Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 13 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx zo 27 jan 2013 - 21:29

Burn schreef:Na nu precies 2 week bezig te zijn, 2 kilo kwijt! Very Happy
:cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 13 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx zo 27 jan 2013 - 21:33

R. wilde gisteren ook uit eten, naar steakhouse, ik heb gezegd dat het mij beter leek om maar thuis te blijven eten. Donderdag patat, vrijdag gebakken aardappels en schnitzel, zaterdag verjaardag + macaroni carbonara + wijn. Zaterdag avond stappen, alleen water gedronken, ik was toch de bob. Bij thuiskomst wel een frikandel. Zondag dus een soort van balansdagje gehouden en nu weer aan het werk, dus kan ik mij weer strikt houden aan mijn plan.

Ik vind het weekend zooo moeilijk! Verjaardagen, feestjes, eten bestellen, uit eten. Hoe doen jullie dat?
@Marin, vind het knap van je dat je voor die salade bent gegaan!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 27 jan 2013 - 21:37

xxjojootjexx schreef:
@Marin, vind het knap van je dat je voor die salade bent gegaan!

Ja weet je, het was niet eens een kwestie van knap. Ik zat gewoon echt zó vol al. Gisteren weer m'n avondeten niet op kunnen eten. We aten burrito's, super slecht maar mag best een keertje, maar moest de laatste gewoon laten liggen omdat ik eigenlijk na 1tje al vol zat.

Nou ja prima. Blijkbaar is m'n maag echt verkleind ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss zo 27 jan 2013 - 21:47

Yes! Toch weer vooruitgang geboekt gelukkig: na drie weken was er vanmorgen 3,2 kilo af! cheers Ik ben dik tevreden met een kilo per week, al zal ik dat soms niet eens halen denk ik. Maar na mijn stagnatie van vorige week en mijn fijne eetweekendje was dit ff prettig! smile Gisteren wel zelfgemaakte appeltaart van mn vader afgeslagen, vond ik wel sterk van mezelf.

Ben nu alleen in dubio over het sporten vanavond. Ben vorige week en dit weekend te druk geweest, wat nu weer resulteert in oververmoeidheid (= opgezette klieren, keelpijn, heel moe). Gisteren lag ik dan ook om 20:45 in bed. Heb nu erge keelpijn, heel vervelend. Moet deze week dus ff rustig aan doen en denk erover om het sporten te skippen vanavond. Voel me niet fit en dan sport ik meestal niet zo lekker en daarnaast moet ik écht ff goed uitrusten en wederom heel vroeg naar bed. Denk dus dat ik niet ga en dat ik woensdag dan 's avonds ga body attacken ipv 's morgens naar de zumba, want attack is veel intensiever.

@ Antibes: ok, dan heb ik niks gezegd smile Hoop dat je het goed vol blijft houden en dat het gewicht er echt af blijft!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx zo 27 jan 2013 - 22:52

goed bezig iedereen smile

ik heb vanochtend op de weegschaal gestaan en het is inmiddels 3,6 minder dan vorige week maandag. Ik weet morgen pas wat de officiele weging is. Bij mezelf ben ik de grens over maar zal er morgen bij de consulent nog wel iets boven zitten. Nou ja het is in ieder geval een vliegende start.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Fortissimo zo 27 jan 2013 - 22:54

Na een rampzalig weekend, waarin ik weliswaar heerlijk heb gegeten, nu weer streng aan de shakes. Mezelf wel getrakteerd op de chocoladesmaak van de WeightCare shakes. Die smaakt echt een stuk beter! Zo houdt ik het wel vol! Wink
Ik doe in ieder geval door de week shakes en/of repen, in het weekend wil ik wel wat brood toevoegen omdat mijn ontlasting anders rampzalig is. Verder eet ik in het weekend normaal.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Marin zo 27 jan 2013 - 23:14

Wow wat gaat het snel bij sommigen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 27 jan 2013 - 23:30

Marin schreef:Wow wat gaat het snel bij sommigen!

haha is logisch bij mij, want het is ook behoorlijk crash
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 27 jan 2013 - 23:34

Minx schreef:

Hahaha ja ik heb daar echt maanden over gedaan.. Maar goed, je ziet wel lekker snel resultaat bij jou dan! Dat motiveert ook.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo zo 27 jan 2013 - 23:37

Marin schreef:
Minx schreef:

Hahaha ja ik heb daar echt maanden over gedaan.. Maar goed, je ziet wel lekker snel resultaat bij jou dan! Dat motiveert ook.

