Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 10 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo wo 23 jan 2013 - 23:40

Mijn vriend is ook zo'n pipo. Zegt ie 'Ik heb zo'n dikke kop, ik moet echt afvallen!' en beloofd dan met me mee te doen. Ondertussen wil hij patatjes eten, eten bestellen, gisteravond nog even naar de Mac Donalds.... Jonguh, daar heb ik ook heus wel zin in! Dus ik zeg ook gewoon heel vaak (en heel gemeen misschien) "Die kop van jou wordt ook steeds dikker!" als hij weer aan het vreten of zeuren is.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 10 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin wo 23 jan 2013 - 23:47

Wij hebben de afspraak dat elke 10 kilo die m'n vriend is afgevallen, we naar de BK mogen voor chili cheese nuggets.
Yet to happen.

Ik vind dat wel een goeie, dat zal niet zo heel vaak gebeuren en toch is het een soort van stimulans. En we zeggen wel elke keer chili cheese nuggets, chili cheese nuggets, als we er langs rijden, maar we stoppen nooit. Het voelt nu echt als zonde en verraad als we het eerder zouden doen, dus dat werkt echt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 0:00

hoeveel wil je vriend kwijt dan marin?

Wat ik al dacht is dat ik gister het vocht heel erg vast aan het houden was en dat klopt wel zo ongeveer. Ik blijf vandaag lopen smile. Ben benieuwd naar wat de weegschaal volgende week zegt haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo do 24 jan 2013 - 0:09

Ik blijf ook lopen vandaag.. Bloedirritant! Ik zie mezelf elke keer gaan haha. Ik moet nogal langs een aantal kantoren, straks denken ze er nog wat van!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 24 jan 2013 - 1:09

Laat ik 't zo zeggen dat we of 2 of 3 keer CCN gaan halen, zo veel ongeveer :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 1:22

Mijn lunch was in elk geval koolhydraatarm vandaag, geen brood op.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo do 24 jan 2013 - 1:30

Dat kan ik over die maaltijdreep van mij niet zeggen. Jemig, wat een suikerbommetje.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 1:34

ah net zo veel als ik dus ongeveer Wink

men ik zit vol, maar dan ook echt vol. Morgen de shake maar ff opdelen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 1:34

Ik heb na even twijfelen toch maar het 17 dagen dieet- boek besteld.

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 24 jan 2013 - 1:55

Grrrrrr, ik wil die 90 in beeld, maar blijf al drie dagen hangen. Net 91,1 haha, pfff.. Vanavond weer naar consulente.

@ Stofzuiger: haha, je onderschrift.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  xxjojootjexx do 24 jan 2013 - 2:12

Hier gaat goed,
O. Magere yoghurt + musli + thee zonder suiker
T. Water + komkommer + thee zonder suiker
L. 2 sneetjes waldkorn 1 met smeerkaas 1 met ham + Water
T. Water + thee zonder suiker + mandarijn
D. Nog geen idee wat man uit de koelkast haalt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 2:14

@ antibes ik ga voor je duimen dat je weegschaal gewoon stuk is Wink en je bij de consulente toch al aardig richting de 90 zit ook al ben je daar zwaarder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes do 24 jan 2013 - 2:17

Minx schreef:@ antibes ik ga voor je duimen dat je weegschaal gewoon stuk is Wink en je bij de consulente toch al aardig richting de 90 zit ook al ben je daar zwaarder.

Haha, das lief van je! Maar daar ga ik het zeker nog niet halen haha. Hoe gaat hij bij jou?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 2:25

Gister was wel even zwaar. Want moest werken en tijdens mijn werk moet ik koken. Vind die aardappelpuree uit een pakje af en toe stiekem heel erg lekker. Net als lekkerbekjes. Nou ja drie keer raden wat ik moest koken. En dan kom je echt wel in de verleiding. Want ja je zit pas op dag 1 en dat ga je toch niet zien. Is natuurlijk ook zo maar ik heb het niet gedaan. Had wel het idee dat ik gister wat vocht vast hield. En nu is het gewoon shakes proeven en kijken welke ik lekker vind. Tot nu toe heb ik er pas 1 die ik wat minder vind. Vanavond de soep nog maar proberen. Moet van mezelf alles eerst proeven en dan mag ik een beetje gaan experimenteren met kruiden. Maar tot nu toe valt het me nog niet tegen.

Ben gister niet op de weegschaal geweest vanochtend wel even maar dat is een beetje om het toch enigszins in de gaten te houden. Ik hou de weegschaal van de consulent echt aan als vast punt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 2:44

Ik heb hier nog een paar zakjes voor shakes liggen, maar ze zijn al een hele tijd over datum. Zou dat kwaad kunnen? Het is maar gedroogde zooi natuurlijk Laughing

Gast
Gast

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 2:56

Nee zou het gewoon proberen, tis idd gewoon gedroogde zooi Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 3:06

_Jackie schreef:Ik heb hier nog een paar zakjes voor shakes liggen, maar ze zijn al een hele tijd over datum. Zou dat kwaad kunnen? Het is maar gedroogde zooi natuurlijk Laughing

Wat is een hele tijd? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 3:16

heb wel eens onderzoeken gelezen waarbij de kwaliteit van gedroogde poeders na zo'n 10 jaar nog prima is
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 3:20

Reva schreef:
_Jackie schreef:Ik heb hier nog een paar zakjes voor shakes liggen, maar ze zijn al een hele tijd over datum. Zou dat kwaad kunnen? Het is maar gedroogde zooi natuurlijk Laughing

Augustus 2012 Embarassed
Ik kwam ze laatst tegen onder in de keukenla ..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 3:27

_Jackie schreef:
Reva schreef:

Augustus 2012 Embarassed
Ik kwam ze laatst tegen onder in de keukenla ..
O, dat is een paar maanden. Zou ik gewoon gebruiken.

Er staat THT op neem ik aan? Dus tot die datum garanderen ze de kwaliteit, daarna niet meer. That's all. Als er te gebruiken tot staat is het een ander verhaal.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo do 24 jan 2013 - 3:30

Meehh.. mocht ik eindelijk mijn appeltje, is het zo'n melig ding! Cry
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 24 jan 2013 - 5:53

Fortissimo schreef:Meehh.. mocht ik eindelijk mijn appeltje, is het zo'n melig ding! Cry

Oh bah, das echt niet eerlijk.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 24 jan 2013 - 6:03

hoe laat moet je op de weegschaal?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 24 jan 2013 - 6:08

Yes, tussen de middag trakteerden drie collega's op Turkse pizza's voor het hele team en ik heb niks genomen! Iedereen om mij heen zat die dingen te eten, maar ik heb het weerstaan. Ben trots! smile Heb er alleen wat ijsbergsla van gepakt voor over mn broodje.

Over een uurtje ga ik schaatsen, beetje extra beweging is nooit weg natuurlijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes do 24 jan 2013 - 6:34

Minx schreef:hoe laat moet je op de weegschaal?

Nu net geweest, was -2,1 kg sinds vrijdag!! Officieel de eerste 5 kg eraf. Ben bij haar nog steeds 2,5 kg zwaarder, maar het klopt wel iedere week weer met mijn eigen weegschaal. Oh, en die 2,1 kg is niet helemaal eerlijk gegaan, zat afgelopen dagen niet helemaal lekker in mijn vel en heb veel en lang uitgeslapen en niet al mijn shakes genomen. Maar ik ga nu weer braaf verder. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: