Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Minx schreef:Gister was wel even zwaar. Want moest werken en tijdens mijn werk moet ik koken. Vind die aardappelpuree uit een pakje af en toe stiekem heel erg lekker. Net als lekkerbekjes. Nou ja drie keer raden wat ik moest koken. En dan kom je echt wel in de verleiding. Want ja je zit pas op dag 1 en dat ga je toch niet zien. Is natuurlijk ook zo maar ik heb het niet gedaan. Had wel het idee dat ik gister wat vocht vast hield. En nu is het gewoon shakes proeven en kijken welke ik lekker vind. Tot nu toe heb ik er pas 1 die ik wat minder vind. Vanavond de soep nog maar proberen. Moet van mezelf alles eerst proeven en dan mag ik een beetje gaan experimenteren met kruiden. Maar tot nu toe valt het me nog niet tegen.
Ben gister niet op de weegschaal geweest vanochtend wel even maar dat is een beetje om het toch enigszins in de gaten te houden. Ik hou de weegschaal van de consulent echt aan als vast punt
Oh, dat is wel heel pittig inderdaad, sowieso het koken voor anderen al en dan ook nog lekkere dingen! Wel heel knap dat je dat gelijk niet gedaan hebt. Wat vond je van de soep? Zit er veel verschil tussen de weegschaal van jouw consulente en je eigen? Ik ben heel benieuwd naar je weegmoment volgende week, zet hem op!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bliss schreef:Yes, tussen de middag trakteerden drie collega's op Turkse pizza's voor het hele team en ik heb niks genomen! Iedereen om mij heen zat die dingen te eten, maar ik heb het weerstaan. Ben trots! Heb er alleen wat ijsbergsla van gepakt voor over mn broodje.
Over een uurtje ga ik schaatsen, beetje extra beweging is nooit weg natuurlijk!
Wauw, dat vind ik écht heel knap hoor, mag je ook zeker trots op zijn. Ik weet niet of mij dat gelukt was haha! En nog schaatsen ook, helemaal top.
Antibes- Ratel
Jackie: zou ik gewoon proberen hoor, waarschijnlijk kan het nog prima.
Marin: zag het op facebook! Super zeg, mijlpaal!! (en ik heb dezelfde weegschaal haha) Ga je deze mijlpaal nog vieren?
Chocoholic: goed bezig, gewoon doorzetten! Stress is moeilijk, ik snaaide altijd enorm veel tijdens studeren voor tentamen en haalde nachten door. Heb afgelopen weken geleerd dat nachten doorhalen makkelijker is met twee repen chocola en een fles cola dan met honger..
Marin: zag het op facebook! Super zeg, mijlpaal!! (en ik heb dezelfde weegschaal haha) Ga je deze mijlpaal nog vieren?
Chocoholic: goed bezig, gewoon doorzetten! Stress is moeilijk, ik snaaide altijd enorm veel tijdens studeren voor tentamen en haalde nachten door. Heb afgelopen weken geleerd dat nachten doorhalen makkelijker is met twee repen chocola en een fles cola dan met honger..
Antibes- Ratel
Bliss schreef: Uit zelfbescherming heb ik net een halve pot weggeflikkerd (nadat ik er afwasmiddel in heb gedaan, zodat ik hem ook niet meer uit de prullenbak ga vissen).
Hahahahahah, wél zelfkennis Bliss!
Antibes- Ratel
Charles schreef:Jeeeej Marin, super!
Ik ben ook blij! Woog vanmorgen 75,8 kilo en 10 dagen geleden nog 77,4.
Jeejj, das ook gewoon ruim een kg per week, als het op die manier doorgaat is dat top toch?! Hartstikke mooi zeg!
