Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Weer aangekomen Morgen eerst nieuwe batterijen voor mijn weegschaal halen, hij geeft eerst een aantal keer "lo" aan, hopelijk ligt het daaraan.
Gast- Gast
Ik ben ook aangekomen.
Heb m'n chocola ed geschrapt, hele week niet gesnoept en toch aangekomen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Stom he?Arwyn schreef:Ik ben ook aangekomen.
Gast- Gast
Arwyn- Ratel
Eet je dan niet te weinig, waardoor het eten wordt opgeslagen als vetreserve?
Ik zou dat even in de gaten houden. Blijf regelmatig eten en bewegen.
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
@FL ligt er helemaal aan welke shakes je gaat doen en welke manier.
Hier een lieve schaal vanochtend. Was er erg blij mee maar het is natuurlijk nog steeds niet de officiële meting. die is dinsdag pas.
Hier een lieve schaal vanochtend. Was er erg blij mee maar het is natuurlijk nog steeds niet de officiële meting. die is dinsdag pas.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hee ik had even een gedachtengang vanmorgen die misschien op mij slaat maar ook stofzuiger misschien?
Als je t warm hebt, verbrand je toch meer calorieën? En als je t koud hebt, heeft je lichaam die energie toch nodig om zichzelf warm te houden?
Het is nu natuurlijk al twee tot drie weken ijskoud. Vandaar dat t misschien beetje stagneert? Je lichaam heeft die energie gewoon nodig om zichzelf warm te houden.
Bij ons thuis is t althans drie weken lang ijs en ijskoud geweest. Zo'n 15 tot 17 graden. Verwarming 'mag' niet hoger ivm de hoge kosten die we al hebben (klote hoekwoning etc).
En nu sinds een paar dagen heb ik er helemaal schijt aan, heb t zo gehad met die kou, fuck de verwarming, ik zet m zodat het iig warmer is dan 18 a 19 graden. Eindelijk voel ik me weer op normale temperatuur en geen ijsblokje. En nu val ik ineens wel af.
Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik denk dat er ook wel iets van een waarheid in zit. Het is echt koud buiten dus je lichaam gaat vast in een soort spaarstand.
Antibes weet hier vast een mooi wetenschappelijk antwoord op.
Als je t warm hebt, verbrand je toch meer calorieën? En als je t koud hebt, heeft je lichaam die energie toch nodig om zichzelf warm te houden?
Het is nu natuurlijk al twee tot drie weken ijskoud. Vandaar dat t misschien beetje stagneert? Je lichaam heeft die energie gewoon nodig om zichzelf warm te houden.
Bij ons thuis is t althans drie weken lang ijs en ijskoud geweest. Zo'n 15 tot 17 graden. Verwarming 'mag' niet hoger ivm de hoge kosten die we al hebben (klote hoekwoning etc).
En nu sinds een paar dagen heb ik er helemaal schijt aan, heb t zo gehad met die kou, fuck de verwarming, ik zet m zodat het iig warmer is dan 18 a 19 graden. Eindelijk voel ik me weer op normale temperatuur en geen ijsblokje. En nu val ik ineens wel af.
Het zal wel toeval zijn hoor, maar ik denk dat er ook wel iets van een waarheid in zit. Het is echt koud buiten dus je lichaam gaat vast in een soort spaarstand.
Antibes weet hier vast een mooi wetenschappelijk antwoord op.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als je het koud hebt verbrand je toch meer? Aangezien je lichaam dan aan de slag moet om zichzelf warm te houden?
Gast- Gast
Hmm daar zit ook wel wat in. Maar misschien verbrand je dan andere stoffen en geen vet? Want vet heeft je lichaam nodig voor de warmte.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, dat kan natuurlijk ook, dat je lijf extra spaart voor isolatie.
Ik denk dat iets met richtlijnen wat en hoeveel ik moet eten beter werkt. Overdag heb ik meestal niet eens trek, dat komt 's avonds pas. Heb nu ook nog niet ontbeten, alleen koffie op. Alsof overdag eten een soort niet in mijn systeem zit.
Moet er s morgens echt bij nadenken dat ik moet eten.
