Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blond ma 21 jan 2013 - 23:11

Vandaag begonnen met het 17 dagen dieet. Ontbeten met een appel en twee eieren. Mensen kinderen, ben er nog vol van. Enige waar ik moeite mee heb is het drinken. Je moet 2 liter water of groene thee drinken. Water vind ik nu zo koud, en groene thee heb ik niet op mijn werk (vanavond even een pakje kopen). Vandaag dus maar gewoon 2 liter normale vruchtenthee.
En ook maar even aan mijn moeder verteld, en als ik kom eten maakt ze geen rijst of pasta gerechten, maar gewoon aardappels (zodat ik die kan overslaan) met kip of vis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin ma 21 jan 2013 - 23:13

Hmm ja het water is echt heerlijk koud nu. Grappig, dat vind ik juist zo lekker. Maar ik heb altijd dorst, dus ik drink sowieso wel 2 liter water minstens. Slim dat je je moeder op de hoogte hebt gesteld. En succes! ik doe het toch nog maar even op mijn manier. Gisteravond nog besproken met m'n vriend dat deze manier voor ons beiden gewoon werkt, het gaat langzaam, maar het gaat en het is zeker voor hem gewoon een meerjarenplan, en dat klinkt als de meest gezonde manier waarop we beiden nog van eten kunnen genieten, maar dan wel gezond.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 23:43

Blond schreef:Vandaag begonnen met het 17 dagen dieet. Ontbeten met een appel en twee eieren. Mensen kinderen, ben er nog vol van. Enige waar ik moeite mee heb is het drinken. Je moet 2 liter water of groene thee drinken. Water vind ik nu zo koud, en groene thee heb ik niet op mijn werk (vanavond even een pakje kopen). Vandaag dus maar gewoon 2 liter normale vruchtenthee.
En ook maar even aan mijn moeder verteld, en als ik kom eten maakt ze geen rijst of pasta gerechten, maar gewoon aardappels (zodat ik die kan overslaan) met kip of vis.

Ik drink soms ook gekookt water, maar dan zonder theezakje laughcry

Gast
Gast

Bericht  Minx di 22 jan 2013 - 0:00

Is ook lekker smile ik hou ook niet van dat hele koude drinken. Baal er ook altijd van als een van mijn broertjes het drinken in de koelkast heeft gezet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Takkie di 22 jan 2013 - 3:02

Ik wil ook weer verder afvallen. De vorige keer is het gestopt bij de feestmaanden en nu heb ik een onbetrouwbare weegschaal. Zodra ik een nieuwe heb (een digitale) kan ik het weer gaan bijhouden. Ik gok dat mijn huidige gewicht wel ongeveer overeen komt met wat in mijn ticker staat, ik wil zo'n 5-6 kilo kwijt (om te beginnen).
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Marin di 22 jan 2013 - 3:03

Gekookt water met een beetje citroensap (wel het lekkerst van verse citroen) vind ik ook heel lekker. Dat moet volgens mij ook bij het 17 dagen dieet. Ik vind thee al heel snel een muffe smaak hebben, en dit is wat frisser vind ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Fortissimo di 22 jan 2013 - 3:27

Ik ben vandaag begonnen met 2 shakes te nemen op een dag met tussendoor fruit als ik dat nodig heb. En ik moet zeggen; Ik heb minder honger dan wanneer ik eet zoals Sonja zegt! Ik probeer mijn tussendoortje voor nu zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik pas laat eet.
Zometeen eerst maar weer naar de Kruidvat om een nieuwe pot te halen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:29

Mijn vriend doet dat nu ook Fortissimo, en hij vindt het echt niet lekker laughcry Hij ontbijt & luncht met een shake, en eet tussendoor fruit en heel soms een boterham omdat hij anders flauw valt. Dan normaal avondeten! Nu al een week.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:30

Fortissimo schreef:Ik ben vandaag begonnen met 2 shakes te nemen op een dag met tussendoor fruit als ik dat nodig heb. En ik moet zeggen; Ik heb minder honger dan wanneer ik eet zoals Sonja zegt! Ik probeer mijn tussendoortje voor nu zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik pas laat eet.

