Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Minx schreef:Nee deze shakes zijn niet te koop in de winkel. Voor de tijd moet je een vragenlijst in vullen en je bmi moet een bepaalde hoogte zijn. Daarbij denk ik dat je donders goed weet wat ik met die opmerking bedoel.
Even uit nieuwsgierigheid. Dus jij zegt dat niet iedereen Cambridge mag volgen? Is dat als je onder een bepaald BMI zit?
Een vriendin van mij volgt het namelijk. En ik vind het echt bizar dat zij dat doet, want ze is van zichzelf al heel slank. Ik vond het zelf eigenlijk heel raar dat zij dat zomaar kon doen, dat zo'n consulent daar gewoon mee akkoord gaat.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Minx schreef:Nee deze shakes zijn niet te koop in de winkel. Voor de tijd moet je een vragenlijst in vullen en je bmi moet een bepaalde hoogte zijn. Daarbij denk ik dat je donders goed weet wat ik met die opmerking bedoel.
Wat reageer je fel. Ik toon alleen maar interesse en krijg gelijk een snauw dat ik dit dieet toch niet mag doen al zou ik het willen. Ik ken ook shakes en repen van Weightcare, die zijn bijvoorbeeld wel gewoon in de winkel te koop en voor iedereen te koop. Ik las jouw post over shakes en repen en daardoor vroeg ik me af welk dieet jij volgt. Niks meer, niks minder.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ja ik kan de reactie van Minx ook niet helemaal plaatsen
Nou, ik heb twee avonden (veel) rosé gedronken en gisteren eten bij de snackbar gehaald. Resultaat: 90.8 Nu maar weer ff een paar balansdaagjes. Heb wel vakantie deze week, dus dat is altijd wat minder goed voor mijn eetritme. Daarbij ga ik ook nog uit eten deze week. Zal nog wel ff duren voordat ik stabiel onder die 90 zit. Hopelijk zit ik volgende week maandag meer richting de 89.
Nou, ik heb twee avonden (veel) rosé gedronken en gisteren eten bij de snackbar gehaald. Resultaat: 90.8 Nu maar weer ff een paar balansdaagjes. Heb wel vakantie deze week, dus dat is altijd wat minder goed voor mijn eetritme. Daarbij ga ik ook nog uit eten deze week. Zal nog wel ff duren voordat ik stabiel onder die 90 zit. Hopelijk zit ik volgende week maandag meer richting de 89.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Minx, ik vind jouw reactie ook niet helemaal geplaatst. Het is niet waar wat je zegt. Ik ken iemand en die wilde 5 kilo afvallen. Ze was van d'r eigen al slank, maar wilde die 5 kilo kwijt. Ze koos voor het Cambridge dieet en heeft dat gedaan en is die 5 kilo kwijt. Je hoeft dus geen bepaald gewicht, BMI of wat dan ook te hebben. In principe kan iedereen het doen.
Bliss, balen! Ik had afgelopen week vakantie en ben ook afgevallen. Probeer het eten echt te plannen, want anders ga je snaaien.
Yes! De eerste kilo is er af! En ben vrijdag uiteten geweest en gister hebben we friet op bij mijn ouders.
Bliss, balen! Ik had afgelopen week vakantie en ben ook afgevallen. Probeer het eten echt te plannen, want anders ga je snaaien.
Yes! De eerste kilo is er af! En ben vrijdag uiteten geweest en gister hebben we friet op bij mijn ouders.
Gast- Gast
Ik ga verder niet meer op takkie in ik denk dat ze nu wel weet wat ik van haar dieeten vind. De rest hoeft het niet te snappen als zij het maar begrijpt.
En het is echt zo dat je wel een bepaalde mate van overgewicht moet hebben anders mogen ze je officieel niet aannemen, maar wat ik zei niet elke consulent houd zich er aan. Dus het is inderdaad mogelijk om er met een lager gewicht aan te beginnen maar het zou niet mogen.
En het is echt zo dat je wel een bepaalde mate van overgewicht moet hebben anders mogen ze je officieel niet aannemen, maar wat ik zei niet elke consulent houd zich er aan. Dus het is inderdaad mogelijk om er met een lager gewicht aan te beginnen maar het zou niet mogen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Eindelijk onder de 72! Pff, dat duurde lang.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:Eindelijk onder de 72! Pff, dat duurde lang.
fijn lekker he als je onder zo'n grens zit.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Ik ga verder niet meer op takkie in ik denk dat ze nu wel weet wat ik van haar dieeten vind. De rest hoeft het niet te snappen als zij het maar begrijpt.
God wat gezellig. Dan pm je haar toch even?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Klopt was misschien slimmer geweest, maar vind gewoon dat ze onwijs dom bezig is en ik weet zeker dat ze dat zelf ook wel beseft.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Klopt was misschien slimmer geweest, maar vind gewoon dat ze onwijs dom bezig is en ik weet zeker dat ze dat zelf ook wel beseft.
Ik besef me juist dat ik goed bezig ben door op een gezonde en verantwoorde manier af te vallen. En ik besef me ook dat jij daar niks mee te maken hebt. Maar mocht je toch nog iets te zeggen hebben ontvang ik dat graag per pm, ipv hier je ongenoegen te uiten.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Gezellig hier Wellicht weet Minx meer van Takkie dan dat Takkie in dit topic vertelt. Tenminste zo komt het op mij over.
Door de week gaat het hier enorm lekker en heb ik geen moeite met gezond eten.
Afgelopen weekend ging het flink mis. Wezen stappen, aan de wijn en frituurhapjes, om 4 uur thuis en om 5 uur nog aan de shoarma om half 7 pas in bed. En op zondag flink moeten eten om mij een beetje fit te gaan voelen.
Nu gaan we er weer hard tegen aan. Vandaag kleding aan die strak zit, maar geen rol te bekennen, dus voel mij happy.
Weegschaal vanmorgen niet zo lief, terwijl hij dat gisteravond nog wel was. Woensdag ga ik weer officieel meten bij de sportschool.
Door de week gaat het hier enorm lekker en heb ik geen moeite met gezond eten.
Afgelopen weekend ging het flink mis. Wezen stappen, aan de wijn en frituurhapjes, om 4 uur thuis en om 5 uur nog aan de shoarma om half 7 pas in bed. En op zondag flink moeten eten om mij een beetje fit te gaan voelen.
Nu gaan we er weer hard tegen aan. Vandaag kleding aan die strak zit, maar geen rol te bekennen, dus voel mij happy.
Weegschaal vanmorgen niet zo lief, terwijl hij dat gisteravond nog wel was. Woensdag ga ik weer officieel meten bij de sportschool.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
haha het klinkt wel lekker, hopelijk toch een lieve weegschaal woensdag.
Mijn weegschaal was ook weer lief vanochtend had een klein rekenfoutje gemaakt. Ik had in mijn hoofd zo rond de 80 op 10 maart. Dat bedacht ik me vorige week dinsdag. Ik denk als ik deze week dan 1,3 afval heb ik nog een dikke anderhalve week om 2 kg af te vallen. Moet lukken alleen bleek ik deze week 2,3 af te moeten vallen. Dus ik had dat doel al laten varen. Gelukkig zit ik er al bijna op dus ineens is dat doel weer mogelijk. Deze week gaat gewoon hard. Morgen weer een officieel weegmoment. Ben benieuwd hoe het nu met mijn vetpercentage enzo zit. Dat is het enige waarvoor ik daar eigenlijk heen ga. En om de producten te kopen haha.
Mijn weegschaal was ook weer lief vanochtend had een klein rekenfoutje gemaakt. Ik had in mijn hoofd zo rond de 80 op 10 maart. Dat bedacht ik me vorige week dinsdag. Ik denk als ik deze week dan 1,3 afval heb ik nog een dikke anderhalve week om 2 kg af te vallen. Moet lukken alleen bleek ik deze week 2,3 af te moeten vallen. Dus ik had dat doel al laten varen. Gelukkig zit ik er al bijna op dus ineens is dat doel weer mogelijk. Deze week gaat gewoon hard. Morgen weer een officieel weegmoment. Ben benieuwd hoe het nu met mijn vetpercentage enzo zit. Dat is het enige waarvoor ik daar eigenlijk heen ga. En om de producten te kopen haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Grrr ik was vrijdag zo blij met die 89.9 en nu net woog ik me, zit ik gewoon weer op 91! Heb gisteren weer goed opgelet en vandaag ook én ik ga vanavond sporten, dus ik mag toch hopen dat die kilo er snel weer af is! Baal echt, maandag is mijn officiële weegdag en in vergelijking met vorige week is er nu welgeteld één ons af.
Bliss- Lady Post-a-lot
dat is minder, even flink water drinken en groene thee dat kan al zo een kg schelen. Een kg vet is het zeker niet daar moet je wel zo veel voor eten. Het zal eerder zijn dat je vocht vasthoud. Dus hup hup een fles water achter over slaan en morgen is de schaal al weer een heel stuk liever. En anders ga je maar even op hem staan springen zo van als je niet lief voor mij bent ben ik ook niet lief voor jou.
Minx- Lady Post-a-lot
Buh, ik stond net op de wii fit om te wegen, dat was even geleden, maar ik ben bijna 2 kilo zwaarder dan eerst Nou helpt het niet echt mee dat ik 8 weken met mijn voet thuis heb gezeten, maar ik voelde het gewoon aan mijn lichaam dat ik aangekomen ben. Nu kan ik gelukkig weer fietsen & zwemmen en bijna alles, dus ik ga er weer helemaal tegenaan om af te vallen! Ik wil gewoon 80 wegen.