Ik denk dat iets met richtlijnen wat en hoeveel ik moet eten beter werkt. Overdag heb ik meestal niet eens trek, dat komt 's avonds pas. Heb nu ook nog niet ontbeten, alleen koffie op. Alsof overdag eten een soort niet in mijn systeem zit.
Moet er s morgens echt bij nadenken dat ik moet eten.
Gast- Gast
Ik kan dat ook slecht, ontbijten. Het scheelt dat ik pas om 9.00 op sta, dat helpt al. En dan neem ik een koffie en glas water en een bakje yoghurt zonder iets. Dat is m'n ontbijt en dat werkt prima.
Marin- Lady Post-a-lot
bluppie schreef:Eet je dan niet te weinig, waardoor het eten wordt opgeslagen als vetreserve?
Nee hoor, ik eet voldoende!
Heb om de 2uur pauze op 't werk en dan eet ik wat.
Op een dag eet ik 4 boterhammen, een appel, een normale portie avondeten, soms een plakje ontbijtkoek of een kop soep tussendoor of bij de lunch en 's middags vaak zo'n pakje Time Out koekjes (oké, die zijn misschien niet zo heel goed). Verder drink ik de hele dag water en thee zonder suiker.
Lijkt mij prima toch?
Arwyn- Ratel
Pfoei ik eet dus niet zo vaak brood meer (ben al geen brood fan en ik eet veel koolhydraatarm) en ik had net als lunch twee volkoren pistoletjes, eentje met kip en eentje met osseworst. En ik zit me toch vol!! Ben t niet meer gewend denk ik. Ben ook benieuwd na hoe lang ik nu weer honger krijg.
Marin- Lady Post-a-lot
Mehh.. gisteren een erg goede dag gehad totdat ik thuis kwam om 22:00u. Ik was enorm chagrijnig voor ik weg ging en zei tegen mijn vriend dat ik me vol wilde proppen met lekkere chocolademelk en bananensoezen en met hem op de bank wilde zitten etc. Zo'n bui. Kom ik thuis, heeft de schat een chocolademuffin gekocht omdat ik zo verdrietig was. Weg goede dag!
En krijg ik net een berichtje; We gaan vanavond uit eten, ik neem je mee. Zo sluit ik mijn week goed af! Haha. Dus overdag maar rustig aan gedaan wat eten betreft om zo de boel een beetje te compenseren en vanavond maar extra groente nemen.
En krijg ik net een berichtje; We gaan vanavond uit eten, ik neem je mee. Zo sluit ik mijn week goed af! Haha. Dus overdag maar rustig aan gedaan wat eten betreft om zo de boel een beetje te compenseren en vanavond maar extra groente nemen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wel lief, en af en toe moet je dat ook doen. Vanavond gewoon verstandig kiezen dan komt het vast goed.
Minx- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Als je het koud hebt verbrand je toch meer? Aangezien je lichaam dan aan de slag moet om zichzelf warm te houden?
Volgens mij verbrand je idd meer als je het koud hebt!
Al gaat dat voor mij niet op; heb het altijd koud en dat afvallen schiet voor geen meter op Oh en ik heb vanmorgen gezondigd met een mini-Twix.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
@Fortissimo: Dat vind ik echt heel lief van je vriend! Was het nog gelukt om je 'in te houden' tijdens het uiten gaan?
Ik woog vanochtend 73,7 dus er gaat nog steeds gewicht vanaf! Hoe weet ik niet, want ik heb al sinds het friet-incident niet meer gesport doordat ik het zo druk had met het leren voor mijn examen, en ik heb gewoon elke avond voor het slapen nog een (klein) bolletje met hagelslag naar binnen gewerkt. Plus dat ik vandaag ook nog eens ongesteld ben geworden, maar dat lijkt dus geen invloed te hebben op het gewicht (wat ik altijd wel dacht). Anyway, ik ga vandaag een start maken met het leren voor een ander examen, maar vanavond wel de tijd nemen om weer eens te gaan crosstrainen. Ik heb er zin in! Even m'n lichaam weer aan het werk zetten.