Antibes- Ratel
Zo, nu heb ik het weer even gehad hier..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Minx schreef:Gister was wel even zwaar. Want moest werken en tijdens mijn werk moet ik koken. Vind die aardappelpuree uit een pakje af en toe stiekem heel erg lekker. Net als lekkerbekjes. Nou ja drie keer raden wat ik moest koken. En dan kom je echt wel in de verleiding. Want ja je zit pas op dag 1 en dat ga je toch niet zien. Is natuurlijk ook zo maar ik heb het niet gedaan. Had wel het idee dat ik gister wat vocht vast hield. En nu is het gewoon shakes proeven en kijken welke ik lekker vind. Tot nu toe heb ik er pas 1 die ik wat minder vind. Vanavond de soep nog maar proberen. Moet van mezelf alles eerst proeven en dan mag ik een beetje gaan experimenteren met kruiden. Maar tot nu toe valt het me nog niet tegen.
Ben gister niet op de weegschaal geweest vanochtend wel even maar dat is een beetje om het toch enigszins in de gaten te houden. Ik hou de weegschaal van de consulent echt aan als vast punt
Oh, dat is wel heel pittig inderdaad, sowieso het koken voor anderen al en dan ook nog lekkere dingen! Wel heel knap dat je dat gelijk niet gedaan hebt. Wat vond je van de soep? Zit er veel verschil tussen de weegschaal van jouw consulente en je eigen? Ik ben heel benieuwd naar je weegmoment volgende week, zet hem op!
ben nog niet overtuigd van de soep heb nu 2 smaken geprobeerd maar weet het nog niet. Ben sowieso niet van de gebonden soep.
De weegschaal bij mijn consulent verschilt niet heel veel met mijn eigen schaal. Al geeft mijn eigen schaal soms te veel aan. Maar ja zullen zien wat de weegschaal aangeeft als ik weer naar hem toe moet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Antibes schreef:Minx schreef:Gister was wel even zwaar. Want moest werken en tijdens mijn werk moet ik koken. Vind die aardappelpuree uit een pakje af en toe stiekem heel erg lekker. Net als lekkerbekjes. Nou ja drie keer raden wat ik moest koken. En dan kom je echt wel in de verleiding. Want ja je zit pas op dag 1 en dat ga je toch niet zien. Is natuurlijk ook zo maar ik heb het niet gedaan. Had wel het idee dat ik gister wat vocht vast hield. En nu is het gewoon shakes proeven en kijken welke ik lekker vind. Tot nu toe heb ik er pas 1 die ik wat minder vind. Vanavond de soep nog maar proberen. Moet van mezelf alles eerst proeven en dan mag ik een beetje gaan experimenteren met kruiden. Maar tot nu toe valt het me nog niet tegen.
ben nog niet overtuigd van de soep heb nu 2 smaken geprobeerd maar weet het nog niet. Ben sowieso niet van de gebonden soep.
De weegschaal bij mijn consulent verschilt niet heel veel met mijn eigen schaal. Al geeft mijn eigen schaal soms te veel aan. Maar ja zullen zien wat de weegschaal aangeeft als ik weer naar hem toe moet.
Hmm, ik vind de soep ook niet helemaal jofel, ik eet ze alleen met maggi, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.. Als jullie weegschalen niet heel veel verschillen dan zou ik ook gewoon die van haar aanhouden inderdaad. Stap jij tussendoor nog op de weegschaal of kijk je echt alleen bij je consulent?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:
Hmm, ik vind de soep ook niet helemaal jofel, ik eet ze alleen met maggi, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.. Als jullie weegschalen niet heel veel verschillen dan zou ik ook gewoon die vanhaarhem aanhouden inderdaad. Stap jij tussendoor nog op de weegschaal of kijk je echt alleen bij je consulent?
ja vanochtend er nog even stiekem op gestaan. Maar dat ga ik proberen niet te doen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Antibes schreef:
Hmm, ik vind de soep ook niet helemaal jofel, ik eet ze alleen met maggi, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.. Als jullie weegschalen niet heel veel verschillen dan zou ik ook gewoon die vanhaarhem aanhouden inderdaad. Stap jij tussendoor nog op de weegschaal of kijk je echt alleen bij je consulent?
ja vanochtend er nog even stiekem op gestaan. Maar dat ga ik proberen niet te doen.