Gast- Gast
Heb vandaag niet superveel gegeten, vanmiddag nog twee koppen brandnetelthee gedronken en net ongeveer anderhalf uur gesport. Mag toch hopen dat dat zijn vruchten afwerpt! Heb het dus heel vaak dat ik op vrijdag ineens een stuk lichter ben en een paar dagen later weer ongeveer een kilo zwaarder. Frustrerend! Zal wel aan mijn alcoholinname in het weekend liggen ofzo
Pippa, hoeveel weeg je nu dan? Wij zijn even lang en ik zou ook graag 80 willen wegen. Liever 78, zodat ik een beetje speling heb, maar met 80 zou ik al dolgelukkig zijn
Pippa, hoeveel weeg je nu dan? Wij zijn even lang en ik zou ook graag 80 willen wegen. Liever 78, zodat ik een beetje speling heb, maar met 80 zou ik al dolgelukkig zijn
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik weeg nu 86 kilo ongeveer, ik woog einde van het jaar 83 kg.
En iedereen geeft complimenten dat ik er zo goed uit zie, en mooi(er) geworden ben. En ik, ik voel me dikker dan ooit
En iedereen geeft complimenten dat ik er zo goed uit zie, en mooi(er) geworden ben. En ik, ik voel me dikker dan ooit
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik weeg nu 86 kilo ongeveer, ik woog einde van het jaar 83 kg.
86 is toch ook al mooi? Je ziet er goed uit hoor! Ik woog begin vorig jaar ook 86, maar helaas kwam ik weer aan naar 95. Zit nu ron de 90-91, dus heb nog wel ff te gaan.
Bliss- Lady Post-a-lot
Dat ken ik ja, dan ben je aangekomen en zegt iedereen wat zie je er goed uit ben je afgevallen. Uhm nee aangekomen. Zo apart. Maar 6 kg dat is even volhouden en dan ben je er weer. En gelukkig weet je waar het door komt. Hoe gaat het nu met je voet dan is dat helemaal over?
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb vandaag sinds 2 maanden eindelijk weer eens een NY pizza op, en het was HEERLIJK!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:Ik heb vandaag sinds 2 maanden eindelijk weer eens een NY pizza op, en het was HEERLIJK!
mooi heb daar totaal geen behoefte aan haha, en dat is heel vreemd wan I pizza. Dat is echt mijn favo eten. Het enige waar ik nu steeds heel veel zin aan heb is ei, gebakken/scrumbled/gekookt met harde of zachte dooier nou ja alle mogelijke combi's haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Dat ken ik ja, dan ben je aangekomen en zegt iedereen wat zie je er goed uit ben je afgevallen. Uhm nee aangekomen. Zo apart. Maar 6 kg dat is even volhouden en dan ben je er weer. En gelukkig weet je waar het door komt. Hoe gaat het nu met je voet dan is dat helemaal over?
Ja, en ik ga sowieso niet op streng dieet, gewoon minder eten en genoeg bewegen
Voet voelt nog wel vervelend; het beperkt me nog wel, maar ik doe mijn best en houd het in de gaten. En ik heb ook allemaal lekkere dingen gegeten de laatste tijd, vorige week 3x uit eten geweest haha, dus het is niet zo heel erg gek, maar toch vervelend, want normaal kan ik prima uit eten en op gewicht blijven, maar dan fiets ik bijna een uur per dag, dat scheelt natuurlijk.
Gast- Gast
Bliss schreef:Pippa schreef:Ik weeg nu 86 kilo ongeveer, ik woog einde van het jaar 83 kg.
86 is toch ook al mooi? Je ziet er goed uit hoor! Ik woog begin vorig jaar ook 86, maar helaas kwam ik weer aan naar 95. Zit nu ron de 90-91, dus heb nog wel ff te gaan.
Welke maat draag jij nu, want we zijn even lang ongeveer toch?
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik weeg nu 86 kilo ongeveer, ik woog einde van het jaar 83 kg.
Maar dat hoeft niks met die 3 kg te maken te hebben he! Misschien straal je meer, slaap je beter, is je huid gezonder, zit je haar beter, who knows! Ik zou gewoon lekker kijken bij welk gewicht jij je prettig voelt.
Bliss: hoe ging je weegdag gisteren?
Ik sta weer beetje stil, maar heb ook veel te veel gesnackt afgelopen dagen. Was 89,7 net. Ik wil weer even een paar dagen wat strenger zijn, want ik modder teveel aan zo! Huphuphup op naar de 86,5 (=-10kg).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.