Ik woog vanochtend 73,7 dus er gaat nog steeds gewicht vanaf! Hoe weet ik niet, want ik heb al sinds het friet-incident niet meer gesport doordat ik het zo druk had met het leren voor mijn examen, en ik heb gewoon elke avond voor het slapen nog een (klein) bolletje met hagelslag naar binnen gewerkt. Plus dat ik vandaag ook nog eens ongesteld ben geworden, maar dat lijkt dus geen invloed te hebben op het gewicht (wat ik altijd wel dacht). Anyway, ik ga vandaag een start maken met het leren voor een ander examen, maar vanavond wel de tijd nemen om weer eens te gaan crosstrainen. Ik heb er zin in! Even m'n lichaam weer aan het werk zetten.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Inderdaad, in de kou verbrand je meer. Mede daarom is zwemmen (niet in een warm bad dus) zo effectief. Hoewel ik het net als Bliss altijd koud heb ivm de mensen om me heen.. En dat terwijl ik zoveel schildklierhormoon slik dat ik een straalkacheltje zou moeten zijn!
Mijn weegschaal zei 90,6 net. Ik wil zooo graag door die grens en weer in de tachtig komen! Hopelijk deze week..
Mijn weegschaal zei 90,6 net. Ik wil zooo graag door die grens en weer in de tachtig komen! Hopelijk deze week..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes, kijk je uit dat je niet te hard gaat? Mijn ervaring is toch dat wat er snel af gaat er ook snel weer aan komt.
Ik heb een slechte dag gehad, maar wel heerlijk gegeten muhaha. Geluncht buiten de deur én een driegangendiner incl. toetje met chocoladecake, -mousse etc. De schade check ik maandagochtend op de weegschaal...
Ik heb een slechte dag gehad, maar wel heerlijk gegeten muhaha. Geluncht buiten de deur én een driegangendiner incl. toetje met chocoladecake, -mousse etc. De schade check ik maandagochtend op de weegschaal...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Gisteren zat ik weer op 58,7. Ik ga niet meer iedere dag wegen (neem ik me voor), schept alleen maar verwarring.
Gister alleen geen gezonde dag gehad, bij mijn ouders gegeten.
Edit: Toch even op de weegschaal gestaan . Niet eens naakt, en heb al 2 bakken koffie op. 58,6 kg
Gister alleen geen gezonde dag gehad, bij mijn ouders gegeten.
Edit: Toch even op de weegschaal gestaan . Niet eens naakt, en heb al 2 bakken koffie op. 58,6 kg
Gast- Gast
Lief dat je meedenkt hoor Bliss, maar ik heb bewust voor een strenger dieet gekozen en ben dus hartstikke blij met 1,5kg per week, helemaal omdat het begin meestal het makkelijkst gaat. En ken inmiddels genoeg meiden die het strenger deden en al maanden op gewicht blijven na goed opbouwen, dus ik ga daar gewoon vanuit.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
@Bliss: Oeh, lekker! Dat klinkt als een heerlijke eet dag. Gewoon nu weer wat strenger zijn, dan kan zoiets echt wel een keer tussendoor. (Dat heb ik ook gemerkt na een avondje friet )
@Stofzuiger: Elke dag op de weegschaal staan trekt sowieso vaak verwarring, omdat het aan zoooooveel dingetjes kan liggen waardoor je ineens lichter of zwaarder bent. Dus ik zou daar niet elke keer conclusies uit trekken, maar eerder dit per week bekijken. Als je dan nog niks bent afgevallen weet je dat je iets zal moeten aanpassen. Maar ik moet zeggen; jij hebt geen overgewicht, zelfs slank volgens mij, dus dan gaat het afvallen (op de gezonde manier) vaak een stuk moeilijker/langzamer.