Ik wil, als het er op deze manier niet af gaat, ook shakes doen. Maar ergens vind ik het ook wel weer heel eng. Heb alwel contact gezocht met een consulente van Straight Away hier in de buurt. Zit te twijfelen tussen Cambridge en Straight away, maar de consulente wilde niet in gaan op het verschil tussen die twee. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 13 878948377 En het is natuurlijk ook best prijzig.. Al helemaal wanneer je bijna geen inkomen hebt.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx zo 27 jan 2013 - 23:37

Marin schreef:
Minx schreef:

Het motiveert wel, maar het lijkt mij heel moeilijk om daarna weer een balans te vinden in het normale eten..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fortissimo zo 27 jan 2013 - 23:40

@gympie, zal jouw vraag nog even beantwoorden wat betreft het eten. Qua wokken heb ik me wel redelijk gedragen op de gebakken banaan na. Verse zalm gehad, voornamelijk kip en ossenhaas en veel groenten gewokt. Wel 2 stukjes gebakken banaan gehad en wat garnalen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 27 jan 2013 - 23:45

Ja dat prijzige staat mij ook tegen. Hoewel: Je hebt geen normale boodschappen nodig natuurlijk. M'n moeder doet nu zoiets, zal eens vragen hoe het heet.

Ach ik neem zo lekker nog een plakje zelfgemaakte banana nut bread. Zit wel veel suiker in, maar toch voelt 't gezonder dan een taartje Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 23:46

Ik heb een, misschien wel stomme, vraag:

Ik weet nooit goed wat nu wel goed en slecht is namelijk. Ik heb nu al tijden zin in een groenteloempia, bijvoorbeeld van Mora. Deze bak ik altijd in de oven, dus gebruik geen vet.
Hoe slecht is zo'n ding dan?
http://www.mora.nl/696/producten/oosterse-snacks/loempia/loempia-groenten.html

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo zo 27 jan 2013 - 23:47

Marin schreef:Ja dat prijzige staat mij ook tegen. Hoewel: Je hebt geen normale boodschappen nodig natuurlijk. M'n moeder doet nu zoiets, zal eens vragen hoe het heet.

Ach ik neem zo lekker nog een plakje zelfgemaakte banana nut bread. Zit wel veel suiker in, maar toch voelt 't gezonder dan een taartje Wink

Ja, maar er moeten wel boodschappen komen voor mijn vriend, dus hebben we dubbele kosten.. Naja, even de voors en tegens afwegen en het knopje omzetten!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 27 jan 2013 - 23:51

_Jackie schreef:Ik heb een, misschien wel stomme, vraag:

Ik weet nooit goed wat nu wel goed en slecht is namelijk. Ik heb nu al tijden zin in een groenteloempia, bijvoorbeeld van Mora. Deze bak ik altijd in de oven, dus gebruik geen vet.
Hoe slecht is zo'n ding dan?
http://www.mora.nl/696/producten/oosterse-snacks/loempia/loempia-groenten.html

Goed zal het sowieso niet zijn. Ik doe dat ook altijd in de oven, maar geloof dat je dan toch nog best wel iets van vet (in dat deeg zit ook vet) en met name suikers (want zo'n standaard lang-bewaar product) binnen krijgt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 27 jan 2013 - 23:52

Hier in de buurt zit strait away niet eens dus dat maakt de keuze wel makkelijker. Wat precies het verschil is weet ik niet. De prijzen zijn vergelijkbaar. Alleen heeft cambridge net iets meer smaken. Misschien eens in het cambridge topic vragen daar zitten ook een paar die strait away doen.

