Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
xxjojootjexx schreef:De thee die ik drink is max 2 glazen per dag, valt mee. Verder alleen water.
En ik eet nog wel wat suiker hoor, het is alleen veeeeel minder. Voorheen elke dag minstens 1 of 2 glazen cola, koekje als tussendoortje, 's avonds stukje chocola. Nu alleen 's avonds nog 1 koekje bij de thee.
En doe ook nog wel eens hagelslag/pasta op brood. Elke morgen eet ik yoghurt met musli, daar zitten ook suikers in.
fruit eet je ook gewoon toch?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt.Minx schreef:xxjojootjexx schreef:De thee die ik drink is max 2 glazen per dag, valt mee. Verder alleen water.
En ik eet nog wel wat suiker hoor, het is alleen veeeeel minder. Voorheen elke dag minstens 1 of 2 glazen cola, koekje als tussendoortje, 's avonds stukje chocola. Nu alleen 's avonds nog 1 koekje bij de thee.
En doe ook nog wel eens hagelslag/pasta op brood. Elke morgen eet ik yoghurt met musli, daar zitten ook suikers in.
fruit eet je ook gewoon toch?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Minx, ik las net je post in het cb topic.
Topper!
Topper!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ah,sorry,mijn fout. He het gewoon verkeerd begrepen denk ik. Dacht dat je bedoelde helemaal geen suikers meer.
Hoop in ieder geval dat je snel van je klachten af bent
Hoop in ieder geval dat je snel van je klachten af bent
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Jojootje, het lijkt mij dat je gewoon kei goed bezig bent, raar joh dat je zoveel bijwerkingen hebt! Ik heb in het begin ook vaak last van het 'tekort' aan suiker (is niet gek als je normaal gezien elke dag een chocolade reep naar binnen werkt ) maar op een gegeven moment went je lichaam eraan. Hoe lang ben je nu bezig met gezond doen/sporten?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Jojootje: Ik heb ook regelmatig last van hoofdpijn nu ik wil afvallen. Gelukkig helpen paracetamol wel, maar normaal heb ik nooit hoofdpijn, dus ik word er niet vrolijk van. En vorige week was ik ook extreem chagerijnig, maar dat had er meer mee te maken dat ik ondanks dat 17 dagen dieet NIETS afviel.
Dus ik ga nu verder op een andere manier.
Dus ik ga nu verder op een andere manier.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik meld me af. Merk dat afvallen me meer energie kost, en dat heb ik al niet. En echt makkelijk gaat het ook niet, ik geef het op.
Ben nu een paar dagen weer 'normaal' aan het eten, en gelijk niet meer ongesteld, dat is heel fijn. Nu hopen dat de haaruitval en vermoeidheid ook een beetje bij trekt en ik mijn gewicht kan accepteren.
Veel succes iedereen!
Ben nu een paar dagen weer 'normaal' aan het eten, en gelijk niet meer ongesteld, dat is heel fijn. Nu hopen dat de haaruitval en vermoeidheid ook een beetje bij trekt en ik mijn gewicht kan accepteren.
Veel succes iedereen!
Gast- Gast
Verstandige beslissing, Stofzuiger! Ik maakte me al een beetje zorgen, omdat je al zo slank bent. Eet smakelijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Blond, ik kan me voorstellen dat je daar enorm chagrijnig van werd! Hier klagen we al als er een weekje wat minder af gaat/stagneert.
Stofzuiger, goede beslissing! Luisteren naar je lichaam is belangrijk.
Stofzuiger, goede beslissing! Luisteren naar je lichaam is belangrijk.
Chocoholic- Prater
Goede beslissing stofzuiger. Andere dingen zijn belangrijker en je bent inderdaad al erg slank, ook al zul je dat zelf niet zo ervaren.
Ik ben vandaag precies 4 kilo afgevallen, zo blij om! Pas alweer één oude broek en heb het weekend best gezondigd.
Ik ben vandaag precies 4 kilo afgevallen, zo blij om! Pas alweer één oude broek en heb het weekend best gezondigd.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wat fijn en die broek is natuurlijk helemaal lekker
Stofzuiger ik vind het een goede beslissing. Voelde hem al wel een beetje aankomen. Jij bent nu eerst belangrijk.
Stofzuiger ik vind het een goede beslissing. Voelde hem al wel een beetje aankomen. Jij bent nu eerst belangrijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben begonnen op 72,6, vanmorgen tikte de weegschaal 70,1 aan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedzo burn!!!!!!!!!!!!!!!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
wat fijn bijna onder de 70
Ik eet nu voor het eerst in 2 weken weer wat vasts en wat is dat lekker zeg
Ik eet nu voor het eerst in 2 weken weer wat vasts en wat is dat lekker zeg
Minx- Lady Post-a-lot
Burn, wat fijn!