Val je er ook van af? Razz Dat zijn die twee voor een tientje potten neem ik aan? Het lijkt me zo vies, maar ook zo makkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo di 22 jan 2013 - 3:31

Pippa schreef:Mijn vriend doet dat nu ook Fortissimo, en hij vindt het echt niet lekker Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 394967 Hij ontbijt & luncht met een shake, en eet tussendoor fruit en heel soms een boterham omdat hij anders flauw valt. Dan normaal avondeten! Nu al een week.

Nee, de shakes zijn niet te zuipen maar ik krijg het nog redelijk weg. Ik moet zeggen dat ik het meest moeite heb met het ontbijt hoor. Daar mis ik mijn broodjes altijd (als ik bij Sonja yoghurt moest eten, ging ik al over mijn nek van dat idee). Ik zit er nog over na te denken om repen aan te schaffen voor tussen de middag, om het af te kunnen wisselen. Maar op de een of andere manier lijken mij die minder vullen.. Ze zijn wel lekkerder dan de shakes!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:32

Ik vond die Kruidvat shakes best lekker :cheering:

Maar Amber en veel melk gaat weer niet samen, dus staat weer in de kast te staan :nopompom:

Laatst aangepast door Stofzuiger op di 22 jan 2013 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo di 22 jan 2013 - 3:32

Reva schreef:
Fortissimo schreef:Ik ben vandaag begonnen met 2 shakes te nemen op een dag met tussendoor fruit als ik dat nodig heb. En ik moet zeggen; Ik heb minder honger dan wanneer ik eet zoals Sonja zegt! Ik probeer mijn tussendoortje voor nu zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik pas laat eet.

Val je er ook van af? Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 1578173417 Dat zijn die twee voor een tientje potten neem ik aan? Het lijkt me zo vies, maar ook zo makkelijk.

Geen idee! Gistermorgen had ik een eerste shake genomen, maar kon vervolgens niet meer bij de keuken (badkamer wordt verbouwd en de beste man had alles afgedekt met plastic zonder dit te zeggen, dus ik kon nergens meer bij!) dus moest ik wel brood eten. Ben heel benieuwd wat het met mijn lichaam doet.

Is die aanbieding er nog van 2 potten voor een tientje?
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fortissimo di 22 jan 2013 - 3:33

Stofzuiger schreef:Ik vond die Kruidvat shakes best lekker Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 281626781

Maar Amber en veel melk gaat weer niet samen, dus staat weer in de kast te staan Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 1270000679

Ik vind het stom dat er alleen maar aardbei en vanille is. Vanille ruikt ontzettend muffig en aardbei vind ik niet zoveel aan. IK WIL CHOCOLADE SMAAK!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:37

Fortissimo schreef:
Stofzuiger schreef:Ik vond die Kruidvat shakes best lekker Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 281626781

Maar Amber en veel melk gaat weer niet samen, dus staat weer in de kast te staan Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 1270000679

Ik vind het stom dat er alleen maar aardbei en vanille is. Vanille ruikt ontzettend muffig en aardbei vind ik niet zoveel aan. IK WIL CHOCOLADE SMAAK!
Als we dan toch bezig zijn wil ik chocola, patat en brood wat je van afvalt ipv aankomt Yes

Gast
Gast

Bericht  SDL di 22 jan 2013 - 3:39

De weight-care repen vullen erg goed hoor. Ik heb altijd de chocolade-nougat repen en ze zijn heerlijk. Ik vind die shakes zo ... fluffig. Nee, niet mijn ding en ik krijg juist weer meer honger van die shakes.

btw, je zou een schepje cacao kunnen toevoegen voor chocoladesmaak of zo nu en dan optimelchocomel gebruiken.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:39

Die aanbieding is nu niet meer, is nu gewoon normale prijs weer per pot! Eet je ze met melk of met yoghurt? Mijn vriend doet bij het ontbijt yoghurt en bij de lunch melk meestal, zodat je iets steviger ontbijt hebt in de ochtend.