Op zich is het voordeel wel dat je daarna weer volledig opbouwt dus je blijft door gaan zeg maar. Ik vind het zelf veel makkelijker om op die manier je eetpatroon om te gooien dan als je het geleidelijk moet doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 27 jan 2013 - 23:56

Als je kijkt zit er op zich redelijk wat groente in maar door de bereiding want die dingen zijn natuurlijk al voor gebakken op hoge temperaturen zit er waarschijnlijk weinig voedingswaarde meer aan, ja wat vezels maar de meeste vitamines zullen wel verdwenen zijn. Daarbij is de hoeveelheid verzadigd vet nog groter dan de hoeveelheid onverzadigd, zit er E621 in en is er suiker aan toegevoegd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo ma 28 jan 2013 - 0:02

Minx schreef:Hier in de buurt zit strait away niet eens dus dat maakt de keuze wel makkelijker. Wat precies het verschil is weet ik niet. De prijzen zijn vergelijkbaar. Alleen heeft cambridge net iets meer smaken. Misschien eens in het cambridge topic vragen daar zitten ook een paar die strait away doen.

Op zich is het voordeel wel dat je daarna weer volledig opbouwt dus je blijft door gaan zeg maar. Ik vind het zelf veel makkelijker om op die manier je eetpatroon om te gooien dan als je het geleidelijk moet doen.

Hier zitten beiden in de buurt, alleen heeft die van Cambridge dus een wachtlijst.. Cambridge zit wel dichterbij... God, wat lastig haha Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes ma 28 jan 2013 - 0:05

En dan zal ik ook nog even meedoen: qua calorien (240) komt het aardig in de buurt van een mars (270). Prima voor een keertje, maar niet echt handig qua gezond eten/afvallen.. Wink

Ik heb gisteren een erg slechte dag gehad qua lijnen, maardat mocht van mezelf na afgelopen week erg streng zijn en de eerste vijf kg grens. Heb aaaaaallemaal lekkers op en een glas rode wijn en heb een heerlijke dsg gehad met mijn tantes, neef en nicht en hun gezinnetjes. Nu vandaag weer streng verder, vanavond tartaartje met bloemkool en krieltjes. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx ma 28 jan 2013 - 0:12

ohw ja heb nog wel een tip voor jullie lees het boek het geheim van slanke mensen, is erg prettig. Ik heb hem in 1 dagje uitgelezen en het komt er eigenlijk op neer ik mag alles maar ik wil het niet. Nu vind ik haar dagmenu's niet echt denderend maar het idee van het goede denken wel. Het is echt een andere benadering.
En ik denk dat die wel heel goed kan werken maar je moet er wel voor open staan natuurlijk.

Ja ik had het geluk dat ze geen wachtlijst hebben dat maakt het natuurlijk wel makkelijker. Wat ik wel weer heel grappig vind is dat ik ooit eerder een dieet heb gedaan en die zaten in hetzelfde gebouw als waar ik nu heen moet voor cambridge. Ben toen door allerlei dingen weer aan gekomen en wil dat nu echt niet meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo ma 28 jan 2013 - 0:19

Als ik ga denken 'ik mag alles, maar wil het niet' dan ga ik dus juist van alles eten :P Want ik wil het wel! En als ik het mag, nou dan gaan we helemaal los Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx ma 28 jan 2013 - 0:22

Ik wil het niet, want ik wil een leren motorpak en tja dat is niet super sexy als je <75 kilo weegt:P

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 28 jan 2013 - 0:26

Ik merk wel beetje dat ik dat begin te krijgen. Ik mag af en toe best wat lekkers van mezelf, maar ik merk dat ik steeds minder de behoefte krijg om echt te snaaien. Dan sta ik voor het chipsvak en denk ik hmm ik mag nu best wat kopen van mezelf, en dan denk ik nee, ik wil het eigenlijk echt niet, heb er geen behoefte aan.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 28 jan 2013 - 0:41

Fortissimo schreef:Als ik ga denken 'ik mag alles, maar wil het niet' dan ga ik dus juist van alles eten :P Want ik wil het wel! En als ik het mag, nou dan gaan we helemaal los Wink

verkeerde gedachte Wink voor wie wil je afvallen? niemand die zegt dat je af moet vallen dat wil je zelf dus je wilt het niet eten want je wilt liever afvallen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: