Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 21 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Burn ma 11 feb 2013 - 11:15

Dat is ook zo..
Ik moet volgens mij ook ongesteld worden, dan heb ik altijd een week lang een vreetkick!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 21 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 11 feb 2013 - 19:14

Ben een halve kilo aangekomen sinds vrijdag, valt me nog mee! En nu weer er tegenaan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jazzlyn di 12 feb 2013 - 2:21

Hoi,

Mag je hier ook aansluiten als je nog maar kilo a 2 eraf wilt? voornamelijk weer goed in vorm komen en ben al het nodige afvallen smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  xxjojootjexx di 12 feb 2013 - 3:27

Willen afvallen is willen afvallen.. of dat nou 20 of 2 kilo is Wink Welkom!

Hier kwam R gisteravond thuis met een dikke roomsoes met chocolade :shock:
En hij was lekker!!! Yes

Vandaag echt een detox dag. Yoghurt, tussendoor sinaasappel, 2 plakjes volkoren brood met rookvlees, zo een appel en vanavond klein bordje pasta. Oh en liters water!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jazzlyn di 12 feb 2013 - 3:35

Nou dan zal ik mij even voorstellen. Ik ben Jazzlyn, mama van 2 zoontjes (2 jaar en 9 maanden en jongste is 10 maanden). Ik woog voor de zwangerschappen 58,5, na de zwangerschappen 63 a 64. En in december opgelopen tot 66. Veel te veel naar mijn zin (maatje 34 al hele leven en dan is maat 36 echt erg ineens , gevoelsmatig, ik kon er geen genomen mee nemen)

2de week januari gestopt met snoepen, geen sap, weinig cola en veel sporten. Vanmorgen woog ik 58,9! Ik eet mijn hele leven al weinig (sommige zullen zeggen te weinig), het zat bij mij echt in het snoepen, sap drinken en weinig bewegen. Nu wil ik er nog af hebben. Liefste naar de 57 smile

Elke dag fiets ik nu 45 minuten a 18 km. Moest ook van de reumatoloog dus 2 vliegen in 1 klap Laughing

Laatst aangepast door Jazzlyn op di 12 feb 2013 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Nathalie di 12 feb 2013 - 3:55

Lijkt me echt verschrikkelijk om maat 36 te hebben na 2 kinderen.

Ik geef je groot gelijk hoor dat je je oude figuur terug wil. Maar er zijn hier ook meiden met 46+. Hoe moeten die zich dan wel niet voelen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Jazzlyn di 12 feb 2013 - 3:58

Nathalie schreef:Lijkt me echt verschrikkelijk om maat 36 te hebben na 2 kinderen.

Ik geef je groot gelijk hoor dat je je oude figuur terug wil. Maar er zijn hier ook meiden met 46+. Hoe moeten die zich dan wel niet voelen.
Het is wat je gewend bent (daarmee bedoel ik je bouw, waar je vanaf komt etc). Andere mensen met maat 40 of 42 vind ik bijvoorbeeld niet dik. Mijzelf wel met 66 of 64(ben ook heel slank gebouwd qua botten etc).

Als ik in de spiegel kijk en niet tevreden ben/niet goed in mijn vel, dan ga ik daar mee aan de slag. En die kinderen ja, moet dat een reden zijn zwaarder te zijn, of genoegen te nemen met een minder figuur? smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn di 12 feb 2013 - 4:04

xxjojootjexx schreef:Willen afvallen is willen afvallen.. of dat nou 20 of 2 kilo is Wink Welkom!

En hij was lekker!!! Yes

Haha, ben blij dat ik zulke dingen echt niet lekker vind. Het lijkt me zo moeilijk als je dat graag eet om te weerstaan! Ik eet geen gebak/pannekoeken/slagroomdingen etc. Vreselijk vies (vind ik dus). Dat is in mijn voordeel Razz
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx di 12 feb 2013 - 4:15

Jazzlyn schreef:
xxjojootjexx schreef:Willen afvallen is willen afvallen.. of dat nou 20 of 2 kilo is Wink Welkom!

En hij was lekker!!! Yes

Haha, ben blij dat ik zulke dingen echt niet lekker vind. Het lijkt me zo moeilijk als je dat graag eet om te weerstaan! Ik eet geen gebak/pannekoeken/slagroomdingen etc. Vreselijk vies (vind ik dus). Dat is in mijn voordeel Razz

Dat zou ik ook willen, dat ik dat niet lekker vind. Maar ik vind dus echt serieus alle ongezonde dingen erg lekker.. haha..