Ik wilde het ook doen, maar heb melk allergie & in de shake zelf zit al melk, dus helaas was dat voor mij geen optie Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:40

Stofzuiger schreef:
Fortissimo schreef:

Als we dan toch bezig zijn wil ik chocola, patat en brood wat je van afvalt ipv aankomt Yes

Mijn moeder deed vroeger regelmatig 'het brooddieet' :O
Als ik dat ga doen zit ik in het volgende seizoen van Obese Laughing

Gast
Gast

Bericht  SDL di 22 jan 2013 - 3:42

Stofzuiger schreef:
Fortissimo schreef:

Als we dan toch bezig zijn wil ik chocola, patat en brood wat je van afvalt ipv aankomt Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 3079029344

Chocola: magere melk met cacao en een zoetje
Patat: aardappeltjes uit de oven of uit zo'n actifry (heb er geen een maar het schijnt oké te zijn)
Brood: zuurdesembrood of atkinsonbrood
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Fortissimo di 22 jan 2013 - 3:55

Pippa schreef:Die aanbieding is nu niet meer, is nu gewoon normale prijs weer per pot! Eet je ze met melk of met yoghurt? Mijn vriend doet bij het ontbijt yoghurt en bij de lunch melk meestal, zodat je iets steviger ontbijt hebt in de ochtend.

Ik wilde het ook doen, maar heb melk allergie & in de shake zelf zit al melk, dus helaas was dat voor mij geen optie Cry

Maar hoe krijg je die poeder fatsoenlijk door de yoghurt heen dan? Ik krijg het met melk al niet klontvrij..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:57

Waar drink je het in? Ik heb een grote bidon gekocht met grote tuit die helemaal afgesloten kan worden. Dan doe ik 1 schepje erin, 250 ml yoghurt erop (of melk) & dan nog een schepje. En dan even goed schudden. Dan zitten er geen klontjes Yes

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo di 22 jan 2013 - 3:59

Pippa schreef:Waar drink je het in? Ik heb een grote bidon gekocht met grote tuit die helemaal afgesloten kan worden. Dan doe ik 1 schepje erin, 250 ml yoghurt erop (of melk) & dan nog een schepje. En dan even goed schudden. Dan zitten er geen klontjes Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 3079029344

Ik heb een heuse officiële shakebeker! Maar dat ga ik morgenvroeg wel even proberen dan. Zo eerst maar weer een nieuwe pot halen. Zit te twijfelen of ik toch de duurdere van weight care zal kopen om dan de smaak chocolade te hebben.. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 394967 Scheelt 10 euro. Zonde eigenlijk.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:01

Zeker zonde, lekker zijn ze sowieso niet haha! Maar misschien idd beetje cacao erdoorheen doen?

Gast
Gast

Bericht  Blond di 22 jan 2013 - 4:03

Gaan die shakes niet heel snel vervelen? Ik wil graag iets te kauwen hebben, ik zou dat zo missen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:04

Zuurdesembrood heeft nog wel aardig koolhydraten, dan zou je over moeten op koolhydraatarm. En dat is weer heel duur, betaalde tijdens mijn zwangerschap rond de 2,25 voor een half broodje. Toen at ik koolhydraatarm ivm diabetes, zo kon ik mijn bloedsuikers laag genoeg houden om niet te spuiten.

Edit: Ovenpatat heb je wel minder vet, maar niet minder koolhydraten

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 4:16

SDL schreef:Peachy, dan hebben wij hetzelfde doel qua eindgewicht.

En het gaat ons lukken he! Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 561177

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: