluiten als je nog maar kilo a 2 eraf wilt? voornamelijk weer goed in vorm komen en ben al het nodige afvallen
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Willen afvallen is willen afvallen.. of dat nou 20 of 2 kilo is Welkom!
Hier kwam R gisteravond thuis met een dikke roomsoes met chocolade
En hij was lekker!!!
Vandaag echt een detox dag. Yoghurt, tussendoor sinaasappel, 2 plakjes volkoren brood met rookvlees, zo een appel en vanavond klein bordje pasta. Oh en liters water!
En hij was lekker!!!
Vandaag echt een detox dag. Yoghurt, tussendoor sinaasappel, 2 plakjes volkoren brood met rookvlees, zo een appel en vanavond klein bordje pasta. Oh en liters water!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Nou dan zal ik mij even voorstellen. Ik ben Jazzlyn, mama van 2 zoontjes (2 jaar en 9 maanden en jongste is 10 maanden). Ik woog voor de zwangerschappen 58,5, na de zwangerschappen 63 a 64. En in december opgelopen tot 66. Veel te veel naar mijn zin (maatje 34 al hele leven en dan is maat 36 echt erg ineens , gevoelsmatig, ik kon er geen genomen mee nemen)
2de week januari gestopt met snoepen, geen sap, weinig cola en veel sporten. Vanmorgen woog ik 58,9! Ik eet mijn hele leven al weinig (sommige zullen zeggen te weinig), het zat bij mij echt in het snoepen, sap drinken en weinig bewegen. Nu wil ik er nog af hebben. Liefste naar de 57
Elke dag fiets ik nu 45 minuten a 18 km. Moest ook van de reumatoloog dus 2 vliegen in 1 klap
2de week januari gestopt met snoepen, geen sap, weinig cola en veel sporten. Vanmorgen woog ik 58,9! Ik eet mijn hele leven al weinig (sommige zullen zeggen te weinig), het zat bij mij echt in het snoepen, sap drinken en weinig bewegen. Nu wil ik er nog af hebben. Liefste naar de 57
Elke dag fiets ik nu 45 minuten a 18 km. Moest ook van de reumatoloog dus 2 vliegen in 1 klap
Laatst aangepast door Jazzlyn op di 12 feb 2013 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
Lijkt me echt verschrikkelijk om maat 36 te hebben na 2 kinderen.
Ik geef je groot gelijk hoor dat je je oude figuur terug wil. Maar er zijn hier ook meiden met 46+. Hoe moeten die zich dan wel niet voelen.
Ik geef je groot gelijk hoor dat je je oude figuur terug wil. Maar er zijn hier ook meiden met 46+. Hoe moeten die zich dan wel niet voelen.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Het is wat je gewend bent (daarmee bedoel ik je bouw, waar je vanaf komt etc). Andere mensen met maat 40 of 42 vind ik bijvoorbeeld niet dik. Mijzelf wel met 66 of 64(ben ook heel slank gebouwd qua botten etc).Nathalie schreef:Lijkt me echt verschrikkelijk om maat 36 te hebben na 2 kinderen.
Als ik in de spiegel kijk en niet tevreden ben/niet goed in mijn vel, dan ga ik daar mee aan de slag. En die kinderen ja, moet dat een reden zijn zwaarder te zijn, of genoegen te nemen met een minder figuur?
Jazzlyn- Prater
xxjojootjexx schreef:Willen afvallen is willen afvallen.. of dat nou 20 of 2 kilo is Welkom!
En hij was lekker!!!
Haha, ben blij dat ik zulke dingen echt niet lekker vind. Het lijkt me zo moeilijk als je dat graag eet om te weerstaan! Ik eet geen gebak/pannekoeken/slagroomdingen etc. Vreselijk vies (vind ik dus). Dat is in mijn voordeel
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:xxjojootjexx schreef:Willen afvallen is willen afvallen.. of dat nou 20 of 2 kilo is Welkom!
En hij was lekker!!!
Haha, ben blij dat ik zulke dingen echt niet lekker vind. Het lijkt me zo moeilijk als je dat graag eet om te weerstaan! Ik eet geen gebak/pannekoeken/slagroomdingen etc. Vreselijk vies (vind ik dus). Dat is in mijn voordeel
Dat zou ik ook willen, dat ik dat niet lekker vind. Maar ik vind dus echt serieus alle ongezonde dingen erg lekker.. haha..
@Nathalie: En daarom zou Jazzlyn hier niet mogen schrijven?
xxjojootjexx- Kletskop
Inmiddels 2,6 kilo lichter! Het gaat goed, zowel qua eten als qua hardlopen. Gaat lekker zo, dus ik ga voorlopig nog lekker even door. Er moet minstens nog een keer hetzelfde af en het liefst nog een beetje meer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedzo Lady! Ik ben niet goed bezig geweest de afgelopen dagen, sinds gisteren weer er tegenaan hopelijk snel onder de 73!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Zo vanaf vandaag eetweek, er was vandaag 4 ons af had ik wel verwacht omdat ik maandag gesport had en dan de dag erna meestal stil sta.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik was vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gisteren. ik snap er niks van!
Lady4- Ratel
Dat is balen Lady. Misschien wat minder vaak wegen? Ik snap nooit zo goed dat mensen het hebben over halve kilo's afvallen e.d. wat bij mij schommelt dat altijd wel een beetje. Maar goed, ik ben er ook niet mee bezig en ook niet bezig met afvallen dus ik let er ook niet zo op.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik weeg ook bijna elke dag lady. Soms kun je ineens een halve kilo etc aankomen. Is 1,5 kilo wel vrij veel, wellicht veel gedronken?
wellicht ongesteld worden?
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Ik weeg ook bijna elke dag lady. Soms kun je ineens een halve kilo etc aankomen. Is 1,5 kilo wel vrij veel, wellicht veel gedronken?
Of al even geen grote boodschap gedaan?
Ik weeg ook elke dag, en inderdaad, dat verschilt echt vaak. Maar daar moet je niet te veel mee zitten, want het kan aan zooooooveel dingen liggen. Je moet het eigenlijk per week bekijken, dan kan je concluderen of het afvallen (niet) goed gaat.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Gisteren wel veel gedronken ja, en hardgelopen. Ik maar me er niet echt druk om, maar baalde wel een beetje. Maar ik schommel over het algemeen ook wel, dus het kan goed zijn dat het morgen of overmorgen weer meevalt. Ik zie aan mijn lichaam ook heel goed of ik aankom of afval.
Lady4- Ratel
Gisteren wel veel gedronken ja, en hardgelopen. Ik maar me er niet echt druk om, maar baalde wel een beetje. Maar ik schommel over het algemeen ook wel, dus het kan goed zijn dat het morgen of overmorgen weer meevalt. Ik zie aan mijn lichaam ook heel goed of ik aankom of afval.
Lady4- Ratel
Gisteren overdag een hele goede dag gehad. Alleen nam mijn vriend me weer mee uit eten naar mijn favoriete restaurant, alvast voor Valentijnsdag! Vandaag dus maar weer op rantsoen..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Leuk Fortissimo! Wat heb je gegeten?
Ik ga vanavond uit eten met m'n vriend in een Tapas restaurant. Heb er heel veel zin in, maar zal wel morgen dan wel een stuk zwaarder zijn.
Ik ga vanavond uit eten met m'n vriend in een Tapas restaurant. Heb er heel veel zin in, maar zal wel morgen dan wel een stuk zwaarder zijn.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Vet lekkere pizza...
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wel lief ,
ik deed even een dansje vanochtend eindelijk is die k... 85 van de weegschaal verdwenen dat heeft echt lang geduurd
ik deed even een dansje vanochtend eindelijk is die k... 85 van de weegschaal verdwenen dat heeft echt lang geduurd
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Wel lief ,
Je haalt mij gewoon in!!
xxjojootjexx- Kletskop
Ik dieet niet echt maar probeer wel nog steeds de laatste paar kilo's eraf te krijgen. Ik ging net op de weegschaal staan en die gaf 66,7 aan! En dat heb ik al heul lang niet meer gewogen!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hoi! Hoe is het hier? Ik val ineens heel hard af! Aan mijn eetpatroon niet veel aangepast. Gister geen ontbijt. 3 koppen thee 2 boterhammen, 1 cupcake en als avondeten Varkenshaasje met sperzieboontje en pepersaus. Vrij netjes voor mijn doen. Eerst ging er per dag zon 100 gr. af soms 200 gram. Maar de laatste 4 dagen val ik zon 300 gram a 400 per dag af. Woog net 57,9! Meer eten heb ik niet echt behoefte aan, zit vol genoeg. (dit at ik altijd al alleen veel snoepen erbij)
Jazzlyn- Prater
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.