Ik stond vanochtend weer op de weegschaal en was 200 gram zwaarder dan gisteren, en dat had ik precies verwacht; gisteravond weer gesport namelijk. Nu heb ik even op internet gekeken waar dit precies aan kan liggen en dit volgende heb ik van een ander forum gejat: "Waar het aan ligt is dat je spieren na het sporten weer moeten herstellen en hierbij trekken ze vocht aan. Je houdt dus de ochtend na het sporten vaak vocht vast. " En dat klinkt heel aannemelijk
@Stofzuiger: Elke dag op de weegschaal staan trekt sowieso vaak verwarring, omdat het aan zoooooveel dingetjes kan liggen waardoor je ineens lichter of zwaarder bent. Dus ik zou daar niet elke keer conclusies uit trekken, maar eerder dit per week bekijken. Als je dan nog niks bent afgevallen weet je dat je iets zal moeten aanpassen. Maar ik moet zeggen; jij hebt geen overgewicht, zelfs slank volgens mij, dus dan gaat het afvallen (op de gezonde manier) vaak een stuk moeilijker/langzamer.
Ik stond vanochtend weer op de weegschaal en was 200 gram zwaarder dan gisteren, en dat had ik precies verwacht; gisteravond weer gesport namelijk. Nu heb ik even op internet gekeken waar dit precies aan kan liggen en dit volgende heb ik van een ander forum gejat: "Waar het aan ligt is dat je spieren na het sporten weer moeten herstellen en hierbij trekken ze vocht aan. Je houdt dus de ochtend na het sporten vaak vocht vast. " En dat klinkt heel aannemelijk
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik ben ook na het sporten altijd zwaarder, de dag erna is het er weer van af,
Wat fijn dat je daar al op zit antibes, dan weet je ook waar je het voor doet. Ga voor je duimen dat we snel onder de 90 zitten.
Wat fijn dat je daar al op zit antibes, dan weet je ook waar je het voor doet. Ga voor je duimen dat we snel onder de 90 zitten.
Minx- Lady Post-a-lot
Zooo ik ben weer lekker tekeer gegaan op de crosstrainer. Ik zei net tegen m'n vriend dat ik voorheen sporten altijd zo vervelend vond omdat ik zo'n druk op m'n borst kreeg, maar m'n conditie is nu zo veel verbeterd in die paar maanden. Ik vind t echt leuk om te merken dat ik nu makkelijk 25 minuten mezelf echt kan geven. Motiveert wel!
Gisteren zijn ze uiteten geweest en ja ik heb wel brood me aioli gegeten. En toen als voorafje ook nog veel brood met antipasti, allemaal vleeswaren en kaas. En toen zat ik gewoon al ZO vol. Iedereen nam nog een pizza daarna maar ik had echt t idee dat ik dat niet ging opeten en dus heb ik heel gezond voor een kleine salade gekozen en nog twee bruschette. Die laatste waren overigens niet lekker en zelfs een kleine salade was nog te veel. Dus ik vond t wel goed van mezelf!
En vanmiddag ga ik iets bakken (want ik zeg al maanden tegen m'n vriend dat ik iets lekkers voor m ga bakken). Maar ik ga maar niet iets al te ongezonds maken dus heb gekozen voor banana nut bread. Zonder frosting (jammer want daar heb ik enorme zin in).
En morgen maar weer wegen! Volgens mij klopt die theorie van dag na sporten bij mij ook.
Gisteren zijn ze uiteten geweest en ja ik heb wel brood me aioli gegeten. En toen als voorafje ook nog veel brood met antipasti, allemaal vleeswaren en kaas. En toen zat ik gewoon al ZO vol. Iedereen nam nog een pizza daarna maar ik had echt t idee dat ik dat niet ging opeten en dus heb ik heel gezond voor een kleine salade gekozen en nog twee bruschette. Die laatste waren overigens niet lekker en zelfs een kleine salade was nog te veel. Dus ik vond t wel goed van mezelf!
En vanmiddag ga ik iets bakken (want ik zeg al maanden tegen m'n vriend dat ik iets lekkers voor m ga bakken). Maar ik ga maar niet iets al te ongezonds maken dus heb gekozen voor banana nut bread. Zonder frosting (jammer want daar heb ik enorme zin in).
En morgen maar weer wegen! Volgens mij klopt die theorie van dag na sporten bij mij ook.
Marin- Lady Post-a-lot
Na nu precies 2 week bezig te zijn, 2 kilo kwijt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.