@Nathalie: En daarom zou Jazzlyn hier niet mogen schrijven?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 di 12 feb 2013 - 4:25

Inmiddels 2,6 kilo lichter! Het gaat goed, zowel qua eten als qua hardlopen. Gaat lekker zo, dus ik ga voorlopig nog lekker even door. Er moet minstens nog een keer hetzelfde af en het liefst nog een beetje meer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Charles di 12 feb 2013 - 4:29

Goedzo Lady! Ik ben niet goed bezig geweest de afgelopen dagen, sinds gisteren weer er tegenaan hopelijk snel onder de 73!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Minx di 12 feb 2013 - 22:23

Zo vanaf vandaag eetweek, er was vandaag 4 ons af smile had ik wel verwacht omdat ik maandag gesport had en dan de dag erna meestal stil sta.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lady4 wo 13 feb 2013 - 1:34

Ik was vandaag anderhalve kilo zwaarder dan gisteren. thumbdown ik snap er niks van!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Benthe wo 13 feb 2013 - 1:42

Dat is balen Lady. Misschien wat minder vaak wegen? Ik snap nooit zo goed dat mensen het hebben over halve kilo's afvallen e.d. wat bij mij schommelt dat altijd wel een beetje. Maar goed, ik ben er ook niet mee bezig en ook niet bezig met afvallen dus ik let er ook niet zo op.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Jazzlyn wo 13 feb 2013 - 2:44

Ik weeg ook bijna elke dag lady. Soms kun je ineens een halve kilo etc aankomen. Is 1,5 kilo wel vrij veel, wellicht veel gedronken?

wellicht ongesteld worden?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Chocoholic wo 13 feb 2013 - 3:04

Jazzlyn schreef:Ik weeg ook bijna elke dag lady. Soms kun je ineens een halve kilo etc aankomen. Is 1,5 kilo wel vrij veel, wellicht veel gedronken?

wellicht ongesteld worden?

Of al even geen grote boodschap gedaan? Wink

Ik weeg ook elke dag, en inderdaad, dat verschilt echt vaak. Maar daar moet je niet te veel mee zitten, want het kan aan zooooooveel dingen liggen. Je moet het eigenlijk per week bekijken, dan kan je concluderen of het afvallen (niet) goed gaat.

Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Lady4 wo 13 feb 2013 - 10:55

Gisteren wel veel gedronken ja, en hardgelopen. Ik maar me er niet echt druk om, maar baalde wel een beetje. Maar ik schommel over het algemeen ook wel, dus het kan goed zijn dat het morgen of overmorgen weer meevalt. Ik zie aan mijn lichaam ook heel goed of ik aankom of afval.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 13 feb 2013 - 10:56

Gisteren wel veel gedronken ja, en hardgelopen. Ik maar me er niet echt druk om, maar baalde wel een beetje. Maar ik schommel over het algemeen ook wel, dus het kan goed zijn dat het morgen of overmorgen weer meevalt. Ik zie aan mijn lichaam ook heel goed of ik aankom of afval.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Fortissimo wo 13 feb 2013 - 21:36

Gisteren overdag een hele goede dag gehad. Alleen nam mijn vriend me weer mee uit eten naar mijn favoriete restaurant, alvast voor Valentijnsdag! Vandaag dus maar weer op rantsoen..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Chocoholic wo 13 feb 2013 - 21:52

Leuk Fortissimo! Wat heb je gegeten?

Ik ga vanavond uit eten met m'n vriend in een Tapas restaurant. Heb er heel veel zin in, maar zal wel morgen dan wel een stuk zwaarder zijn.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Fortissimo wo 13 feb 2013 - 21:58

Vet lekkere pizza... I love you
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Minx wo 13 feb 2013 - 22:36

Wel lief smile,

ik deed even een dansje vanochtend eindelijk is die k... 85 van de weegschaal verdwenen dat heeft echt lang geduurd :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  xxjojootjexx wo 13 feb 2013 - 22:37

Minx schreef:Wel lief smile,

ik deed even een dansje vanochtend eindelijk is die k... 85 van de weegschaal verdwenen dat heeft echt lang geduurd :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:

Je haalt mij gewoon in!!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle do 14 feb 2013 - 21:57

Ik dieet niet echt maar probeer wel nog steeds de laatste paar kilo's eraf te krijgen. Ik ging net op de weegschaal staan en die gaf 66,7 aan! En dat heb ik al heul lang niet meer gewogen! :cheering:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Jazzlyn do 14 feb 2013 - 22:08

Hoi! Hoe is het hier? Ik val ineens heel hard af! Aan mijn eetpatroon niet veel aangepast. Gister geen ontbijt. 3 koppen thee 2 boterhammen, 1 cupcake en als avondeten Varkenshaasje met sperzieboontje en pepersaus. Vrij netjes voor mijn doen. Eerst ging er per dag zon 100 gr. af soms 200 gram. Maar de laatste 4 dagen val ik zon 300 gram a 400 per dag af. Woog net 57,9! Meer eten heb ik niet echt behoefte aan, zit vol genoeg. (dit at ik altijd al alleen veel snoepen erbij)
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: