Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Maar 6x per week sporten, hoe doe je dat, naast werken, sociaal leven etc?
Hier ging het gisteren goed, vandaag slecht. We halen straks Chinees, ik heb net chips gehad en vanmorgen een stuk taart op verjaardag.
Morgen zullen man en kinderen de rest van de Chinees opeten, ik ga dan aan een salade, want in het weekend ongezond kan best, maar door de week moet ik dan wel streng zijn.
Het gaat goed, voor de decembermaand kon mijn riem op het 4e gaatje, na december moest hij op de 2e. 2 weken geleden ging de 3e goed, en nu zit ik weer op het 4e gaatje
Hier ging het gisteren goed, vandaag slecht. We halen straks Chinees, ik heb net chips gehad en vanmorgen een stuk taart op verjaardag.
Morgen zullen man en kinderen de rest van de Chinees opeten, ik ga dan aan een salade, want in het weekend ongezond kan best, maar door de week moet ik dan wel streng zijn.
Het gaat goed, voor de decembermaand kon mijn riem op het 4e gaatje, na december moest hij op de 2e. 2 weken geleden ging de 3e goed, en nu zit ik weer op het 4e gaatje
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
6 keer per week zou ik ook wel willen, lijkt me op zich wel lekker om gewoon elke ochtend te beginnen met een half uurtje hardlopen ofzo. Maar ja dan moet ik het eerst een half uur vol gaan zien te houden haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
6x per week sporten? Lijkt me eerlijk gezegd een beetje overdreven! Volgens mij kun je ook beter een rustdag houden steeds.
Bij mij gaat het matig. Dat wil zeggen, ik doe nog wel goed m'n best, maar stagneer weer even ofzo. Vrijdag zat ik al op -3,9 en vandaag is er ineens weer bijna een kilo bij aan gekomen. Maar goed, ik probeer de moed weer niet te laten zakken en gewoon door te gaan, dan zal er binnenkort vast wel weer wat af gaan. Als die eerste vijf er maar eens af zijn, dat zou me wel lekker motiveren!
Bij mij gaat het matig. Dat wil zeggen, ik doe nog wel goed m'n best, maar stagneer weer even ofzo. Vrijdag zat ik al op -3,9 en vandaag is er ineens weer bijna een kilo bij aan gekomen. Maar goed, ik probeer de moed weer niet te laten zakken en gewoon door te gaan, dan zal er binnenkort vast wel weer wat af gaan. Als die eerste vijf er maar eens af zijn, dat zou me wel lekker motiveren!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje, wat is het in het weekend toch moeilijk..
Gisteren ben ik naar een kinderfeestje geweest en daarna naar de boekenfestijn. S´avonds vette hap gegeten.
Vandaag kwam mijn zus op bezoek, bracht ze een pak lange vingers en pasteitjes.. Pfffff.. Morgen moet ik gaan wegen en na het werk ga ik weer sporten. Hoop dat er wel wat af is en niet bij.
Deze week ga ik opletten op wat ik eet.
Gisteren ben ik naar een kinderfeestje geweest en daarna naar de boekenfestijn. S´avonds vette hap gegeten.
Vandaag kwam mijn zus op bezoek, bracht ze een pak lange vingers en pasteitjes.. Pfffff.. Morgen moet ik gaan wegen en na het werk ga ik weer sporten. Hoop dat er wel wat af is en niet bij.
Deze week ga ik opletten op wat ik eet.
Ik zit nu op -2,1 kg. Zal af en toe wel wat hormonaal schommelen denk ik. Ik zie in ieder geval alweer verschil wanneer ik naakt voor de spiegels sta. Mijn buik is echt mijn graatmeter wat dat betreft.
Vandaag een slechte dag. Gebak, hapjes, McDonalds met stiefzoontje. Al met al bijna 2100 kcal.. Geeft niks, morgen gaan we weer normaal verder. Verder drie keer hardgelopen deze week.
Vandaag een slechte dag. Gebak, hapjes, McDonalds met stiefzoontje. Al met al bijna 2100 kcal.. Geeft niks, morgen gaan we weer normaal verder. Verder drie keer hardgelopen deze week.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat hebben jullie voor klachten nav het afvallen??
xxjojootjexx- Kletskop
Eigenlijk vrij weinig. Het enige is dat ik nu een doorbraakbloeding heb en uit mijn mond stink. En dat smaakt ook niet zo lekker. Verder is de eerste weken mijn huid altijd onzuiver maar dat word na een week of 2 veel beter.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben ook al ruim een week ongesteld terwijl ik de pil gewoon slik. En ik ben niet heftig op dieet of veel afgevallen, kan dat dan toch met elkaar in verband staan?
Bedenk me al een week dat ik de huisarts ga bellen voor een andere pil.
Bedenk me al een week dat ik de huisarts ga bellen voor een andere pil.
Gast- Gast
Vandaag toch weer 0,2 er af in een week..
En ongezond weekend gehad.. Vanaf nu weer streng..