Haha, ja sorry, ik blijf steeds haar zeggen omdat de mijne een vrouw is haha... Ondanks jouw verhaal over dat hij juist zo'n gladde man lijkt die vroeger heel populair was..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:
Ja door niet te sporten vanavond
Vriend had hoofdpijn en ik ben nog aan het werk dus eigenlijk kwam het wel goed uit om thuis te blijven. En ik heb werkelijk waar echt super lekker gegeten, had een Aziatische salade gemaakt van Jamie Oliver en ik vond het echt heel erg lekker! Dus dat is gezond!
En nu maar hopen dat er morgen toch nog meer af is, ondanks het niet sporten
Wat reageer je lief op iedereen. En ik vind 't echt knap dat je zo goed bezig bent, is eindelijk die knop echt om?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ja door niet te sporten vanavond
Vriend had hoofdpijn en ik ben nog aan het werk dus eigenlijk kwam het wel goed uit om thuis te blijven. En ik heb werkelijk waar echt super lekker gegeten, had een Aziatische salade gemaakt van Jamie Oliver en ik vond het echt heel erg lekker! Dus dat is gezond!
En nu maar hopen dat er morgen toch nog meer af is, ondanks het niet sporten
Wat reageer je lief op iedereen. En ik vind 't echt knap dat je zo goed bezig bent, is eindelijk die knop echt om?
Alleen dat? Geen leuke nieuwe schoenen ofzo? Ik denk dat ik schoenen ga kopen als ik 10 kg kwijt ben haha! Salades kunnen heel lekker zijn, recept?
Combinatie van denk ik. Ik was al eerder wel 10 kg kwijt hoor, maar ik had toen ook zoveel andere dingen aan mijn hoofd dat ik ongemerkt toch weer eten liet verslappen. Hoop dat dat nu niet gaat gebeuren omdat ik nu minder andere stressdingen aan mijn hoofd heb en DIT echt mijn doel is voor dit jaar. En deze methode werkt wel voor me, net iets meer resultaat om de motivatie erin te houden. Goede combinatie van haalbaarheid en resultaat.
Antibes- Ratel
Oke vandaag aten de kids lasagne, gister heb ik pannenkoeken voor ze gebakken. Nu zitten ze chips te eten en ik heb echt alles weerstaan en netjes m'n quinoa en salade gegeten. Ik ben trots (en blij dat ik morgen vrij ben, hier zijn echt teveel verleidingen)
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Antibes schreef:
Alleen dat? Geen leuke nieuwe schoenen ofzo? Ik denk dat ik schoenen ga kopen als ik 10 kg kwijt ben haha! Salades kunnen heel lekker zijn, recept?
Combinatie van denk ik. Ik was al eerder wel 10 kg kwijt hoor, maar ik had toen ook zoveel andere dingen aan mijn hoofd dat ik ongemerkt toch weer eten liet verslappen. Hoop dat dat nu niet gaat gebeuren omdat ik nu minder andere stressdingen aan mijn hoofd heb en DIT echt mijn doel is voor dit jaar. En deze methode werkt wel voor me, net iets meer resultaat om de motivatie erin te houden. Goede combinatie van haalbaarheid en resultaat.
Hahaha nee geen nieuwe schoenen. Geen geld
Recept van de salade staat in het wat eten we vandaag topic, net geplaatst!
Nu ben je er echt goedmbee bezig, hopelijk werkt dat! We zitten ook met paar leuke mensen in dit topic, dat helpt altijd haha Vind het met name fijn dat iedereen 't gewoon op z'n eigen manier doet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Liz schreef:Oke vandaag aten de kids lasagne, gister heb ik pannenkoeken voor ze gebakken. Nu zitten ze chips te eten en ik heb echt alles weerstaan en netjes m'n quinoa en salade gegeten. Ik ben trots (en blij dat ik morgen vrij ben, hier zijn echt teveel verleidingen)
Oeff, das wel een hoop verleidingen in twee dagen haha! Goed van je! Ik ben echt blij dat ik alleen voor mezelf eten hoef te maken.
Ik had vorige week tentamen, herkansing, dus we waren met drie mensen en twee surveillanten. De ene surveillant een mars, de ander een zakje chips, jongen tegenover me een snickers... Pffffff... En ik een halve paprika!
Antibes- Ratel
Marin schreef:Antibes schreef:
Hahaha nee geen nieuwe schoenen. Geen geld
Recept van de salade staat in het wat eten we vandaag topic, net geplaatst!
Nu ben je er echt goedmbee bezig, hopelijk werkt dat! We zitten ook met paar leuke mensen in dit topic, dat helpt altijd haha Vind het met name fijn dat iedereen 't gewoon op z'n eigen manier doet.
Oeh, ga even kijken!
Antibes- Ratel
Pff man had patat op het menu staan vanavond. Express een ontbijtbordje gepakt, zodat ik niet teveel ging opscheppen, dat scheelde een boel. En een kaassoufle gegeten.
Wel slecht dus, maar rest van de dag was gezond, dus opzich valt het mee.. Straks met wie is de mol niks snoepen en geen wijntje helaas..
@antibes, fijn dat je afgevallen bent! Zit het verschil in weegschaal of verschil in weegmoment? Kan bij mij over een dag verspreid wel 2 kilo verschil in zitten.
Wel slecht dus, maar rest van de dag was gezond, dus opzich valt het mee.. Straks met wie is de mol niks snoepen en geen wijntje helaas..
@antibes, fijn dat je afgevallen bent! Zit het verschil in weegschaal of verschil in weegmoment? Kan bij mij over een dag verspreid wel 2 kilo verschil in zitten.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Pff man had patat op het menu staan vanavond. Express een ontbijtbordje gepakt, zodat ik niet teveel ging opscheppen, dat scheelde een boel. En een kaassoufle gegeten.
Hey, dat is eigenlijk best flauw om patat te eten als jij aan het lijnen bent.. Wel slim om een ontbijtbordje pakken! Patatjes zijn op zich niet eens zo verschrikkelijk slecht, als je er maar niet teveel eet en een mager sausje en snack neemt (kaassouffle is niet echt de slimste keuze, weet niet of je dat wist en het een bewuste keuze was hoor, dan moet je dat zelf weten natuurlijk ). En als je de rest van de dag goed hebt gedaan, dan valt het heus wel mee!
Verschil in weegschalen is een combinatie van denk ik. Die van haar is 1) sowieso zwaarder, 2) ik heb dan kleren aan, een spijkerbroek weegt ook niet niks en 3) moment van de dag is meestal later inderdaad. Maar het scheelt echt 2,5-3,5 kg, dus ik houd gewoon mijn eigen weegschaal aan en de hare voor hoeveel gewicht ik kwijt ben. Dat klopt namelijk iedere keer wel, ik sta eerst altijd even op mijn eigen weegschaal thuis en dat scheelt steeds precies 2,5-3 kg en hoeveel ik kwijt ben klopt dus altijd wel ongeveer.
Antibes- Ratel
Potverdikkie! Ik zou toch zo graag willen dat ik sterker in mijn schoenen stond..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Potverdikkie! Ik zou toch zo graag willen dat ik sterker in mijn schoenen stond..
What happened? Schade nog te beperken? Morgen balansdagje?
Antibes- Ratel
Antibes schreef:xxjojootjexx schreef:Pff man had patat op het menu staan vanavond. Express een ontbijtbordje gepakt, zodat ik niet teveel ging opscheppen, dat scheelde een boel. En een kaassoufle gegeten.
Hey, dat is eigenlijk best flauw om patat te eten als jij aan het lijnen bent.. Wel slim om een ontbijtbordje pakken! Patatjes zijn op zich niet eens zo verschrikkelijk slecht, als je er maar niet teveel eet en een mager sausje en snack neemt (kaassouffle is niet echt de slimste keuze, weet niet of je dat wist en het een bewuste keuze was hoor, dan moet je dat zelf weten natuurlijk ). En als je de rest van de dag goed hebt gedaan, dan valt het heus wel mee!
Verschil in weegschalen is een combinatie van denk ik. Die van haar is 1) sowieso zwaarder, 2) ik heb dan kleren aan, een spijkerbroek weegt ook niet niks en 3) moment van de dag is meestal later inderdaad. Maar het scheelt echt 2,5-3,5 kg, dus ik houd gewoon mijn eigen weegschaal aan en de hare voor hoeveel gewicht ik kwijt ben. Dat klopt namelijk iedere keer wel, ik sta eerst altijd even op mijn eigen weegschaal thuis en dat scheelt steeds precies 2,5-3 kg en hoeveel ik kwijt ben klopt dus altijd wel ongeveer.
Ik had er curry bij gedaan en ja kaassoufle is niet de beste keuze, maar wel de lekkerste en ik dacht als ik dan toch al ongezond eet, dan ook iets wat ik erg lekker vind en er ook flink van genieten... Haha. Ja hele dag netjes gedaan, uiteindelijk op 1300 kcal gekomen.
@burn, hoezo? Iets gegeten wat niet "mag"?
xxjojootjexx- Kletskop
Door de weeks gaat het normaal heel goed en is mijn grote valkuil het weekend, snacken in de kantine, etc.Antibes schreef:Burn schreef:Potverdikkie! Ik zou toch zo graag willen dat ik sterker in mijn schoenen stond..
What happened? Schade nog te beperken? Morgen balansdagje?
Vandaag winkelen met schoonzusje, ergens wat drinken en ja hoor. Burn de vreetzak moet gewoon weer wat lekkers bij de thee. Een warme wafel met poedersuiker.. Grr. Waarom nou niet gewoon alleen thee!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ah, vervelend Burn! (maar wel erg lekker haha ) Misschien is 't een idee dat als je buitenshuis gaat een verantwoord tussendoortje meeneemt in je tas? Kan je die gewoon bij de thee nemen bijvoorbeeld; voelt 't meer compleet. Ik neem bv altijd ontbijtkoek mee, zodat als ik (on)gepland wat langer van huis ben en trek krijg, ik altijd iets achter de hand heb.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
ik zit te denken om ook die shakes te gaan doen........ben er nog niet helemaal over uit!!
Ik eet nu gewoon drie keer per dag gezond, en als tussendoortje twee keer fruit (een keer ochtend en een keer middag) gaat super goed en snoep niks meer........maar heb wel het idee dat ik niet afval.....
Ik weet het nog niet, ik doe nu een beetje ala Amber.....heeeel veel groente en geen bewerkte producten enzo......maar misschien toch shakes gaan doen om een beetje een snelle start te maken....
begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil niet als een malle in ene heeeel veel kwijt want dan komt het er toch wel weer aan uiteindelijk!!! Maar gewoon om eventjes een goed beginnetje te maken!
Wat vinden jullie??doorgaan zo of toch de shakes, en als je die shakes dan doet, doe je die dan twee keer per dag??dus sochtends en in de middag??? en kan je echt de hele dag daarmee door??
Ik eet nu gewoon drie keer per dag gezond, en als tussendoortje twee keer fruit (een keer ochtend en een keer middag) gaat super goed en snoep niks meer........maar heb wel het idee dat ik niet afval.....
Ik weet het nog niet, ik doe nu een beetje ala Amber.....heeeel veel groente en geen bewerkte producten enzo......maar misschien toch shakes gaan doen om een beetje een snelle start te maken....
begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil niet als een malle in ene heeeel veel kwijt want dan komt het er toch wel weer aan uiteindelijk!!! Maar gewoon om eventjes een goed beginnetje te maken!
Wat vinden jullie??doorgaan zo of toch de shakes, en als je die shakes dan doet, doe je die dan twee keer per dag??dus sochtends en in de middag??? en kan je echt de hele dag daarmee door??
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Op 2 januari op de sportschool gewogen, toen woog ik 90,1.
Gisterenavond nieuwe batterijen in mijn eigen weegschaal gedaan en hij gaf 86,6 aan! Nou is dat natuurlijk niet helemaal reëel, omdat het een andere weegschaal is, maar ben toch wel beetje blij;)
Woensdag weer wegen wij de sportschool, dan de officiële tussenstand.
Gisterenavond nieuwe batterijen in mijn eigen weegschaal gedaan en hij gaf 86,6 aan! Nou is dat natuurlijk niet helemaal reëel, omdat het een andere weegschaal is, maar ben toch wel beetje blij;)
Woensdag weer wegen wij de sportschool, dan de officiële tussenstand.
xxjojootjexx- Kletskop
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.