Minx, wat is het geworden?
Vandaag weer 100 gram minder. Maar vanavond uit eten met een vriendin, dus ik vrees voor morgenochtend.
Minx, wat is het geworden?
Vandaag weer 100 gram minder. Maar vanavond uit eten met een vriendin, dus ik vrees voor morgenochtend.
Chocoholic- Prater
Pfffffffffff, GODDANK zeg! Vanochtend 89,5. Eeeeeeeeeeeeindelijk, (hing al twee weken op 90.3/5/7) die grens door!
Geloofde het heel even niet toen ik op de weegschaal stond haha..
Geloofde het heel even niet toen ik op de weegschaal stond haha..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
JAaAAAA wat fijn
Ik had een chocolade reep haha heerlijk, vanavond de peanut crunch uitproberen.
Mijn weegschaal stond vanochtend op 86,2 dat betekend dat ik sinds de zomer officieel 10 kg kwijt ben waarvan 7,2 met cb. Ik ga dus vrolijk verder. Heb bedacht dat ik op 10 maart max 80 kg wil wegen. Dat is op zich te doen dat is zo;n 2 ons per dag en dat val ik wel af in dit tempo.
Ik had een chocolade reep haha heerlijk, vanavond de peanut crunch uitproberen.
Mijn weegschaal stond vanochtend op 86,2 dat betekend dat ik sinds de zomer officieel 10 kg kwijt ben waarvan 7,2 met cb. Ik ga dus vrolijk verder. Heb bedacht dat ik op 10 maart max 80 kg wil wegen. Dat is op zich te doen dat is zo;n 2 ons per dag en dat val ik wel af in dit tempo.
Minx- Lady Post-a-lot
Haha, WOW, jij vliegt mij voorbij gewoon! Wat gaat het goed daar! Las ook dat je absoluut niets vasts gegeten had, hence helemaal niets gesmokkeld? Dat vind ik écht écht écht heel knap hoor. Zet hem op! En 10 kg, wauw, super zeg! Ik heb nu 86,5 als volgende mijlpaal, dat zou voor mij ook 10 kg betekenen..
Ik hoop dat je die 80 snel haalt! En als je hem niet haalt in die 4 weken, niet balen he.. Kijk hoe hard je al gaat! Ik weet niet wat werkt voor jou hoor, maar niet teveel willen qua doelen, het kan beter mee- dan tegenvallen wat dat betreft (bij mij altijd).
Vind het echt superknap wat je doet!
Ik hoop dat je die 80 snel haalt! En als je hem niet haalt in die 4 weken, niet balen he.. Kijk hoe hard je al gaat! Ik weet niet wat werkt voor jou hoor, maar niet teveel willen qua doelen, het kan beter mee- dan tegenvallen wat dat betreft (bij mij altijd).
Vind het echt superknap wat je doet!
Antibes- Ratel
Nee heb echt twee weken lang niets vasts gegeten alleen maar gedronken. Het enige dat ik gesmokkeld heb is met de thee. En op zich was na 2 weken 6 kg kwijt dan moet de volgende 6 in 4 weken ook te doen zijn toch.
Heb die datum staan omdat ik dan weer een meeting van de Roparun heb. Ik heb alleen de teamcaptain verteld dat ik ging afvallen. De rest van het team weet nog van niets. En die zie ik dan ook pas weer. Het lijkt me gewoon zo leuk om dan compleet anders aan te komen lopen. Haha lekker goed voor je ego complimentjes vangen.
Heb die datum staan omdat ik dan weer een meeting van de Roparun heb. Ik heb alleen de teamcaptain verteld dat ik ging afvallen. De rest van het team weet nog van niets. En die zie ik dan ook pas weer. Het lijkt me gewoon zo leuk om dan compleet anders aan te komen lopen. Haha lekker goed voor je ego complimentjes vangen.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Nee heb echt twee weken lang niets vasts gegeten alleen maar gedronken. Het enige dat ik gesmokkeld heb is met de thee. En op zich was na 2 weken 6 kg kwijt dan moet de volgende 6 in 4 weken ook te doen zijn toch.
Oh, jah, als je dat zo tegenover elkaar zeg lijkt dat me inderdaad wel haalbaar ja. Dat is wel echt leuk trouwens, die mensen zien je in de tussentijd dus helemaal niet? Dat is wel gaaf, dan krijg je wel echt reactie denk ik haha.. Leuk!
Loop jij nu nog steeds hard dan? Lukt dat wel? Of ga je straks weer beginnen?
Antibes- Ratel
Ik ga weer beginnen, heb echt helemaal niets gedaan de eerste twee weken. Maandag ga ik weer beginnen met spinnen niet voluit en wil ik ook weer beginnen met hardlopen.
Nee ze zien me compleet niet, ga mee met een team uit rotterdam en woon zelf in overijssel. De teamgenoot die het dichtste bij woont woont op zo'n 40 minuten rijden hier vandaan.
Nee ze zien me compleet niet, ga mee met een team uit rotterdam en woon zelf in overijssel. De teamgenoot die het dichtste bij woont woont op zo'n 40 minuten rijden hier vandaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Nee, dat kan ik me ook wel voorstellen die eerste weken. Hoop dat je qua conditie niet teveel hebt hoeven inleven/hoeft in te leveren. Spinnen, is dat leuk? Ik wil op een gegeven moment ook weer eens een poging wagen met hardlopen. Maar voor nu is even studie en dieet het belangrijkste om vol te houden en als het dan weer wat beter weer wordt en ik de 85 gepasseerd ben ofzo dan wil ik erbij gaan sporten. En als ik weer op een "normaal" gewicht zit, wil ik ook richting sportschool gaan. Dan voel ik me minder beZWAARd over mijn slechte conditie haha.. Ik heb jaren terug Steps gedaan, vond dat toen superleuk. Even kijken hoe of wat.
Wel leuk om zo toch mensen te hebben die je niet regelmatig zien, die zien dan vast het verschil beter straks! Ben nu ook al benieuwd naar de reacties die jij dan gaat krijgen haha!
Ik ben benieuwd wanneer mensen het bij mij gaan zien. Ik zie het zelf al wel, er is bij mijn heupen al zo'n 5 cm af en ik zie het vooral in mijn gezicht echt duidelijk al. Toen ik 95+ woog had ik heel snel als ik een beetje moe of niet fit was een opgeblazen gezicht, hing net iets meer tegen pafferig aan. En dat is nu helemaal niet meer zo.
Wel leuk om zo toch mensen te hebben die je niet regelmatig zien, die zien dan vast het verschil beter straks! Ben nu ook al benieuwd naar de reacties die jij dan gaat krijgen haha!
Ik ben benieuwd wanneer mensen het bij mij gaan zien. Ik zie het zelf al wel, er is bij mijn heupen al zo'n 5 cm af en ik zie het vooral in mijn gezicht echt duidelijk al. Toen ik 95+ woog had ik heel snel als ik een beetje moe of niet fit was een opgeblazen gezicht, hing net iets meer tegen pafferig aan. En dat is nu helemaal niet meer zo.
Antibes- Ratel
Daar ben ik ook heel benieuwd naar, op zich zie ik heel veel mensen niet zo regelmatig dat ze het niet zullen zien. Maar dit is wel echt een hele duidelijke periode.
Mijn conditie is ook belabberd op het moment: ik heb de laatste 3 maanden denk ik 6 keer gefietst ofzo dus kan weer opnieuw beginnen. Ach ja komt wel weer goed
Mijn conditie is ook belabberd op het moment: ik heb de laatste 3 maanden denk ik 6 keer gefietst ofzo dus kan weer opnieuw beginnen. Ach ja komt wel weer goed
Minx- Lady Post-a-lot
Wat is het toch ontzettend rustig in dit topic de laatste tijd. Kom op meiden, we moeten elkaar blijven motiveren!
Antibes, dat moet een kei fijn gevoel zijn, goed gedaan!
Ik ben vandaag voor het eerst weer naar de sportschool geweest om te fitnessen. Ik merk namelijk dat alleen cardio niet meer werkt voor me. Dus ik voel mijn spieren nu behoorlijk goed, morgen waarschijnlijk spierpijn.
Hoe gaat het met de rest?
Antibes, dat moet een kei fijn gevoel zijn, goed gedaan!
Ik ben vandaag voor het eerst weer naar de sportschool geweest om te fitnessen. Ik merk namelijk dat alleen cardio niet meer werkt voor me. Dus ik voel mijn spieren nu behoorlijk goed, morgen waarschijnlijk spierpijn.
Hoe gaat het met de rest?
Chocoholic- Prater
Goed gedaan Antibes! Een goede stimulans om door te gaan.
Ik sta momenteel wat stil qua gewicht. Maar ik zie wel degelijk verschil aan mijn lichaam, met name bij mijn buik.
Ik sta momenteel wat stil qua gewicht. Maar ik zie wel degelijk verschil aan mijn lichaam, met name bij mijn buik.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.