En ongezond weekend gehad.. Vanaf nu weer streng..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Opeens een kilo zwaarder, maar ben ook ongesteld. Dat scheelt ook nog wel eens wat. Voor de rest gaat het goed Vandaag gewoon weer rustig verder.
Mijn zus vertelde mij gisteren dat ze 10 kilo was afgevallen in 1 maand tijd (ze is net zo lang bezig als ik). Nu liegt zij wel vaker dingen bij elkaar, maar dit leek me wel zo'n sterk verhaal. Ze sport 1x in de week, niet intensief en doet aan Sonja Bakker. Ik heb zo mijn twijfels...
Mijn zus vertelde mij gisteren dat ze 10 kilo was afgevallen in 1 maand tijd (ze is net zo lang bezig als ik). Nu liegt zij wel vaker dingen bij elkaar, maar dit leek me wel zo'n sterk verhaal. Ze sport 1x in de week, niet intensief en doet aan Sonja Bakker. Ik heb zo mijn twijfels...
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je zus is, en hoe ze er uit ziet. Maar het is natuurlijk niet onmogelijk. het is zo'n 2,5 kg per week. Dat is wel veel. En 10 kg zou je ook moeten zien natuurlijk. Misschien kapotte weegschaal?
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe zwaar je zus is, en hoe ze er uit ziet. Maar het is natuurlijk niet onmogelijk. het is zo'n 2,5 kg per week. Dat is wel veel. En 10 kg zou je ook moeten zien natuurlijk. Misschien kapotte weegschaal?
Nou, als je haar naast mijn oudste zus zet (slank) en haar er naast en je zegt er zit 10 kilo tussen, lach je me uit. Dat is gewoon simpelweg onmogelijk. Mijn middelste zus heeft echt een behoorlijke buik. Die van mij is nog redelijk plat, van haar bijvoorbeeld niet.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
En toch kan het, spieren/vet enz. Gewichten schatten is eigenlijk onmogelijk. Het enige wat je echt duidelijk kan zien is of iemand behoorlijk overgewicht heeft of of iemand behoorlijk ondergewicht heeft alles daar tussen is echt natte vinger werk.
Minx- Lady Post-a-lot
Nou, vandaag woog ik precies evenveel als een week geleden! Vind dat echt demotiverend, ik wil gewoon resultaat zien. Vooral omdat er vrijdag al wel 0,7 extra af was en die er nu dus weer aan zit kennelijk. Nou ja, het kan natuurlijk wel schommelen, maar het is wel irritant. Zodadelijk maar weer naar de sportschool!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hier precies hetzelfde Bliss. Dit is echt de 1e week waarin ik niks ben afgevallen, en dat vind ik maar niks! Heb gisteren dan wel gezwommen en de 2 avonden daarvoor gecrosstrained, dus het kan zijn dat mijn lichaam nog flink wat vocht vasthoudt, maar ik vrees ervoor. In ieder geval, we moeten ons niet laten kisten, gewoon doorgaan!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Balen hè? Heb nu net gesport, dus ik zal morgenochtend ook wel niks lichter zijn. Ik hoop dan maar op woensdag! Misschien moet ik toch proberen om maar 1x per week op de weegschaal te staan, dan zie ik tussendoor tenminste ook niet dat er wat af is wat er later weer bij is gekomen
Maar idd, vol goede moed doorgaan! Het zál ons lukken!
Maar idd, vol goede moed doorgaan! Het zál ons lukken!
Bliss- Lady Post-a-lot
En, ben je lichter? Ik 300 gram vergeleken met gisterochtend, maar ben er niet blij mee, want ik zit (voor mijn gevoel) al eeuwen op dit gewicht. Ik wil eindelijk eens die 2 zien van 72!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
100 gram lichter Maar woensdag is meestal een betere dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb allerlei klachten, waar ik niet helemaal van kan verklaren waar het door komt.
- Altijd koud
- Enorm hoofdpijn
- regelmatig duizelig
- Misselijk gedurende de ochtend en deel vd avond
- Erg moe
- Chagrijnig
- Buikpijn
- (spier)pijn waarbij genezing lang duurt
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik een extreem calcium en vitamine D te kort heb in mijn lichaam.
Daar heb ik nu CaD1000 voor gekregen, om dit tekort in 3 maanden aan te vullen. De HA hoopt dat het voldoende is en dat het helpt tegen de kou en de hoofdpijn. Alleen de rest? Zouden er dingen bij zitten die kunnen komen door het afvallen?
- Altijd koud
- Enorm hoofdpijn
- regelmatig duizelig
- Erg moe
- Chagrijnig
- Buikpijn
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik een extreem calcium en vitamine D te kort heb in mijn lichaam.
Daar heb ik nu CaD1000 voor gekregen, om dit tekort in 3 maanden aan te vullen. De HA hoopt dat het voldoende is en dat het helpt tegen de kou en de hoofdpijn. Alleen de rest? Zouden er dingen bij zitten die kunnen komen door het afvallen?
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Ik heb allerlei klachten, waar ik niet helemaal van kan verklaren waar het door komt.
- Altijd koud
- Enorm hoofdpijn
- regelmatig duizelig
- Erg moe
- Chagrijnig
- Buikpijn
Ik ben dan wel niet bewust aan het afvallen,maar ben toch in heel korte tijd heel veel kilo's kwijt geraakt en had/heb ook last van bovenstaande klachten.
Volgens de huisarts zaten mijn calcium,kalium ed op het onder randje.. Hoe of wat precies weet ik niet,dat word nu onderzocht.
De kou kan komen doordat je verbranding nu anders is ,de buikpijn van je darmen die anders werken door ander voedsel? Hoofdpijn zou kunnen door inderdaad een tekort aan vitamines. Ik noem maar wat hoor.
Ik weet niet welk dieet je volgt? Misschien toch eens kijken naar je eetpatroon?
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Niene schreef:xxjojootjexx schreef:Ik heb allerlei klachten, waar ik niet helemaal van kan verklaren waar het door komt.
- Altijd koud
- Enorm hoofdpijn
- regelmatig duizelig
- Erg moe
- Chagrijnig
- Buikpijn
Ik ben dan wel niet bewust aan het afvallen,maar ben toch in heel korte tijd heel veel kilo's kwijt geraakt en had/heb ook last van bovenstaande klachten.
Volgens de huisarts zaten mijn calcium,kalium ed op het onder randje.. Hoe of wat precies weet ik niet,dat word nu onderzocht.
De kou kan komen doordat je verbranding nu anders is ,de buikpijn van je darmen die anders werken door ander voedsel? Hoofdpijn zou kunnen door inderdaad een tekort aan vitamines. Ik noem maar wat hoor.
Ik weet niet welk dieet je volgt? Misschien toch eens kijken naar je eetpatroon?
Ik volg geen specifiek dieet. Ik eet gezond, snoep niet en eet weinig/geen suiker. Drink alleen nog water en thee.
Denk zelf dat een deel weg komt als zijnde afkickverschijnselen van de suikerverslaving. Tenminste, zodra ik wel een koekje eet/cola drink, dan is de hoofdpijn weer even weg.
xxjojootjexx- Kletskop
6x per week is ook wel erg veel, maar je moet er wat voor hebben toch? ;-) Opzich is het prima te doen, vooral in de avond. Probeer ook wat afwisseling erin te brengen door wat lessen te volgen. Ik volg daarnaast een paar blogs van meiden die hard trainen (werkt super motiverend) oké, die meiden zijn wel 30 kg afgevallen dat is in mijn geval niet zo en dus zal het een stuk minder goed zichtbaar zijn, denk ik. Tot nu toe zie ik ook nog weinig verandering hoor. Maar kan ook bijna niet na een week, ik ben gewoon ongeduldig... haha.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
xxjojootjexx schreef:Niene schreef:xxjojootjexx schreef:Ik heb allerlei klachten, waar ik niet helemaal van kan verklaren waar het door komt.
- Altijd koud
- Enorm hoofdpijn
- regelmatig duizelig
- Erg moe
- Chagrijnig
- Buikpijn
Ik volg geen specifiek dieet. Ik eet gezond, snoep niet en eet weinig/geen suiker. Drink alleen nog water en thee.
Denk zelf dat een deel weg komt als zijnde afkickverschijnselen van de suikerverslaving. Tenminste, zodra ik wel een koekje eet/cola drink, dan is de hoofdpijn weer even weg.
Dan zou het best goed kunnen dat je lichaam aan het afkicken is.. Helemaal geen suiker is ook niet helemaal gezond he,vooral voor de hersenen is suiker belangrijk.
En thee zit weer theeine in wat ook hoofdpijn kan veroorzaken bij mensen die er gevoelig voor zijn. Ook kan thee vocht onttrekken uit het lichaam waardoor je weer andere klachten (bijv.hoofdpijn) kan krijgen.
Als je een echte theeleut bent zou je eens iedere dag thee van de tuinen kunnen proberen of de kruiden oplos thee van de tuinen,dat is puur natuur zonder toevoegingen. De oplosthee kan je ook koud drinken.
Hoop dat je snel van je klachten af bent!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
helemaal geen suiker kan prima, koolhydraten heb je wel nodig, geraffineerde toegevoegde suikers niet. Dat is echt onzin.
Minx- Lady Post-a-lot
De thee die ik drink is max 2 glazen per dag, valt mee. Verder alleen water.
En ik eet nog wel wat suiker hoor, het is alleen veeeeel minder. Voorheen elke dag minstens 1 of 2 glazen cola, koekje als tussendoortje, 's avonds stukje chocola. Nu alleen 's avonds nog 1 koekje bij de thee.
En doe ook nog wel eens hagelslag/pasta op brood. Elke morgen eet ik yoghurt met musli, daar zitten ook suikers in.
En ik eet nog wel wat suiker hoor, het is alleen veeeeel minder. Voorheen elke dag minstens 1 of 2 glazen cola, koekje als tussendoortje, 's avonds stukje chocola. Nu alleen 's avonds nog 1 koekje bij de thee.
En doe ook nog wel eens hagelslag/pasta op brood. Elke morgen eet ik yoghurt met musli, daar zitten ook suikers in.
xxjojootjexx- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.